Kokemuksia Abora Catarina By Lopesan -hotellista
Kokonaisuus | 8,2 / 10 | |
Puhtaus | 8,6 / 10 | |
Pitikö hotellikuvaus paikkansa | 8,3 / 10 | |
Vastasiko hotelli odotuksiasi | 8,4 / 10 | |
Huoneen varustetaso | 8,2 / 10 | |
Ruoka ja juoma | 8,2 / 10 | |
Huone/huoneisto | 8,6 / 10 | |
Palvelu | 8,6 / 10 |
Viimeisimmät arviot
Esko,
Raahe
Vahvistettu asiakas: 2020-03-19
Jari,
Kouvola
Vahvistettu asiakas: 2020-02-20
Juha,
Oulu
Vahvistettu asiakas: 2020-02-20
Riitta,
Porvoo
Vahvistettu asiakas: 2020-02-08
Sisko,
Korholanmäki
Vahvistettu asiakas: 2020-02-06
Hannu,
Oulu
Vahvistettu asiakas: 2020-01-23
Taina,
Espoo
Vahvistettu asiakas: 2020-01-18
Annikki,
Lohja
Vahvistettu asiakas: 2020-01-18
Santtu,
Vantaa
Vahvistettu asiakas: 2020-01-18
Mikael,
Nykarleby
Vahvistettu asiakas: 2020-01-16
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Abora Catarina By Lopesan -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
-
Sijainti
-
Nukkuminen
-
Huoneet
-
Palvelu
-
Hinta-laatusuhde
-
Siisteys
79% matkustajista suositttelee
Erinomainen | 608 | |
Erittäin hyvä | 376 | |
Hyvä | 133 | |
Ei kovin hyvä | 72 | |
Huono | 47 |
Viimeisimmät 5 arviota
Soveltuu hyvin myös keliaakikolle
Hotellin sijainti on hyvä. Lyhyt matka dyyneille ja ostoksille. Ilmainen bussikuljetus rantaan. Sairastan keliakiaa, ja ainahan se hiukan jännittää uuteen hotelliin mennessä miten ruokailut sujuvat. Tässä all inclusive -hotellissa on käytössä punainen "allergiakortti", jonka sain heti hotelliin kirjautuessa. Sitä näyttämällä ruokailuun mennessä keittiöhenkilökunta näytti mitä voin syödä ja mitä en. Ruoat upeasti tarjolla ja paljon valikoimaa. Pyytämällä sai gluteenittomia ranskalaisia, pastaa, pizzaa ja aamiaisella leipää. Keittiöhenkilökunta erittäin ystävällistä! (Kaikki tosin eivät osaa lainkaan englantia.) Kiva huone. Viikon mittaan tapahtuva siivous vähäistä, eikä lakanoita eikä pyyhkeitä luullakseni vaihdettu kertaakaan. Pieni yksityiskohta: parisängyn puoliskot eivät pysyneet yhtään yhdessä (- pyörät alla). Uima-altaissa tosi kylmää vettä! Huoneen "kassakaappi" maksullinen (- olisiko ollut vähän toista kymppiä per viikko).
ei voi enää parempaa hotellia löytyä kaikin puolin hyvä hotelli ja palvelu ja sää oli loistava,,,
olen niin kiitollinen että Apollo antoi meille noin ihanan hotellin koska olimme tarkoitus toiseen hotelliin mennä mutta oli täysi ja saimme loistavan hotellin Abora Catariina hotellin,,ihana hotelli,hyvä huone ,hyvät sängyt ,siivous hyvä,,uima -allas alue niin hyvin siivosivat päivittäin koko hotelli alueen ja ruoka oli moni puolinen ja hyvää,,, henkilökunta miellyttävä ja tarjoiliat ravintolassa ystävällisiä,,reseptiossa Alberto ystävällinen ja päivisin paljon hyvää viihdykettä ohjelmaa allas alueella,,rantaan pitkä matka,,kiitollinen ja voisimme mennä toistenkin,,kiitos koko palvelus väelle ,,
Great hotel
Booked this hotel after my original holiday to the Canaries got cancelled. What can I say couldn’t do enough for you apart from the barmaid moaning at my missus for not wearing a mask ( couldn’t wear one due to medical condition). Food was great, good location not far from the sand dunes. Yumbo centre was in walking distance. Had a great last minute holiday will be back soon.
Tell your staff to stop flirting with my girlfriend
Noel Martel is his name this is bang out of order we have now cancelled our holiday with you and will not be returning again utter disappointment as the hotel was nice but unprofessional by far this is and something should be done about it
Creat holiday
I was in the hotel for the third time, but for the first time after renovation. To be honest, an amazing change: first of all, the dining room, space, additional terrace next to the lobby bar, a wonderful snack bar on the pool! Revelation. Besides, in the age of COVID, leading to the table by the service and serving dishes by the chefs is simply wonderful. This is what holidays should look like: peace, quiet, no queues, kindness and smile of all employees. heartfelt thanks-once again- to wonderful Iwon and MariMar !! Thank you all for driving a smile that makes the day even more sunny. Safety and hygiene in the hotel is a priority. Thank you
© Trip Advisor