Kokemuksia Sol Arona Tenerife -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
6,4 10:stä Perustuu 66 arvioon
Kokonaisuus
 
6,4 / 10
Puhtaus
 
8,4 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
6,8 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,1 / 10
Huone/huoneisto
 
6,4 / 10
Palvelu
 
7,2 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Kaikki OK
-
Vesi uima-allassa ei ole lämmitetty

Vahvistettu asiakas: 2024-02-11


8 10:stä

+
Huone oli mukavan tilava ja siisti.
-
Huoneissa voisi olla jääkaappi.

Vahvistettu asiakas: 2024-02-11


8 10:stä

+
Siisteys hyvä. Ruoka oli todella monipuolista (aamiainen ja päivällinen). Sijainti erinomainen. Ystävällinen henkilökunta.
-
Huono sänky. Erittäin kova runkopatja ja lyhyt (mies 190 cm ja 100 kg). Astioita niukasti. Juomalaseja olisimme kaivanneet. Jääkaappia ei huoneessa ole. Huoneissa ei Wi-fiä, vain oleskelutiloissa.

Vahvistettu asiakas: 2024-01-28


7 10:stä

+
Hyvä aamupala, maisemat 15. kerroksen huoneesta, wifi toimi hyvin
-
Huoneen ilmastointilaite piti meteliä joten sitä oli mahdoton pitää öisin päällä. Parvekkeen ovessa oli parin sentin rako josta tuuli ujelsi niin että oli vaikea saada nukuttua. Lounas ja illallinen all inclusivessa ei vetäneet vertoja aamupalalle.

Vahvistettu asiakas: 2024-01-28


7 10:stä

+
Tilan tuntu ja maisemat
-
Taso ja laatu eivät missään nimessä vastanneet hinnoittelua. Laatuun nähden ylikallis matka.

Vahvistettu asiakas: 2023-11-05


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Sol Arona Tenerife -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 3,5/5 Nukkuminen
  • 3,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 3,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

62% matkustajista suositttelee

5400 arvostelua
Erinomainen
 
1437
Erittäin hyvä
 
1793
Hyvä
 
1153
Ei kovin hyvä
 
506
Huono
 
511

Viimeisimmät 5 arviota

1.4.2020

Kirjoittanut TeijaTynkkinen Kokkola, Suomi

Pariskunnille

Vastaanoton henkilökunta oli todella töykeä. Muuten kokemus oli ihan hyvä, vaikka hotelli ei ollutkaan kovin lapsiystävällinen uima-allasta lukuunottamatta. Hyvää ruokaa, hyvä sijainti ja hienot maisemat.

 
23.11.2019

Kirjoittanut MarjuliVantaa Vantaa, Suomi

Hyvä sijainti, upeat näkymät

Sijainniltaan todella hyvä hotelli. Parhaan hinnan sai suoraan hotelliketjun omilta sivuilta (Melia). Ok aamiainen ja iltaruoka, vähän yksitoikkoiseksi kyllä käynyt varsinkin aamiainen. Kannattaa panostaa ja ottaa parempi huoneluokka niin saa ilmastoinnin ja jääkaapin (Xtra room). Xtra room sijaitsee 13. kerroksessa. Hotellilla omia parkkipaikkoja, olemme joka kerran saaneet vuokra-auton hotellin parkkiin, mutta ympäristössä myös muita parkkipaikkoja jos hotellin parkki täysi (tosin kadunvarsipaikat ovat päivällä usein varattuja, illalla mahtuu kyllä). Hieman ärsyttää kun iltaruokaan ei kuulu mitään juomaa ja vesien tilaamisessa on aina vähän sählinkiä. Puolihoitoon saisi kuulua edes vesi myös iltaruualla.

 
22.2.2019

Kirjoittanut jaanamargit

Hyvällä paikalla

Hyvällä sijainnilla oleva hotelli. Autoilijan unelma, koska hotellin pihassa parkkipaikka. Ruoka oli hyvää ja valikoima oli monipuolinen eli kaikille varmaan löytyy jotakin. Ainoa miinus ravintolalle tulee miljööstä. Se on vähän niin kuin ruokala mutta ehkä se massahotellissa niin onkin. Illalliselle voisi olla edes jonkinlainen pukukoodi. Parvekkeet ovat pieniä mutta mahtava merinäköala kompensoi senkin asian. Aurinkotuoleja riitti kaikille mutta juomatarjoilu altaalla ei pelaa. Henkilökunta on ystävällistä vaikka etenkin ravintolassa kiire tarttuu lomalaisiin. Hotellille ei voi antaa kuin kolme tähteä ja se etenkin siksi koska lomalainen joutuu pitämään koko hotellivierailunsa ajan ns. huvipuistoranneketta. Se jos jokin kertoo kaiken hotellin tasosta.

 
5.4.2014

Kirjoittanut NorthantsPaul Northamptonshire

Todella hyvä kaikin osin

Myöhäsimme matkan "myöhäisenä tarjouksena" ja koska emme olleet ennen käyneet Teneriffalla, emmekä etenkään Los Cristianoksessa, meillä ei ollut aavistustakaan mitä odottaa. Hotelli ylitti odotuksemme. Se oli todella siisti, erittäin ystävällinen eikä meillä ollut mitään kritiikkiä ruoasta (ainoa kerta, kun muutama asia loppui oli todella myöhään eräänä iltana ja se oli enemmänkin meidän vika) Henkilökunta oli kautta linjan erinomaista (etenkin keittiöhenkilökunta). Iltaviihdettä, vaikkakin melko vaatimatonta, klo 21.30, joka auttoi keskittämään huomion ennen ruokailua. Ainoa (pieni) haittaseikka oli, että tarjolla ei ollut wifiä (edes julkisilla alueilla). Kaiken kaikkiaan... paljon parempi kun olimme odottaneet ja hotellin henkilökunta ansaitsee selkääntaputuksen.

 
1.7.2024

Kirjoittanut vro_mc Haute-Savoie, Ranska

Hôtel très bien situé

Très bon emplacement, proche de la station des bus, des commerces, du bord de mer, du marché. Hôtel très propre, chambre simple, propre, bonne literie, il manque éventuellement un frigo. Petit balcon avec belle vue sur la piscine et la mer, ce qui permet également de profiter de la musique le soir depuis le balcon. Restaurant propre, avec vue sur la piscine. Beaucoup de monde, donc il ne faut pas rechercher le calme. Du choix, variée, très bon à part le riz qui était souvent pas assez cuit. grains durs. Petit déjeuner copieux, très varié, très bon pain et excellentes viennoiseries. Seul problème, le système des boissons, étant en demi pension, il n'est inscrit nul part que l'on a droit à de l'eau du robinet gratuite, j'ai demandé à un employé, qui m'a dit que l'on pouvait seulement se servir avec de l'eau. Tous les soirs, aucun employé n'a proposé une autre boisson payante, le dernier soir une employée demandait si l'on voulait une boisson ! c'est dommage, un soir ou deux une boisson aurait été appréciée.... Arrivée et départ rapides, accueil en français par le monsieur de la réception. Très bon tarif grâce à la promotion des 30 ans de la chaîne hotelière.