Kokemuksia Tac Premier Hotel & Spa -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
7 10:stä Perustuu 49 arvioon
Kokonaisuus
 
7,0 / 10
Puhtaus
 
8,4 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
6,8 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,0 / 10
Huone/huoneisto
 
8,0 / 10
Palvelu
 
7,0 / 10

Viimeisimmät arviot


3 10:stä

+
Sijainti ja puhtaana pito.
-
Henkilökunta vähemmän palveluhenkistä.eikä liiemmin ystävällisiä. Tervehdin heitä vuorokauden mukaan ja kiittelin mutta enemmän tuntui siltä että, anna olla. Pari poikkeusta lukuunottamatta. Tunnelma ei ollut sellainen kun Turkin hotellissa voisi olla. Olen ollut yli 10 kertaa erillaisissa all inclusive hotelleissa. Tämä oli huonoin ikinä. Ruuasta ei voinut tietää mitä se on koska niitä ei merkattu. Kun kysyin niin ei vastausta. Olen kaikkiruokainen eikä allergioita. Silti olisin halunnut tietää onko kanaa, lammasta, kalaa vai mitä. Salaatti ja jälkiruokakattaus näyttää aluksi hyvältä mutta kaikki jos maistuu samalle hötölle niin en kehuisi. Se ettei ruoka maistunut missään vaiheessa niin ettå olisi halunnut lisää, niin vatsan sieltä kyllä sai ruokailun jälkeen reagoimaan. Turkkilainen ruoka on hyvää mutta hotellissa ei sen edustus näy eikä maistu. Kävimme joka päivä toiveikkaana katsomassa, vähän maistelemassa mutta muissa ravintoloissa kävimme ruuasta nauttimassa. Aamupala oli ihan ok vaikka en ymmärrä että samaa juustoa leikataan erimuodossa viidelle eri lautaselle. Näyttävyyttä he hakivat kattauksiin mutta enemmänkin epätoivoisesti. Hotellissa oleva tatuointi kauppias oli tyly tyyliltään. Eikä siitä sen enempää. Vaikka hotelli oli itsessään jo aika kulunutta ja vähemmän viihtyvyyteen panostava se positiivisempi ilmapiiri olisi korvannut.

Vahvistettu asiakas: 2022-08-03


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-08-03


8 10:stä

+
Ystävällinen henkilökunta
-

Vahvistettu asiakas: 2022-08-03


4 10:stä

+
Sijainti lähellä rantaa ja ilmastointi huoneessa. Jotkut tyarjoilijat olivat mukavia ja puhuivat peräti vähän suomea:)
-
Ruoka oli yksipuolista, aina samaa tarjolla. Todella hitaasti tehtiin mitään lisää jos jokin loppui.Aurinkotuolit aina varattu pyyheillä eikä ketään kuitenkaan näkynyt koko päivänä....jouduimme monesti 3 ihmistä olemaan 1-2 tuolilla ilman varjoa. WiFi toimi vain aulassa ja se oli tosi pieni kun kaikki ihmiset olivat siellä yhtäaikaa käyttämässä nettiä.

Vahvistettu asiakas: 2022-07-27


8 10:stä

+
Henkilökunta ja huoneistossa ilmastointi
-

Vahvistettu asiakas: 2022-07-27


10 10:stä

+
Kaikki toimi hotelissa hyvin, huone oli hyvä ja siisteys hyvää. Ruokaa oli hyvää ja runsaasti sekä paljon vaihtoehtoja tarjolla👍
-

Vahvistettu asiakas: 2022-06-29


9 10:stä

+
Sijainti ja hotellin tasokkuus ja ystävällinen henkilökunta.Miinus ettei ollu normi kahvinkeitintä ja suihkun paine oli heikko mut ei annettu sen häiritä ja ei henkilökuntaa pyydetty korjaamaan.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-06-15


6 10:stä

+
Siisti huone.
-
Olen ollut tässä hotellissa kaksi kertaa aiemmin, tällä kertaa henkilökunta ei tervehtinyt, ei ottanut huomioon asiakasta. Olimme asettumassa aamupala pöytään kun meidät ohjattiin muualle. Ilta ruokailussa tarjoilija tiedusteli mitä juomaa haluamme että hän tuo meille juomat pöytään, sanoin coca cola zero, hän ilmoitti että tarjoilee vain viinejä. Hmm.... se että en nauti alkoholia asettaa tämän tarjoilijan mukaan minut asiakkaana eri asemaan, seuraavana päivänä sama tarjoilija latasi tarjottimelleen fantaa ym virvokkeita, tiedustelin onko nämä viinejä? Sanoin että hän kertoi minulle edellisenä päivänä vain tarjoilevansa viinejä. Minusta eriarvoistavaa käytöstä asiakasta kohtaan. Olen maksanut matkastani aivan saman hinnan kuin viiniä nauttivat asiakkaat, miksen siis saa saman arvoista palvelua? Kertaakaan henkilökunta ei ottanut katsekontaktia tai toivottanut hyvää huomenta ym.... outoa käytöstä olen matkustanut Turkissa useissa paikoissa ja monta kertaa ja juuri pitänyt heidän ystävällisyydestään ja iloisuudestaan!!!! Tähän hotelliin en enää tule! Lisäksi korona ilmeisesti vaikuttanut ruokailuun....kuppeihin oli laitettu porkkanaraastetta, yhteen tilliä ja yhteen salaattia.... jotta olisi runsaasti vaihtoehtoja. Ruoka oli halvoista materiaaleista valmistettua, ei yhtä tasokasta ja hyvää kuin aiemmilla kerroilla.

