Kokemuksia Lopesan Villa Del Conde Resort & Thalasso -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,2 10:stä Perustuu 69 arvioon
Kokonaisuus
 
9,2 / 10
Puhtaus
 
9,1 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,0 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,1 / 10
Huoneen varustetaso
 
9,0 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,8 / 10
Huone/huoneisto
 
9,1 / 10
Palvelu
 
9,2 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Henkilökunta oli loistava, ystävällinen ja aina iloinen. Palvelut toimivat erinomaisesti. Olemme erittäin tyytyväisiä, sillä saimme pyynnöstämme jopa saman rakennuksen ja siiven huoneen, missä aiemminkin olemme olleet.
-
Ruoka tuotti tällä kertaa pienen pettymyksen. Aiemmin kalaruoat ja äyriäiset ja simpukat ovat olleet tavattoman hyviä. Ruokalistalla ei nyt ollutkaan joka ilta vaihtoehtona simpukoita, äyriäisiä, tonnikalaa, vaan enemmän erilaisia liharuokia. Aamukahvi oli aina haleaa, eikä lainkaan hyvää. Muuten hotelli täytti odotukset.

Vahvistettu asiakas: 2020-03-07


9 10:stä

+
tasokkuus
-
hieman kuluneisuutta havaittavissa

Vahvistettu asiakas: 2020-03-07


9 10:stä

+
Sänky. Torin yläpuoleinen loungetila (ulkona). Altaat. Ovo. Thalasso.
-
Varhaisen aamun siivoukset voisivat olla hiljaisempia. Kuntosalille parempia laitteita.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-30


8 10:stä

+
Siisti, hyvä palvelu, hyvät sängyt
-
Aamiainen tarjotaan vasta 07:30 alkaen, eli alkaa liian myöhään. Meillä oli 7:30 golf kierrokset joten aamiaiset jäi syömättä 5 aamuna 7:stä.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


9 10:stä

+
Iso huone, hyvä sänky, hyvät uima-altaat ja riittävästi aurinkotuoleja, erinomainen palvelu, ilmainen parkkihalli
-
Buffetruoassa olisi saanut olla enemmän vaihtelua viikon aikana

Vahvistettu asiakas: 2019-12-28


10 10:stä

+
Sain haluamani huoneen
-
Wifi ja juomavesi olisi hyvä kuulua hintaan. Kuitenkin viiden tähden luokitus.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-28


9 10:stä

+
Siisteys, laajat allasalueet, hyvä ruoka ja iltaohjelma.
-
Huonekuvaukset olisi syytä päivittää merinäköalallisten huoneiden osalta, jotka eivät enää pidä paikkansa kaikilta osin. Nimittäin 15 vuoden aikana hotellialueen runsas puusto on kasvanut joidenkin merinäköalallisten huoneiden näköalan eteen, eikä merta enää näy. Meillä kävi näin ja onneksi hotelli pystyi vaihtamaan ensimmäisen yön jälkeen huoneemme parempaan ja olimme tyytyväisiä.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-26


9 10:stä

+
Bufett ravintolan taso sekä palvelu ( myös nopeus) oli 10 Ital.Alpendressä Pasta con prawns oli kuin eilen tehty ja pizza oli kuinSaarioisten valmispizza.... ei lähelläkään 5* mutta ei kyllä maksanutkaan juuri mitään. Palvelu kuitenkin 5 stars. Ne, jotka Lopesan Villa del Conden valitsee ovat valmiita maksamaan ja haluavat syödäkin parempaa. Ja pool bar mini hampuriliaset ( juu olivat mini kuten menu kertoikin) eivät olleet hampurilaisia koskaan nähneet ja perunat ( pussista stick lastut) Jos kaksi rahalla maksesettua syömäkokemusta menee penkin alle ( ja meille on ihan sama mitä maksaa tun tilaamme tämänkaltsiissa paikoissa) no good Muuten hotelli ansaitsee tähtensä
-
Ne tietää, ettö oltiin happy, mutta noita ruokailukokemuksia ei olisi saanut olla yhtäkään

