Kokemuksia Le Meridien Lav -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,8 10:stä Perustuu 55 arvioon
Kokonaisuus
 
8,8 / 10
Puhtaus
 
9,4 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,7 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,8 / 10
Huone/huoneisto
 
9,0 / 10
Palvelu
 
8,9 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Valtavan kokoinen hotelli, jossa ei kuitenkaan huomaa ihmismäärää - hotellin ja sen kaikkien palveluiden tutkiminen ja etsiminen on osa hauskuutta! Huoneet ovat suuria kuten niiden parvekkeetkin, eikä niistä voi kuvitella puuttuvan mitään, päinvastoin. Allasalue sopii varmasti enemmän lasten kanssa matkustaville, kun taas kaksi hotellin edessä olevaa rantaa sopivat aikuisempaan loikoiluun, palveltavana olemiseen, juomien siemailuun ja uimiseen. Aamupala oli aivan uskomaton ja siellä on tarjolla ihan kaikkea mahdollista notkuvasta hedelmäsaarekkeesta itse tehtäviin Bloody Maryihin ja munakkaita toiveen mukaan kokkaileviin kokkeihin. Ravintoloissa sai erinomaista ruokaa ja palvelua. Hotellissa oli kaikki just eikä melkein, poikkeuksellisesti jopa kuntosali oli paljon monipuolisempi kuin normaalisti hotelleilta odottaa.
-
Ainut miinus hotellissa on asia, mille ei voi mitään: Ainut hotellille vievä tie on jatkuvasti niin tukossa, että jos haluaa lähteä hotellilta jonnekin, esim. Splitiin, niin se voi kestää mitä tahansa 20 minuutista puoleentoista tuntiin. Siihen on vain asennoiduttava. Miten sitä voisi parantaa: ehkäpä opastaa vieraille selkeästi

Vahvistettu asiakas: 2023-08-26


8 10:stä

+
Hyvä ja tyylikäs ranta-alue. Huoneen koko oli riittävä. Huoneen kylpyhuone oli hyvä sisältäessään myös perussuihkun kylpyammeen lisäksi ja koska se oli perinteisin seinin varustettu (eikä lasiseinien joka kummallisen yleistä).
-
Allasalue oli kovin suppea ja se oli pääasiassa vain lasten käyttöön. Voisi olla mieluummin kuntouintiin oma allas. Saisi olla lisätarjontaa ryhmäliikunnan osalta. Nyt olisi ollut vain aivan aamutuimaan yksi tunti hotellivieraille ja lisätunnit olivat aivan liian kalliita (ja niitäkin liian vähän tarjolla).

Vahvistettu asiakas: 2023-08-05


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2023-07-22


9 10:stä

+
Se että se oli mitä tilattiin tai parempi.
-

Vahvistettu asiakas: 2023-07-15


8 10:stä

+
Yksityinen iso ranta ja rantatuolit, huoneen yleisilme, hyvä sänky, tehokas ilmastointi, hiljainen huone, concierge ja muut palvelut, siisteys, hieno miljöö rannalla.
-
Aamupala pettymys tämän tasoiselta hotellilta: hedelmät eivät tuoreita, ei tuorepuristettuja mehuja (tiivistemehua koneissa), aamupalavalikoima rajallinen ja sen laatu pettymys tämän kokoiselta ja laatuiselta hotellilta. Hotellin muut ravintolat hintavia ja kävelymatkan päässä ei oikein ole muuta tarjontaa. Uima-allas on erittäin pieni.

Vahvistettu asiakas: 2023-07-15


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Le Meridien Lav -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

83% matkustajista suositttelee

193 arvostelua
Erinomainen
 
93
Erittäin hyvä
 
46
Hyvä
 
28
Ei kovin hyvä
 
16
Huono
 
10

Viimeisimmät 5 arviota

19.7.2023

Kirjoittanut jonnag881 Helsinki, Suomi

Onnistunut viikon perheloma

Viikon perheloma 14v ja 16v lasten kanssa. Ylellinen hotelli, jossa erinomainen palvelu erityisesti altaalla ja rannalla. Puhtaat rantapyyhkeet koko ajan tarjolla, aktiivinen henkilökunta auttamassa parhaimman kokemuksen saamiseksi. Premium Sea View Room oli tilava, ihanat isot ikkunat merelle, suositus ehdottomasti merinäköalalliselle huoneelle. Hyvä aamiainen (miinuksena automaattikahvi ja keskinkertaiset mehut), omelettibaari, tuoreita hedelmiä, hyvät leipomotuotteet, kylmät salaatit, lihat ja kalat. Jos jotain olisi toivonut paremmin, niin viihtyisämmät parvekekalusteet. Nyt vain pöytä ja 2 tuolia. Tilaa olisi ollut enemmällekin, esim. aurinkotuolille. Split ei ole kaukana, mutta jatkuvasta liikenneruuhkasta johtuen taksimatka kestää helposti 40 min kaupunkiin päin, takaisin voi ajaa vartissa. Lähistöllä ei mielestäni mitään erityisen kiinnostavaa kävelymatkan etäisyydellä. Rantabulevardia voi toki kävellä useamman kilometrin.

