Kokemuksia Grand Mirage Resort & Thalasso Bali -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Grand Mirage Resort & Thalasso Bali -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

79% matkustajista suositttelee

6217 arvostelua
Erinomainen
 
3350
Erittäin hyvä
 
1786
Hyvä
 
676
Ei kovin hyvä
 
210
Huono
 
197

Viimeisimmät 5 arviota

2.1.2017

Kirjoittanut TiinaE52

Paratiisi Balilla

Grand Miragessa on erinomainen tunnelma, palvelu ja ruoka. Aktiviteetteja ja ohjelmaa on runsaasti ja monipuolisesti. Thalasso spa on aivan fantastinen ja hintataso todella hyvä. Suosittelen lämpimästi all inclusive pakettia. Uuden vuoden aaton juhla oli aivan omaa luokkaansa ja ilotulitus aivan upea.

 
2.1.2017

Kirjoittanut markusrouhesmaa Helsinki, Suomi

Aivan uskomaton

ensimmäinen matkani balille oli aivan mahtava tämän resortin takia otin all enclusiven joka on tosi hyvä valinta. ainoa huono puoli balista on monsuunisateet, mutta ne eivät ole tämän resortin syytä. suosittelen lämpimästi. ruoka on ihanaa, ja voit tehdä melkein mitä vain kuten pelaa pyötätennistä, ilmakiekkoa, jalkapalloa, biljardia, lentopalloa ja paljon muuta. voit myös käydä hieronnoissa ja joogassa.

 
4.10.2016

Kirjoittanut JuhaM225

Häämatka

Henkilökunta oli ystävällistä sekä palvelu oli hyvää. Ranta alue on hyvä auringon ottoon ja allas alue. On ohjattua ohjelmaa niille jotka sitä kaipaavat päivän mittaan.Huoneet oli viihtyisät ja ilmastointi vähintäänkin riittävä! Nusa dua oli todella rauhallinen paikka ja iltaelämää ei juurikaan ollut. Lähinnä hotelleissa 23.30 asti. Ruokapaikkoja on todella paljon mistä valita mieluistaan syötävää. Ruoka on edullista viini sen sijaan todella kallista. Kalliimpaa kuin suomessa.. Drinkkejä ja olutta saa edullisesti sen sijaan.

 
6.4.2014

Kirjoittanut macca044 Newcastle, Australia

Kuin palaisi kotiin

Tämä oli 20. reissumme Balille ja meidän 19. kertamme tässä hotellissa. Kertoo jotakin hotellista, että me palaamme tänne kerta toisensa jälkeen, vaikka meillä on kokemusta hotelleista ympäri maailmaa. Vuosien mittaan me olemme saaneet täältä monia ystäviä, ja täytyy sanoa, tuntuu hyvältä kun henkilökunnan tervehdys kuuluu ”Tervetuloa kotiin!”. En muista missään muussa majapaikassa henkilökunnan hymyilevän näin paljon. He ovat kyllä kunniaksi sekä itselleen että hotellin johdolle. Lienee tarpeetonta mainita, että palvelu on erittäin hyvää allastyöntekijöistä puutarhureihin ja tarjoilijoista hotellivirkailijoihin. Voimme suositella täydestä sydämestä majapaikkana, jossa levähtää ja kerätä voimia.

 
13.4.2024

Kirjoittanut LailitaRodrigues Niteroi, RJ

Bom resort, mas com pontos importantes para melhorias.

Checkin: poderia ter ocorrido de maneira mais relaxante pois fizemos uma reserva única constando de 6 membros de uma mesma família, incluindo duas crianças, mas descobrimos que nos colocaram em propriedades diferentes, o que dificultaria todo o nosso plano de viajarmos e curtirmos Bali em Família. Detalhe: quando a reserva é feita, o site não especifica ou oferece a explicação sobre qual propriedade o hóspede será designado - então indico atentarem para este fato importante. O hotel é subdividido em duas propriedades vizinhas, uma voltada para adultos e uma para famílias com crianças. Quando perguntamos se poderíamos ficar na mesma propriedade, visto ter se tratado claramente de um equívoco cometido pelo próprio hotel, fomos esclarecidos que poderíamos sim, desde que pagássemos um valor extra de 75USD a cada dia. Para dizer o mínimo, nos pareceu altamente deselegante o tratamento recebido inicialmente. Sem contar que não se viaja metade do planeta para chegar a Bali exausto e receber esse tipo de tratamento. Após muita conversa, fomos agraciados pela presença do Sr. Chandra, gerente, que resolveu nos poupar deste inconveniente e nos colocou em quartos vizinhos sem custos extras. Uma vez vencida essa etapa estressante, iniciamos a nossa estadia sem maiores percalços. Café da manhã: excelente em ambas as propriedades, com preparo de comida fresca, muita variedade, sucos e frutas variados e staff incrivelmente bem preparado e preocupado em oferecer o melhor tratamento aos hóspedes. Quartos: muito claros e muito bem limpos diariamente, com staff de limpeza cuidadoso e sorridente. Cama muito confortável, limpa e travesseiros e roupa de cama com qualidade premium. Atenção aos robes e chinelos delicados e muito bonitos. Instalações do hotel: boas, mas precisam de manutenção para evitarem acidentes em torno da piscina. No mais: atividades boas e variadas para as crianças (principalmente as atividades artísticas qua merecem destaque) e comida fresca e deliciosa durante todo o dia. Restaurantes: comida magnífica, sendo Asiática ou não, tudo é muito gostoso, preparado com cuidado e servido com sorrisos e muito carinho. Internet/wifi: não importa se no quarto, nas piscinas, na recepção ou em qualquer das propriedades, a internet é praticamente inexistente. O que é um imenso inconveniente, para dizer o mínimo. Indico que tratem disso, pois não são todos os hóspedes que compram pacotes para acesso à internet e o hotel se apresenta como tendo internet gratuita e rápida. Spa Thalasso: talvez um dos melhores e mais belos spas que já conheci, com tratamentos muito variados e profissionais extremamente bem preparados para oferecerem um tratamento espetacular. Fiz massagem com a Sra. Seni e posso afirmar que a profissional foi magnífica. Recomendo a absolutamente todos que experimentem o spa. Geral: indico o Resort sim, mas recomendaria que tratassem dos pontos negativos apresentados acima com seriedade e como se fossem oportunidades de melhoria, pois, se não fossem os profissionais que compõem o staff, eu não teria dado 4 estrelas, sinceramente.