Kokemuksia Abora Catarina by Lopesan -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8 10:stä Perustuu 142 arvioon
Kokonaisuus
 
8,0 / 10
Puhtaus
 
8,6 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,1 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,1 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,0 / 10
Huone/huoneisto
 
8,4 / 10
Palvelu
 
8,5 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
Palvelu, siisteys.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-12


9 10:stä

+
Hyvä palvelu
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-05


6 10:stä

+
Rauhallinen huone
-

Vahvistettu asiakas: 2022-11-05


9 10:stä

+
Viihtysä hotelli. Siistit ja avarat huoneet. Ystävällinen palvelu kaikissa tiloissa.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-10-29


9 10:stä

+
Hyvä ruoka.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-10-22


8 10:stä

+
Services, breakfasts
-

Vahvistettu asiakas: 2022-04-09


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-04-02


9 10:stä

+
Siivous
-

Vahvistettu asiakas: 2022-03-10


9 10:stä

+
Kaikki toimi oikein hyvin. Valitsimme delux-huoneen ja se oli hyvä valinta. AI 24/ 7 oli myös mainio juttu :)
-

Vahvistettu asiakas: 2022-03-03


10 10:stä

+
Tosi hyvä ja ystävällinen palvelu
-

Vahvistettu asiakas: 2022-02-26


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Abora Catarina by Lopesan -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

79% matkustajista suositttelee

1532 arvostelua
Erinomainen
 
735
Erittäin hyvä
 
445
Hyvä
 
188
Ei kovin hyvä
 
97
Huono
 
67

Viimeisimmät 5 arviota

31.1.2022

Kirjoittanut RoopeN8 Tampere, Suomi

Erittäin hyvä hotelli

Paikka vaikutti hyvältä varausvaiheessa ja hotellivierailun jälkeen se oli kokemuksena erinomainen. Henkilökunta oli ystävällistä, palvelu pelasi ja kaikki toimi hienosti. Olimme erittäin onnellisia. Hotellin palveluun kuului täysiylläpito ja se oli laadukas. Ruoan suhteen oli mukavasti valikoimaa varsinaisilla ruoilla ja ruokien välissä sai aina sopivaa syötävää. Myös palveluun kuulunut juomapuoli toimi hyvin ja sitä oli monessa paikkaa saatavilla. Koronaan liittyvät toimenpiteet olivat onnistuneita ja vierailumme oli oikein terveysturvallinen.

 
18.2.2020

Kirjoittanut Safir79

Soveltuu hyvin myös keliaakikolle

Hotellin sijainti on hyvä. Lyhyt matka dyyneille ja ostoksille. Ilmainen bussikuljetus rantaan. Sairastan keliakiaa, ja ainahan se hiukan jännittää uuteen hotelliin mennessä miten ruokailut sujuvat. Tässä all inclusive -hotellissa on käytössä punainen "allergiakortti", jonka sain heti hotelliin kirjautuessa. Sitä näyttämällä ruokailuun mennessä keittiöhenkilökunta näytti mitä voin syödä ja mitä en. Ruoat upeasti tarjolla ja paljon valikoimaa. Pyytämällä sai gluteenittomia ranskalaisia, pastaa, pizzaa ja aamiaisella leipää. Keittiöhenkilökunta erittäin ystävällistä! (Kaikki tosin eivät osaa lainkaan englantia.) Kiva huone. Viikon mittaan tapahtuva siivous vähäistä, eikä lakanoita eikä pyyhkeitä luullakseni vaihdettu kertaakaan. Pieni yksityiskohta: parisängyn puoliskot eivät pysyneet yhtään yhdessä (- pyörät alla). Uima-altaissa tosi kylmää vettä! Huoneen "kassakaappi" maksullinen (- olisiko ollut vähän toista kymppiä per viikko).

