Kokemuksia Biokovo -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,7 10:stä Perustuu 30 arvioon
Kokonaisuus
 
8,7 / 10
Puhtaus
 
8,6 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,8 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,7 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,0 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,9 / 10
Huone/huoneisto
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,5 / 10

Viimeisimmät arviot


7 10:stä

+
Sijaimti
-
Henkilökunta ei tervehdi ensin vieraitaan. Ilmastointi tehoton ja hirveän kova ääninen. Aamupala pitää saada syödä ulkoterassilla!!!

Vahvistettu asiakas: 2019-08-17


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-08-14


8 10:stä

+
Hyvällä paikalla, hyvää keskitasoa, ystävällinen henkilökunta, rauhallinen ympäristö
-
Lisää säilytystilaa vaatteille (kun mennään viikon lomalle). Toinen matkalaukku piti säilyttää avonaisena lattialla. Lattia ja parveke pyyhittiin, kun pyydettiin - varaa parantaa.

Vahvistettu asiakas: 2019-05-29


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-05-29


10 10:stä

+
hyvä henkilökunta, erinomainen ruoka, hyvä sijainti, ja huone ylitti odotukset
-

Vahvistettu asiakas: 2019-05-29


9 10:stä

+
Sijainti erinomainen. En tiedä, millaisia hotellin muut huoneet ovat, mutta uusi huoneeni ullakolla parvekkeen ja merinäköalan kera loistava. Sopi tarpeisiini täydellisesti.
-
Minusta pyyhkeitä ei välttämättä tarvitsisi vaihtaa joka päivä. Myös uusi saippua joka päivä tuntui tarpeettomalta.

Vahvistettu asiakas: 2019-05-08


7 10:stä

+
Hyvä ruoka,aamiainen hyvä, kiva kun sai käyttää Miramar hotellin spa.Muu hotellin väki mukavaa, jos ei oteta huomioon respan väkeä.
-
Puolihoidolla vesikannu pöytään tai tms., ettei tarvitse erikseen tilata raanavettä!!! Ohjeet ja opastus erittäin epäselvää, kohdekansioon lisää tietoa Miramarista, aikaisesta aamiaisesta ym.Tulopäivänä erittäin tyly henkilö respassa, huonoa palvelua kun kysyi jotain,

Vahvistettu asiakas: 2019-05-08


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Biokovo -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

72% matkustajista suositttelee

193 arvostelua
Erinomainen
 
67
Erittäin hyvä
 
74
Hyvä
 
29
Ei kovin hyvä
 
13
Huono
 
10

Viimeisimmät 5 arviota

5.9.2020

Kirjoittanut jasamawesome Zagreb, Kroatia

Best hotel and restaurant in Makarska

I’ve been visiting hotel Biokovo Restaurant for years. Best food and prices in Makarska for the last 30 years. This is the first time we’ve stayed at the hotel and the experience is wonderful as well! Staff is great, food is one of the best in the area and it is very affordable! Warm recommendations!

 
17.8.2020

Kirjoittanut maja_klc

nice hotel, great location

Two of us stayed only for one night but it was nice. Room was ok. Only bad thing is parking. We need to park in hotel Miramare which is near but it's a little bit strange. Overall, nice hotel in heart of the city.

 
29.10.2019

Kirjoittanut Geary B Steamboat Springs, Colorado

Didn’t stay at the hotel but ate at their restaurant.

I was looking for a small, quaint place to have lunch when for some unknown reason I chose this hotel restaurant across the street from the small harbor. I ordered sampler platter of fish and was treated to one of the best meals I had in Croatia. I didn’t think a sampler platter would be enough and I ordered a Greek salad as well. Well, I can’t believe I ate the whole thing!! The feta wasn’t like anything I had eaten before. Such a moist and smooth, light flavored feta.

 
2.10.2019

Kirjoittanut James W

Awful awful awful

At all cost do not stay here the food on the buffet is what can only be described as awful. Most of the staff are rude and just simply ignore you. Although the room at first glance looks clean it is far from it with dust everywhere. The phone did not work in the room we complained 3-4 times each time they said someone would look at it which they didn’t. My 3 year old son tried to take a plate of food from the Buffett outside and the staff went crazy telling us he couldn’t, the only reason I can see why he couldn’t is because they didn’t want the people In the restaurant attached to our hotel to see the rubbish they serve in the buffet (this was only a plate of COLD chips) we will never stay here again. The only good part of this hotel is the location.

 
26.8.2019

Kirjoittanut jlbmpms Melbourne, Australia

Overall clean and spacious rooms, great location but need to provide the advertised free carparking

Overall happy with this stay. We were travelling around Croatia with a car, and in order to reduce stress/difficulty, we chose our hotels based on sorting by 'free parking available'. On arrival at Hotel Biokovo, we were informed by staff that the carpark was full and advised to pay excessive amounts to park nearby. This was quite frustrating after arranging for the hotel based on parking - eventually staff informed us of free parking a 10-15 minute walk away. If the carpark is full, staff really should arrange another alternative for guests rather than trying to persuade them to pay elsewhere. The room was clean and spacious, the view over the water was beautiful. Although the photos demonstrate a balcony, most rooms do not have one (we did not) - only the top tier room. Location is 10/10 on the riviera and walking distance from everywhere in Makarska. Bed was comfortable and we slept well. Internet worked with no concerns. Breakfast was adequate although not the most luxurious breakfast spread.