Kokemuksia Abora Catarina by Lopesan -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,3 10:stä Perustuu 151 arvioon
Kokonaisuus
 
8,3 / 10
Puhtaus
 
8,7 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,4 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,4 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,2 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,2 / 10
Huone/huoneisto
 
8,6 / 10
Palvelu
 
8,6 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-03-19


9 10:stä

+
Hyvä palvelu, toimivuus ja rauhallinen huoneisto käytävän pääsdä.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-02-20


7 10:stä

+
1. Parasta rauhallinen huoneen sijainti (parveke puutarhaan). Sai nukuttua! 2. Aurinkotuoleja aina saatavilla uuden, rauhallisen altaan äärellä (aivan hotellin pohjoispäädyssä).
-
1. Ruoille ei ollut mitään allergeenitietoa! Tosi vaikeaa yrittää niitä kysellä henkilökunnalta jokaisella kerralla erikseen. Miten voi edes olla 4+ tähteä? 2. Ehdottomasti tulisi korjata huoneiden kylppärit, koska vesi valuu väärään suuntaan, jopa kylppäristä ulos. Vesivaurioita! 3. Liian meluisa pääallas.

Vahvistettu asiakas: 2020-02-20


10 10:stä

+
Huone oli sisustettu viihtyisäksi ja värimaailma oli mieleinen. Vaikka hotelli oli iso, mahtui aina syömään hyvää ruokaa. Löysimme myös rauhallisemman allasalueen, jossa oli mukava rentoutua ja nauttia auringosta.
-
Hotellissa kaikki kohdillaan.

Vahvistettu asiakas: 2020-02-08


10 10:stä

+
ravintola palvelut joustavia
-

Vahvistettu asiakas: 2020-02-06


7 10:stä

+
Huoneet siivottiin joka päivä. Hotellin yleiset tilat olivat siistit. Hotellin sijainti OK Sain Karolinalta hotellin suunnalta ennen matkaa todella hyvää palvelua golfin osalta ja autojen parkkeerauksesta...Hän teki myös ennakkoon golfaikojen varauksia...
-
Olen antanut hotellille palautetta heidän palautekyselyn kautta. En lähde tähän kaikkea kirjoittamaan, varsinkaan kun kyselyni tieoja en saa mistään enää auki. Oleellinen ongelma oli allasalueen työntekijöiden toimintojen aikainen aivan liian suuri volyymin käyttö kaiuttimien kautta. Ei saanut mitään rauhaa kuunnella kuulokkeiden kautta kirjoja, musiikkia. Piti poistua alueelta. Ei auttanut siirtyä huoneeseen, koska sama meteli kuului sinne. Sama ongelma oli iltaohjelmien osalta. Allasalueen päiväohjelmat toistivat samaa kaavaa koko kaksi viikkoa. Iltaohjelma oli laadutonta. playback musiikkia ja nuoret elehtivät mukana. Kannattaisi panostaa kokeneemman henkilön osaamista nuorille niin päivätoimintoihin kuin iltaohjelmaan. Ruuasta lähinnä liharuokien kuivuus ja niiden kastikkeiden puute.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-23


7 10:stä

+
Situation
-
Restaurant, Food was tasteless. No Salt, no spices. The restauŕering of the rooma should he finnished. The Down parts of the toilet doors should he cleaned etc...

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


9 10:stä

+
Tilava huone kahdelle, siisteys ja mukava sänky.
-
Äänieristys voisi olla parempi.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


8 10:stä

+
iso huone.
-
kuntosali laajemmaksi. lämmitettävä allas olisi hyvä.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-16


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Abora Catarina by Lopesan -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

79% matkustajista suositttelee

1295 arvostelua
Erinomainen
 
637
Erittäin hyvä
 
387
Hyvä
 
140
Ei kovin hyvä
 
81
Huono
 
50

Viimeisimmät 5 arviota

18.2.2020

Kirjoittanut Safir79

Soveltuu hyvin myös keliaakikolle

Hotellin sijainti on hyvä. Lyhyt matka dyyneille ja ostoksille. Ilmainen bussikuljetus rantaan. Sairastan keliakiaa, ja ainahan se hiukan jännittää uuteen hotelliin mennessä miten ruokailut sujuvat. Tässä all inclusive -hotellissa on käytössä punainen "allergiakortti", jonka sain heti hotelliin kirjautuessa. Sitä näyttämällä ruokailuun mennessä keittiöhenkilökunta näytti mitä voin syödä ja mitä en. Ruoat upeasti tarjolla ja paljon valikoimaa. Pyytämällä sai gluteenittomia ranskalaisia, pastaa, pizzaa ja aamiaisella leipää. Keittiöhenkilökunta erittäin ystävällistä! (Kaikki tosin eivät osaa lainkaan englantia.) Kiva huone. Viikon mittaan tapahtuva siivous vähäistä, eikä lakanoita eikä pyyhkeitä luullakseni vaihdettu kertaakaan. Pieni yksityiskohta: parisängyn puoliskot eivät pysyneet yhtään yhdessä (- pyörät alla). Uima-altaissa tosi kylmää vettä! Huoneen "kassakaappi" maksullinen (- olisiko ollut vähän toista kymppiä per viikko).

