Tietoa sinulle, jolla on matkavaraus Braathensin lennoin


Citrus Hikkaduwa

Trip advisor rating

4,1 / 5

1998 Asiakkaiden arvostelut

Erinomainen:

51%

Oikein hyvä:

25%

Hyvä:

12%

Välttävä:

5%

Huono:

7%

Sijainti
Sijainti
Nukkuminen
Nukkuminen
Huoneet
Huoneet
Palvelu
Palvelu
Hinta-laatusuhde
Hinta-laatusuhde
Siisteys
Siisteys

Mukava palvelu

2017-03-26

Tripadvisor rating 4

arvosanasta

Vepuplayz

Todella hyvä palvelu sekä todella hyvä aamupala huoneessa olisi parantamisen varaa mut aika hyvä sijanti oli lähellä rantaa ja sen takia hyvät arvostelut rannalla on paljon surffaajia aallot olivat aika kovat mutta silti hyvä ranta

Vaatimaton huone, hyvä ravintola

2016-01-28

Tripadvisor rating 2

arvosanasta

Puuhastelija,

Lahti, Suomi

Ainakin meidän huoneemme oli pieni, vaatimaton, kulunut, parvekkeen liukuovet oikuttelivat, suihkun lattiakaivo ei vetänyt, wc:n peili rikki, kapeat portaat kolmanteen kerrokseen eikä hissiä. Hyvää oli merinäköala ja ravintola. Hikkaduwa on kiva alue, paljon nuoria reppureissaajia ja surffareita. Paljon rantaravintoloita joista voi ihailla auringon laskua.

Hieno sijainti, mutta ei neljän tähden arvoinen

2014-04-04

Tripadvisor rating 3

arvosanasta

JJW1327,

Nottingham

Plussaa: + Sijainti lähellä snorklaamis- ja surffaamispaikkoja ja merinäköala + hyvän kokoinen huone (huoneemme oli superior-tasoa) ja parveke + ilmastointi, vedenkeitin, jääkaappi, saippuaa, shampoota, vesipulloja + mukava sänky + hyvä kylpyhuone ja suihku + hyvä aamiainen vaikka tee ja kahvi oli kamalaa! Miinusta: - huoneissa ei WiFiä, vastaanotossakin vain heikko signaali - ihan hyvät aurinkotuolit mutta ei varjoja - altaalta puuttui laattoja - vessatarvikkeita piti pyytää erikseen - lavuaari oli hutiloidusti kootun näköinen

Herausragender Service – ein großes Lob an Frau Herausragender Service – ein großes Lob an Frau Malsha kavindi

2025-07-08

Tripadvisor rating 5

arvosanasta

Meander32204025170

Mein Aufenthalt im Hotel war rundum gelungen – und das vor allem dank der herzlichen und professionellen Betreuung durch Frau Malsha Kavindi an der Rezeption. Schon beim Check-in wurden wir mit einem Lächeln begrüßt und fühlten uns sofort willkommen. Frau Malsha kavindi hat uns nicht nur hilfreiche Tipps zur Umgebung gegeben, sondern war auch bei jeder Frage mit Geduld und Freundlichkeit zur Stelle. Man merkt sofort, dass sie ihren Beruf mit Leidenschaft ausübt – so ein Service ist heute leider selten geworden! Das Hotel selbst war sehr sauber, ruhig gelegen und das Frühstück ließ keine Wünsche offen. Aber was mir besonders in Erinnerung bleiben wird, ist die persönliche Betreuung durch Frau Malsha Kavindi. Vielen Dank für alles – ich komme gerne wieder!

fuyez

2025-06-26

Tripadvisor rating 1

arvosanasta

Lacharme G,

Bali, Indonesia

je suis navree d'attribuer cette horrible note a cet hotel, et triste de faire le constat qu'il s'agit du pire hotel que nous ayons fait en 5 semaines de trip au Sri Lanka...Si nous venons a l'hotel cest pour dormir, non ? or cela na pas été possible pour nous puisque nous avons du subir les beuglements d'un groupe installé dans le restaurant sur lequel donne les chambres, qui a chanté jusqu'à 23h00, accompagné de clients chantant a tue tete....cetait juste irrespectueux et de tres mauvais gout ! si nous avions ete informé évidemment que nous n'aurions jamais visités cet établissement qui plus est, est vetuste dans ces parties communes, matelas des sun beds en piteux etat...etc la chambre par contre etait correcte au niveau de la taille, du cleaning et du confort. Le manager de nuit au lieu de s'excuser de la gene occasionnee a été irrespectueux prenant mon mari par le bras pour lui mettre sous le nez une affiche mentionnant le groupe present ce soir la et precisant que c'est comme cela tous les soirs !!! ce nest vraiment pas le genre d'établissement que nous avons heureusement eu la chance de visiter dans ce magnifique pays !