Kokemuksia Sentido Asterias Beach Resort -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,5 10:stä Perustuu 60 arvioon
Kokonaisuus
 
8,5 / 10
Puhtaus
 
8,9 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,4 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,0 / 10
Huone/huoneisto
 
8,3 / 10
Palvelu
 
8,6 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Hotelli oli perushyvä ja siisti, eikä ollut ruuhkia esim. ravintolassa
-
Perhehuoneessa lasten sängyt isommille lapsille sopimattomat, esim. Teini-ikäiselle sänky liian lyhyt.

Vahvistettu asiakas: 2024-06-30


8 10:stä

+
Tila
-
Ei osaa sanoa mitään

Vahvistettu asiakas: 2024-06-12


8 10:stä

+
Ruoka oli hyvää ja siisteys hyvä
-
Käsidesiautomaatit usein tyhjiä

Vahvistettu asiakas: 2024-05-15


6 10:stä

+
Saapuessamme hotelliin saimme huoneen terassilla. Huoneen ilma oli kostea ja ilmastoinnista siihen ei ollut apua. Ei heti mutta kuitenkin hotellin henkilökunta suostui tekemään huoneen vaihdon ja pääsimme päärakennukseen. Siellä oireilut eivät enää lisääntyneet ja saimme yöunet loppuvaiheessa.
-
Hotellin henkilökunta vaikutti ylimieleseltä. Aktivitettejä ei olllut päivän aikana. Yöllä oli liikaa melua ravintolan puolelta.

Vahvistettu asiakas: 2023-10-22


5 10:stä

+
Allasalue ja snackbaari oli parasta. Huoneisto oli ensimmäisen viikon aivan järkyttävä, koska siinä oli jokin väliovi ja naapurin ihan kaikki äänet kuuluivat ja lisäksi netti toimi tasolla 1/10. Onneksi Apollon asiakaspalvelu auttoi asiassa ja saimme uuden ja paremman huoneen loppulomalle, sekä netin toimivuuden. Siivous +
-
Asiakaspalvelu heikkoa, mutta joukossa myös onnistujia. Huoneisto ja kuvat ei vastannut tasoa. Irtisanoisin koko keittiön henkilökunnan ja keittiön johtajan ensimmäisenä, koska ammattilainen ei voi tyytyä päivääkään tuohon tasoon.

Vahvistettu asiakas: 2023-10-08


8 10:stä

+
-
Muista huoneista kuului äänet tosi hyvin. Ei yksityisyyttä.

Vahvistettu asiakas: 2023-09-24


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2023-09-24


9 10:stä

+
Hotellissa uima-altaat. Huone oli tosi hyvässä sijainnissa.
-
Kaksi huonetta, toinen oli viileä ja toinen pätsi kun paikalle päästiin. Haettiin huoltomies, ilmastointi jotenkin alkoi toimimaan. Kerran vielä huoltomies, että suihku kuntoon. Hotellilla ei ollut kunnon iltaohjelmaa (viereisissä hotelleissa kyllä oli, toisesta sen kuuli ja toisesta sukulaiset pisti videoita), oli tosi tylsää illat. Hotellin palvelut oli kalliita.

Vahvistettu asiakas: 2023-09-17


8 10:stä

+
Huoneen koko, yleinen siisteys, allasosasto oli mukava niin lapsille kuin aikuisille
-
Palvelu toki ystävällistä, mutta näki henkilökunnan ilmeestä että tämä on enemmän teennäistä/ rutiinin omaista asiakasta kohdattaessa kun todellista vieraanvaraisuutta

Vahvistettu asiakas: 2023-09-10


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2023-09-10


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Sentido Asterias Beach Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

924 arvostelua
Erinomainen
 
569
Erittäin hyvä
 
266
Hyvä
 
71
Ei kovin hyvä
 
15
Huono
 
3

Viimeisimmät 5 arviota

23.5.2023

Kirjoittanut 874tiinap

Family holiday

Erittäin hyvää ruokaa, riittävästi vaihtoehtoja buffetissa sekä välipaloilla. Tilava hotelli, ruokailussa ei tarvinnut koskaan jonotella. Aurinkotuoleja riitti kaikille. Ystävällinen henkilökunta. Puhdasta. Naapuri hotellilla bussipysäkki josta pääsee esim lindokseen,Rodoksen kaupunkiin. Perhehuoneen saa jaettua liukuovilla. Ainoa miinus oli lastenleikkipaikka joka oli vain osittain katettu ja vauvakeinu puuttui kokonaan.

 
23.7.2024

Kirjoittanut danielarD6949SC

Schön aber ausbaufähig! Keine 5* leider!