 
20.1.2019

Kirjoittanut AiriK7

ei voi enää parempaa hotellia löytyä kaikin puolin hyvä hotelli ja palvelu ja sää oli loistava,,,

olen niin kiitollinen että Apollo antoi meille noin ihanan hotellin koska olimme tarkoitus toiseen hotelliin mennä mutta oli täysi ja saimme loistavan hotellin Abora Catariina hotellin,,ihana hotelli,hyvä huone ,hyvät sängyt ,siivous hyvä,,uima -allas alue niin hyvin siivosivat päivittäin koko hotelli alueen ja ruoka oli moni puolinen ja hyvää,,, henkilökunta miellyttävä ja tarjoiliat ravintolassa ystävällisiä,,reseptiossa Alberto ystävällinen ja päivisin paljon hyvää viihdykettä ohjelmaa allas alueella,,rantaan pitkä matka,,kiitollinen ja voisimme mennä toistenkin,,kiitos koko palvelus väelle ,,

 
11.10.2021

Kirjoittanut Jiriprox Manchester, Yhdistynyt kuningaskunta

Decent place for a family holiday

I arrived at 11pm and was the only person checking in at that time so my check-in was very efficient and friendly. Noticed that Saturday afternoon was the main time for new arrivals and there were long queues, however they were organized by a member of staff and the whole process did look efficient. Throughout my stay all the staff I met were very friendly and helpful. Sometimes their English wasn't fluent, but I do understand that and don't have a problem with it. My room was at of the far ends so quite a long walk - this is a very long hotel, so bear that in mind if long walking distances are an issue. The room itself was very spacious with balcony, a sofa, a comfy chair, a fridge and a kettle with a selection of teas and coffee. There is also a safe, however that is charged extra. The bathroom has been recently been renovated and was great, including massive shower head and a large shower space. The water pressure and temperature were perfect. The double bed was basically two single beds pushed together, which I didn't find great. The air conditioning was quite underpowered, did not make the room very cool even when running constantly. As far as the all-inclusive facilities are concerned, I was impressed with the self-service drink corners, which are available in the main restaurant, at the swimming pool at the end of the hotel and in the main lobby (this is the only one that is available 24/7). The have a coffee machine, post-mix machine with soft drinks, fruit juices and beer, wines and sangria on tap. The wines were not great quality, though. Meals are served at the main restaurant. The selection is quite good, this is not a five star hotel, though. Also, there was litttle variation between some days, then again more on others. One day had a bit of an Asian theme at dinner, another a bit of Mexican, I wouldn't consider them much of a success, though, and would probably recommend that these exotic themes are either substantially improved or abandoned altogether. The pool facilities are good, although the pools are not very large. There is one pool on the western side of the hotel which is shade until lunchtime. There is another pool at the northern end, which is in the sun all day. My only downright complaint was the hotel WiFi. It is supposed to work after you log in with your room number and surname, it never worked for me. Went to reception to complain a few times, always received what I assume was another visitors log in details. This definitely needs sorting, shouldn't be that difficult. When you actually get on it, it works very well. Over all I would that this is a good hotel with friendly and helpful staff who look after you throughout your stay. There are some hiccups, but they always get resolved for you with a smile.

 
10.10.2021

Kirjoittanut Reluctant14

Star rating

It is definitely not a 4 star hotel. The amenities were very shaby, the adult only solarium was very scruffy. Everywhere really needs a refurbishment. It is supposed to be 24/7 all inclusive but all bars and the only restaurant was closed at 1100pm. This is really not large enough for the size of the hotel. There was self service areas but they only had tea, coffee, beer, wine, water and fruit juices. Food was very much the same every day and was not very hot. On our last day we checked out at 12 noon, we were leaving at 5.20 but told we could not have any meals in the restaurant unless we paid extra. This we thought was disgusting because we didn't arrive until the evening of our first day.

 
2.10.2021

Kirjoittanut azita14may

It’s not 4 stars hotel

Staff were friendly but they couldn’t understand English as this hotel is an international holiday. We needed to explain our order and questions in different ways and body language until they got it.food was the same every day.