Kokemuksia Nautic Hotel & Spa -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Nautic Hotel & Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 3,5/5 Nukkuminen
  • 3,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 3,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

67% matkustajista suositttelee

652 arvostelua
Erinomainen
 
187
Erittäin hyvä
 
220
Hyvä
 
143
Ei kovin hyvä
 
54
Huono
 
48

Viimeisimmät 5 arviota

14.3.2014

Kirjoittanut DanielleIain Barrow-in-Furness, Yhdistynyt kuningaskunta

Varahotelli, Las Areneas oli täynnä

Meidät siirrettiin tänne kun ensisijainen varauksemme olikin ylibuukattu. Tämä oli iso pettymys mutta he vakuuttivat, että toinen hotellimme olisi parannus ensimmäiseen verrattuna. Hotelli olikin ihana ja huone 221, jossa yövyimme oli mahtava, tilava ja kylpyhuone oli hieno. Oli sääli, että parvekkeelta avautui näkymä meren sijaan pihalle. Meille annettiin myös vääränlaiset sängyt. Hotellin henkilökunta ei tuntunut hirveästi piittaavan oikein mistään. Meille selvisi vasta kotona, että Las Areneas oli varannut meille puolihoidon uudesta hotellista! Hotelli oli myös vähän kaukana kaikkialta ja lähempänä kaupunkia kuin rantaa. Hotellissa ei myöskään ollut muita englantia puhuvia vieraita ja tunsimme olomme vähän orvoiksi. Hotellin allas on pieni ja jäätävän kylmä. Aamiainen oli kuitenkin ihana ja monipuolinen. Lomallamme oli myös kolme sateista päivää joiden aikana huomasimme, ettei täällä ole oikein mitään tekemistä. Hotellin kylpyläpalvelut oli varattuna koko lomamme ajan.. Ranta oli kaunis ja rannalla oli hieno italialainen ravintola jostai sai mahtavaa ruokaa ja palvelua. Palasimme sinne melkein joka ilta. Kihlattuni oli pettynyt kaikesta härdellistä, sillä oli selvää, että hän halusi kosia minua täällä täydellisen loman jälkeen. Otimme kuitenkin kaiken irti ajastamme täällä.

 
23.6.2024

Kirjoittanut carlasamonati Trenton maakunta, Italia

Hotel da 2/3 stelle

Hotel decisamente sotto le aspettative, le fotografie in fase di prenotazione non corrispondono alla realta’. Non ha parcheggio e nemmeno minima area per check in, devi girare mezzora nelle stradine adiacenti con la sensazione di essere in un postaccio. Stanza discreta, frigobar vuoto, nemmeno una bottiglietta d’acqua presente. Prodotti da bagno inesistenti, solo dispenser di gel doccia. Piscina sul tetto di dimensioni di una pozza e nemmeno vista mare. Teli bagno con cauzione di 15 euro e 10 euro per il lavaggio e cambio ( in un 4 stelle??? Mai successo) Colazione varia ma servita in un ambiente poco pulito, chiassosa e confusionaria, puliscono con alcol i tavoli mentre mangi ( insopportabile). Personale di reception da formare sulla gentilezza, la Spagna e’ calore, sorrisi, empatia, qui ci sono 4 musoni. Prezzo da 4 stelle e hotel da 2/3 stelle massimo. Avendo viaggiato spesso a Maiorca consiglio altri luoghi, altri hotel che sicuramente ti fanno innamorare di questa bella isola!

 
10.6.2024

Kirjoittanut Penelope1112 Traben-Trarbach, Saksa

Schönes Hotel

Kurzurlaub in Can Pastilla. Das Hotel liegt mit dem Taxi sechs Minuten vom Airport entfernt und trotzdem bekommt man vom Fluglärm nichts mit. Junior Suite in der 5. Etage. Tolle Aussicht. Großes Zimmer mit großem Badezimmer. Eigene Terrasse über ein Gitter durch das man fünf Stockwerke nach unten schaut zu erreichen. Die Auflagen der Möbel auf der Terrasse haben schon bessere Zeiten gesehen und abends gibt es keine Beleuchtung auf der Terrasse. Das ist aber wirklich einer der wenigen Kritikpunkte. Das Personal an allen Stellen super freundlich und immer hilfsbereit. Frühstück ist sehr reichlich und mit sehr schöner Auswahl. Wir kommen wieder und bedanken uns sehr für die Gastfreundschaft

 
22.5.2024

Kirjoittanut Silke F

Keine Weiterempfehlung

Ein enttäuschender Urlaub, was das Hotel NAUTIC betrifft. Das Hotel ist in die Jahre gekommen und definitiv renovierungsbedürftig. Die Sauberkeit und Hygiene lässt ebenfalls zu wünschen übrig. Das Bett roch muffig und sah nicht frisch bezogen aus. Risse und Flecken in der Bettdecke, die nur mit einem Betttuch umhüllt war. Das Bad wurde definitiv vergessen zu putzen. Ein nicht wirklich entspanntes Willkommen im Hotel. Das Abendessen für ein 4 Sterne Hotel wurde lieblos und meistens nicht mehr warm angeboten. Die Abwechslung fehlte auf jeden Fall. Der Service im Hotel war einfach nur enttäuschend. Wir haben noch nie so uninteressiertes und unmotiviertes Personal erlebt. Wirkte schon fast frustrierend. Die meisten Mitarbeiter sprachen nur gebrochenes Englisch, was die Kommunikation zusätzlich erschwerte. Wir haben uns gefragt, wofür das Hotel 4 Sterne bekommen hat.

 
6.5.2024

Kirjoittanut Tina H

Gutes Hotel am Strand /Hafen, nähe Flughafen

Das Hotel liegt direkt am Hafen von Can Pastilla. Der schöne Blick vom Zimmer auf den Strand/ das Meer wird nur getoppt von dem wunderschönen Blick von der Rooftop Bar in der 5. Etage. Frühstück und Abendessen waren gut, es hat an nichts gefehlt. Für einen Kurztrip ist das Hotel zu empfehlen