Kokemuksia Villa Cortés -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Villa Cortés -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

88% matkustajista suositttelee

1516 arvostelua
Erinomainen
 
1034
Erittäin hyvä
 
292
Hyvä
 
116
Ei kovin hyvä
 
42
Huono
 
32

Viimeisimmät 5 arviota

24.10.2018

Kirjoittanut Eetu P Kirkkonummi, Suomi

Loistava sijainti, rauhallinen, laadukas ja siisti!

Olimme teini-ikäisen poikamme kanssa kolmistaan lokakuussa. Hotelli ylitti odotuksemme eikä oikeastaan mitään valittamista ollut. Rauhallinen, loistava sijainti, erittäin laadukas ja siisti, erinomainen aamiainen, ystävällinen ja asiantunteva henkilökunta, hyvät fasiliteetit ja hyvät huoneet (meillä oli oman aikana kaksi huonetta, huoneet 204 ja 405 ja molemmat olivat erinomaisia, jälkimmäinen toki parempi, kun oli sviitti). Suosittelemme lämpimästi!

 
14.8.2017

Kirjoittanut jove2017 Hamina, Suomi

The Hotel, kävimme vuoden vaihteessa 2011, 2012, 2013, 2014, 2015

Huoneet hyvällä maulla sisustettuja, siivous toimii samoin kaikki muu. Buffet aamiainen on todella hyvä, puolihoitoon liittyvää Ala-Cartea tulee aina syötyä liian paljon. Henkilö kunta on ystävällistä ja avuliasta. Sijainti on hyvä, uimarannelle 5 minuuttia. Hotellin allas on hieno.

 
6.3.2015

Kirjoittanut tp365 Helsinki, Suomi

Hieman pettymys

Odotimme parempaa. Vastaanotossa ongelmia kun saavuimme. Hotelli ihan tyylikäs. Minibaari sähköt puuttuivat. Rantabaarin ruoka todella huonoa ja ylihintaista. Aamupala oli todella hyvä. Kannattaa ehdottomasti tilata munakas, tekevät todella upeasti. Olimme sateisella viikolla, joten jäi vähän pettynyt maku matkasta. Uima-allasalue hieno. Tosin marraskuussa altaan vesi meille liian kylmää.

 
7.4.2014

Kirjoittanut Shaunmcginn Kilwinning, Yhdistynyt kuningaskunta

Erinomainen

Vierailimme täällä huhtikuun alussa viisi iltaa ja jälleen kerran meidät toivotti tervetulleeksi koko Villa Cortes. Tästä hotellista on tullut automaattinen valintamme, kun mietimme lomaa Teneriffalla. Palvelut, huoneet, sisustus ja allasalue ovat kaikki fantastisia. Päätimme yöpyä tällä kertaa puolihoidolla (aamupala ja illallinen) ja meille tarjoiltiin normaali lajitelma herkkuja aamupalalla, ja illallisemme oli kerrassaan mainio. Illallinen valitaan kiinteältä ruokalistalta, älä poissulje tätä vaihtoehtoa miettiessäsi illallista, vaikkakin alueella on paljon hyviä ravintoloita; ruokalista vaihtuu päivittäin ja tarjoaa kauniita ja valikoituja ruokalajeja, sekä lihan, kalan ja kasvisten laatu on käsittämättömän hyvä. Emme malta odottaa seuraavaa vierailuamme kesäkuussa, toistaaksemme tämän rentouttavan ja mukavan laatukokemuksen Villa Cortesissa.

 
2.8.2022

Kirjoittanut StephenD1978 Glasgow, Yhdistynyt kuningaskunta

Not a 5* service

We started our stay with a lovely welcome at reception. These guys do a great job. We were allocated to room 506, the room was advised to have an added advantage of a large terrace with day bed and loungers. However the room has a horrible damp smell. We advise reception and received a visit of housekeeping and maintenance staff who tried to rectify. We stayed the night but the smell never left and was very poor. Eventually we had to ask for a move. We were shown three rooms and moved to 305, a lovely room. The hot water supply is very inconsistent and is constantly changing from very hot to cool whilst showering, dangerous if you had a young child in the shower. The hotel WiFi is very very poor. I asked reception staff to add a device MAC address to allow me to work and staff were unable to assist. This is basic stuff for a 5* hotel surely? Pool drinks service very poor. Slow and inconsistent with ingredients and quality. Why no pool side service? Surely another 5* basic? The lack of available sun beds by selfish guests needs managed by staff. I feel the staff were at best inconsistent in helping to solve the problem, at at worst, totally ignoring the problem. Advertised as seven restaurants. Only seen two open. It appeared there was a shortage of skilled staff for hospitality. Cleaning etc was great but huge gap in customer service offer for alleged 5*