1. Lento & hotelli

  2. Huonetyyppi

  3. Lisäpalvelut

  4. Tiedot

  5. Vahvista

  6. Valmis

Kokemuksia Golden Residence -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Kokemukset ovat kolmannen osapuolen, Reevoon, keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
Kokonaisuus
 
8,5 / 10
Puhtaus
 
9,2 / 10
Palvelu
 
8,8 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,4 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,7 / 10
Huone/huoneisto
 
8,4 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,7 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,5 / 10

10 viimeisintä arvostelua


9 10:stä

Sirpa,
Hyvinkää

+
viihtyisä, erittäin siisti hotelli hyvieen kulkuyhteyksien päässä
-
olisi tärkeätä mainita, että hotellin kaikissa kerroksissa ei nsallita tupakointia edes parvekkeilla. Tätä asiaa ei kerrottu edes vastaanotossa avaimia vastaanottaessamme.

Vahvistettu asiakas: 2019-01-23


8 10:stä

Valeri,
Vantaa

+
Sijainti, kuntosali, sisäuimaallas
-
Keittiön varustusta pitää parantaa (paistinpannu, kahvinkeitin). Pitää järjestää hotellin bussi keskustaan (kuin muilla hoteleillä). Kaikki kaapit suihkuhuoneissa SPA osastolla olivat kiinni/rikki.

Vahvistettu asiakas: 2019-01-23


8 10:stä

Katariina ,
Jyväskylä

+
Aamupala, loisto palvelu ravintolassa, päivittäinen siivous sviitissä, kuntosali
-
Sali kaipasi mielestäni hieman päivitystä sen aktiivisena käyttäjänä, ja ryhmäliikuntatunnit olisivat voineet olla parempaan aikaan. Myöskin aamupala alkoi minusta turhan myöhään.

Vahvistettu asiakas: 2019-01-23


9 10:stä

Jani,
Kauniainen

+
näkymät, siisteys
-

Vahvistettu asiakas: 2019-01-02


9 10:stä

Milla,
Helsinki

+
Erittäin siisti, rauhallisella paikalla, hyvien yhteyksien päässä, upea näköala, erinomaiset uima-altaat, herkullinen aamupala, ystävällinen henkilökunta
-
Suihkun viemäri ei vetänyt kovin hyvin, sen kun vielä korjaisi niin olisi täyden kympin paikka!

Vahvistettu asiakas: 2019-01-02


8 10:stä

,

+
Huoneisto tosi siisti ja viihtyisä. Ihanat puulattiat ja riittävästi tilaa.
-

Vahvistettu asiakas: 2018-12-05


9 10:stä

Miika,
Kuopio

+
Siisteys, palvelut, spa
-
Sänky

Vahvistettu asiakas: 2018-11-28


8 10:stä

Tommi,
Keuruu

+
-
Maidottomia jugurtti vaihtoehtoja aamiaiselle

Vahvistettu asiakas: 2018-11-21


9 10:stä

Pekka,
Kuopio

+
Siisteys, hyvät ateriat (aamupala)
-
Tavaroille lisää tiloja (kaappeja, telineitä). Keittiövarustus saisi olla parempi, ainakin kunnon leikkuuveitsi ja paistinpannu.

Vahvistettu asiakas: 2018-11-14


9 10:stä

Siv,
Espoo

+
Hieno kokonaisuus ja sijainti
-
Läsnäoleva asiakas ei ollut fokuksessa samalla tavalla kun puhelin asiakkaat, vastaanotto tiskillä. Häiritsevä! En myöskään tykännyt kun löytökissa juoksi joka paikkaan jopa tuolille ja nuolee lautaset, urk! Ei neljän tähden hotellilla!!!

Vahvistettu asiakas: 2018-11-14


Katso kaikki arvostelut

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Golden Residence -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.

Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

87% matkustajista suositttelee

1159 arvostelua
Erinomainen
 
602
Erittäin hyvä
 
397
Hyvä
 
116
Ei kovin hyvä
 
27
Huono
 
17

Viimeisimmät 5 arviota

30.10.2017

Kirjoittanut 793heidit

Siisti hotelli rauhallisella paikalla

Monipuolinen aamiainen. Ystävällinen henkilökunta: kaikki hoitui, kun pyysi ja kysyi. Erittäin siistiä kaikissa tiloissa. Bussipysäkki oven edessä. Helppo kulkea Funchaliin. Monta kivaa ravintolaa ihan lähellä. Ok uima-allas, myös Doca Do Cavacasin merivesiuimala ihan vieressä. Iso ostoskeskus Forum Madeira samoin lähellä. Siellä on paljon vaatekauppoja ja iso supermarket. Hotellista ei ole mitään pahaa sanottavaa. Palveluita emme juuri hyödyntäneet vaan lähinnä nukuimme ja lähdimme heti aamupalan jälkeen retkille ym.

