Kokemuksia Lagos de Fañabé -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,1 10:stä Perustuu 59 arvioon
Kokonaisuus
 
8,1 / 10
Puhtaus
 
8,5 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
6,8 / 10
Huone/huoneisto
 
8,1 / 10
Palvelu
 
8,1 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
Yleisvaikutus, hotellin sijainti
-
Kaunis allasalue mutta liian vähän aurinkotuoleja

Vahvistettu asiakas: 2024-03-24


8 10:stä

+
Hotellin alue istutuksineen olivat erittäin kauniit Huoneiston toimivuus
-
Huoneiston siivous huolimatonta. Pyysimme aurinkovarjoa parvekkeelle, mutta emme saaneet sitä Syytä ei kerrottu

Vahvistettu asiakas: 2023-12-10


8 10:stä

+
Hotelli sijaitsee lähellä palveluja.
-
Olimme maksaneet extraa huoneistosta, jotta saimme toisen kerroksen huoneen. Merinäköala oli osittain kuten luvattiin. Huone sijaitsi ravintolan yläpuolella ja oli vilkkaan kadun puolella,joten se vähän häiritsi. Tosin makuuhuone oli sisäpihan puolella. Onneksi meteli kadulta ei kuulunut sinne.Muutoin huoneisto oli ihan ok.

Vahvistettu asiakas: 2023-11-26


8 10:stä

+
Hotelli sijaitsee lähellä palveluja.
-
Olimme maksaneet extraa huoneistosta, jotta saimme toisen kerroksen huoneen. Merinäköala oli osittain kuten luvattiin. Huone sijaitsi ravintolan yläpuolella ja oli vilkkaan kadun puolella,joten se vähän häiritsi. Tosin makuuhuone oli sisäpihan puolella. Onneksi meteli kadulta ei kuulunut sinne.Muutoin huoneisto oli ihan ok.

Vahvistettu asiakas: 2023-11-26


8 10:stä

+
Hotelli sijaitsee lähellä palveluja.
-
Olimme maksaneet extraa huoneistosta, jotta saimme toisen kerroksen huoneen. Merinäköala oli osittain kuten luvattiin. Huone sijaitsi ravintolan yläpuolella ja oli vilkkaan kadun puolella,joten se vähän häiritsi. Tosin makuuhuone oli sisäpihan puolella. Onneksi meteli kadulta ei kuulunut sinne.Muutoin huoneisto oli ihan ok.

Vahvistettu asiakas: 2023-11-26


8 10:stä

+
Huone oli todella siisti, kivasti rempattu. Ennakkotiedoista poiketen huoneessa oli ilmastointi -onneksi- . Parveke hyvän kokoinen, hyvät näkymät. Allasalue viihtyisä, kivat altaat ja istutukset.
-
Ravintola ei mitenkään viihtyisä, onneksi oli mahdollisuus syödä myös ulkona. Meillä oli ostettuna vain aamiainen. Aurinkotuoleja hotellin kokoon nähden melko vähän. Osa aurinkotuoleista oli suuren osan päivästä varjossa. Osa aurinkotuoleista myös uusimisen tarpeessa. Allaspyyhkeissä toimitus ongelmia, niitä piti odottaa 2 päivää.

Vahvistettu asiakas: 2023-11-05


9 10:stä

+
Näköala, huoneiston koko ja siisteys, hyvä palvelu, oma rantaklubi, jossa hyvä palvelu ja ranta. Hyvät ruuat hotellissa. All inclusive kattava.
-
Apollon järjestämille retkille todella vaikea maksaa osallistumismaksua koska raha ei käynyt. Olisi hyvä jos hotellilla olisi laukkujen huoneisiinkantopalvelu koska toiseen kerrokseen paljon jyrkkiä portaita

Vahvistettu asiakas: 2023-04-02


7 10:stä

+
Viihtyisyys, allas-alue, rannan läheisyys, beach club.
-
Erikoisruokavaliot olisi hyvä huomioida aina, merkitsemällä noutopöydän vaihtoehtoihin allergeenit symboleilla tai lyhenteillä. Näin tekevät monet hotellit jo nyt.

