Kokemuksia Aeolos Beach -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8 10:stä Perustuu 47 arvioon
Kokonaisuus
 
8,0 / 10
Puhtaus
 
8,9 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,3 / 10
Huone/huoneisto
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,2 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Kiva huone ja siisti. Parasta oli upea ranta, joka oli jostain syystä lähes tyhjä!
-
Ruokapuoli oli aika vaatimaton. Juomat tarjottiin pahvimukeista.

Vahvistettu asiakas: 2024-06-07


8 10:stä

+
Hotelli oli tosi siisti, ja premiumbungalow oli sijainniltaan hyvä. Bungalowissa oli hiukan erikoinen vessa-kylpyhuonesysteemi, kun seinät olivat lasia. Altaat olivat tosi puhtaat.
-
Juomatarjonta voisi olla hiukan monipuolisempi. Varsinkin drinkit maisuivat kaikki samalta.

Vahvistettu asiakas: 2023-10-20


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2023-10-13


8 10:stä

+
Uima allas
-
Ruokajuomat eivät kuuluneet puolihoidossa hintaan, edes vesi.

Vahvistettu asiakas: 2023-10-06


9 10:stä

+
Ystävällinen henkilökunta.
-
Olimme varanneet puolihoidon ja tämän takia tuntui että olemme kakkosluokan kansalaisia.

Vahvistettu asiakas: 2023-09-22


10 10:stä

+
-
Allasgrillin ruokavalikoima oli todella huono mutta tosin ei maksanutkaan paljon

Vahvistettu asiakas: 2023-09-22


10 10:stä

+
Kaikki sujui hienosti
-

Vahvistettu asiakas: 2023-08-18


9 10:stä

+
Siisteys, henkilökunnan avuliaisuus, allasalue
-
WiFi ei toiminut kunnolla hotellin ulkotiloissa

Vahvistettu asiakas: 2023-07-07


8 10:stä

+
Sijainti.
-
Hinta laatu suhde ei kohtaa ruuan puolesta.

Vahvistettu asiakas: 2023-06-30


8 10:stä

+
Rauhallinen premium-alue
-
Palvelu olisi voinut olla ystävällisempää ja siivous parempaa. Toisaalta voin olla aikaisemman lempihotellini pilalle hemmottelema.

Vahvistettu asiakas: 2023-06-23


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Aeolos Beach -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

72% matkustajista suositttelee

1179 arvostelua
Erinomainen
 
501
Erittäin hyvä
 
390
Hyvä
 
169
Ei kovin hyvä
 
63
Huono
 
56

Viimeisimmät 5 arviota

3.9.2024

Kirjoittanut Lola V

goed verblijf met wat verbeteringspunten

ik zal beginnen met wat we erg fijn vonden, de kamer was heel fijn, aan het strand en zwembad en het personeel was over het algemeen heel aardig en ze deden erg hun best en dat is ook waarom we het best naar ons zin hebben gehad in dit hotel. Helaas waren er ook wat mindere dingen. Het avondeten is helaas niet het geld waard, het is op zijn best lauw warm en het meeste eten is uitgedroogd en er is niet veel keuze, het ontbijt daarin tegen was helemaal prima. ik zou dus niet gaan voor inclusief eten. We hebben helaas meerdere keren moeten klagen over de schoonmaaksters die zomaar binnenkwamen in de ochtend om schoon te maken terwijl er duidelijk een bordje op de deur hangt met ''Niet storen''. Nadat we de deur maar gewoon op slot deden voor het slapen bonkte ze gewoon net zo lang op de deur en probeerde naar binnen te komen totdat we open deden en als we dan zeiden dat we geen schoonmaak wilde waren ze daar niet blij mee. na meerdere keren te hebben geklaagd werd het nog steeds niet veel beter. Voor ons dus een gemiddeld verblijf maar zeker niet slecht.

 
29.8.2024

Kirjoittanut Venture569373

Die Anlage ist wunderschön, leider wird sie etwas vernachlässigt, die Bungalows sind schön, leider nicht perfekt, der Strand nic

Eigentlich ist die Anlage wunderschön, jedoch etwas verachlässigt, der Strand wird nicht gereinigt und nicht hat nie einen groben Rechen gesehen, die Bungalows sind schön aber nicht perfekt, Sauberkeit vernachläßigt, Essen ist gut aber es fehlt der Pfiff Leider wird bei der Hygiene, egal ob bei der Poolbar, im Speisesaal, Küche, oder auch in den Zimmern keine Sorgfalt betrieben und es fehlen der Wow Effekt wenn man das Zimmer betritt, es gehen dem Kunden (Urlauber) die Augen nicht über, weiters sehr miese Unterhaltung, immer die gleichen Lieder, sehr schlechte Musik am Wochenende sowieso Getränke für all inklusive Urlauber, nur aus dem Zapfhahn, keine Flaschen Getränke und meistens nur in Papbechern

 
26.8.2024

Kirjoittanut Heiko K Lignano Sabbiadoro, Italia

Absolut nicht empfehlenswert.

