Kokemuksia Mitsis Alila Resort & Spa -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,3 10:stä Perustuu 139 arvioon
Kokonaisuus
 
9,3 / 10
Puhtaus
 
9,4 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,2 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,3 / 10
Huoneen varustetaso
 
9,3 / 10
Ruoka ja juoma
 
9,3 / 10
Huone/huoneisto
 
8,8 / 10
Palvelu
 
9,4 / 10

Viimeisimmät arviot


7 10:stä

+
Poikamme keliakia otettiin hienosti huomioon. Gluteeniton pizza oli erittäin hyvää. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä.
-
Olemme lomailleet useassa 4 ja 5 tähden hotellissa eri maissa. Esim. Kreikassa Apollomatkojen Creta Mariksessa. Tämä hotelli ei vastaa mielestämme 5 tähteä. Olimme pettyneitä monin paikoin hotellin tasoon. Ruoka oli hyvin keskinkertaista, ei mitenkään erikoista (poikkeuksena gluteeniton pizza). Esimerkiksi kreikkalainen salaatti oli mautonta. Hotellin yleiset tilat ja huoneet olivat siistit. Monet hotellin palvelut eivät kuitenkaan vastanneet odotuksia. Esimerkiksi tenniskenttä on surkea. Siinä on aivan liian vähän tilaa pelialueen ulkopuolella, mikä tekee ”oikean” tenniksen pelaamisesta mahdotonta (harrastan aktiivisesti tennistä ja odotin pääseväni pelaamaan lomalla). Lisäksi kentän alusta oli huono/huonossa kunnossa. Hotellin kuvista tulee mielikuva, että hotellilla on useampi, kuin kaksi käytössä olevaa uima-allasta. Hotellilla on useampi uima-allas, mutta niistä voi uida ainoastaan kahdessa; rannan tasolla ulkona olevassa ns. aikuisten altaassa sekä samalla tasolla olevassa vesiliukumäen yhteydessä olevassa lasten altaassa. Kaikki muut altaat sisällä ja ulkona, joita oli yhteensä muistaakseni 2 + 2 kpl olivat hotellin mukaan koristealtaita (vaikka olivat syvyydeltään ja kooltaan ihan normaaleja altaita ja ainakin yhdessä niistä oli jopa portaat veteen). Uimarannalla on lavitsoja sekä gazeboja. Meille selvisi vasta hotellilla, että gazebot ovat maksullisia, 40 eur/pv. Lisäksi hotellin opastauluissa on parannettavaa. Hotellin kaikki opastaulut oli korvattu qr-koodilla. Esimerkiksi ravintolan menu oli nähtävissä vain skannaamalla ravintolan seinässä oleva koodi. Tämä oli turhauttavaa, koska meillä ei ollut usein kännykkää mukana. Olisi huomattavasti kätevämpää, jos englanninkielinen menu olisi seinällä nähtävissä. Tähän hotelliin sopii mielestämme sanonta moni kakku päältä kaunis.. sisältö oli monin paikoin pettymys.

Vahvistettu asiakas: 2021-07-11


8 10:stä

+
Hotelli on moderni, tyylikäs ja siisti. Ruuat ja juomat olivat hyviä. Paljon erilaisia ravintoloita valittavana niin lounaalla kuin päivälliselläkin. Hotellin lettubaarista sai maistuvia vohveli- ja lettuannoksia. Hotellin pääbaarista (All day bar) sai huolellisesti tehtyjä ja maistuvia cocktaileja.
-
Hotellilla on kuvauksesta poiketen vain yksi pienehkö uima-allas ja lastenallas. Muut altaat ovat vain "koristeena". Palvelun taso vaihteli ja sen määrä oli riittämätöntä hotellin täyttöasteeseen nähden. Esimerkiksi a' la carte -illallisilla odotusajat olivat pitkiä. Kerran ehdimme syömään alkupalatkin ennen kuin saimme juotavaa. Myös buffetin tarjoilijoilla näytti olevan kova kiire, joka näkyi palvelun laadussa. Rantabaari toimi huonosti, kuin myös juomien tarjoilu ranta-alueella. Kaiken kaikkiaan hotelli oli ihan hyvä, mutta viiden tähden hotellilta toivoisi parempaa palvelua ja jotakin enemmän. Kokonaiskuva jäi hiukan laimeaksi.

Vahvistettu asiakas: 2021-07-11


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-20


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-20


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-20


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-20


8 10:stä

+
5 tähteä vaikka ei olisi sitä ansainnut.
-
Emme saaneet tilaamaamme "sea view" huonetta 1. yöksi. Väliaikainen huone oli pohjakerroksessa takapihalle ja haisi pahalle (kuivuneet lattiakaivot?) Alacartteravintolat olivat pettymys, odotimme parempaa kuin buffetissa. Henkilökunta ei puuttunut asiaan vaikka lapset rähmivät käsillään buffetin jälkiruokia suoraan suihinsa. Henkilökunta ei myöskään puuttunut siihen, että rantatuoleja varattiin jo aamusta pyyhkeillä vaikka ei käytetty ja vaikka hotellin ohjeessa niin ei saa tehdä. Huoneestamme puuttui aluksi rantapyyhkeet ja respa kuulusteli kuin rikollista ennenkuin saatiin ne.

