Kokemuksia Mövenpick Resort & Marine Spa -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Mövenpick Resort & Marine Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

75% matkustajista suositttelee

4784 arvostelua
Erinomainen
 
2868
Erittäin hyvä
 
917
Hyvä
 
443
Ei kovin hyvä
 
242
Huono
 
314

Viimeisimmät 5 arviota

25.11.2019

Kirjoittanut jennipupunen Helsinki, Suomi

Ihan ok hotelli

Hotelli on kenties paikallisesti 5 tähteä, mutta ei kuitenkaan yllä parhaimpien hotellien tasolle. Annan kuitenkin hyvät 4.5 tähteä. Henkilökunta on ystävällista ja palvelu pelaa, concierge auttoi ongelmassani. Pahin turistikausi on jo ohitse joten missään ei ollut tungosta. Allasalue ja hotelli itsessään on kaunis, huone ihan standarditasoa. Aamiainen ihan keskitasoa ei valittamista mutta ei erityisiä kiitoksiakaan. Muutkin ovat maininneet ilmastointi ongelmasta, jota ei siis ole. Kun parvekkeen ovi on kiinni, lämmitin lämmittää huoneen +30c ja viilennystä ei ole. Parvekkeelta tulee viileää ilmaa joka viilentää huoneen. Ei todellakaan 5 tähden arvoinen. MUTTA.. Se jokin puuttuu, hotellista puuttuu se viimeinen silaus, se wow efekti jota ei voi selittää ja joka vain tulee pienen pienistä asioista.

 
3.1.2015

Kirjoittanut Sooloilija Joensuu, Suomi

Hotellin Marine Spa

Olin yötä toisessa hotellissa, mutta halusin vierailla Mövenpickin Marine Spassa. Varasin 25 minuutin selkähieronnan, hinta oli 65 dinaaria eli hieman yli 30 euroa. Hintaan sisältyi myös hammamin ja porealtaan käyttö. Vastaanotto oli ystävällinen ja iloinen. Olisin kaivannut ehkä hieman tarkempaa opastusta hammamin "tavoille" mutta luulen, etten saanut sitä koska kerroin tämän olevan "jo" toinen vierailu hammamissa. Heillä en ollut kuitenkaan käynyt. Huomasin myöhemmin, että seinillä oli muutamassakin paikassa ns. spa etiquette -taulut. Tilat olivat erittäin ylelliset ja rauhoittavasti sisustetut; värityksenä tumman ruskea ja vaalea keltainen. Hammam oli siisti; sauna ei kyllä ollut suomalaiseen makuun tarpeeksi lämmin. Poreallas oli iso ja hierovat suihkut toimivat hyvin. Sisätiloista pääsi uimaan sukeltamalla ulkoaltaaseen. Tarjoolla oli myös virkistävää teetä. Poreallashuoneen katto oli huikean kaunis! Sitten hieman hierontavarauksestani. Hieroja oli 15 minuuttia myöhässä ja syyksi annettiin lounastauko. Hmm...itse hieronta tehtiin oikein hyvillä otteilla mutta tämä myöhästyminen latisti kyllä tunnelmaa. Hieroja myös hieroi aivan liian riuskasti kaulasta, pyysin häntä lopettamaan sen ja hän teki näin. Hän hieroi myös hieman liian läheltä "yksityisiä paikkoja." Annoin jämäkkää mutta asiallista palautetta spa:n vastaanotossa ja heidän toimintansa oli esimerkillistä - todella erinomaista! Minun ei tarvinnut maksaa hieronnasta mitään ja he tarjosivat vielä uutta aikaa seuraavalle päivälle. Harmikseni olin jo lähdössä Soussesta mutta sain vielä samalle illalle ajan hammam pesuun. Tästä syystä annoin yleisarvosanaksi "erittäin hyvä."

 
7.4.2014

Kirjoittanut Glynis2014 Leeds, Yhdistynyt kuningaskunta

Yksi parhaista hotelleista koko alueella

Reissumme alkoi vähän huonosti. Saimme huonomman huoneen, mitä olimme varanneet. Tämä korjattiin seuraavana päivänä valituksen jälkeen. Hotelli oli puolityhjä joten oli vähän ihmeellistä, ettemme päässet oikeaan huoneeseemme heti alusta alkaen. Tämän jälkeen vierailumme oli oikein mukava. Ranta oli ihana ja allas oli rentouttava ja kaunis. Suosittelen kohdetta lämpimästi, sillä kaikki oli kävelymatkan päässä ja rannalla oli mukavaa kävellä. Sousse Medinaan ja Soukiin on kävelymatka. Nautimme todella lomastamme ja valitsimme hotellimme hyvin!

 
22.7.2024

Kirjoittanut murielscala Chinon, Ranska

Merci Movempick

Merci ❤️ Merci à la direction de l’hôtel de nous avoir si bien reçu… et s’être présentée à nous. Merci au personnel si précieux de l’hôtel que nous connaissons depuis 8 ans…….! Donc, merci à Salem ( entretien de la suite) … qui fait très bien son travail, et au delà, nous laisse une suite de contes de fées !!! Extrêmement doué et serviable, aussi gentil qu’agréable …( devenu un Ami pour nous). Merci à Nejib ( responsable restauration) de nous avoir si bien compris, suivis et servis!!!! ( une personne charmante qui sait s’adapter aux envies ou besoins de sa clientèle et y met tout son coeur) Merci à Adèl ( serveur au petit déjeuner)… d’avoir un si beau sourire le matin au réveil et d’être aussi réactif… ( même plus besoin de parler… Adèl sait ce dont on a besoin, et son visage indéfiniment gentil nous promet une belle journée)… devenu Ami aussi! Merci à Saber ( responsable des transats) d’avoir autant anticipé et s’être plié en 10 pour nous réserver de très bonnes places… je salue vraiment son courage, car son travail est très difficile sous la chaleur ! … encore un autre Ami!!! Merci Movempick!! Merci à vous tous et espère vivement vous retrouver l’année prochaine !!! Mme Cheniour ( suite 8000)

 
20.7.2024

Kirjoittanut Adam K

Merci beaucoup Selem ❤️

Service excellent, réactif et rapide, amical, chaleureux, efficace, chambres 7020 et 7016 propres. Merci beaucoup Selem service de nuit pour tout les jours.👌👌👌👌 Le séjour est très agréable 👍👍👍👍 Souhaite revenir prochainement et trouver Selem comme toujours.