Habe hier meinen 50sten Geburtstag gefeiert und war soweit zufrieden. Hotelanlage sehr schön! Gebäude max 3 Stockwerke hoch. Viele Zimmer sind renoviert. Wer Meerblick haben möchte sollte Zimmer im vorderen Gebäude buchen. Allerdings ist All Inklusive nicht immer All Inclusive ! Viel Luft nach oben! 1. sehr freundliches Personal! 2. Essen war geschmacklich sehr gut aber nicht all zu viel Auswahl. 3. Zimmer ausreichend groß und ssuber. Aber beide Stühle auf dem Balkon waren defekt. Da kann keiner drauf sitzen. Im Zimmer auch kaputt. Cauch voll mit Flecken. Handtücher im Bad gehören eigentlich ausgetauscht da alt und teilweise konnte man durchschoda schon vom waschen dünn! Keine Minibar vorhanden ( leerer Kühlschrank.) 4. Handtuchservice für Pool und Strand hat nicht funktioniert. Angeblich von 10-17h aber 12.30h war immer noch niemand anzutreffen. An der Rezeption nachgefragt ! Antwort: das ist leider eine Fremdfirma und sie kennen das Problem! 5. als reines AI Hotel erwarte ich auch AI und nicht das ich viele Getränke selber zahlen muss. Wasser in Flaschen muss bezahlt werden. Wasser im Glas/Becher leider sehr gechlortes Leitungswasser( kostenlos) Ich hätte mir auch zu meinem Geburtstag zumindest ein kleinen Gruss vom Hotel gewünscht. Leider nix! 🥴 Viele Kleinigkeiten die ärgerlich sind und vom Management behoben werden sollten.

 
22.7.2024

Kirjoittanut dasilvajeanpierre Orry-la-Ville, Ranska

Oui mais bof

Nous y avons passé une semaine et voici mes conclusions: hôtel à taille humaine et calme, peut être trop calme, très propre. Je dirais que c'est un faux all inclusive. En effet, arrivé dans la chambre une bouteille d'eau vous attend dans le frigo... C'est tout. Et une fois vide vous devez payer pour en avoir une autre. Niveau nourriture... Bonne mais trop répétitive dommage. Pour ce qui est des bars, un nombre suffisant de boissons et de snacking inclus, mais aussi un grand nombre de boissons payantes. Les serveurs... Si vous ne parlez pas allemand une grande majorité ne vous calcule même pas. L'équipe d'animation: pour les enfants elle était excellente, pour les adultes... Quasi inexistante: un volley piscine et un beach volley c'est tout. Pas de tir a l'arc ou autre activité. L'animateur, qui doit être polonais je crois, passe son temps a discuter avec les autres polonais ou les allemands, mais le reste de la clientèle est invisible. Certaines infrastructures en bord de mer sont laissées à l'abandon. Concernant la plage, n'oubliez pas vos chaussures car ce ne sont que des cailloux. Finalement, cela a été un bon séjour mais je ne rentrerai pas avec cet hôtel. Les deux hôtels qui nous entouraient étaient beaucoup plus attractifs.

 
17.7.2024

Kirjoittanut melanie l

Un séjour de rêve et une équipe au top 👍🏻

Nous avons passé un excellent séjour grâce à votre équipe de l'hôtel sentido asteriras de l'île de Rhodes. Un personnel au petit soin : marina, Théa, tzeni, Alexis, Gianninis et tout les autres qui ont vraiment été merveilleux avec nous et on permis de faire de notre séjour un moment inoubliable.

 
17.7.2024

Kirjoittanut mag0002 Picardy, Ranska

Déception 🥵

Même si au début cela était très bien franchement bel hôtel et service très bien en tout inclus .. le cauchemar a commencé quand notre clim dans nos 2 chambres la notre et celle de nos 3 enfants a décider de ne plus fonctionner avec une température avoisinant les 35 degrés à l’ombre 🥵je vous laisse imaginé la température dans une chambre qui a une porte en métal donnant sur l’extérieur au niveau de appartement le vous déconseille le bloc 24 ! Le problème c’est qu aucune solution n’a été proposée malgré s que nous passions par une agence ovayage et en tt inclus ! Pas changement de chambres proposés, pas de ventilateur sauf la dernière nuit car après 4 j la chaleur devenant difficile surtout pour les enfants mon mari qui par chance parle anglais sinon bonne chance ! A réussit à obtenir un ventilateur pour deux chambres .. je vous laisse faire le calcul il en manquait un mais bon une honte absolue !! Et quand arrive le moment du Check Out et que l’on vous demande de régler 3 pauvres jus d’oranges hors tt inclus 🙄comment dire il ne faut pas avoir de conscience professionnelle ! Alors un soucis de clim peut arriver en effet mais on laisse pas des familles sans solutions ni excuses d’ailleurs ! Ah juste la dernière nuit vers 23h en allant râler un peu on nous a dit qu’on avait 3 lits a proposer sur 5 personnes ils auraient fallu mettre les 3 enfants je ne sais où dans hôtel et leur souhaiter bonne nuit j’hallucine c’était le départ qq heures après car peut être si cette solution avait été proposée dès le départs nous l’aurions prise quand même … mais avec l’âge de ma dernière je ne pense pas en tant que maman que j’aurais pu la laisse dans un hôtel aussi grand loin de moi . Enfin quel dommage !! Plus de professionnalisme de nos jours 🙄😔