Kokemuksia Sivota Diamond -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,5 10:stä Perustuu 70 arvioon
Kokonaisuus
 
8,5 / 10
Puhtaus
 
9,0 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,2 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,2 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,3 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,5 / 10
Huone/huoneisto
 
8,8 / 10
Palvelu
 
7,8 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-09-23


9 10:stä

+
Kaunis näköala, oma allas
-
Vaihtelevampi ruoka (joka päivä lähes sama), paremmat viinit, enemmän kreikkalaisia ruokia (siis ei ranskanperunoita). Tupakka pois ruokailuista!! Eikä lippistäkään ole kiva katsella naapuripöydän kollilla.

Vahvistettu asiakas: 2019-09-16


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-09-09


10 10:stä

+
Huikeat näkymät, oma allas.
-

Vahvistettu asiakas: 2019-08-19


9 10:stä

+
Tilavat huoneet, siistit tilat.
-
Vanhoissa huoneissa hieman hometta.

Vahvistettu asiakas: 2019-07-22


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-07-01


9 10:stä

+
Todella siisti.
-
Aikaisempi aamupalamahdollisuus, jos lento lähtee aikaisemmin. Nyt joutui olemaan lentokentälle saakka ilman aamupalaa ja lentokentältä ostaa kalliit eväät.

Vahvistettu asiakas: 2019-05-27


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Sivota Diamond -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

74% matkustajista suositttelee

343 arvostelua
Erinomainen
 
174
Erittäin hyvä
 
89
Hyvä
 
41
Ei kovin hyvä
 
25
Huono
 
14

Viimeisimmät 5 arviota

15.6.2017

Kirjoittanut Santtu91

Loisteliaat puitteet

Hotelli oli kaikinpuolin hieno, mutta ei liian yleellinen. Näköalat ovat uskomattoman hienot. Panorama näkymä suoraan merelle altaalta, ravintolasta ja osasta huoneista. Snack barin henkilökunta puhuu suhteellisen heikosti englantia, mutta toimeen tulee kuitenkin. Respassa puhutaan paremmin englantia. Aamupala oli buffet-tyylinen ja erittäin hyvä. Viikon syö mukavasti näitä herkkuja kyllästymättä. Yhden illan buffet-illallisen kokemuksella ruoka oli 3/5, suuhteellisen mautonta. Ei kannata mielestäni ainakaan etukäteen varata viikoksi puoli-, tai täyshoitoa. Rannalla on useita hyviä ravintoloita. 6 eri ravintolan kokemuksella ruoka on todella hyvää ja maukasta, verrattuna vaikkapa juuri hotellin illallisbuffettiin. Hotellista kävelee 5-10 min alas Sivotan satamaan. Kaksi jyrkempää mäkeä, muuten tasaista kävelyä. Muutaman päivän kapuamisen jälkeen tottuu tähän tarpomiseen. Ei tunnu peruskuntoisella ihmisellä pahalta taapertaa pari kertaa päivässä eestaas. Palvelu hotellissa oli kaikin puolin hyvää, paikkapaikoin jokseenkin hidasta, ainakin snack barissa. Juomat tarjoillaan altaalle asti, ei tarvitse itse nousta edes aurinkotuolista jos ei jaksa. Maksaa voi siinä pisteessä käteisellä tai laittaa huoneen laskuun. Maksu kortilla onnistuu myös, mutta se pitää mennä samantien hoitamaan respaan. Lähellä kaksi erinomaista rantaa; Bella Vraka sekä Karvouna Beach. Näistä ehdottomasti Karvouna oli meidän mieleen. Löytyy rantabaari/ravintola sekä aurinkotuolit. Aurinko tuolit 2kpl setti 12€ koko päiväksi, mutta me emme ainakaan maksaneet niistä kun tilasimme ruokaa. Rantatuoleja löytyy paljon bambuvarjoilla varusteltuna. Bella Vrakassa olet oman varjosi/pyyhkeesi varassa, sieltä ei voi vuokrata muuta kuin sup-laitoja/veneitä. Näkemisen arvoinen kuitenkin. Kannattaa Googlettaa kuvia. Sataman ravintoloista nostaisin ehdottomasti Mamma Mian, joka Italialainen ja saa hyvää pizzaa mm. Myös Nikos Pita Club, jossa parhaat gyrokset. Myös Georgeous Familyssä todella hyvä ruoka, etenkin lammasta kannattaa ottaa. Sivotalle yleisarvosanaksi 4,3/5. Kaikinpuolin loistava lomakohde kun haluaa olla rauhassa vaikka puolisonsa kanssa, eikä menojalka kamalasti vipata. Kannattaa valita ehdottomasti Diamond Spa hotelliksi. Rannalla toki ainakin muutama coktail baarikin löytyy. Retkille pääsee helposti. Corfulle lautta 30€/hlö, päiväretki. Suosittelen. Vähän niinkuin Tallinnan vanhakaupunki. Pieni ja idyllinen paikka jossa viihtyy erinomaisesti vaikka puolison kanssa viikon!