Vahvistettu asiakas: 2023-03-26


10 10:stä

+
Tuttu paikka monelta vuodelta
-
Oli hyvä

Vahvistettu asiakas: 2023-03-26


9 10:stä

+
Allasalueen viheristutukset ja eri muotoiset altaat olivat viihtyisät. Myös iltavalaistuksessa. Huone oli myös viihtyisä, hyvällä maulla remontoitu. Ranta mukavan lähellä.
-

Vahvistettu asiakas: 2023-01-22


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Lagos de Fañabé -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 3,5/5 Nukkuminen
  • 3,5/5 Huoneet
  • 3,5/5 Palvelu
  • 3,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 3,5/5 Siisteys

57% matkustajista suositttelee

693 arvostelua
Erinomainen
 
180
Erittäin hyvä
 
208
Hyvä
 
136
Ei kovin hyvä
 
85
Huono
 
84

Viimeisimmät 5 arviota

1.4.2019

Kirjoittanut traveller280600

Hyvä asiakaspalvelu, mutta muuten kehittämistä löytyy

Olimme hotellissa 7 yötä ja hotellin asiakaspalvelu oli hyvää. Muutoin hotellin ilme oli paljon likaisemman oloinen kuin kuvissa, eikä huone vastannut täysin luvattua. Merinäköala oli vain yhdestä parvekkeen kulmasta katsottuna pieni vilaus muiden rakennusten takaa merelle. Meillä oli ylin kerros, jonka makuuhuoneessa ei ollut yhtään pistorasiaa, ja puhelimet ja muu piti kaikki ladata joko olkkarissa tai keittiössä. Lisäksi tiskit piti pestä itse ja paikanpäällä ei ole mitään tiskaustarvikkeita, eli suosittelen ottamaan mukaan. Myös makuuhuoneen yövalot olivat niin kirkkaat, että suosittelen ottamaan lukuvalon mukaan, ellei halua lukea "isot valot" päällä. Aamupala ja illallinen oli todella hyvä ja siihen ei kyllästynyt edes viikossa, vaikka valikoima pysyi suhteellisen samana. Illaliseen ei sisälly juomia, vaikka siis valitset puolihuodon ja jopa vedestä muiden ohessa tulee maksaa silloin erikseen. Siinä miinus. Samoin netti oli maksullinen sekä alueella parkkeeraus on suuhteellisen kallista, meillä maksoi noin 50e (alennettuun hintaan) muutaman päivän parkkipaikka viereisestä hallista. Jos vuokraatte auton, niin suosittelen liikkumaan niinä aikoina kun paikalliset ovat jo töissä tai tulleet takaisin, sillä silloin liikenne on todella ruuhkaisaa ja kaahailijoita paljon. (ps.olen ajanut monessa kohteessa autoa, mutta teneriffalla törttöilijöitä&kaahareita oli ruuhka-aikaan uskomattoman paljon)

 
23.11.2013

Kirjoittanut Jill W Leeds, Yhdistynyt kuningaskunta

Hyvä sijainti - kivat asutukset

Yövyin täällä yön yli marraskuussa 2013. Hyvän sijainnin omaava paikka lähellä rantaa ja palveluita. Huone oli puhdas, vaikkakin yksi sängyistä oli hieman möykkyinen. Kiva huone josta näki viehättävälle altaalle, jossa oli väriä vaihtavia valoja - erittäin rauhallista ja tyyntä. Sanoisin jopa, että tämä on yksi Teneriffan piilevistä helmistä - kävelet ovesta sisään, ja se on aivan kuin olisit kävellyt pienoismallikylään. Olemme käyneet teneriffalla monta kertaa ja emme tienneet tämän paikan olemassaolosta. Henkilökunta oli miellyttävää, aamiainen oli melko kattava ja kahvi oli hyvää. Saattaisin palata takaisin - suosittelen :)

 
24.6.2024

Kirjoittanut bagersvend Refsvindinge, Tanska

Dejligt hotel med skønt poolområde og fin mad.

