Kokemuksia Stamatia -hotellista
Kokonaisuus | 7,4 / 10 | |
Puhtaus | 7,7 / 10 | |
Vastasiko hotelli odotuksiasi | 7,5 / 10 | |
Ruoka ja juoma | 7,0 / 10 | |
Huone/huoneisto | 7,7 / 10 | |
Palvelu | 7,4 / 10 |
Viimeisimmät arviot
Lotta,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-09-28
Niina,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-09-21
Riku,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-07-27
Vladyslav,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-07-20
Kasperi,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-06-15
Merja,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-11-06
Tatu,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-11-06
Olli,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-11-06
Ari,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-11-06
Sari,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-11-06
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Stamatia -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
- Sijainti
- Nukkuminen
- Huoneet
- Palvelu
- Hinta-laatusuhde
- Siisteys
75% matkustajista suositttelee
306 arvosteluaErinomainen | 172 | |
Erittäin hyvä | 71 | |
Hyvä | 35 | |
Ei kovin hyvä | 14 | |
Huono | 14 |
Viimeisimmät 5 arviota
Hotellin sijainti hyvä mutta kokonaisuudessaan huono asiakaskokemus.
Stamatiaan ei enää ikinä. Superiorhuone todella pieni. Parisängyssä ei ollut petauspatjaa, jouset tuli selkään ja selät kipeytyivät viikon aikana. Levitettävävuode oli rautainen todella vanha hetekka jossa ohut patja. Tyynyt olivat litteitä todella huonoja. Huoneiden siivous oli ok ja pyyhkeet vaihdettiin mikäli ne lattialle jätettiin. Yleisissätiloissa alakerta wc todella likaista. Hotellin sijainti hyvä. Aulatyöntekijät ystävällisiä. Ravintolassa työntekijät suorittivat ja keräili astioita nenän edestä pois tiuhaa tahtia ruokarauhasta viis. Lisäksi osa ravintolan ja baarin työntekijöistä olivat välillä töykeitä eikä asiakaspalveluhenkisiä. Yksi vanhempi nainen oli kaikista töykein. Käsittämätöntä, että altaat ovat avoinna vain klo 10-18 kun ne hyvin voisivat olla avoinna esim klo 8:30-19(tähän varmasti vaikuttaa osansa allaspojan työaika). Jotkut työntekijät (ravintola/vaari) vaikuttivat selkeästi kyllästyneeltä työhönsä. Vanhanaikaista ajattelutapaa, että työntekijä on aina oikeassa ja voi olla röyhkeä ja käskyttävä asiakkaille. Suurinosa asiakkaista on viettämässä lomaa, joten henkilökunnan asiakaspalveluhengellä ja käytöksellä on iso tekijä loman onnistumisesta ja viihtyvyydessä kyseisessä hotellissa. Puolihoidossa oli myös ihmeellistä se, että illallisen juomat piti maksaa erikseen. Mies joka illallisilla juomatilauksen kyseli ei myöskään ollut kovin kohtelias. Ravintolassa oli myös useasti samankaltaista ruokaa ja osittain likaisia astioita. Aamupalalla puhtaissa kahvikupeissa oli huulipunaa ja suurinosa ihmisistä usein valikoi puhtaimman kupin itsellensä. Hissit hitaat ja huonot joita joutui useasti odottamaan. Hotellissa oli todella paljon ihmeellisiä sääntöjä joissa ajateltu enemmän henkilökuntaa kuin maksavaa asiakasta. Harmi, että tästä kokemuksesta leimautui osittain huono kuva ayia napasta.
Parempi hotelli kuin odotimme!
