Kokemuksia Corallium Dunamar By Lopesan -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,9 10:stä Perustuu 37 arvioon
Kokonaisuus
 
8,9 / 10
Puhtaus
 
9,0 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,6 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,8 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,6 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,6 / 10
Huone/huoneisto
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,6 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Merinäköala
-
Lakanoiden vaihto useammin. Respan miehet ylimielisiä

Vahvistettu asiakas: 2020-02-27


10 10:stä

+
Upea näköala 11. kerroksesta. Siisteys. Todella palveluhenkinen, ystävällinen henkilökunta.
-
7 kerroksen baarin voimakas tuoksu. Tuliko se ilmastoinnista?

Vahvistettu asiakas: 2020-02-13


9 10:stä

+
Varustus ja puhtaanapito Ilahdutti. Jumpat, ilta ja päiväohjelmat, erilaiset altaat ja rauhakin.
-
Matalan siiven huoneiden äänieristetyksessä toivomisen varaa.Naapurien yskimiset ja siivoojien mekkalointi piti huolen herätyksestä vaikka artistina keikkamatkalla aamu unet olivat tarpeen.

Vahvistettu asiakas: 2020-02-08


10 10:stä

+
Kaikki oli onnistunutta.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-30


9 10:stä

+
aamiainen, monipuolinen ja maittava. hotellin sijainti lähellä rantaa ja palveluja
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-25


9 10:stä

+
Huone oli vast ikään remontoitu kohtuu hyvällä maulla (mattoja, tauluja jne). Suomessa nykyään ei maalata vanhoja väliovia ja karmeja vaan laitetaan uutta. Kanarialla ilm työ vielä riittävän halpaa. Vanhat kolhut toki jäävät näkyviin. Käytävän kaiteiden metalliosat jo nyt aivan ruosteessa. maalareiden jäljiltä. Vaikea paikka.
-
Ravintolasalin kalustus arkkitehtoonisesti ok, mutta käytännöllisesti aivan surkea; Tuolit aivan hullun malliset "puutarhajakkarat", joissa ei voinut käyttää selkänojaa ollenkaan, koska istuinosa liian pitkä. Istuintyyny vaaleaa materiaalia ja sotkeentuu muutamassa päivässä. Seinustoilla olevat rahimaiset penkit liian matalat. Alle tarvii ottaa koristetyynyjä, jotta ylettyi jollain tavalla ruokailemaan. Pöydät erittäin kevyrakenteiset, jotka liikkuvat liian herkästi. Vanhemmat ihmiset eivät voi ylös noustessaan ottaa tukea pöydän reunasta missään nimessä.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-25


9 10:stä

+
Sijainti, huone, aamiainen.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-25


9 10:stä

+
Sijainti ja ulkomuoto.
-
Huoneessa, suihkun viemäri liian pieni joutui seisomaan vedessä. Lisäksi huoneessa oli paljon pieniä elukoita.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-23


10 10:stä

+
Tulen tähän hotelliin toistekin mutta eri matkatoimiston kautta. Matkatoimiston sivut epäselviä mm. huoneistojen ja puolihoitojen suhteen. Selvästi sanotaan, että juomat kuuluvat kyllä rajoitetusti pulihoitopakettii. Jouduin maksamaan tilatuista juomista 100er lähtiessä. Samoin "kampanjahuoneista" ei ole mitään mainintaa matkatoimiston sivulla. Matkatoimisto on varmaan syyllinen myöskin siihen, että suomalaiset majoitetaan hotellin "kellarikerroksiin" niinkuin minunkin tapauksessa.
-
Hotelli sinänsä siisti, paikka hyvä ja kohtelias ja reipas palvelu palvelu Tiesin sen jo kun tilasin matkan.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-23


9 10:stä

+
Hyvä sijainti, ystävälliset tajoilijat ja kokit. Siisteys.
-
Parisängyt eivät pysy yhdessä. kiinnitys sänkyihin.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Corallium Dunamar By Lopesan -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

81% matkustajista suositttelee

1140 arvostelua
Erinomainen
 
501
Erittäin hyvä
 
406
Hyvä
 
140
Ei kovin hyvä
 
67
Huono
 
26

Viimeisimmät 5 arviota

26.1.2020

Kirjoittanut nvonh Vantaa, Suomi

Hyvä aikuisille suunnattu hotelli loistavalla sijainnilla

Hotellin sijainti ei voisi olla enää parempi, ranta palveluineen ihan vieressä. Parvekkeelta aukesi hieno merinäköala. Siistit huoneet ja viihtyisät allasalueet, joita oli useampi. Meillä oli puolihoito, eli buffetaamiainen ja illallinen. Molemmissa ruoat olivat todella hyviä, ainut miinus oli ravintolan koko, jonne ei aina meinannut mahtua ruokailemaan.