 
20.3.2024

Kirjoittanut AnnkaJ Ängelholm, Ruotsi

Fin pärla vid havet

Jättefint hotell och läge, trevlig personal. Rymligt fint och tyst rum. Vi åkte som ett större sällskap och är alla nöjda. Svårt att ta sig runt med barnvagn ( utanför hotellet). Inte så mycket att göra utanför hotellet, men är rätt nära till Split. Rätt hög prisnivå på maten tyvärr.

 
11.10.2023

Kirjoittanut 51alain85 Saint-Hilaire-de-Riez, Ranska

Se Méfier

Très bel hôtel ,mais comment un établissement de ce genre peut se permettre d’annuler pour surbooking une réservation de 6 jours faite en juillet et ce 2 jours avant notre arrivée le lundi 2 octobre pour finalement nous rappeler et nous admettre suite à des désistements….

 
1.4.2024

Kirjoittanut emmy220022 Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta

Not five star...

Very overpriced and certainly not a five star experience. We stayed for a week in July and were extremely disappointed. I've summarised some key gripes below. It may sound nit-picky, however, for an expensive property marketed as a five star hotel, we were expecting better. Firstly, the photos are arguably misleading. They feature a lot of photos of the Gooshter beach club area, which is lovely. However, this area is tiny relative to the size of the hotel. If you wish to get a spot on one of these sun loungers, you'd better be willing to get up at 7am. The other pool/beach area is furnished with uncomfortable plastic loungers - not a crime but certainly not what you expect from a 5 star hotel. Breakfast was also disappointing. Nothing terrible, but again missing the touches which make it feel 5 star. The space in which to eat breakfast outdoors was very small and despite getting up early we only managed to get a spot on the terrace once in the week. By way of food, there were no fresh juices and no cooked-to-order breakfast menu items. The coffee came from a machine, rather than being freshly made, and a coffee I ordered with alternative milk came lumpy. The rooms were fine, but nothing special. We were in the older wing of the hotel and would certainly recommend a marina room which may be better. The hotel is aging (arguably outdated) and overall a disappointing offering. The location is a significant taxi journey from the centre of Split and taxi scams are rife in the area. A better holiday can be had elsewhere and this hotel is a tired four star at best.

 
15.2.2024

Kirjoittanut dhbar1 Frankfurt

Room good, breakfast less so, gym more for local youth than hotel guests

The location isn't great, being well outside of town and with nothing of much interest in the immediate vicinity. It took a 24-minute ride with Bolt costing 29.30€ to get here from the airport at around 22:00 on a Tuesday. The return at noon on Thursday took 27 minutes and cost 26€. The room was decent - spacious, with a large, comfortable bed, places to sit and a separate shower stall and a bathtub. No complaints here. The view was of a lot of boats in the foreground and the Adriatic beyond. Breakfast however was poor, at least for me. There were no potatoes in any form and nothing that would have substituted for them, despite the fact that they had four or five meat dishes. And while they had sauteed mushrooms on offer both days, on one day the dish meant for them was empty and not replenished for the duration of my breakfast. They have an omelette station and I would have happily had some fried eggs, but it turned out that they fry the eggs in butter, so that was not an option (the person staffing the egg station did not suggest oil). The grapes had seeds and the pineapple looked both mornings like it had spent a hot day under the sun. My breakfast on both mornings consisted solely of the cold grilled eggplant, zucchini and peppers with some fruit. The gym, which is far away from the rooms (try three elevator rides and walking through the lobby, right past the reception) is good or even very good (not great) in terms of equipment, and there are many different sorts of saunas/steam baths. Unfortunately, the gym has very limited opening hours. The hotel said they could get me access at any hour, but I didn't put this to the test and would prefer not to have to ask to be allowed to enter. Another major drawback related to the fact that the gym sells memberships externally is the clientele, which appears to consist exclusively of males aged 20 to 35. I didn't see one female or older person using the gym or sauna or steam room, and can imagine they wouldn't want to. For that matter, I don't think anyone else was even a hotel guest. Can't a hotel like the Meridien provide gym facilities exclusively for the use of hotel guests? Apparently not. There was no executive lounge, the excuse being that "we're a resort". If I return to Split, I would not rush to stay here again, but wouldn't rule it out.