Das Hotelzimmer war total heruntergekommen, die Armaturen im Bad verrostet, der Türgriff an der Tür zum Bad verrostet. Aus dem Knopf der Klospülung spritzte das Wasser, dass man am Rücken nass wurde. Das Wasser aus der Dusche war braun, wahrscheinlich Rost von alten Leitungen. Im Zimmer waren Ameisen und Kakerlaken. Vor dem Balkon lagen Zigarettenkippen und Müll. Wenn man kein Premium gebucht hat, durfte man nur im Hauptgebäude essen, was einer Mensa glich. Das Essen war allenfalls Kantinenessen. Auch die Liegen am zweiten Pool durften nur Premium Gäste nutzen. Im Hotel wurden also Unterschiede gemacht, was ich so noch nie erlebt habe. Wir haben sehr viel Geld für eine Woche Urlaub bezahlt, aber das war mit Abstand das schlechteste Preis - Leistungs - Verhältnis, was ich bei einem Hotel je erlebt habe. Die gesamte Hotelanlage ist ebenfalls sehr runtergekommen, der Strand mit Plastikmüll, Zigarettenkippen usw. verdreckt. Alles in allem passt das Hotel zu der gesamten Insel, die sehr heruntergekommen und nahezu allerorts mit Plastikmüll übersät ist. Einige der männlichen Angestellten war sehr freundlich und wirklich auf Zack. Dieses Hotel ist absolut nicht empfehlenswert und definitiv keine vier Sterne wert. Schade um das viele Geld, was wir bezahlt haben.

 
11.8.2024

Kirjoittanut Sonja A

Enttäuschender Bungalow

Wir haben ein All-Inclusive-Angebot genommen. Nirgends stand geschrieben, dass nicht alle Bungalows renoviert sind. Wir haben einen nicht renovierten bekommen. Der Kühlschrank ist leer. Es hat uns nicht einmal eine Flasche Wasser erwartet. Wasser muss man im Laden neben der Rezeption kaufen. Das Badezimmer ist in sehr schlechtem Zustand. Die Zimmerreinigung wurde auch nicht gut durchgeführt, es wird viel Haar mit den Wischmopps übertragen. Der Strand ist mit Steinen bedeckt und dieser Teil des Strandes wird nicht gereinigt. Das Essen ist lecker und das Personal freundlich und zuvorkommend. Es gibt keine Unterhaltung für Kinder.

 
4.8.2024

Kirjoittanut Elena A Brescia, Italia

Non vale assolutamente 4 stelle, cibo di scarsa qualità e livello di pulizia basso

Siamo state in questo hotel per una settimana a fine luglio 2024. Vacanza tra 5 amiche: ci viene dato un bungalow superior bello (niente da dire a parte l’armadiatura un po’ ridotta per 3 persone) e un altro non ristrutturato assolutamente orribile (degno di un hotel a 2 stelle e non 4) con bagno ingiallito e mobili (ad esempio il divanetto) macchiati. Abbiamo di conseguenza chiesto l’upgrade per 30€ a notte. La pulizia lasciava veramente a desiderare nelle stanze, anche al momento dell’arrivo abbiamo trovato macchie di sapone dei precedenti ospiti sul lavabo e polvere in giro, mentre nella camera che abbiamo chiesto di cambiare c’era anche un’infestazione di formiche. Nei giorni successivi trovavamo tracce di sabbia non pulita nella stanza e i set di cortesia con saponi e cuffie da doccia non venivano riforniti quotidianamente anche se mancanti (abbiamo dovuto espressamente chiedere alla signora delle pulizie una cuffia perché ne avevamo bisogno…). Molti clienti elogiano la pulizia di questo hotel ma per noi non è stato proprio così, o forse gli stranieri richiedono standard di pulizia meno elevati. (Tutto ciò che riportiamo è vero e non inventiamo nulla come asserito nelle risposte da parte dell’hotel ad altre recensioni di cui condividiamo il contenuto visto che abbiamo avuto le stesse esperienze). Per degli italiani il cibo non era per niente buono, scarsissima qualità a livelli di una mensa sia a cena che a colazione: i dolci erano composti prevalentemente da gelatine colorate e torte imbevute di bagna alla cannella per mascherare che fossero le stesse per più giorni. Pochissima scelta per la colazione dolce (la maggior parte dei clienti sono tedeschi o britannici), mentre per cena c’era una relativamente più ampia ma comunque di bassissima qualità. La colazione assolutamente identica per una settimana mentre per la cena c’era un po’ più di varietà, tranne che per dolci e frutta che erano sempre gli stessi (solo anguria, mele e occasionalmente pesche). Da un hotel a 4 stelle ci si aspetta di più, senza ombra di dubbio. Per non parlare delle tovaglie macchiate e piene di briciole che non venivano cambiate o nemmeno pulite con una spugna o un detersivo tra un cliente e l’altro. Una sera hanno fatto una cena a tema italiano, non ci sono commenti per esprimere la nostra reazione… la pizza era fatta con la feta di capra anziché con la mozzarella, mentre nella carbonara c’erano dei würstel. Lato positivo dell’hotel: le piscine belle e la posizione bella per ammirare il tramonto, anche se è necessario noleggiare un’auto o prendere quotidianamente i mezzi pubblici poiché l’hotel si trova in una posizione un po’ sperduta, vicina solo a Kos town a 10 min di auto. Piscine tenute bene e attrezzate di lettini e ombrelloni mentre la spiaggia sul mare è un po’ trascurata. Le camere sono belle solo se si seleziona la tipologia premium o superior, quindi fate attenzione in fase di prenotazione.