Kokemuksia Sentido Galomar -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,5 10:stä Perustuu 18 arvioon
Kokonaisuus
 
8,5 / 10
Puhtaus
 
9,3 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,2 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,9 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,6 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,8 / 10
Huone/huoneisto
 
8,9 / 10
Palvelu
 
8,1 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
Nykyaikainen huone, hiljainen ja hyvä wifi
-

Vahvistettu asiakas: 2022-02-22


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-02-15


9 10:stä

+
Sijanti, siisteys ja rauhallisuus.
-
-

Vahvistettu asiakas: 2021-11-16


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Sentido Galomar -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

81% matkustajista suositttelee

492 arvostelua
Erinomainen
 
258
Erittäin hyvä
 
156
Hyvä
 
48
Ei kovin hyvä
 
20
Huono
 
10

Viimeisimmät 5 arviota

22.4.2016

Kirjoittanut Heli R

Rauhallinen hotelli hyvällä paikalla

Hotellialue on viihtyisä ja omassa rauhassa. Valtaosa asakkaista on saksalaisia ja osa henkilökunnasta puhuu paremmin saksaa kuin englantia. Varasimme double Roomin merinäköalalla. Saimme huoneen erillisestä rakennuksesta (studiohuoneisto), joissa oli oma sisäänkäynti huoneestoon. Sijainti oli rauhallinen ja parvekkeelta oli näkymä merelle ja pihalle. Yöllä huoneeseen kuului meren äänet eli herkkäuniselle korvatulpat on hyvä varuste. Huone oli siisti, mutta jo pienen remontin tarpeessa. Huoneessa oli smarttv ja wifi toimi hyvin myös huoneessa. Huoneessa on safetybox, johon saa respasta "avaimen" pientä päivämaksua vastaan. Aamiainen oli ihan riittävän monipuolinen ja hotellin ravintolat ihan hyviä. Lähistöltä ja Canicon kylässä on myös hyviä ravintoloita. Hotellialueella on minimarket (josta saa mm. parempia karttoja ym) ja muutaman sadan metrin päässä sparkauppa. Paikallisbussit kulkevat Funchaliin noin tunnin välein. Vaeltamaan pääsee (itäistä reittejä) myös Canicon yläpuolelta menevän tien varren bussipysäkiltä (Asamada), vaatii toki viitseliäisyyttä kulkea sinne asti.

 
7.11.2022

Kirjoittanut paulineh303

Excellent hotel with lovely views

Stayed here as part of HF walking group. Hotel is welcoming, very clean with excellent facilities. Lovely pool area with lovely sea views & amazing sunrise & sunset. Staff efficient, very hard working, but still professional & friendly. Well appointed, very clean room (401) with comfortable bed, balcony & lovely sea view. Food: enjoyed buffet breakfast & evening meal each day. Plenty of choice, well cooked & delicious. Would def recommend & stay there again.

 
22.8.2022

Kirjoittanut FinnP5 Dublin, Irlanti

Lovely staff, very clean, good facilities

Very nice hotel with a beautiful sea-facing pool and good facilities. We haven’t stayed in many resorts like this before, but this time we were travelling with a baby, so convenience was key. We found all facilities to be in excellent condition and the breakfast buffet especially impressive. The whole complex is spotlessly clean. There are a few different restaurants on-site which were also very nice and all welcomed our baby (although a note to other Half-Board guests: they can fill up quickly so it can pays to book ahead). The gym is a decent size and has plenty of equipment and facilities. The bus to Funchal stops right outside the hotel but otherwise you will need a car to get around the island from Caniço, so bear that in mind. Special mention has to go to the Galosol staff who unfailingly were extremely friendly and attentive, and saw to our every request. The special birthday breakfast for one of our party was especially appreciated. On a side note, the hotel is a very easy 10 minute drive from the airport but taxis somehow charge around €23 for this?! Thankfully Bolt has now launched in Madeira - do yourself a favour and order your airport rides through that app, if you catch it at the right time the exact same ride could cost less than €10. No hesitations in recommending Galosol to others looking for a relaxing resort holiday on Madeira.

 
21.8.2022

Kirjoittanut mariacW3417PB Bukarest, Romania

We had the perfect vacantion here!

The view, frinedly staff, diving area and breakfast made us loving every minute of our Madeira getaway. We had an incredible view of the ocean and the staff quickly helped us with everything (including renting a car for the full Madeira experience). The diving area is absolutely beautiful. We enjoyed everything about this place.

 
31.7.2022

Kirjoittanut pojke-fredde Bryssel, Belgia

Family friendly hotel but real billing mess

Sister hotel of the ocean front Galomar (though the saltwater rock pool is shared). We had a standard sea view suite with a separate en suite sitting area and a terrace that could seat the entire family. This suite was clearly sports themed as it has a hometrainer, a Swedish ladder (wall bar), weights and a medicine ball. Plenty of free fitness and yoga activities in the hotel’s gym complex. Good breakfast buffet with show cooking. A couple of restaurants on the premises but the meagre lunch we had at the pool bar made us decide against trying other hotel eating spots. Our pleasant stay unfortunately was overshadowed by quite a mess up with the final bill that a very patient receptionist (thank you - sorry I didn’t ask your name!) was able to sort out in the end. Until this hotel gets their accounting in order you better book through one of the main online booking websites and NOT pay the hotel directly. The night receptionist (whose remarkably unfazed demeanour others have commented on here on TA before) first could not retrieve the deposit we paid. Then, upon checkout, I had to spend half an hour tracing back payments made to finally convince the day manager (only available over the phone!) that they were double charging hundreds of Euros I had already paid …