 
16.10.2020

Kirjoittanut christianp991 Horsens, Tanska

Super place

16 people loved this place. Beautifully situated and nice standard. The food is ok but not gourmet but closer to cafeteria style. Very nice and service minded personnel that always pays attention to your needs. Very recommendable.

 
27.9.2020

Kirjoittanut Katerina_Katia88 Ateena, Kreikka

5* Experience

Great vacation in a great place. Staff was very helpful. We rent an excursion via Reception. Was amazing!!! Cleaning ladies were polite. Definitely value for money. We will visit again in the near future.

 
31.8.2020

Kirjoittanut R7069FDscottt

What a shambles

After writing a review yesterday and deleting as I couldn’t be bothered to give any attention to it. However after reading that someone else has been treated terribly in a month of our stay. I feel compelled to make sure no one makes the same grave mistake of paying £1700 for possibly the most judgemental, rude staff. I can appreciate some English tourists are a pain. But when you are treated as a pain from check in till you leave. Constantly trying to suck more money out of each customer. After joining my friends on the holiday, paying £1700 for a week remember, I was charged 50€ per night extra, along with my friend. This is absolutely fine! But to get back to your room with no beds made and little effort put into ANYTHING other than trying to add extra costs. It took me to actually lose my head to get ANY change in service. I had to go and speak my mind and even after it’s still sarcastic replies. Just to list some things we have experienced as I can’t go through the anger I am feeling after receiving the most rubbish service I have ever received. 1) locked out of the room due to one friend getting cash out at an ATM at night, no notice or anything we came back to a locked room, even though I made a point of going to pay to show we were paying. 2) seeing people do the thing you were just told not to do Like walk through a part of the breakfast restaurant, yet 2 seconds later the locals are walking through and they get a smile! 3) we accidentally smashed a glass, and was charged 15€ for the single glass (this was outside) 5) Also my friend was pleased to step on some shattered glass inside the room, I assume which had been from outside! If when I complained politely the first time, and I was met with a apology and a resolution I would not be writing this review and would have had a lovely holiday. However this is NOT the case, clearly an empty hotel hard on the COVID-19 times, squeezing money out of their potential customers. Even when complaining the replies are awful. Very glad I didn’t entertain speaking to the manager the next day, as I see a review above where she was again sarcastic in regards to refunding a family who lost a beloved dog. Just tragic that family, friends and me feel like I need to write a review like this. What a shame what a shambles. The hotels lovely and picturesque, shame 90% of staff hate their job and the hand that feeds them! Do not make the mistake I did

 
19.8.2020

Kirjoittanut Dmdimitrov Sofia, Bulgaria

Lack if empathy and non refundable rates

We visited this hotel from Aug 8 and pre-paid for 8 nights together with our friends ( 4 families with children). Due to a tragic event nearby ( our lovely dog - Yorkshire terrier- was hit by a car near the hotel and died) we wanted to leave immediately and asked for cancellation and refund for the remaining 2 nights. The manager, Mrs. Elli Kempaptsidou, first refused any refund. After disguisting dispute, she remembered that according the law the tourist has a right to be refunded with 50%. At the end she offered kind if gambling game - if the hotel sells our 4 rooms overnight, she will refund us 100 %, which of course not happened. Mrs. Elli Kempaptsidou clearly explained that the occupancy rate and income are more important than the well-being if their guests. She clearly stated out that the dead of our dog can not involve a decrease of the hotel’s income. At the end “this is a dog and not a human” said Mrs. Elli Kempaptsidou. Very important to mention is that the hotel does not offer a refundable rate, even during Vovid-19.