Vahvistettu asiakas: 2019-12-21


10 10:stä

+
Siisteys, ruoka sekä henkilökunnan palvelualttius
-
Myös suomalaiset asiakkaat tulisi huomioida huoneita jakaessa,ettei aina huonoimmin sijoitettaisi.Kuitenkin sama maksu maksetaan vaikka olisi vain puutarhanäkymällä.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-19


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Lopesan Villa Del Conde Resort & Thalasso -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

88% matkustajista suositttelee

4463 arvostelua
Erinomainen
 
2913
Erittäin hyvä
 
1020
Hyvä
 
337
Ei kovin hyvä
 
124
Huono
 
69

Viimeisimmät 5 arviota

26.3.2019

Kirjoittanut tuulikkin2018

Kaikin puolin loistava loma

Hotelli tarjosi loistavat puitteet onnistuneelle lomalle. Alue oli ennestään tuttu, mutta tässä hotellissa olimme ensi kertaa. Huone oli hyvä ja tilava, kylpyhuone erinomainen, valaistus myös todella hyvä. Allasalue oli omaa luokkaansa, kun ei tarvinnut varata aurinkopaikkoja, vaan tilaa löytyi aina. Tunnelma altaalla ja puutarhassa oli rauhallinen ja miellyttävä. Sekä aamiainen että illallinen olivat monipuoliset, valinnanvaraa löytyi myös kala-kasvissyöjälle.

 
11.4.2017

Kirjoittanut 58juhanis Turku, Suomi

Hyvä hotelli

Vietimme kahden viikon loman hotellissa. Hotellin vahvuus on sen ystävällinen ja palvelunhaluinen henkilökunta ja viihtyisä hotellialue. Suuri hotellikompleksi koostuu kymmenestä, tyyliltään erilaisesta rakennuksesta. Koko alue on rakennettu kanarialaisen kylän muotoon kirkkoineen, aukioineen, puistomaisilla alueiden jne . Alueella on useita erityylisiä uima-altaita ja runsaasti aurinkotuoleja ja -varjoja varmasti jokaiselle. Altaiden vesi on todella lämmintä. Alueella on myös useita ravintoloita. Kaikenkaikkiaan hotellilla on hienot puitteet lomanvietolle. Muutamia vinkkejä kuitenkin tänne lomaansa suunnitteleville. Johtuen alueen monimuotoisuudesta, kannattaa kertoa hotellille toiveensa huoneesta ja ennenkaikkea sen sijainnista. Itse huoneet ovat samanlaisia ja tasoisia kaikissa rakennuksissa. Suurin ero on parvekkeiden/terassien osalta. Joissain huoneissa esim. päärakennuksessa ei ole minkäänlaista parveketta, vaan pelkästään avattava tavallinen ikkuna. Halutessaan parveketta/terassia, tiettyä näköalaa, sijaintia altaisiin nähden tai rauhallisuutta tulee se kertoa etukäteen. Päärakennuksessa on Disco/esiintymislava jossa on äänekästä ohjelmaa joka ilta puoleenyöhön. Erikoista on myös viiden tähden hotellille, että huoneen turvalokero ja wifi-yhteys ovat maksullisia. Muiden palvelujen kuten ruoka ja juoma eivät hinnaltaan paljoa poikkea Kanarian yleisestä hintatasosta. Kaikenkaikkiaan suositeltava hotelli Melonerasin alueella

 
24.9.2020

Kirjoittanut Chris E Manchester, Yhdistynyt kuningaskunta

Unexpected Surprise!

