Kokemuksia Golden Residence -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,3 10:stä Perustuu 204 arvioon
Kokonaisuus
 
8,3 / 10
Puhtaus
 
8,9 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,3 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,5 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,3 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,6 / 10
Huone/huoneisto
 
8,3 / 10
Palvelu
 
8,5 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

Hannu,
Lahti

+
Sijainti, hotellin yleiskunto, ulkoaluiden erinomainen siisteys ja järjestys
-
Aamiaisen yksitoikkoisuus, joka aamu samat leikkeleet, pekoni ja samat pikkunakit, munakokkeli ja paistettu muna!!!! Kahdessa viikossa ei mitään vaihtelua, ihan uskomatonta! Päivällisellä ruuat kovin mauttomia, ei mitään herkkuja, poikkeuksena uuden vuoden juhlapäivällinen! Jouluateriakin samaa höttöä kuin arkisinkin!

Vahvistettu asiakas: 2020-01-08


9 10:stä

Risto,
Kotka

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-08


8 10:stä

Jari Ensio,
Turku

+
Hiljaiset yöt
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-01


9 10:stä

Tiia,

+
Huoneisto oli tilava ja siisti.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-01


8 10:stä

Erkki,
Jyväskylä

+
Sijainti, maisemat, palvelu ja aamupala.
-
Huoneiden päivitys: lattiat, WC- kylpyhuone, sängyt, tyynyt, patjat. Viihtyisyyttä ja tunnelmaa lisää mm.seinien värillä, Matkalaukuille ja vaatteille kunnon toimivat tilat,

Vahvistettu asiakas: 2019-10-30


8 10:stä

Sari,
Vihti

+
Palvelu, rauhallinen sijainti. Hyvä sauna.
-
Spa osasto asiakkaiden käyttöön koko ajaksi. Ulko uima-allas voisi olla isompi.

Vahvistettu asiakas: 2019-10-30


9 10:stä

Leena,
Helsinki

+
Rauhallinen ja hyvä aamiainen. Bussipysäkki oven edessä.
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-30


8 10:stä

Marja-Liisa,
Panttila

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-30


8 10:stä

Maarit,
Tuusula

+
Hotelli ja huone olivat siistejä ja henkilökunta erittäin ystävällistä
-
Aamiainen oli ihan ok. Söimme pari kertaa päivällisen, joka oli melko vaatimaton hintaansa nähden

Vahvistettu asiakas: 2019-10-23


9 10:stä

Timo Juhani,
Helsinki

+
Siisti ja henkilökunta asiansa osaavaa. Aamiaiskattaus loistava.
-
Huoneissa väliovi toiseen hotellihuoneeseen, äänieristys olematon sen kun parantaa niin ollaan aika lähellä kympin arvosanaa.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-27


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Golden Residence -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.

Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

87% matkustajista suositttelee

1240 arvostelua
Erinomainen
 
649
Erittäin hyvä
 
422
Hyvä
 
120
Ei kovin hyvä
 
30
Huono
 
20

Viimeisimmät 5 arviota

8.3.2019

Kirjoittanut santsi74 Joensuu, Suomi

Ihan hyvä hotelli

Hotelli on siisti, mutta huone vähän nukkavieru. Huoneeseen kuuluu ravintolan, liikenteen ja koirien äänet. Sänky on niin kova, että selän jumiutumisen vuoksi yksi vaelluspäivä meni mönkään. Juniori piti uima-altaasta. Aamupala on oikein hyvä.

 
30.10.2017

Kirjoittanut 793heidit

Siisti hotelli rauhallisella paikalla

Monipuolinen aamiainen. Ystävällinen henkilökunta: kaikki hoitui, kun pyysi ja kysyi. Erittäin siistiä kaikissa tiloissa. Bussipysäkki oven edessä. Helppo kulkea Funchaliin. Monta kivaa ravintolaa ihan lähellä. Ok uima-allas, myös Doca Do Cavacasin merivesiuimala ihan vieressä. Iso ostoskeskus Forum Madeira samoin lähellä. Siellä on paljon vaatekauppoja ja iso supermarket. Hotellista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Palveluita emme juuri hyödyntäneet vaan lähinnä nukuimme ja lähdimme heti aamupalan jälkeen retkille ym.

 
27.7.2017

Kirjoittanut pirkkaj2017 Jyväskylä, Suomi

Palvelua ja rentoutumista

Loistava hotelli hiukan sivummalla. Todella siisti ja rauhallinen, poikkeuksellisen hyvä aamupala ja avulias henkilökunta joka teki kaikkensa saadakseen vieraat viihtymään. Puutarha on upea. Siellä muuten majaili näköalatasanteen portaiden vieressä suurin hämähäkki jota koko saarella näimme. Osoitin sen eräälle amerikkalaisnaiselle joka hyppäsi ilmaan :) Pohjoismaalaisia ei paljon näkynyt, eli saa olla täysin omassa rauhassa. Hotellin vieressä on todella makea ranta jonka pyöreitä kiviä aallot liikuttavat. Jo pelkän äänen takia kannattaa käydä kävelyllä. Bussi kulkee hotellin oven edestä pari kertaa tunnissa, eli bussikortti haltuun jos ei jaksa aina kävellä. Tosin huono vaihtoehto ei ole sekään, sillä reitti keskustaan kulkee rantaa mukaillen ja se on täynnä ravintoloita ja kauppoja. Lentokentältäkin pääsee suoraan hotellille lentokenttäbussilla. Tosin se on reitin toisessa päässä, eli jos matkustajia on menossa kovin moneen eri hotelliin niin matka saattaa kestää. (Bussi pysähtyy vain niillä hotelleilla joihin on matkustajia). Lippu taisi olla muistaakseni 10€, mikä tekee siitä kahdestaan paremman vaihtoehdon kuin taksi. Täysi suositus hotellille ja C-rakennukselle. Aamupala ja puutarha olivat heti vieressä.

 
20.1.2020

Kirjoittanut le_larsen Oslo, Norja

Nice hotel

We had one week at the hotel, arriving new year’s eve 2019. Comfortable and spacious room (A410), but unfortunately very limited view to the Atlantic ocean from the balcony (too far from sea front). Transport to Funchal centre by public bus is efficient, two bus stops near to hotel. Nice and helpful staff. Nice breakfast, omelette available every other day. Indoor swimming pool and sauna available free of charge 5 pm - 9 pm, which is especially nice in wintertime. Nice outdoor areas by pool and garden, sunbeds and towels available free of charge. Garage parking available, 5 euro per night. We had a pleasant stay.

 
1.1.2020

Kirjoittanut 154ChrisH154 Ilkley, Yhdistynyt kuningaskunta

Who let the dogs out....????

I’m a big believer in feeding back both positive and negative. As you can see from my reviews. We booked into the Golden Residence for three nights. Our room was 607 in block A. A very basic room with air-conditioning which in reality was just a fan. The issue we had was the outlook and the noise from two dogs in the residential apartments opposite. Obviously not much the hotel could do about the dogs however they can control how they react to an unsatisfied customer.Defensive, unsupportive, uncooperative, all the words I would use to describe the reception teams initial response and that of the manager who I eventually spoke to over the phone despite a request to meet her face-to-face. Half an hour of verbal sparring and not a single apology resulted in an upgrade to a much better room with a much better outlook in Block B No support in moving our clothes, No guidance on where our new room was. Problem resolved however not without a battle and not without a very bitter taste being left in the mouth of the customer who will never return and will never recommend.