Vahvistettu asiakas: 2022-06-08


1 10:stä

+
-
Netti maksoi mitä ei lukenut matkaa ostaessa. Allas syvä joka puolelta. Likaista. Kissoja joka puolella kapisen näköisiä. Niiden karvoja ruuassa. Todella huono ruoka valikoima. Hotelli sekava kulkuinen

Vahvistettu asiakas: 2022-06-08


9 10:stä

+
Hotellin siisteys. Erittäin hyvä ja vaihteleva ruoka allinclusivessa. Ystävällinen henkilökunta.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-06-08


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Tac Premier Hotel & Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 3,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 3,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 3,5/5 Siisteys

59% matkustajista suositttelee

528 arvostelua
Erinomainen
 
178
Erittäin hyvä
 
149
Hyvä
 
90
Ei kovin hyvä
 
49
Huono
 
62

Viimeisimmät 5 arviota

20.12.2015

Kirjoittanut heidip861 Tuusula, Suomi

siisti

Lisävuode olikin täysin oma huone. Siisteys hyvä, huoneessa ei valittamista. Sijainti hyvä. Ruokaa oli riittävästi, vaihtoehtoja monia. Hamamia voin myös suositella. Netti ei toiminut koko viikolla ja respan työntekijät olivat epäystävällisä asiasta kysyttäessä.

 
3.12.2015

Kirjoittanut eilar2015 Joensuu, Finland

Tac Premier hyvä valinta

Hyvä sijainti, lähellä Kleopatra rantaa Atatyrk kadun varrella all inclusive palveluin. Aterioilla runsas valikoima ja erinomainen palvelu. Allasalue on rauhallinen. Hotellista löytyy myös spa palvelut. Kampaamo ja manikyyri sijaitsevat aivan hotellin vieressä. Hyvät shoppailumahdollisuudet heti hotellin viereisissä butiikeissa.

 
18.8.2022

Kirjoittanut Vladislav C Riika, Latvia

DON'T VISIT THIS HOTEL!

I would not recommend choosing this hotel for your vacation. Check-in: I arrived at the hotel at 2:00 pm. At the desk, they asked me to wait until the room was ready. I waited a total of an hour and a half, by the way, I was not the only one with this problem. The room: I was given a triple room, which is at the very end of the hotel, first, you have to go up the elevator to the 4th floor, then walk up the stairs one more floor. The room left a lot to be desired, to put it mildly, because, in spite of the location, there was no normal mirror. One mirror in the room - when you stand you can only see your belly, and in the shower, the mirror is half cut off as there is already a roof and the whole wall with the mirror goes under the slope. The air conditioning was at the end of the room and it didn't reach the big bed. I came for 4 nights and they could not change my room as there were no rooms available. When they asked me to come back in 2 days and ask them if there were any rooms available - they were not there when I arrived. I took a tour, which indicated a standard room of 20 m2, but I was given a completely different room at the end of the hotel. There is a telephone in the shower room with half-insulated wires sticking out. Service/Service: The staff is not customer oriented, they don't smile, they don't try to help you, and they barely speak English. I would give this hotel 3 stars at most. The food choice is ok, but there are not enough tables so you have to wait for someone to eat and be seated. The choice of food is okay, but the food is lacking so you have to wait until someone eats and can sit down. The drinks I had were inclusive and the cocktails which are included in the price were disgusting, so better to buy cocktails and those that aren't included in the price. Wifi is free only at the front desk. Paying for Wi-Fi is good but weak if your room is at the end of the hotel. Also, it was funny when I saw a few cats while you eating. In conclusion, I would like to add that probably if you take a different room and the staff tries to be helpful it would be similar to a 3 and a half star hotel. Too bad you can't add pictures. To Novotours there is only 1 question) Why, after everyone is taken to their rooms, do you take everyone to a place where you can buy food or drink at a cosmic price? Even in the hotel, it would be cheaper by many times. A bottle of water for 4 euros is so-so.

 
10.8.2022

Kirjoittanut annamS4235CK

DON'T GO TO THIS HOTEL

Worst food!!! We had stomach problems. We talked to other people from our travel agency and they had problems from food too! At snack bar was unpleasant chef. There was a barbecue at dinner and we could smell the stench, then we found out they were heating with plastic crates!! The meat was raw and smelly. The waiters were rude and annoying. The only good thing was - cleaning every day rooms and good location.

 
11.7.2022

Kirjoittanut Hondacrv2007

NICE CLEAN HOTEL

The food was a night mare, it was ok if you liked chicken, spaghetti and fish every day, mashed potato that was like running water. the afternoon snack bar wher you was served by an un freindly chef serving beef burgers and handling everything including the food with no protective gloves. Icecream which you could only have between 1600hrs and 1700hrs When it comes to all inclusive with this hotel give it a miis because you will spend your MONEY eating out