Kokemuksia Melia Sunny Beach -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,3 10:stä Perustuu 59 arvioon
Kokonaisuus
 
8,3 / 10
Puhtaus
 
8,3 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,1 / 10
Huone/huoneisto
 
8,4 / 10
Palvelu
 
8,5 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2024-08-13


9 10:stä

+
Hotellin palvelu oli todella hyvää ja ystävällistä. Ruokailu mahdollisuuksia oli monia, toisin kuin Apollomatkojen sivuilla mainitaan niin kaikkien rakennusten buffetit oli kaikkien käytössä ja illalliset oli jokaisessa rakennuksessa eri teemalla (espanjalainen, italialainen ja nessebar- teemat) lisäksi intialainen ja kiinalainen ravintola, joihin ei myöskään tarvinnut pöytää varata vaan sai mennä vaikka päivä. Snack bar oli monipuolinen ja tykätty, sekä saksalainen biergarten, kera Becks-oluen. Huoneet oli isot ja siistit, Rituallsin hiusten- ja ihonhoitotuotteet löytyi, joten omia ei olisi tarvinnut mukaan. Siivous oli joka päivä ja pyyhkeet vaihdettiin puhtaisiin. Tallelokero oli myöskin ilmainen huoneissa, toisin kuin mainostetaan. All inclusive kuului lähtöön asti, sekin yllätti positiivisesti ennakkomainostuksesta poiketen.
-
Aurinkotuoleja olisi saanut olla enempi.

Vahvistettu asiakas: 2024-08-06


8 10:stä

+
Tilavat huoneet ja oli mukavaa, että välioven toiseen huoneeseen sai avattua kun perheellä oli vierekkäiset huoneet.
-

Vahvistettu asiakas: 2024-08-06


9 10:stä

+
Siisti ja selkeä.
-
Buffetti vähän sekava. Selkeämpi järjestys ruokien noutamiseen. Ihmiset poukkoili siellä täällä.

Vahvistettu asiakas: 2024-07-30


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2024-07-02


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2024-06-18


8 10:stä

+
Huippu hyvä sijainti, hieno ja siisti iso huoneisto ja parveke, hotellin siisti yleisilme.
-
Henkilökunnan palvelu asenne heikkoa. Allasalueen musiikki oli mieltä alentavaa hissi musiikkia. Allasjumppaa ei ollut, joka selittyynee altaiden syvyyksillä (yksi kahluuallas, jossa myös linnut kylpivät ja kaksi syvää).

Vahvistettu asiakas: 2024-06-18


9 10:stä

+
Ranneke toimi huoneen avaimena, ihan mahtavan näppärää!
-

Vahvistettu asiakas: 2024-06-18


7 10:stä

+
Sopii lapsiperheille
-
Odottelimme yli kaksituntia huoneisiin pääsyä (yhteensä kolme huonetta). Huoneemme ovi ei mennyt ollenkaan lukkoon. Saimme uuden huoneen seuraavana päivänä, mutta meiltä hävisi ensimmäisen 24h aikana kerran käytetyt io8s hammasharjat (kuitti päivätty 31.5.2024) ja rouvan yöasu sekä hänen alusvaatteet... huoneen vaihdon yhteydessä tai korjauksen aiana koska ovi oli kokoajan auki. Yritettiin selvittää asiaa hotellin henkilökunnan kanssa tuloksetta. Huomasimme asian muutama tunti huoneen vaihdon jälkeen. Vahinko mene vakuutukseen koska lukko ei toiminut ja ovi on ollut auki (viallinen oven karmi).

Vahvistettu asiakas: 2024-06-11


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Melia Sunny Beach -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

86% matkustajista suositttelee

2256 arvostelua
Erinomainen
 
1251
Erittäin hyvä
 
610
Hyvä
 
254
Ei kovin hyvä
 
89
Huono
 
52

Viimeisimmät 5 arviota

16.5.2019

Kirjoittanut eija o Tampere, Suomi

Hyvä hotelli

Hotelli on hyvä, iso ja altaita on monta. Henkilökunta ystävältäistä. Huoneet isoja ja siistejä. Kokolattiamatot ainut negatiivinen mutta matot ainakin minun huoneessa puhtaat. Sängyt hyviä, tallelokero 20 e viikko.. on turhaa ei täällä varkaita eikä kerjäläisiä ole. Ruoka hotellissa on erittäin hyvää ja valinnanvaraa on paljon. On tuoremehua kannuissa jotka on puristettu hedelmistä, ei esanssia. Sauna ja hamam maksullisia. Kummallista. Sisäuima-allas ilmainen. Lokkeja jonkinverran mutta ei syö ulkona. Sisällä on tilaa. Hotellin sijainti hyvä keskusta ja ranta on vieressä.Suosittelen lämpimästi hotellia.

 
11.9.2018

Kirjoittanut MikaP358 Vaasa, Suomi

Loistava kokonaisuus

Viikon reissu, ruoka todella hyvää sekä monipuolista, hotelli siisti, isot huoneet, altaat toimivat, paljon järjestettyä toimintaa ja iltaohjelmat hyvät. Palvelu toimi tosi hyvin ja palvelu ystävällistä. Suosittelen hotellia.

 
4.10.2024

Kirjoittanut Christiane V Belgia

Très bon hôtel

Très satisfaite hôtel très propre nourriture fraîche variée excellente .plage agréable On parle français à la réception Petit bémol les desserts avec des pâtisseries immangeables à notre goût Nous recommandons sans hésiter cet hôtel confortable

 
18.9.2024

Kirjoittanut krikri101

Bon séjour

Globalement nous avons passé un très bon séjour dans cet hôtel. Les installations sont propres, il est bien situé. Le personnel est sympa. Si vraiment on devait trouver des choses à redire ce serait au niveau de la nourriture qui est très très répétitive. Le matin il n y a pas de sucré chaud de type crêpe, pain perdu ou autre. Les viennoiserie c'est croissant et donnut. Mais si vous aimez le brocolit des 7h du matin alors ca ira... Ça manque de variété même si je buffet est grand. Les premiers jours ça va mais ça devient vite lassant. En septembre bcp de chose semble aussi s arrêter dans l'hôtel : restaurant à thème, le coin pizza, certains bars ce qui est dommage car il y avait encore énormément de gens début septembre. Si on doit y retourner ce sera plutôt en juillet et août pour profiter des installations complètement...

 
9.9.2024

Kirjoittanut Robin V

Goed hotel op een perfect locatie maar niet iedereen krijgt dezelfde priviliges.

Goed hotel gelegen op een top-locatie dichtbij flower street en het eigen stukje 'prive' strand. Eten is lekker maar een beetje repetetief (toch voor zo een hoeveelheid gasten). Personeel is vriendelijk maar het management van het hotel behandelt niet alle gasten op dezelfde manier. Wij vragen met een kleine baby voor een upgrade naar een familiekamer en krijgen de boodschap om 240 euro te betalen. Daags nadien blijkt dat andere mensen deze upgrade gratis krijgen. Dit is enorm spijtig. Normaal zou ik 5/5 durven plaatsen maar behandel jullie hotelgasten aub hetzelfde