Kokemuksia Lindos Blu -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Lindos Blu -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Sijainti
  • 5/5 Huoneet
  • 5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

97% matkustajista suositttelee

1819 arvostelua
Erinomainen
 
1688
Erittäin hyvä
 
104
Hyvä
 
20
Ei kovin hyvä
 
5
Huono
 
2

Viimeisimmät 5 arviota

24.8.2020

Kirjoittanut Annika M

Rentouttava ja rauhallinen loma hyvän palvelun hotellissa

Toivoin hotellia, jossa on rauhallista ja hiljaista, merinäköala ja hieno uimaranta. Toiveeni toteutui täydellisesti. Ranta oli hienohiekkainen, vesi täydellisen kirkasta ja kaiken kruunasi palvelu rannalla, iso pullo vettä jäillä tuotiin pyytämättä ja lisäksi saatoit tilata juomia ja syötävääkin. Hotellin kaikista huoneista on merinäköala. Hotelli on pohjoisrinteessä, mutta juniorisviittimme parvekkeelle paistoi aurinko suurimman osan päivää. Näköala parvekkeelta ja aaltojen ääni olivat suorastaan taianomaiset, olisin voinut istua parvekkeen tuolissa vaikka koko loman. Ruoka oli erittäin hyvää, söimme kaikki ateriat hotellissa. Matkakumppanini oli vegaani ja maistellessani hänen annoksiaan aloin toivoa, että itsekin olisin. Erityisesti vegaanijälkiruoat olivat aivan käsittämättömän herkullisia. Parasta hotellissa oli palvelu, joka oli oikeasti 5* hotellin tasoa. Koko henkilökunta oli ystävällistä ja palvelu sydämmellistä ja henkilökohtaista ajoittaisesta kiireestäkin huolimatta. Koronaviruksen suhteen minulla oli koko ajan hyvin turvallinen olo tässä hotellissa. Henkilökunta käytti maskeja, kaikki ruoka-annokset tarjoiltiin pöytiin ja siivous oli jatkuvaa ja perusteellista. Lisäksi huoneessa oli tarjolla käsidesiä, desinfioivia pyyhkeitä, kasvomaskeja ja käsineitä. Täydellinen paikka aikuisten lomailuun ja rentoutumiseen.

 
1.12.2013

Kirjoittanut Nuala S Belfast, Yhdistynyt kuningaskunta

Täydellinen häämatka!

Lindos Blu oli kyllä täydellinen häämatkakohde (15.–26.10.2013). Tunsimme olomme tervetulleiksi heti hotelliin saapuessamme, henkilökunta oli niin ammattimaista, avuliasta ja ystävällistä. Itse hotelli on kaunis, siistilinjainen, pirteän moderni. Meidät vietiin huoneeseemme ja siellä oli ruusunlehtiä koko matkalta ovelta vuoteeseen, samppanjapullo odottamassa jääkuutioiden keskellä ja paljon herkkuja syötäväksi!! Joka päivä rannalta palatessamme odotimme löytävämme jonkun pienen lahjan, jääteetä, mantelileipiä, hedelmiä – vain pikkujuttuja, mutta ne saivat meidät onnellisiksi! Me asuimme pikkusviitissä, joka oli tosi tilava ja siisti, mutta loman puolessävälissä meille tarjottiin parempaa huonetta ja muutimme hienompaan luksushuoneeseen, joka oli ylempänä niin että meillä oli parempi näköala lahdelle. Parveke oli myös suurempi ja siellä oli aurinkotuoleja ja kuumavesiallas! Ei voi moittia hotellin ruokaa, söimme kerran Five Senses -ravintolassa ja Nikos henkilökuntineen teki kokemuksesta uskomattoman. Pääravintola oli myös mahtava, siellä oli oikein iso valikoima ruokalajeja ja tarjoiluhenkilökunta oli jälleen kerran avuliasta ja ammattimaista. Lounaalla söimme joko allasbaarissa tai tilasimme ruokaa rantabaarista, mikä oli tosi kätevää! Suosikkimme koko Lindos Blu -hotellissa on pakko olla Luna Rossa -baari, cocktailit ovat ihmeellisiä, drinkkimestari oli oikea velho työssään – toiseksi viimeisenä iltana pyysimme häntä sekoittamaan pari cocktailia listan ulkopuolelta, ja saattoi nähdä kuinka hänen ilmeensä kirkastui kun hän teki töitä, kaikki cocktailit tehtiin yhtä innokkaasti ja tarkasti. Otimme pari kylpylähoitoa ja niissäkään ei ollut mitään vikaa! Jos etsii täydellistä rentoutumista ja luksusta, Lindos Blu on ihan ykkönen!!! Kiitos, Lindos Blu! Stokesit.

