Tietoa sinulle, jolla on matkavaraus Braathensin lennoin


Fenix

5,4

/10

38 Asiakkaiden arvostelut

Siivous

6.3

Vastasi odotuksia

5

Ruoka ja juomat

4.1

Huone/huoneisto

6.1

Palvelu

4.9


9,0

arvosanasta

Marika, Suomi

2025-07-08

Baarimikko oli todella ystävällinen. Meillä oli varatessa määrittämätön parveke ja saimme merinäkymän, mikä oli tosi ihana yllätys.

Huoneessa piti olla jonkinmoinen kuivausteline kuvauksen mukaan, mutta sellainen puuttui ja se asetti vähän haasteita kaiken tarpeellisen kuivattamiseen.


8,0

arvosanasta

Margarita, Suomi

2024-08-13

Palvelut

Kylpyhuone ja matot oli Liikaset, täytyy siivota tai vaihtaa


7,0

arvosanasta

Katja, Suomi

2024-08-13

Näköala eli sijainti. Hotellin sijainti rantaan nähden.

Allas alue oli kehnossa kunnossa. Varjoja oli vähän. Aurinkotuolit olivat rikki.


8,0

arvosanasta

Susa, Suomi

2024-07-30

Ruoka, all innclusive. Henkilökunnan palvelu ja olivat iloisia ja kohteliaita.

Suihkun lattiakaivo ei vetänyt. Ruoka oli usein loppu. Joutui aika kauan odottamaan, että täytettiin. Jos oli esim. Pizzaa niin jäimme ilman. Saimme yhden kerran. Jotkut ottivat koko lautasen täyteen. Allinclusive olisi kiva olla lähtöön saakka ei vain klo 12sta.


8,0

arvosanasta

Pirita, Suomi

2024-07-16

Allasalue ja sijainti.

Ruoka oli pettymys koko porukalle. Samoin ihmetystä aiheutti se, että miksiköhän meidät sijoitettiin kahteen eri kerrokseen vaikka vierekkäisiäkin huoneita oli koko ajan vapaana. Toisaalta, kun saatiin tokavikana päivänä naapurit niin oma ilmastointi hyytyi eli toisaalta kai ihan hyvä ettei kukaan ollut aiemmin viereisessä huoneessa. Teinit häädettiin aulan penkeiltä istumasta, koska eivät ostaneet mitään. Muita ihmisiä siellä kyllä näkyi istuskelevan ja mm. Pelaavan korttia päivittäin, myöskin ilman ostoksia.


3,0

arvosanasta

Hanne, Suomi

2024-07-16

Siivous oli hyvä.

Tähtiluokitus 2 olisi totuudenmukaisempi kuin väitetty 4. Henkilökunta voisi opetella hymyilemään ja kaikki voisivat opetella englantia. Näköjään sillä ei ylipäänsä Sunny Beachilla pärjää, tai ainakaan saa hyvää palvelua. Ilmastointilaitteet voisi huoltaa, ettei metelin takia tarvitse ilmastointia laittaa yöksi pois päältä, hissit voisi myös pitää käytössä koko ajan (välillä vain yksi hissi kolmesta oli käytössä), ruoan taso ja määrä ihmisiin nähden oli huono. Allasalue oli pettymys, suuri osa aurinkovuoteista oli rikkinäisiä ja ne olivat aivan vieri vieressä. Tuolin varaaminenkaan ei ollut päivänselvää, yhtenä päivänä joku englantia taitamaton nainen oli pokkana levittäytynyt aurinkovuoteelle, johon olin hakenut sekä pehmusteen että laittanut oman pyyhkeeni. Ihme että suostui siitä lähtemään, allasalueella sai nimittäin todistaa riitoja useamman kerran.


8,0

arvosanasta

Jukka, Suomi

2024-07-09

Sijainti

All inclusive oli todella surkea, suosittelen pelkkää aamiaista.


5,0

arvosanasta

Susanna, Suomi

2024-07-09

Huoneen näköala.

All inclusive huono. Juomiakin sai vain yhdeltä tiskiltä, vaikka piti olla kaikissa ravintoloissa. Ei ollut allasbaariakaan. Hotelli ei 4 tähden arvoinen? Ei enää koskaan Fenixiin.


4,0

arvosanasta

Mikko, Suomi

2024-07-09

Kuvien mukainen, siisti, merinäköala

Hotellin allas- ja aulabaari sekä allasterassi oli erillisen franchise-yrittäjän hallussa, näin ollen all-inclusivepaketin ulkopuolella. Tämä sinällään on normaalia, mutta baarin henkilökunta varsin töykeästi kielsi istumisen terassilla/baarin tuoleilla jolloin ainoa vapaa istumapaikka oli hotellin pimeä sisääntuloaula tai oma huone. Hotellin henkilökunnalta asiaa tiedustellessa vastauksena oli hymyilevä olankohautus.


8,0

arvosanasta

Satu, Suomi

2024-07-09

Huoneen sijainti ja allas alue