Lost & Found
Näin se toimii: 1. Luo etsintäpyyntö klikkaamalla alla olevaa linkkiä ja täyttämällä lomake. Saat vahvistussähköpostin, kun olemme vastaanottaneet pyyntösi. 2. Vastaanotettuamme pyyntösi tutkimme, löydämmekö tavarasi. 3. Jos löydämme tavarasi, otamme sinuun yhteyttä sähköpostitse, tekstiviestillä tai puhelimitse, ja kerromme, paljon tavaran postitus maksaa. 4. Jos et kuule meistä neljän viikon kuluessa, tuotettasi ei ole löydetty ja pyyntösi suljetaan. Suoritettua maksua ei hyvitetä. Huom! • Etsintäpyynnön rekisteröiminen maksaa 50 euroa. • Sinun on lisäksi maksettava postituskulut, mikäli tuotteesi löytyy ja se lähetetään sinulle. • Tullin tai muiden lähetyskulujen käsittelystä voi aiheutua ylimääräisiä kuluja. Jos näin tapahtuu, ottaa kuljetusyhtiö sinuun suoraa yhteyttä laskutusta varten. Nämä kulut ovat sinun vastuullasi. Luo pyyntö tästä
Tärkeää tietoa löytötavaroihin liittyen: • Tavaroita on mahdollista etsiä vain siinä tapauksessa, että matkakohteessa on Apollon oppaita. Jos et tiedä, koskeeko tämä matkakohdettasi, voit pyytää lisätietoja asiakaspalvelustamme. • Voimme suorittaa etsinnän vain siinä tapauksessa, että tavara on jätetty joko hotelliin tai lentokenttäkuljetukseen. Jos olet unohtanut jotakin lentokoneeseen, lentokentälle tai muualle, ota yhteyttä kyseessä oleviin viranomaisiin tai yrityksiin. • Emme voi postittaa lähetyksiä, jotka sisältävät arkaluonteisia henkilötietoja GDPR:n mukaisesti. Tämä sisältää ajokortit, maksukortit, sairausvakuutuskortit jne. • Emme voi lähettää kohteeseen unohtunutta käteistä. • Emme voi lähettää paristoja tai akkuja sisältäviä tavaroita. • Apollomatkat ei ole vastuussa mistään vahingoista, joita on tapahtunut tai saattaa tapahtua tavaran palautuksen aikana. • Kaikki postittamiseen liittyvät tai postittamisen aikana tapahtuneita vahinkoja koskevat kysymykset tai valitukset on osoitettava rahdinkuljettajalle. Saat tiedot toimittajasta ja mahdollisesta seurantanumerosta heti lähetyksen jälkeen. • Jos tavara löytyy, Apollomatkat sulkee pyynnön välittömästi postituksen vahvistamisen jälkeen. • Kaikkia unohdettuja tavaroita, jotka ovat hallussamme, säilytetään 3 kuukautta. Jos tavaraa ei ole ilmoitettu kadonneeksi tai kuljetuskustannuksia ei ole maksettu tai muuta noutoa ei ole sovittu 3 kuukauden kuluessa, tavara lähetetään kierrätykseen. Kauden päättyessä voi olla kuukausia, jolloin esineitä säilytetään toimistossamme, mutta emme ole paikalla käsittelemässä unohtuneita esineitä. Onko sinulla kysyttävää? Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Toivottavasti voimme auttaa sinua saamaan matkakohteeseen jääneen tavarasi takaisin!