Matkan voi muuttaa toiseen ajankohtaan tai kohteeseen ilman muutoskuluja.
Asiakkaille, joiden matka perutaan, lähetetään tieto sekä toimintaohjeet sähköpostitse. Olemme yhteydessä asiakkaisiin lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä.
Perutuista matkoista ei tarvitse olla erikseen yhteydessä asiakaspalveluumme, vaan olemme asiakkaisiin yhteydessä matkan hinnan palauttamiseksi/matkan muuttamiseksi. Mikäli matkasi lyheni aikaistetun kotiinpaluun vuoksi, pyydämme täyttämään palautelomakkeen mahdollista hyvitystä varten. Asiakaspalvelussamme on ruuhkaa koronavirustilanteesta johtuen. Maksujen palautuksissa kestää normaalia pidempään johtuen poikkeustilanteesta, käsittelemme palautukset lähtöpäivän mukaisessa järjestyksessä. Pyydämme, ettet lähettäisi samasta varauksesta useita viestejä, sillä se ruuhkauttaa asiakaspalveluamme entisestään.
Jos sait Apollomatkoilta tiedon matkasi peruuntumisesta ja olet saanut sen jälkeen maksumuistutuksen, sinun ei tarvitse huomioida muistutusta.
Lennon lisäpalvelut perutulla matkalla
Palautukset Finnairin lentojen lisäpalveluista tulee hakea suoraan lentoyhtiöltä. Valitse takaisinmaksukaavakkeen kysymykseen "Mitä kautta ostit lentolipun ja/tai lisäpalvelun" vastausvaihtoehto: "Finnairin verkkosivuilta, sovelluksesta tai asiakaspalvelusta". Finnairin takaisinmaksusivuille »
Peruttujen matkojen maksupalautukset
Kun Apollomatkat peruu matkan, palautamme matkan hinnan kokonaisuudessaan.