 
18.1.2018

Kirjoittanut tuomask765 Espoo, Suomi

5/5

Viikon lomamatka tammikuussa. Hotelli oli oikein hyvä! Upeat piha/allasalueet, aamupala ja illallinen mainiot. Koko hotellin henkilökunnalle vielä erityismaininta. Ei voi hotellilta juuri enempää vaatia. Kiitos!

 
22.12.2017

Kirjoittanut PasiSav Savonlinna, Suomi

Joululomalla

Olimme lomalla joulua edellisellä viikolla. Hotelli vastasi luokitusta, siisteys huippuluokkaa, kuten myös palvelu. Aamiainen monipuolinen, kuten myös päivällinenkin. Sijainti keskeinen, jokapuolelle lyhyt matka. Uima-altaat hyvin hoidettuja, kuten myös pihakin! Suosittelen lämpimästi!!!!

 
10.9.2021

Kirjoittanut riccardovM723MT Edinburgh, Yhdistynyt kuningaskunta

Pros and Cons

The fantastic hotel overall, great location close to the Playa del Ingles beach, Wonderful welcoming staff throughout, great selection, and varied food and staff service. However, being a 4-star hotel there are some flaws in the overall quality. I was there for 2weeks, during which time my tea, sweeteners, milk were not replaced once, even after reporting it to reception, seemingly it is the duty of the dining room staff to replace these items, very unusual practice, every hotel I have stayed at, it was replaced by the chambermaid who had supplies on her trolley. My bedding was only partly changed twice in 2 weeks, and that was by request by mee. Trolleys rattling through the dining room every 90 seconds should at least have rubber wheels, very annoying noise while one is enjoying meals. Spoils the whole ambience of the dining room experience. No waiter service at the swimming pool, and limited in the lounge bar. one has to go to the bar, place your order wait for it, then carry it back to your sunbed, without the offer of a tray, even if you have to carry 5 or 6 drinks. ( not 4-star service) the same applies to the lack of porter service on arrival, there is none. Having to carry your 2 cases up the steps or ramp and to your room in a 4-star hotel is not good enough. They charge 2 Euros a night to rent the safebox in your room and 1 Euro to change your pool towel, which should be included in the price of the hotel, it immediately lowers one's opinion of the hotel. Waiters are smartly dressed, but the waitress's outfits are very outdated. Still stuck in the 19th century. Oscars disco, a lovely venue with excellent polite management, however, young waitresses in mini skirts would improve the business 100%. I was there for a week before discovering it. A member of staff should have mentioned it was there on arrival. Having a Superior view room was an asset, however, it would benefit from the addition of an office desk to accommodate a laptop. When I state the price is mid-range, for the 1st week the price was in the luxory price bracket

 
10.9.2021

Kirjoittanut EW2003 Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta

Relaxation Mode ON!

Room 838 - Arrived on 02/10/21 for 9 nights. Hotel was walking distance to all amenities and taxis available to all Restaurants and Bars. Great view from our room, Great pools for relaxation. COVID-19 rules were the best. Cleanliness were maintained at the highest level in all areas… Breakfast, lunch and dinner menus - we were spoiled for choice with presentation of hot and cold menus…..especially the desserts…….Rice pudding and chocolate mousse!!!!!!! The customer service by friendly, polite and well mannered staff, who, no matter how busy, were always ready to help and give you a smile with their eyes.. Yes, I was sad to leave…..I have travelled all over the world and stayed in numerous 5/4star hotels…the Corallim Dunamar ranks amongst one of the best and we will make sure we return to see our friends who made our special holiday, the first in 2 years, an experience never to be forgotten. A big Thank you to all from Elisabeth and Len….