Kokemuksia Sol Arona Tenerife -hotellista
Kokonaisuus | 6,4 / 10 | |
Puhtaus | 8,4 / 10 | |
Vastasiko hotelli odotuksiasi | 6,8 / 10 | |
Ruoka ja juoma | 7,1 / 10 | |
Huone/huoneisto | 6,4 / 10 | |
Palvelu | 7,2 / 10 |
Viimeisimmät arviot
Viktor,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-02-11
Timo-veikko,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-02-11
Raija,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-01-28
Paula,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-01-28
Päivi,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-11-05
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Sol Arona Tenerife -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
- Sijainti
- Nukkuminen
- Huoneet
- Palvelu
- Hinta-laatusuhde
- Siisteys
62% matkustajista suositttelee
5440 arvosteluaErinomainen | 1441 | |
Erittäin hyvä | 1803 | |
Hyvä | 1160 | |
Ei kovin hyvä | 517 | |
Huono | 520 |
Viimeisimmät 5 arviota
Pariskunnille
Vastaanoton henkilökunta oli todella töykeä. Muuten kokemus oli ihan hyvä, vaikka hotelli ei ollutkaan kovin lapsiystävällinen uima-allasta lukuunottamatta. Hyvää ruokaa, hyvä sijainti ja hienot maisemat.
Hyvä sijainti, upeat näkymät
Sijainniltaan todella hyvä hotelli. Parhaan hinnan sai suoraan hotelliketjun omilta sivuilta (Melia). Ok aamiainen ja iltaruoka, vähän yksitoikkoiseksi kyllä käynyt varsinkin aamiainen. Kannattaa panostaa ja ottaa parempi huoneluokka niin saa ilmastoinnin ja jääkaapin (Xtra room). Xtra room sijaitsee 13. kerroksessa. Hotellilla omia parkkipaikkoja, olemme joka kerran saaneet vuokra-auton hotellin parkkiin, mutta ympäristössä myös muita parkkipaikkoja jos hotellin parkki täysi (tosin kadunvarsipaikat ovat päivällä usein varattuja, illalla mahtuu kyllä). Hieman ärsyttää kun iltaruokaan ei kuulu mitään juomaa ja vesien tilaamisessa on aina vähän sählinkiä. Puolihoitoon saisi kuulua edes vesi myös iltaruualla.
Hyvällä paikalla
Hyvällä sijainnilla oleva hotelli. Autoilijan unelma, koska hotellin pihassa parkkipaikka. Ruoka oli hyvää ja valikoima oli monipuolinen eli kaikille varmaan löytyy jotakin. Ainoa miinus ravintolalle tulee miljööstä. Se on vähän niin kuin ruokala mutta ehkä se massahotellissa niin onkin. Illalliselle voisi olla edes jonkinlainen pukukoodi. Parvekkeet ovat pieniä mutta mahtava merinäköala kompensoi senkin asian. Aurinkotuoleja riitti kaikille mutta juomatarjoilu altaalla ei pelaa. Henkilökunta on ystävällistä vaikka etenkin ravintolassa kiire tarttuu lomalaisiin. Hotellille ei voi antaa kuin kolme tähteä ja se etenkin siksi koska lomalainen joutuu pitämään koko hotellivierailunsa ajan ns. huvipuistoranneketta. Se jos jokin kertoo kaiken hotellin tasosta.
Todella hyvä kaikin osin
Myöhäsimme matkan "myöhäisenä tarjouksena" ja koska emme olleet ennen käyneet Teneriffalla, emmekä etenkään Los Cristianoksessa, meillä ei ollut aavistustakaan mitä odottaa. Hotelli ylitti odotuksemme. Se oli todella siisti, erittäin ystävällinen eikä meillä ollut mitään kritiikkiä ruoasta (ainoa kerta, kun muutama asia loppui oli todella myöhään eräänä iltana ja se oli enemmänkin meidän vika) Henkilökunta oli kautta linjan erinomaista (etenkin keittiöhenkilökunta). Iltaviihdettä, vaikkakin melko vaatimatonta, klo 21.30, joka auttoi keskittämään huomion ennen ruokailua. Ainoa (pieni) haittaseikka oli, että tarjolla ei ollut wifiä (edes julkisilla alueilla). Kaiken kaikkiaan... paljon parempi kun olimme odottaneet ja hotellin henkilökunta ansaitsee selkääntaputuksen.
Cafards dans les vêtements / cuisines
Bonjour à tous et à toutes , Nous sommes furieuses après ce séjour au sein de l’hôtel sol arona qui fait parti du groupe Melia. Plusieurs cafards ont été aperçu (buffet , chambre) au sein de l’hôtel, dont un qui se baladait dans nos vêtements au 11 eme étage. L’hôtel n’a rien voulu savoir, pour masquer ce qu’il s’était passé le personnel et la direction nous a donné seulement de l’eau et des gâteaux . De plus nous avions rendez-vous avec le directeur qui a préféré fuir au lieu de résoudre le problème. Le personnel nous riait au nez en prétextant que c’était normal qu’il y ait des cafards dans leur hôtel car Ténérife est une île où il fait chaud et donc remplie de cafard. De plus, ils n’avaient aucune proposition pour nous aider ou dédommager, c’est nous avons dû demander à changer de chambre car au début il n‘était pas pour. Dans notre nouvelle chambre située au 5ème étage se trouvaient deux bébés cafards dans la salle de bain. De plus les chambres ne ressemblaient pas au photo : vieille ,sale, insalubre, la chaleur était étouffante et ils proposaient un vieux ventilateur à 30€ /jour ou une climatisation très ancienne à 90€/jour. Avec cela, le buffet n’était pas du tout comme décris sur le site : « plusieurs cultures sont mélangées pour faire plaisir à tous » alors que les plats sont centrés sur les personnes de nationalité anglaise. Nous vous mettons à disposition les photos . Bonne lecture.
© Trip Advisor