 
20.1.2019

Kirjoittanut AiriK7

ei voi enää parempaa hotellia löytyä kaikin puolin hyvä hotelli ja palvelu ja sää oli loistava,,,

olen niin kiitollinen että Apollo antoi meille noin ihanan hotellin koska olimme tarkoitus toiseen hotelliin mennä mutta oli täysi ja saimme loistavan hotellin Abora Catariina hotellin,,ihana hotelli,hyvä huone ,hyvät sängyt ,siivous hyvä,,uima -allas alue niin hyvin siivosivat päivittäin koko hotelli alueen ja ruoka oli moni puolinen ja hyvää,,, henkilökunta miellyttävä ja tarjoiliat ravintolassa ystävällisiä,,reseptiossa Alberto ystävällinen ja päivisin paljon hyvää viihdykettä ohjelmaa allas alueella,,rantaan pitkä matka,,kiitollinen ja voisimme mennä toistenkin,,kiitos koko palvelus väelle ,,

 
18.11.2022

Kirjoittanut BettyBram North UK

Good hotel but after several visits trying somewhere else next time.

Just returned from a week at the abora, this being our 6th or 7th stay at the hotel the last only being 9 months ago in Feb this year. The hotel has had some changes; both positive and negative. Positive the rooms have had a refresh, can tell the hotel is undergoing some painting and cleaning up. Door numbers (which were mainly missing) have all been replaced and the hotel just looks fresher. Our room clearly had been painted recently. It's also got some new pools for rooms (small pools outside of the room) and the top pool has been redesigned as a kids pool with slides etc. Lots of other positive as the fact we have stayed here lots of times shows how much we like this hotel. Great staff, good location, etc. Negative is the kids pool. The hotel previously had a loud pool and a more calm/relaxed pool area which was great to read a book and relax in the sunshine. This is now gone so means if you want a quiet day by the pool you won't find it as both pools have stuff going on, loud etc. There are other places to relax tho like the pond area. The hotel feels like it's moving to a kids hotel. We were upgraded to a pool at our room - lovely to get a free upgraded but I would never pay for this. The pool is about knee high only so for kids. We also found that our neighbours woke up at 6am and used their pool (very loud) every morning as they had small children, this woke us up most days. Also, the pool is full of cigarettes as people from above you drop them over the balcony (along with bottles etc.). Staff clean it daily but it's not nice to sit having things fall from above. Also, having visited GC for years I can count on one hand how many times I've seen cockroaches - however on this stay it was not uncommon to see many - we had then by the pool, in the toilet, in corridors etc. I did wonder if the new pools of water were attracting them. Shower water temp goes all over. One day we couldn't get it cold enough to use, other times it was freezing cold. Careful if you have children! I found the food on this visit much poorer than previous visits. One afternoon it was mainly fish (which I don't eat) but I think the kitchen has issues as the restaurant opened late. The food has gone from good to just ok. There is lots of choice most evenings but I started to get bored of the food and we ate out a few times. Also the coffee machines seemed to keep breaking and the kettle in our room didn't work. Overall this is a great hotel, however, we are revisiting Gran Canaria in early 2023 and decided to not stay here - this first time we would have visited GC and stayed elsewhere since 2019.

 
12.11.2022

Kirjoittanut orangeandwhitewings Milton Keynes

Faultless

Very enjoyable stay at this hotel! Couldn’t find anything to fault, despite some of the negative and ridiculously PETTY reviews. Just to give you a quick insight, “ABORA” is Spanish for “Economy”, meaning that you’re not going to get a elite class at one of these hotels - hence why it is a 4* star. What was provided exceeded our expectations. The room was modern and clean, we were lucky to have been given room 215 which is the last building facing Rui Palace - excellent views. The hot water is a bit of an issue, but unfortunately that’s not the hotels fault but due to poor water supply in the area. The hotel staff were all super polite, friendly and attentive. We had an issue with our Air Con on the first night of arrival; the minute we flagged it to reception they immediately sent out a technician who fixed the problem without hassle. The hotels animation team did a great job each night with their ranges of entertainment. Food wise, the menu is varied - there’s something on offer for everyone’s tastes - it’s not the ritz, but again, you’re staying at an “ECONOMY” hotel; in my opinion what you get on offer is pretty decent for what you pay. The pool area does need an bit of an update, but hey, it’s an old hotel - you can also purchase the Private Pool rooms for an additional cost. All in all, an excellent stay on a budget; a big Thankyou to all the hotel and waiting staff whom we’re all working hard and doing their upmost best to ensure we had a great time. We will be returning 😀