 
4.11.2021

Kirjoittanut SophiaPvs Rodos, Kreikka

Pure relaxation and outstanding service!

We stayed in Villa Alkyone towards the end of October for our first wedding anniversary. Words cannot describe the beauty of the room and the magnificent view to the sea that it offers. A big thank you to all the staff for the excellent service we were rendered. Special mention to the front desk team and the porter for the warm welcome. The service at the "5 Senses" restaurant was also outstanding, making this special dining experience a memorable one. Last but not least, we would like to express our gratitude to the Room Division Manager who ensured that everything was as planned for our arrival and for all the extra touches we have received in the room. We really hope to have the opportunity to come back at Lindos Blu in the future. Wishing you all a wonderful remainder of 2021. S&G

 
29.10.2021

Kirjoittanut Buns4vs London England

Passes the test with flying colours

Regular readers of Trip Adviser reports of the Lindos Blu Hotel will recall that my wife and I have previously visited this wonderful Hotel on two previous occasions and were blown over by the levels of service we experienced. It is fair to say, the impact of the pandemic on travel had reduced the number of travellers able to visit and the Hotel and as a result it was not at full capacity. We have again visited (this time to celebrate our 25h wedding anniversary) and we were able to see what things were like when at full capacity. As such, it was a “stress test” of sorts as not only was the Lindos Blu full but also the sister properties of the Lindos Mare and the newly opened Lindos Aqua Terra were as equally busy. What we can comfortably say, is the Lindos Blu passes the test with flying colours!! The way the Hotel is laid out it is only at breakfast (when it seems all the guests want to eat at 9am) do you see large numbers of guests at any one time. Nevertheless, levels of service remained impeccable and beverage preferences instantly recollected and staff making time to engage with every guest and ensuring every guest continued to feel special. Even late in the season (when the sun does not reach every single balcony) there are plenty of sunbeds available either within the hotel or on the private beach and never once did we feel we were in anywhere else but a private retreat. As is mentioned in virtually every other review, the entire staff of the Hotel go out of their way to make your stay memorable and to mention any one of them by name does a disservice to the entire team effort that goes on. There was one instance when a chambermaid noticed my wife was having a problem with her room key on trying to enter our room. By the time she had managed to get in the Front Desk was calling the room to come down with a replacement key!! Many lesser hotels would not go to so much trouble and it is astounding a chambermaid took it upon herself to notify the Front Desk there was a problem. What is clearly evident is how managers are quite prepared to “roll their sleeves up” to make thigs happen and this why the Lindos Blu Hotel maintain an air of unwavering commitment to the guest experience. From the omnipresent General Manager, through to those you encounter every moment of your stay you are left with the impression everything is being done especially for you. For the first time, my wife and I visited the Five Senses Restaurant and we could not believe that there was a Michelin quality restaurant on site! The standard of food and service is comparable to Michelin restaurants we have visited in London. On future visits we will certainly make sure we book a special evening there. We leave with such wonderful memories and look forward to returning next year.

 
27.10.2021

Kirjoittanut 695MikeA Plymouth, Yhdistynyt kuningaskunta

Still a class act

Returned to Lindos Blu in October some 8.5 years after our last sensational visit. This time we came with two friends who had renewed their wedding vows after 25 years. What a place, the views are amazing, the staff do a fantastic job and the food is second to none. The soup and selected main course blend perfectly with the buffet starter and desserts. With most hotels it is one or the other but Lindos Blu combine the two dining styles perfectly. This enables you to try the soup of the day and be served a quality main course whilst trying various small samples of the endless starters and desserts. The four of us all thought the desserts were the best we had ever tasted at any hotel. In many hotels they look the part but sometimes lack the taste but at Lindos Blu they all seem to taste out of this world. The challenge with quality hotels is finding a line where the service is there but not 'over the top' and food that is quality and delicious but not so rich that it makes you feel uncomfortable. Somehow Lindos Blu seem to find the perfect levels and we will not be waiting another eight years to come back. Well done Lindos Blu, you truly deserve the best trip advisor scores I have ever seen. Keep up the good work and enjoy your winter break, you definitley deserve it.