Kokemuksia Mövenpick Resort & Marine Spa -hotellista
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Mövenpick Resort & Marine Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
- Sijainti
- Nukkuminen
- Huoneet
- Palvelu
- Hinta-laatusuhde
- Siisteys
75% matkustajista suositttelee
4902 arvosteluaErinomainen | 2950 | |
Erittäin hyvä | 930 | |
Hyvä | 449 | |
Ei kovin hyvä | 250 | |
Huono | 324 |
Viimeisimmät 5 arviota
Ihan ok hotelli
Hotelli on kenties paikallisesti 5 tähteä, mutta ei kuitenkaan yllä parhaimpien hotellien tasolle. Annan kuitenkin hyvät 4.5 tähteä. Henkilökunta on ystävällista ja palvelu pelaa, concierge auttoi ongelmassani. Pahin turistikausi on jo ohitse joten missään ei ollut tungosta. Allasalue ja hotelli itsessään on kaunis, huone ihan standarditasoa. Aamiainen ihan keskitasoa ei valittamista mutta ei erityisiä kiitoksiakaan. Muutkin ovat maininneet ilmastointi ongelmasta, jota ei siis ole. Kun parvekkeen ovi on kiinni, lämmitin lämmittää huoneen +30c ja viilennystä ei ole. Parvekkeelta tulee viileää ilmaa joka viilentää huoneen. Ei todellakaan 5 tähden arvoinen. MUTTA.. Se jokin puuttuu, hotellista puuttuu se viimeinen silaus, se wow efekti jota ei voi selittää ja joka vain tulee pienen pienistä asioista.
Hotellin Marine Spa
Olin yötä toisessa hotellissa, mutta halusin vierailla Mövenpickin Marine Spassa. Varasin 25 minuutin selkähieronnan, hinta oli 65 dinaaria eli hieman yli 30 euroa. Hintaan sisältyi myös hammamin ja porealtaan käyttö. Vastaanotto oli ystävällinen ja iloinen. Olisin kaivannut ehkä hieman tarkempaa opastusta hammamin "tavoille" mutta luulen, etten saanut sitä koska kerroin tämän olevan "jo" toinen vierailu hammamissa. Heillä en ollut kuitenkaan käynyt. Huomasin myöhemmin, että seinillä oli muutamassakin paikassa ns. spa etiquette -taulut. Tilat olivat erittäin ylelliset ja rauhoittavasti sisustetut; värityksenä tumman ruskea ja vaalea keltainen. Hammam oli siisti; sauna ei kyllä ollut suomalaiseen makuun tarpeeksi lämmin. Poreallas oli iso ja hierovat suihkut toimivat hyvin. Sisätiloista pääsi uimaan sukeltamalla ulkoaltaaseen. Tarjoolla oli myös virkistävää teetä. Poreallashuoneen katto oli huikean kaunis! Sitten hieman hierontavarauksestani. Hieroja oli 15 minuuttia myöhässä ja syyksi annettiin lounastauko. Hmm...itse hieronta tehtiin oikein hyvillä otteilla mutta tämä myöhästyminen latisti kyllä tunnelmaa. Hieroja myös hieroi aivan liian riuskasti kaulasta, pyysin häntä lopettamaan sen ja hän teki näin. Hän hieroi myös hieman liian läheltä "yksityisiä paikkoja." Annoin jämäkkää mutta asiallista palautetta spa:n vastaanotossa ja heidän toimintansa oli esimerkillistä - todella erinomaista! Minun ei tarvinnut maksaa hieronnasta mitään ja he tarjosivat vielä uutta aikaa seuraavalle päivälle. Harmikseni olin jo lähdössä Soussesta mutta sain vielä samalle illalle ajan hammam pesuun. Tästä syystä annoin yleisarvosanaksi "erittäin hyvä."
Yksi parhaista hotelleista koko alueella
Reissumme alkoi vähän huonosti. Saimme huonomman huoneen, mitä olimme varanneet. Tämä korjattiin seuraavana päivänä valituksen jälkeen. Hotelli oli puolityhjä joten oli vähän ihmeellistä, ettemme päässet oikeaan huoneeseemme heti alusta alkaen. Tämän jälkeen vierailumme oli oikein mukava. Ranta oli ihana ja allas oli rentouttava ja kaunis. Suosittelen kohdetta lämpimästi, sillä kaikki oli kävelymatkan päässä ja rannalla oli mukavaa kävellä. Sousse Medinaan ja Soukiin on kävelymatka. Nautimme todella lomastamme ja valitsimme hotellimme hyvin!
Bel hôtel
Très grand hôtel ou ont se sent privilégié à chaque séjour,(nous avons passé Noël et le jour de l’an) cette hiver décor chic et les espaces peuvent permettre une certaine intimité et calme la vue sur mer et piscine avec les palmiers vous ne pouvait que admirer Point faible c’est le restaurant collectif pas à la hauteur d’un 5 étoiles .. du moins l’ambiance,après vous avez 3 restaurants à la carte avec leur décor à voir absolument mais faut réserver à l’avance ! Reste aussi à revoir l’attitude de certains serveurs, mais cela est presque classique, en Tunisie, le manque de professionnalisme et la nonchalance du personnel hôtelier,, sauf exception de quelques uns bien sûr ceux à l’accueil par contre très accueillants et pro
Check-in prévu à 14h. Récupération de la chambre à 15h38.
Comme indiqué dans ma réservation du 07 septembre 2034 à l'hôtel Movenpick check-in à 14h00, j'ai débarqué à l'hôtel à 14h17, je me suis présenté à la réception, après avoir finalisé la procédure de check-in, il me demande d'attendre car les chambres ne sont pas encore prêtes et qu'il faut se présenter à la réception à 15h pour récupérer les clés. En revenant à 15h, la chambre n'est pas encore prête !!!! Il faut patienter me disent à la réception !!!! Je n'ai reçu les clés qu'à 15h38. Aussi la piscine est sale.
© Trip Advisor