Hotelli oli kaikinpuolin hyvä! Sijainti oli täydellinen, keskustaan oli vain muutaman minuutin kävelymatka ja hotellin lähistö oli hiljaisempaa seutua. Jännitimme etukäteen olisiko hotelli meluisalla alueella, mutta saimme onneksi nukkua rauhassa ilman keskustan melua. Meren rantaan käveli hotellilta muutaman minuutin ja vieressä on upea satama. Aamupala oli kattava, joskin melko rasvainen. Puolihoito oli matkan pelastus! Siihen kuului aamupala ja illallinen, mutta illallisen sai veloituksetta vaihdettua lounaaseen, mikäli halusi illallistaa muualla. Hotelli oli ihanan siisti ja toimiva. Uima-allasalue oli kivan kokoinen vaikka kuvissa näytti pienemmältä. Allasalueella oli tiski, josta sai tilattua halpoja drinkkejä ja syötävää. Hotellilla oli myös joka toinen päivä joku laulaja tai soittaja esiintymässä. Suosittelen ehdottomasti Stamatiaa ja voisimme tulla uudestaankin tänne! Henkilökunta oli ystävällistä, mikä lisäsi viihtyvyyttä :)
2 sterren hotel
Hotelkamer verlichting, zoals bij de tandarts. Niks romantisch aan. Bedden zijn dusdanig hard dat de veren eruit komen en het balkon heeft geen verplichting. Hygiene: redelijk oke. De dames werken hard en moeten in korte tijd, heel veel kamers doen. Het gebeurd met de Franse slag. Helaas hebben we wel een kakkerlak aangetroffen in het hotel... Restaurant: wat een chagrijnige mensen. Alles behalve vriendelijk & gastvrij. Borden worden onder je neus vandaan getrokken als je je laatste hap net in je mond stopt. Het personeel schreeuwt naar elkaar en ze hebben het onderling over gasten en maken gasten belachelijk. Je wordt het restaurant uitgegooid als het 5 min na sluitingstijd is en wanneer je niet snel genoeg weg bent, doen ze alvast de lichten van het restaurant uit om je een nog vervelender gevoel te geven. Als je klacht hebt hoef je niet naar de receptie te gaan. Ze verwijzen je door naar de manager en die heeft dezelfde respectloze houding. Klachten en gasten worden niet serieus genomen. Ronduit onvriendelijk hotel met een respectloze houding naar gasten. Er is maar één persoon die lacht en vriendelijk goedemorgen/middag/ avond zegt. Dat is de lifeguard. Ondanks zijn jonge leeftijd heeft hij laten zien dat hij meer respect op kan brengen naar gasten dan zijn andere collega's.
Bon séjour
C’est la 3eme fois que nous séjournons dans cet hôtel. Les 2 premières fois en All Inklusiv et cette fois en formule petit déjeuner. Nous avons été mieux reçus les 2 premières fois que cette dernière mais bon rapport qualité prix tout de même. Points positifs : - emplacement à 2-3 minutes à pied de plage et du centre ville - pas trop de bruit aux alentours car nous ne sommes pas dans la rue principale des bars (et encore moins des discothèques) - parking gratuit si vous avez un véhicule - les repas sont plus agréables en terrasse car c’est très bruyant à l’intérieur Points d’amélioration: - le buffet est petit, la cuisine très médiocre et assez répétitive. Un effort est à fournir à ce sujet - l’hôtel organise des soirées sur leur terrasse. La musique est tellement forte qu’on entend tout depuis la chambre - l’unique ascenseur est zéro, pas suffisant du tout
Katastrophe
Ich beginne mal mit dem Positiven: Die Lage war ganz gut. In 2 Minuten war man am superschönen Strand! Das Wasser war superwarm, wunderschön klar und einfach Traumhaft. Für zwei Liegen und Sonnenschirm haben wir pro Tag 7,50 Euro bezahlt, was absolut ok war. Nun zum negativen: Das Zimmer: War nicht wirklich sauber. Handtücher und Duschtücher wurden in den 5 Tagen nicht einmal gewechselt. Die Ecken im Bad haben definitiv noch nie einen Wischmop gesehen. Immerhin funktionierte die Klimaanlage. Das Essen: würde ich dort einen Monat essen, wäre ich schlank. Es war wirklich ungeniessbar, bis vielleicht auf ein paar ganz wenige Ausnahmen. Ansonsten unterirdisch. Vor allem immer dasselbe! Auch bekam man nur einmal ein Getränk das man bestellen musste, wenn man ein zweites Mal bestellen wollte, wurde man angeschaut, als wäre man ein Ausserirdischer. Und Hände weg vom Kaffee - zum einen hätte man rohe Teigwaren in dieser heissen Brühe al Dente kochen können, und zum anderen hat dies mit Kaffee absolut nichts zu tun! Die Bedienung: Unfreundlich, gestresst, teilweise sogar frech. Man fühlte sich sehr unwillkommen. Habe sowas noch nie erlebt! Bei der Poolbar wurde man nicht begrüsst, sondern man sah eine Person die dich fragend angesehen hat. Nach der Bestellung bekam man das Getränk ohne ein Wort hingestellt. So quasi „da hast du es, geh jetzt wieder…“ All Inklusive: Für mich bedeutet dies, wie der Name schon sagt, alles inklusive. Aber Ice-Tea, Ice-Coffee etc musste man separat bezahlen. Im allgemeinen war es enttäuschend, das Hotel war kein Rappen wert den wir ausgegeben haben. Nicht empfehlenswert und wir waren das erste und letzte mal dort!
© Trip Advisor