Kokemuksia Graceland Khao Lak Resort -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Graceland Khao Lak Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

86% matkustajista suositttelee

2102 arvostelua
Erinomainen
 
1177
Erittäin hyvä
 
647
Hyvä
 
178
Ei kovin hyvä
 
58
Huono
 
42

Viimeisimmät 5 arviota

29.1.2019

Kirjoittanut Eva T Espoo, Southern Finland, Finland

Kaunis ranta, mutta suuri ja aktiivinen hotelli

Upea ja puhdas pehmeähiekkainen ranta, kaunis puutarha, iso allas, hyvä ja runsas aamiainen. Suuri hotelli, jossa paljon ohjelmaa, musiikki soi usein täysillä, jopa häiriten. Mielestämme max 4 tähden hotelli, henikilökunnan englannin kielen taito heikkoa, rantatuoleissa ei pehmusteita, sisustuksen ylelliset (5 tähden) yksityiskohdat puuttuivat täysin (taulut, lamput, Koristetyynyt, matot, sängynpäälliset), sisustus ja yleisilme oli jo kulunut (ei vastannut kuvia). Jos lähdet tänne, varaudu myös, että lomailet itä-eurooppalaisten ja ranskalaisten kanssa vierivieressä. Hotellin aktiviteettiohjelmat olivat meluisia esim altaalla. Emme kokeneet rauhaa yleisillä alueilla. Onneksi ranta oli upea ja pitkä ja pikkuravintoloissa ja massage-paikoissa oli rantatuoleja ja hiljaisempaa. Rannalla vain 2 suurta hotellia. Ensi kerralla otamme pienemmän hotellin.

 
20.2.2018

Kirjoittanut 125miial Vaasa, Suomi

Ei vastannut odotuksia

Kahden viikon lomastamme vietimme täälä viikon, ensimmäistä kertaa tässä hotellissa. Ei vastannut meidän odotuksiamme hotelliluokituksen perusteella. Huoneessa likaiset verhot ja kalusteet. Huoneen jääkaappi liian pieni. Sängyt ei myöskään saa kehuja. Pöydillä vilisi pikku muurahaisia. Emme nähneet missään ravintoloissa tai altaan läheisyydessä käsien desinfiointi-pisteitä. Vain osa henkilökunnasta osasi/ymmärsi englantia. Aamupalalla ei minkäänlaisia erityisruokavalio vaihtoehtoja. Pyynnöstä huolimatta asiaa ei korjattu. Huoneissa tunkkainen haju. Wifi yhteys pätkii ja toimi hitaasti. Iltaohjelmia paljon mutta kalliita, ei kiinnostanut maksaa niistä erikseen. Ranta kaunis ja siellä nuoret miehet ystävällisiä ja auttavaisia rantatuolien kanssa. Heille pisteet 😊 Hotellin omat hierontapalvelut ylihinnoiteltuja. Ostosmahdollisuudet kaukana hotellista. Hotellin yhteydessä olevassa minimarketissa erittäin pieni valikoima. Hotellin läheisyydessä G.Armani Tailor, Mr. Sayan, kannattaa tutustua ja teettää vaatetta. Erittäin hyvä ja ystävällinen palvelu, tähän olimme tyytyväisiä!!!😊👍

 
23.1.2023

Kirjoittanut S9883QDmaryp Sudbury, Yhdistynyt kuningaskunta

Good but....

Good, but an annoying issue. The room was made up VERY late everyday. Could be after 17.00. This was most annoying when I asked to keep our room until 15.00 on our final day Refused.... The room was clean and modern with all necessary amenities. A step into the bathroom got ne every time. Late room make up was a problem for recharging shampoo , water, towels etc when we came back from the beach ready for a shower. And don't send a comment to apologize please. I asked several times and you did not help. Apologies are not helpful after the event. You were not full. I could still book rooms on line. Breakfast was very good. Egg station and a very good selection of fruits, Thai food , and continental. The individual pools were also great and quiet, away from the main pool. Staff on the beach were excellent. Helping find beds and running yoga and stretch classes. A big thank you to them.

 
22.1.2023

Kirjoittanut Traveler143115

Australian Tourist

Lovely resort. Very clean and staff love when you are polite to them. Pools are divine and the rooms are very spacious and comfortable. We loved the location and the activities the resort offered. Highly recommend

 
2.1.2023

Kirjoittanut P8535TAtonyl Australia

wonderful grounds, pool and beach - lacking customer service

It is not often that the customer is always wrong but this is the experience that I have taken with me after spending 6 days at this resort. It was only the front desk experience that made this a poor review but when you consider that you have to deal with the front desk when you arrive and depart and both times you have issues it leaves you with a bad impression of the place and your overall stay there. Without going into detail arrived and one bill provided - we were 2 families and bills needed to be split. We arranged for late check-out for both rooms, and car to pick up up at 5pm - this took in excess of 1 hour to sort out. On departure date our rooms were being called at 12 for check out (despite arranging late check-out). Our families were out and when we returned to our rooms we could not get in! Yes we were locked out. Went to front desk to be told check out time of 12. We advised that this was sorted on check-in but they stood firm stating this was not confirmed in writing - despite the fact that the taxi was booked for 5pm and an additional charge of 300 baht charged to our rooms (later returned). We negotiated a one room stay and placed all our luggage in the one room until 4pm. We were called at 4pm stating they driver was waiting for us and we advised driver was booked for 5pm - they insisted we were wrong despite the fact that it was clearly documented as 1700 pick up on our papers. There were other issues such as being seated by staff at a table one evening getting our food and then being accused of sitting in someone else's table (Kappa Club members?). Obviously we moved but no apologies and not impressed in being accused as you would appreciate. In the staff defence, they are slowly building and increasing patronage and dealing with guests from differing countries is obviously causing some difficulties for some staff - but they cannot always be right, obviously the term "the customer is always right" is not practiced here.