Kokemuksia Marelen -hotellista
Kokonaisuus | 9,3 / 10 | |
Puhtaus | 9,4 / 10 | |
Vastasiko hotelli odotuksiasi | 9,4 / 10 | |
Ruoka ja juoma | 9,1 / 10 | |
Huone/huoneisto | 9,0 / 10 | |
Palvelu | 9,4 / 10 |
Viimeisimmät arviot
Tuomas,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2024-06-04
Antti,
Suomi
Vahvistettu asiakas: 2023-05-30
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Marelen -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
- Sijainti
- Nukkuminen
- Huoneet
- Palvelu
- Hinta-laatusuhde
- Siisteys
86% matkustajista suositttelee
1815 arvosteluaErinomainen | 1174 | |
Erittäin hyvä | 442 | |
Hyvä | 133 | |
Ei kovin hyvä | 48 | |
Huono | 18 |
Viimeisimmät 5 arviota
Erinomainen sijainti, loistava henkilökunta.
Marelen on loistava perhehotelli. Huoneet ovat isoja ja siistejä. Kolmiossa yöpyi nelihenkinen perhe loistavasti, lapsille oikeat sängyt ja oma huone. Brittityyppinen aamiainen. Muuten ruoka OK tasoa. Allasalue toimiva. Eritysmaininta henkilökunnasta joka oli erittäin avuliasta ja asiantuntevaa. Sijainti lähellä rantaa, mutta myös Kalamakin palveluiden lähellä. Miinuksena hyttyset jonka vuoksi parevekkeen ovea ei voi pitää varsinkaan yöllä auki. Ilmastoinnin sai lisämaksusta (50e/viikko) On vielä kesän 2018 Thomas Cookin yhteistyöhotelli, mutta parantaa palveluitaan mm. ruokailua kesäksi 2019 ja on sen jälkeen neljän tähden hotelli.
Hyvä paikka yöpyä
Oleskeltuani täällä heinäkuussa 2013, voin ehdottomasti suositella tätä hotellia kaikille. Kaunis rakennus upealla puutarhalla, joka on hyvin hoidettu Stevien puolesta. Hän on myös paikan yleismies. Tämä on perheomisteinen hotelli, ja he ovat paljon esillä ja helposti lähestyttäviä. He työskentelevät tarjotakseen parhaan mahdollisen kokemuksen vastaanoton palvelusta allasbaarin antimien ja ilta-aterioiden tarjoamiseen, ja tämän lisäksi illaksi on tarjolla ajanvietettä. Huoneistot meille 3:lle olivat erittäin pieniä, saatavilla oli kuitenkin suurempia huoneistoja kalliimmalla hinnalla. Ne olivat kuitenkin erittäin siistejä ja pyyhkeet vaihdettiin usein. Ruoka oli kaunista. Olimme itsepalveluperiaatteella, mutta söimme täällä suurimman osan ajasta kahden viikon aikana. Aterioita on saatavilla 5-8 € hintaan, ja ne ovat herkullisia. Heillä on paikan päällä Thomas Cook -viihdetiimi, ja showt ovat erittäin hyviä. Päiväaktiviteetit ovat myös fantastisia. Ehkä olimme pilalle hemmoteltuja viime vuonna, sillä meillä oli vuoden T.C. viihdetiimi koko yritykselle kanssamme... Cat, Darren, Kerry ja Becca. Mutta jos tunnet tarvetta mennä ulos, päätie on vain 5/10 minuutin kävelymatkan päässä. Siellä on paljon tekemistä, joista Olive Tree on suosikkini. Uima-allas on erittäin siisti, eikä se ole liian syvä. Palaan ehdottomasti tänne uudelleen, koska hinta-laatusuhde on fantastinen.
Erinomainen
Olimme Marelenissa 14. lokakuuta-28. lokakuuta 2013. Minä ja kaksi lastani vietimme erinomaisen loman ja henkilökunta oli loistavaa, eritoten Louise joka oli aina valmis auttamaan. Respan Vaso jaksoi aina hymyillä ja oli todella avulias ja juttelevainen. Tapasimme paljon mahtavia ihmisiä ja huoneemme olivat aina puhtaita. Henkilökunta oli aina lähettyvillä tarvittaessa ja viihdyketiimi oli loistava. Lasten klubi oli vain ensimmäisellä viikollamme, ja tyttäreni rakasti sitä ja tapasi siellä paljon uusia kavereita. Allasbaarin Anna oli myöskin todella avulias. Toivomme palaavamme pian takaisin.
Fijne plek met mega vriendelijk personeel
Heerlijke vakantie gehad in dit hotel. Personeel is erg vriendelijk. Eten is goed en vers. Een toevoeging is het barretje aan het zwembad. Aan de overvliegende vliegtuigen ben je al snel gewend. Enige Minpuntje is de kleine badkamer waar je je kont moeilijk kan keren.
Non un 4 stelle
Non un 4 stelle. Le potenzialità di quest'hotel sono tante. È in una bella zona, il giardino è curato, la piscina è grande e c'è uno spazio per i bimbi di fronte il bar oltre a una piscina con scivoli per i bambini. Quello che invece non va assolutamente è il personale, tutti scontrosi, senza l'accenno di un sorriso, fanno dei turni assurdi, trovi le stesse persone a colazione, a pranzo, a cena e dopo cena, non credo abbiano un riposo adeguato e questo incide ovviamente nel servizio. La pulizia lascia veramente a desiderare, asciugamani e lenzuola poggiate a terra prima di sistemare la stanza e se non uscivi entro le 10.30 la signora minacciava di non rifarti la camera. La nostra suite non era all'altezza di essere chiamata tale e alla richiesta di avere un espresso a colazione (ovviamente pagando) c'è stato risposto che dalle 10.30 potevamo prenderlo solo al bar della piscina. Gli asciugamani potevano cambiarli solo ogni due giorni e la reception non era di alcun aiuto. Consiglio di cambiare gestione e di motivare maggiormente il personale.
© Trip Advisor