Vahvistettu asiakas: 2019-10-16


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-16


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-09


9 10:stä

+
Ruoka
-
Rantabaari sulkee klo.17.45 ja auringonlaskun katseluun ei ole kivaa paikkaa. Opasteet seinissä vaalean harmaita ja erittäin vaikeita havaita.

Vahvistettu asiakas: 2019-09-22


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Mitsis Alila Resort & Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

89% matkustajista suositttelee

2800 arvostelua
Erinomainen
 
2293
Erittäin hyvä
 
322
Hyvä
 
124
Ei kovin hyvä
 
41
Huono
 
21

Viimeisimmät 5 arviota

1.9.2018

Kirjoittanut KirsiV121

Best hotel ❤️

Kolmatta keraa täällä! Paras hotelli,! Palvelut ja henkilökunta ihana❤️ Ruoka todella hyvää ja tuoretta. Muut vierast mukavia ja kohteluata. Kaikki toimii ja ei valitttamista. Hotellin henkilökunta ihanaa ja ystävällistä❤️

 
31.7.2018

Kirjoittanut Teemu1010 Jyväskylä, Suomi

Viimeisen päälle hieno hotelli

Hotelli ja huone (premium, merinäköala) olivat viimeisen päälle hienoja ja siistejä. Rakennus on täysin uudenveroisessa kunnossa. Huoneessa oli sekä erillinen suihku että amme. Palvelu oli todella ystävällistä ja henkilökuntaa on riittävästi. Rantapyyhkeet vaihdetaan nykyisen huoneessa, mikä on hyvä käytäntö. Ainoa miinus liittyy ruokaan, etenkin allergisten kannattaa harkita hotellia useampaan kertaan, sillä misään ruoissa ei ole merkitty allergeeneja ja hotellin politiikka (ilmoita respassa allergioista, niin joku henkilökunnan jäsen tulee sinulle esittelemään) on käytännössä täysin toimimaton viikon all-inclusive loman yhteydessä. Rannassa ei ole tarpeeksi aurinkotuoleja, hotelli vois ihyvin lisätä niitä, että halukkaat mahtuisivat. Allasalueelle tilaa oli tarpeeksi eikä kävelymatka rantaan (100 m) ole turhan pitkä. Rannassa on snorklaajillekin nähtävää, runsas paikallinen kalakanta. Lähtöpäivänä huoneen luovutuksen jälkeen sai suihkuhuoneen käyttöön puoleksi tunniksi, mikä oli erittäin positiivista. Voin suositella, mutta pieni varaus ruoan suhteen, ei vastaa ihan sitä mitä viiden tähden hotellilta odottaisi. Kannattaa heti loman aluksi varata mahdollisimman monta ala-carte ruokailua, pääravintolan ruoka (buffet) toistaa itseään. WLAN on ok normaaliin surffailuun, mutta jos haluaa streamata, pitää käytännössä maksaa lisää nopeammasta yhteydestä.

 
6.5.2018

Kirjoittanut lisbeth r Naantali, Suomi

Ihanin hotelli ikinä

Kaunis hotelli. Loistava palvelu. Oma uima-allas oli plussaa. Isot tyylikkäät huoneet. Hyvät ravintolat ja viinibaarit. Oi tätä elämää. Jos haluat luksusta niin tänne. Kävin myös hemmottelemassa itseäni Spassa. Hinta ja laatusuhde hyvä.

 
22.10.2017

Kirjoittanut eskoheinonen Turku, Suomi

Fantastinen kokemus. Erityisesti all inclusive.

Olimme 7.-21.10.17 hienossa hotellissa. Ruokailut käytännössä yhdeksässä eri paikassa olivat hienoja kokemuksia. Bufee, italialainen, kreikkalainen ja vohvelibaari jäivät erityisesti mieleen. Lapset taas ihastuivat rannan pitsoihin ja jäätelöihin. Ruoka oli tuoretta ja maukasta. Palvelu koko hotellissa oli erinomaista. Erityisesti kreikkalaisessa ala carte ravintolassa ja teatterin viereisessä baarissa. Siivouksen taso koko hotellissa korkeaa luokkaa. Huoneet erityisesti omalla altaalla olivat hienot. Ranta ja meriveden kirkkaus ja lämpö olivat hienoja kokemuksia. Hiekkaranta on ainoa puute. Monenlaista ohjelmaa tarjolla koko päivän kaikenikäisille. Pieni miinus on alakerrosten käytävien ja yläkerran ravintolan äänet. All inclusive on mahtava. Kannattaa käydä. Me tulemme uudestaan.

 
8.10.2015

Kirjoittanut Leenamarjatta Oulu, Suomi

Olimme ihanassa hotellissa syyskuussa 2015

Paras all inclusive ikinä. Shampanjabaari todella ihana. Sisustus huoneissa chic. Tilaa ja avaruutta. Ihana oma ranta. Ruoka maukasta ja tasokasta. Erilaisia ravintoloita. Rannalla ihanat pizzat. Kaiken kaikkiaan monenlaisia ihania tiloja kuten teehuone. Tasokkaat liikkeet. Ja erinomainen palvelu. Parasta ikinä vaikka paljon olemme matkailleet - usan Hilton tasoa