We recently spent a week at the Villa Del Conde by default due to the current on going COVID-19 situation, and being moved to an alternative hotel, but what a surprise! Grand is an understatement. As you enter the hotel you are met by splendour immediately, marble and chandeliers that look like they belong in a Palace. we had a suite up on the 6th floor that was advertised as having a "garden view" what we actually got was almost panoramic sea views, a balcony that could host a small party of at least 12 very comfortably. it boasted an outside shower which was a delight in the hot weather. Our room was very spacious but could of been made better by a few minor things such as a waste bin in the living area. We had a large suite but only a small bin in the bathroom. Another nice touch would be some TV channels in English, all you could get was the news although a DVD player was included, DVD films are not something you would consider packing we wouldn't normally chose a hotel so big as we prefer the more intermate feel of a relaxed holiday but all staff were very friendly and more than happy to help when needed. we didn't take much opportunity of the included breakfast as we didn't find it to our liking but what was on offer was plentiful and seemed to go down well with others.

 
15.9.2020

Kirjoittanut Lendert B Bryssel, Belgia

Fantastic

Lopesan did everything to still let you enjoy a safe and careless holiday during Covid-19 times. Unfortunately we had to leave 3days earlier than foreseen because Belgium changed Spain with exception to Tenerife to code red. I really do not understand why. Not once did I think I would get infected. I felt much much safer there then in Belgium and Lopesan really is responsible for a big part of that. Hand gel present behind every corner and in every elevator for after you touch the buttons. As you get up from your sunbed or table at the bar it completely gets desinfected and they put a sticker on it to let the next person know it is safe to use Food is still in buffet form, but you can either take a prepared plate or ask the cooks, staff to serve you. They will then hand you the plate. I just thought I had to mention this first in these times! Now for the room and hotel itsef, I really cannot think of any negative points! As always Lopesan provides great services and we will definately come back to Lopesan hotels. We had booked our 4th stay in the Costa Meloneras Resort and because this hotel remains closed until 2021 due to big renovations, we were rebooked in a junior suite at Villa del Conde and enjoyed every minute of it. If I do have to give 1 remark, it would be that the evening shows feel more 3star hotel worthy. But that is not why we go on holiday. Might be the case for other people. Next year we will definately book a Lopesan hotel again!

 
10.9.2020

Kirjoittanut mark55S Chatham, Yhdistynyt kuningaskunta

Lovely, but.....

Beautiful hotel, nicely designed and the staff were a delight. We had a standard double (not the economy double) and the room was spacious and well located, overlooking well kept gardens. The pools were many and again set in well kept gardens - sunbeds a plenty! The views to the ocean were fabulous. But.... hot food at breakfast was not hot, it could barely be described as warm. Who eats Luke warm bacon, egg and beans? We didn’t eat other meals at the hotel. We asked for a kettle for the room (they don’t have them in the rooms), this was provided but when we asked for a cup/mug we were told room service would need to bring this and they’d charge €5 for delivery! We bought one at the supermarket for €2. So it may be worth packing one if you like a hot drink in your room. The tiles in the pool need attention with many missing, and the fountains in the large pools never worked the whole time we were there (10 days). Twice we returned to find our room cleaned but no new loo roll, leaving us with insufficient paper and the need to contact reception - it seemed toilet paper is rationed. The final hurdle was the bill - the hotel pre-charged our credit card for €400 and you then simply tap your room card when buying drinks, snacks and meals that are not already included - fortunately our bill arrived via email just before we left the hotel and we found it had meals and drinks on it that we hadn’t had (hubby is a fussy eater and the hotel didn’t sell the type of food he’d eat), the reception were disbelieving and made calls to the lunch restaurant to check we hadn’t eaten there and then had the audacity to come off the call and ask if I was sure? They refunded the €81 costs (Far more than any lunch would cost for the two of us) but if you choose to visit the hotel you need to push for them to demand a signature or identification for anything added to the bill, if not you may find yourself funding someone else’s holiday. I’d visit again, but would need assurances regarding the billing arrangements and maybe take my own microwave to warm up the luke warm breakfast food 😂