Anna meille palautetta
Haluamme jatkuvasti parantaa palvelumme ja matkojemme tasoa, joten kuulemme mielellämme mielipiteesi ja kehitysehdotuksesi. Saat loman jälkeen sähköpostitse palautekyselyn, johon toivomme sinun vastaavan. Palautekysely lähetetään matkavaraukselle ilmoitettuun sähköpostiosoitteeseen. Huomioithan, että palautekyselyyn ei vastata. Jos et ole saanut palautekyselyä, voit antaa palautetta myös alla olevan lomakkeen kautta. Voit antaa tätä kautta palautetta myös kaupunkilomastasi.
Reklamaatiot
Toivomme, että lomasi on mahdollisimman onnistunut. Apollomatkojen matkaoppaat ovat kohteessa juuri sinua varten, joten on tärkeää, että ilmoitat heille mahdollisista epäkohdista jo lomasi aikana. Hinnanalennuksen saamisen edellytyksenä on että ilmoitat virheestä jo matkan aikana joko Apollomatkojen oppaalle tai paikalliselle yhteistyökumppanillemme niissä kohteissa, joissa ei ole Apollomatkojen henkilökuntaa. Mikäli ongelmaa ei saatu tästä huolimatta korjattua lomasi aikana, pyydämme täyttämään alla olevan lomakkeen.
Jos asiasi koskee esimerkiksi sairastumisesta tai varkaudesta aiheutuneita kuluja, tulee korvauspyyntö tehdä suoraan vakuutusyhtiöllesi.
Reklamaatio tulee tehdä viimeistään kahden kuukauden sisällä matkasta. Vastaamme reklamaatioosi mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään kuuden viikon kuluttua palautteen saapumisesta meille. Vastausaika voi olla pidempi, jos asian käsittely vaatii laajempia selvityksiä tai yhteydenottoja lomakohteeseen. Katso yleiset matkapakettiehdot »
Voit lähettää reklamaation myös postitse osoitteeseen:
Apollomatkat
Aleksanterinkatu 46
00100 Helsinki
Kiitokset ja kehitysehdotukset
Miten voisimme parantaa palveluamme ja tehdä matkoistamme entistä parempia? Mikäli sinulla on kehitysehdotuksia, toiveita uusista kohteista tai haluat antaa palautetta sivuistamme, voit antaa palautteesi sähköpostitse [email protected]. Huomioimme kehitysehdotukset mahdollisuuksien mukaan. Myös kiitokset voit välittää tätä kautta.