Kokemuksia Mirador Maspalomas By Dunas -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Mirador Maspalomas By Dunas -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Nukkuminen
  • 3,5/5 Sijainti
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

67% matkustajista suositttelee

1921 arvostelua
Erinomainen
 
644
Erittäin hyvä
 
671
Hyvä
 
346
Ei kovin hyvä
 
143
Huono
 
117

Viimeisimmät 5 arviota

16.2.2020

Kirjoittanut MarinaR3852 Porvoo, Suomi

Helmikuussa viikon all incl

Hotelli hieman syrjässä, n 3.5km dyyneille ja ympäristössä ei paljoakaan. Hotellilla bussikuljetus muutama kerta päivässä dyyneille ja takaisin. Hotellin huonetaso vaihteleva-näkymä voi olla sisäpihalle/uima-altaalle tai voi olla moottoritille tai muualle. Huone C 521 oli kulunut ja wc:n ovi kärsinyt vesivauriot josta ilmoitimme oppaalle, mutta kukaan ei käynyt katsomassa. Ruokasalissa kova meteli, mutta ruoka tosi hyvää ja erilaista löytyi ja hyvät jälkiruuat, hedelmät ym. Uima-altaan aurinkotuolit varattava jo aamulla koska välttämättä ei riitä kaikille,

 
2.2.2019

Kirjoittanut Jonnastiina Janakkala, Suomi

Onnistunut loma

Vietimme onnistuneen loman täällä. Ruoka oli erittäin hyvää. Huoneet siivottiin päivittäin. Miinus altaiden kylmyydestä, lasten kahluuallas lämpeni vasta iltapäivällä. Taksilla pääsi näppärästi joka paikkaan, edullisesti.

 
5.4.2018

Kirjoittanut monkulainen Seinäjoki, Suomi

Unelmaloma

Olimme hotellissa viikon 12. Kaksi aikuista ja 11 ja 13-vuotiaat pojat. Huone oli standardi-huone, mutta hyvin mahduttiin. Siivous ensiluokkaista. Henkilökunta avuliasta ja ystävällistä. Ruoka hyvää ja menu vaihteli päivittäin. All inclusive on lyömätön kun ollaan lasten kanssa matkassa. Pojat nauttivat tilavista, lämmitetyistä altaista. Paljon kaikenlaista aktiviteettia lapsille ja aikuisille. Mainio perhehotelli!

 
9.1.2018

Kirjoittanut elinareginacauli2018

.

Henkilökunta ei puhunut hyvin englantia. Henkilökunta töykeää. Ruoka oli pahaa. Ykikypsää tai raakaa ruokaa. Ruokaa eikä juomaa saanut hotellista 23-08 välisenä aikana. Huoneiden siivouksessa parannettavaa, villakoirat juoksi lattialla ja oli pölyistä.

 
5.9.2021

Kirjoittanut hollyhs88 Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta

Pleasantly surprised - lovely holiday!

Having read some of the reviews before we came out, my husband and I were a bit unsure. However, we were genuinely really surprised by how impressed we were. When we first arrived, I was disappointed with our initial room. We were overlooking the kids pool and motorway. We spoke to a really lovely and understanding lady at reception and she allowed to view three other rooms until we found one that suited us (we decided to updraft ourselves to a pool view room.) The room was slightly larger than our original one but that’s the price you pay for. We loved having a pool view room, I would say it is very noisy though. Not sure if it’s because of COVID or if the hotel is genuinely really hot on cleaning, but the area around the pool and the pool itself was cleaned every single day. But the machines to do the jobs were so noisy. Because the rooms don’t have air con, only a ceiling fan, we had to sleep with the door and windows open which meant at about 5am every morning we’d wake up to noise. This could also have been because we were on the second floor. Although as per other reviews the hotel restaurant food is a bit ‘samey’ it didn’t bother us for the first week. My husband struggled in the second week, but I always found there to be something different to eat. I usually ate from the live station. The entertainment was great - for kids and adults. Our daughter loved the mini disco (shake it couldn’t be on every night!) and we loved the range of ‘shows’ put on. We didn’t use the free bus to the beach, we paid for taxis each time. Only €5 each way. We enjoyed the beach, shopping and ate out twice on Boulevard Faro - would recommended that! A member of our party had a slight issue with one of our return-to-the-UK travel tests and so needed a new one. The hotel manager (I think she was?! Helped us massively. The hotel can arrange for antigen and PCR tests for you. You do need to complete a long form which the manager helped my dad to do. She even called the local doctor/nurse to confirm everything etc. Overall, we were so happy with our room, the cleanliness of the hotel, the customer service by the team and the entertainment. The restaurant food wasn’t amazing, but I was happy considering this is a 3 star hotel. I would stay again happily!