Core, cardio ja Ruffie Veronica Welinin kanssa

Tervetuloa treenaamaan liikunnanohjaaja ja personal trainer Veronica Welinin opastuksella Apollo Sports- ja Apollo Mondo -hotelleihin! 

Oma keho treenivälineenä

Veronican tavoitteena on saada sinut ymmärtämään viikon aikana kuinka helppoa on treenata tehokkaasti ja kovaa! Veronican tunneilla ei ole vaikeaa koreografiaa, joten pysyt helposti perässä. Harjoitukset tehdään omassa tahdissa käyttäen omaa kehoa, ja joskus myös käyttäen parin apua. Harjoituksia on helppo jatkaa myös kotona. Veronican motto on, että treenaamisen tulee olla hauskaa ja tehokasta, ja luoda motivaatiota tulevaisuutta varten. 


Hotellit ja päivämäärät 

Levante Beach Resort | 8-15. toukokuuta 2019 

La Pared – Powered by Playitas | 9-16. heinäkuuta 2019

Mitä on Core, Cardio & Ruffie?

  • Yksinkertainen mutta vaativa treenimuoto!
  • Maksuttomia liikuntatunteja hotellissa majoittuville. 

Kuinka ilmottaudun mukaan?

Valitse hotelli treeniviikon päivämäärillä ja varaa matka.
Osallistuminen on maksutonta ja ennakkoilmoittautumista ei vaadita. 


Tietoa Veronica Welinistä ja tuntikuvaukset

Veronica Björnum

Veronica on 44-vuotias kahden lapsen äiti, jonka tavoitteena on motivoida ja auttaa muita treenaamaan kovaa, saamaan tuloksia ja näyttämään, että koskaan ei ole liian myöhäistä. Veronica aloitti aerobic-ohjaajana vuonna 1996. Hän on myös koulutettu PT-ohjaaja, bloggari ja sertifioitu Ruffie -ohjaaja. 

Goodmorning Workout: yhdistelmä keskivartalon harjoituksia ja harjoituksia, jotka kehittävät liikkuvuutta. Helppokulkuinen ja hidastempoinen tunti, jossa koko kroppa joutuu töihin. 

Run and train together: 20 sekuntin intervallitreenejä sekä yksilö- ja pariharjoituksia.

Ruffie: Treenimuoto, jossa on elementtejä nyrkkeilystä ja kamppailulajeista (ilman lyöntejä ja potkuja). Harjoitukset tehdään pareittain ja yksin. Treenausta kehon kaikilla osilla, ja luvassa myös paljon naurua! 

Strength-circuit: Viisi erilaista voimaharjoitusta, joita tehdään viiden kierroksen aikana. 

Cardio-circuit: Viisi erilaista sykettä nostavaa harjoitusta, jotka tehdään viiden kierroksen aikana. 

5x5 min-training: Kolme harjoitusta, joita tehdään toistuvasti viiden minuutin ajan. Viisi kierrosta, joiden aikana tehdään eri liikkeitä.

Tabata: 20 sekuntia töitä ja 10 sekuntia lepoa x8. Työstämme koko kehoa erilaisilla Tabara-liikkeillä.