Havde en dejlig uge her i juni. Flot udsigt ud over vandet i lejlighed på 1. sal. Fin renoveret lejlighed med alt, hvad vi havde brug for. Fin mad i restaurant. Havde all inclusive. Gode rom og cola om aftenen😁👍🏻skønt pool område og dejlig solterrasse. Tæt til alting, og mulighed for parkering i p-kælder tæt på.

 
23.6.2024

Kirjoittanut Nico R

Enttäuschender Urlaub

Renoviertes Appartement Deluxe beinhaltete ein kaputtes Schlafsofa im Wohnbereich ohne Decke. Auf Nachfrage gab es dann einen Matratzenschoner, schlafen war hier eine Qual. 2 Einzelbetten waren im SZ zum Doppelbett zusammen gestellt. Getrennt gestellt ging die Tür nicht mehr zu und sie waren auch viel zu kurz für eine erwachsene Person. Ansonsten war von Renovierung nichts mehr zu erkennen. Wir hatten AI. Bei Ankunft wurde uns an der Rezeption gleich mitgeteilt, dass die AI-Leistungen vom Reiseveranstalter abhängig wären. Wie man das an der Farbe des Bandes erkennen kann, das bleibt ein Rätsel. Das Restaurant " La Tosca" hätten wir z.B. komplett selbst bezahlen müssen. Frühstück war ok, alles weitere kann man sich sparen. Es gab Cocktails und Säfte nur aus dem Automaten und diese waren ungenießbar. Alkohol war in den Cocktails schon enthalten, sodass es insgesamt nur einen alkoholfreien gab. Eine Getränkekarte oder QR-Code gab es nicht! Dadurch war nicht zu erkennen, was man trinken könnte und zu welchem Preis. Auf Nachfrage was in AI enthalten ist, wurde pauschal auf alles in der Bar gezeigt. Hat man dann einen z.B. einheimischen Likör bestellt, sollte dieser bezahlt werden. Nachfrage bei der Rezeption ergab, dass man in der Bar fragen muss....Am zweiten Tag kam die übliche Zufriedenheitsumfrage des Managers per Mail. In der Antwort wurde das Problem geschildert. Leider wurde auch hier abgeblockt und an Rezeption/Bar verwiesen, super Service. Wir und auch andere Gäste sind überhaupt nicht weiter gekommen. AI hieß dann Wasser, Bier und Wein und Automaten. Da die anderen Mahlzeiten auch nicht unbedingt gut waren, haben wir dann nur noch außerhalb gegessen und getrunken, z.B. in einer einheimischen Guachinche. Das Hotel wirbt sehr mit Service, davon war nichts zu merken. Es ist sehr ersichtlich, dass ein AI nicht gewünscht ist und das haben die Gäste auch gemerkt und sich nicht wohl gefühlt. Wir wollten Tickets für den Teide an der Rezeption kaufen und erhielten statt diese die Auskunft, dass die nur vor Ort zu erwerben sein. Vor Ort mussten wir umkehren, da die Tickets nur online buchbar waren. Die Zimmerreinigung war in Ordnung. Abgespeckte AI Leistungen sind mittlerweile normal, aber hier gab es nicht mal nationale Getränke inclusive. Restaurant und Bar werden von zwei Hotels (Los Olivos) genutzt, das ist eine absolute Zumutung. Auch die Animation findet hier zum Abendessen statt und nicht danach. Die Gesangseinlagen waren teilweise so laut und schlecht, dass es kaum auszuhalten war. Gemütlich abends sitzen, einen leckeren Cocktail trinken, sich unterhalten oder z.B. Karten spielen wäre unmöglich gewesen. Außerdem wurde das Rauchverbot in der Anlage nicht durchgesetzt. WLAN funktioniert auch nur einigermaßen.

 
2.6.2024

Kirjoittanut giselaauroram

DE LOS MEJORES HOTELES DE LA ZONA

Grata sorpresa. Ubicación inmejorable, con acceso a la playa. Habitación amplia , camas cómodas. La comida mucho mejor que la de hoteles cinco estrellas que hemos visitado y lo insuperable es la atención y amabilidad de todo el personal. Fuimos con nuestra mascota y nos hemos quedado encantados por la limpieza de todas las instalaciones. Sin dudas repetiremos