 
27.7.2017

Kirjoittanut pirkkaj2017 Jyväskylä, Suomi

Palvelua ja rentoutumista

Loistava hotelli hiukan sivummalla. Todella siisti ja rauhallinen, poikkeuksellisen hyvä aamupala ja avulias henkilökunta joka teki kaikkensa saadakseen vieraat viihtymään. Puutarha on upea. Siellä muuten majaili näköalatasanteen portaiden vieressä suurin hämähäkki jota koko saarella näimme. Osoitin sen eräälle amerikkalaisnaiselle joka hyppäsi ilmaan :) Pohjoismaalaisia ei paljon näkynyt, eli saa olla täysin omassa rauhassa. Hotellin vieressä on todella makea ranta jonka pyöreitä kiviä aallot liikuttavat. Jo pelkän äänen takia kannattaa käydä kävelyllä. Bussi kulkee hotellin oven edestä pari kertaa tunnissa, eli bussikortti haltuun jos ei jaksa aina kävellä. Tosin huono vaihtoehto ei ole sekään, sillä reitti keskustaan kulkee rantaa mukaillen ja se on täynnä ravintoloita ja kauppoja. Lentokentältäkin pääsee suoraan hotellille lentokenttäbussilla. Tosin se on reitin toisessa päässä, eli jos matkustajia on menossa kovin moneen eri hotelliin niin matka saattaa kestää. (Bussi pysähtyy vain niillä hotelleilla joihin on matkustajia). Lippu taisi olla muistaakseni 10€, mikä tekee siitä kahdestaan paremman vaihtoehdon kuin taksi. Täysi suositus hotellille ja C-rakennukselle. Aamupala ja puutarha olivat heti vieressä.

 
10.2.2019

Kirjoittanut ALAN R Fife, Yhdistynyt kuningaskunta

ANOTHER LOVELY HOLIDAY

This was our 4th visit to Golden Residence Hotel and was every bit as good as the others, the quality, standards and service are very good as is the friendliness of all management and staff. We have a wheelchair disabled son and the facilities throughout the hotel are excellent for us, and they always manage to allocate a suitable spacious apartment to us which we really appreciate. Weather was very good for our 2 week stay. We will be back.

 
3.2.2019

Kirjoittanut IrSeTravel

Average, that says everything about it.

1. 4 stars is too much for this hotel. 2. Far from cafe/bar/restaurants,30 min walk to decent eating places. 3. If walking, far from the beach, 30 min walk?! 4. They don't have frying pan in the kitchen. 5. For me internet was very important, poor quality! 6. No privacy on the balcony. 7. It's hard to see Mdeira without car, so consider renting one. There are free parking spots around the hotel. So don't accept offer 5 euro per day for underground parking lot. Good luck!

 
3.1.2019

Kirjoittanut carlalU5392TT Woodford, Yhdistynyt kuningaskunta

Average hotel amongst superior hotels

I had high hopes for Golden Residence as a result of the excellent reviews but I must say that in some things the hotel is great but in many aspects it is lacking. Starting off with the room. We had a suite in block B and due to the furniture and fittings It felt soulless, like we were in a conference room. I had requested a bath but ended up with a walk in shower which makes the bathroom look cheap but the hotel provided a baby bath without me asking which was a great touch so in the end I didn’t need a bath tub. When I had a shower the shower fixture would not flex so I could move the head to a different angle so I had to crouch under the water to wash. Also the hairdryer didn’t work. During the day the temperatures had been 21 degrees and this meant the suite felt like a sauna (top floor). During the night on the baby monitor it registered 24 degrees in the room and opening windows did not change this. I called reception to find out how to use the air conditioning but was informed that during winter the air conditioning was deactivated! This is hardly Iceland! So we had a very uncomfortable night when the whole point of staying at the hotel was for relaxation. The only option given was to bring us a fan but we didn’t think it would help as the fan would just blow hot air around the room. In the room there is one bottle of water sitting on a desk. In this day and age hotels that have water out like that do so for complimentary purposes. We drank the water and then I saw a small laminated card which said that if we wanted to have more water it could be purchased at the reception for €2.50. At reception I asked if the bottle in the room was chargeable and they said yes. I informed them that the card made out that the first bottle was free and any subsequent bottles would be charged where I was met with a statement of ‘I am only an intermediary’. In terms of dining, the restaurant was also incredibly hot and had buffet and a la carte options and it felt like the service was more comprehensive for those having the buffet, which is incredible bearing in mind there shouldn’t be much to do when serving people who have the buffet. The food was ok. My husband had tuna with biriyani rice but the rice was not biriyani but instead risotto. And we ordered a dark chocolate brownie which sounded luxurious but didn’t taste like dark chocolate and was more like a sponge. Breakfast was disappointing. Things like the location of the cold milk weren’t very obvious. It is all set in a small space so it’s very hectic. We had a few pre dinner drinks outside and at one point someone unrelated to the bar (potentially the hotel manager) stopped and asked why the bill was sitting there and had not been signed for. I felt it was rude to have made that comment. We were intending on having some more drinks so didn’t want to keep signing numerous bills. The lady behind the bar was lovely and couldn’t do enough for us. I have now asked to speak to the manager (request made at 8am) and by 11am still no one has contacted me. I am a regular at hotels in the Lido area and would say go to Pestana Grand next door instead which is far superior.