Kokemuksia Abora Catarina by Lopesan -hotellista
Kokonaisuus | 7,9 / 10 | |
Puhtaus | 8,6 / 10 | |
Vastasiko hotelli odotuksiasi | 8,0 / 10 | |
Ruoka ja juoma | 8,0 / 10 | |
Huone/huoneisto | 8,3 / 10 | |
Palvelu | 8,4 / 10 |
Viimeisimmät arviot
Sakari,
Järvenpää
Vahvistettu asiakas: 2023-11-18
Jari,
Helsinki
Vahvistettu asiakas: 2023-04-01
Seppo,
Espoo
Vahvistettu asiakas: 2023-03-25
Arja,
Rusko
Vahvistettu asiakas: 2023-03-25
Kirsi,
Valkeakoski
Vahvistettu asiakas: 2023-03-25
Mari,
LAMMI
Vahvistettu asiakas: 2023-03-04
TIMO,
Kouvola
Vahvistettu asiakas: 2023-02-11
Toivo,
Kotka
Vahvistettu asiakas: 2023-02-11
Reino,
Nokia
Vahvistettu asiakas: 2023-02-11
Jari,
Helsinki
Vahvistettu asiakas: 2023-02-11
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Abora Catarina by Lopesan -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
-
Sijainti
-
Nukkuminen
-
Huoneet
-
Palvelu
-
Hinta-laatusuhde
-
Siisteys
79% matkustajista suositttelee
Erinomainen | 856 | |
Erittäin hyvä | 520 | |
Hyvä | 234 | |
Ei kovin hyvä | 127 | |
Huono | 96 |
Viimeisimmät 5 arviota
Erittäin hyvä hotelli
Paikka vaikutti hyvältä varausvaiheessa ja hotellivierailun jälkeen se oli kokemuksena erinomainen. Henkilökunta oli ystävällistä, palvelu pelasi ja kaikki toimi hienosti. Olimme erittäin onnellisia. Hotellin palveluun kuului täysiylläpito ja se oli laadukas. Ruoan suhteen oli mukavasti valikoimaa varsinaisilla ruoilla ja ruokien välissä sai aina sopivaa syötävää. Myös palveluun kuulunut juomapuoli toimi hyvin ja sitä oli monessa paikkaa saatavilla. Koronaan liittyvät toimenpiteet olivat onnistuneita ja vierailumme oli oikein terveysturvallinen.
Soveltuu hyvin myös keliaakikolle
Hotellin sijainti on hyvä. Lyhyt matka dyyneille ja ostoksille. Ilmainen bussikuljetus rantaan. Sairastan keliakiaa, ja ainahan se hiukan jännittää uuteen hotelliin mennessä miten ruokailut sujuvat. Tässä all inclusive -hotellissa on käytössä punainen "allergiakortti", jonka sain heti hotelliin kirjautuessa. Sitä näyttämällä ruokailuun mennessä keittiöhenkilökunta näytti mitä voin syödä ja mitä en. Ruoat upeasti tarjolla ja paljon valikoimaa. Pyytämällä sai gluteenittomia ranskalaisia, pastaa, pizzaa ja aamiaisella leipää. Keittiöhenkilökunta erittäin ystävällistä! (Kaikki tosin eivät osaa lainkaan englantia.) Kiva huone. Viikon mittaan tapahtuva siivous vähäistä, eikä lakanoita eikä pyyhkeitä luullakseni vaihdettu kertaakaan. Pieni yksityiskohta: parisängyn puoliskot eivät pysyneet yhtään yhdessä (- pyörät alla). Uima-altaissa tosi kylmää vettä! Huoneen "kassakaappi" maksullinen (- olisiko ollut vähän toista kymppiä per viikko).
ei voi enää parempaa hotellia löytyä kaikin puolin hyvä hotelli ja palvelu ja sää oli loistava,,,
olen niin kiitollinen että Apollo antoi meille noin ihanan hotellin koska olimme tarkoitus toiseen hotelliin mennä mutta oli täysi ja saimme loistavan hotellin Abora Catariina hotellin,,ihana hotelli,hyvä huone ,hyvät sängyt ,siivous hyvä,,uima -allas alue niin hyvin siivosivat päivittäin koko hotelli alueen ja ruoka oli moni puolinen ja hyvää,,, henkilökunta miellyttävä ja tarjoiliat ravintolassa ystävällisiä,,reseptiossa Alberto ystävällinen ja päivisin paljon hyvää viihdykettä ohjelmaa allas alueella,,rantaan pitkä matka,,kiitollinen ja voisimme mennä toistenkin,,kiitos koko palvelus väelle ,,
Too many niggly issues and policies
Rating seems harsh but for all the rooms are large, public areas smart, good range of food, kids animation seemed good etc there are just too many little niggles to justify its price and a higher rating. Niggles - Deposits for pool towels I’m ok with but a euro charge each time to change them I’m not. 2euros a day for the room safe. Snack bar food was dull and often not even warm. Restaurant food ok but some things repeated a lot even in one week. Random labelling of food which was often wrong or didn’t really tell you what it was. The all inclusive plus drinks is a good idea but it’s not made clear that it only entitled you to one option in red/white/rose wine with dinner and it was such a performance to try and get it, often involving 3 staff, also a right carry on with the premium beer option which ran out one day and then other days wasn’t cold or told couldn’t have it in the lobby bar, another day couldn’t have it in a glass and the spirit range is different in the different bars. If you do this pay for it before you get here as it’s 14euris a person a day at the hotel. Room cleaning was hit and miss, tops often not wiped, one day floor mopped in the room but not bathroom. Room had a kettle and 4 paper cups but no instant regular coffee and the 3 sachets of decaf and the cups not replaced all week. Blackout curtains don’t fit so slightly pointless and huge gap around the door.
It's gone downhill from previous stays
Stayed at this hotel several times because of great experiences. Staff nice, rooms big, good location, nice grounds etc. Wouldn't hesitate to return based on the price. However, most recent stay wasn't as great as previous stays. The main pool area clearly needs some attention. Lots (I mean lots) of cracked tiles and the pool area is just looking tired. Understand its a busy hotel and hard to do maintenance but the pool area is looking a bit tired. Food compared to previous stays was dreadful! Lots of the time your waiting for something to come out (lots of empty dishes), the food quality has got worse and the choice isn't great. One evening choice was pork loin, pork chops. Next night it was pork skewers or pork chops. Next night was pork again, and again and again. Based on price its cheap enough to eat out but if you expect to have all meals in the hotel you will get bored.
© Trip Advisor