Kokemuksia Mitsis Rodos Maris Resort & Spa -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
7,5 10:stä Perustuu 20 arvioon
Kokonaisuus
 
7,5 / 10
Puhtaus
 
7,0 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
7,4 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,3 / 10
Huone/huoneisto
 
7,0 / 10
Palvelu
 
7,9 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Sen monipuolinen tarjonta. Hotellialueella aika kului kuin siivillä, tekemistä oli koko ajan.
-
Kaikki altaat olivat merivesialtaita, tämä ei välttämättä ole hyvä lapsille. Palvelu oli paikoin hidasta. Jonoja syntyi lähes koko ajan.

Vahvistettu asiakas: 2023-07-09


8 10:stä

+
Henkilökunta
-
Rikkinäisiä katukiveyksiä, liukkaita pintoja, huoneen lukko ei toiminut kunnolla

Vahvistettu asiakas: 2023-05-17


7 10:stä

+
Alitti kaikki odotukset. Ei hyvää sanottavaa.
-
Huone oli nuhjuinen ja vanha. Näköala oli suoraan toisen huoneen etuovelle ja kulkuväylälle eli verhojen auki pitäminen huoneessa ollessamme olisi ollut erittäin epämukavaa. Huoneen äänieristykset ja tiivisteet olivat ala-arvoiset. Heräsimme jokaisena aamuna joko siivojien TODELLA kova ääniseen keskusteluun (huutamiseen) rakennuksen siivousvarastoiden edessä tai siihen, kun siivoojat raahasivat huonekaluja yllä olevassa huoneessa. Heräsimme näiden asioiden takia joka aamu klo 8-9:30 välillä, mikä ei ole suvaittavaa.

Vahvistettu asiakas: 2023-05-10


9 10:stä

+
Ruoka, juoma ja palvelu.
-
Kuntoaluetta/kuntosalia ei ollut. Sisäuimallas oli maksullinen.

Vahvistettu asiakas: 2023-05-10


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Mitsis Rodos Maris Resort & Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

78% matkustajista suositttelee

4582 arvostelua
Erinomainen
 
2754
Erittäin hyvä
 
1113
Hyvä
 
444
Ei kovin hyvä
 
162
Huono
 
109

Viimeisimmät 5 arviota

13.7.2016

Kirjoittanut JarnoM74

Loistava paikka, suosittelen

Hotelli oli erittäin hyvä. Kaikki on siistiä ja hyvin hoidettua. Ruoka oli loistavaa ja valinnan varaa oli paljon. Hotellissa on 4 eri ravintolaa useita kahviloita, jäätelöbaari, baareja ja oma pitseria yksityisellä rannalla, missä on maksuttomat aurinkosängyt kanootteja ja surffilautoja. Vierailla on ultra allinclusive ja kaikki mitä hotellin alueelta tai rannalta löytyy sisältyy hintaan. Henkilökunta on ystävällistä ja sitoutunut asiakaspalveluun. Ainoita miinuksia oli ilmastointilaite mikä antoi kokoajan kylmää vaikka sen olisi säätänyt 30 asteeseen. Tästäkään en jaksanut edes valittaa kun kaikki muu toimi hetellissa niin hienosti. Vieraat oli Italiasta, Saksasta, venäjältä ja Ranskasta. Suomalaisiin täällä ei tarvitse törmätä, mikä on mielestäni hyvä, kun lähdetään lomalle.

 
17.3.2024

Kirjoittanut 517sylviat Neunkirchen, Saksa

Schöner Urlaub auf einer ruhigen Insel

Sehr schöne Hotelanlage, nettes Personal und saubere komfortabel eingerichtete Zimmer. Das Essen ist sehr gut und abwechslungsreich. Auf besondere Wünsche wurde eingegangen. Das Hotel liegt in der Nähe eines schönen Strandes. Wir haben uns ein Auto gemietet und die tolle Altstadt mit den Museen besichtigt. In einer Bucht in Hotelnähe hatten wir ein schönes Boot gemietet und die Strände von der Wasserseite bewundert. Das können wir absolut empfehlen.

 
8.11.2023

Kirjoittanut Nokette M

Bravo Mitsis

Tombés amoureux de la chaîne Mitsis depuis nos visites au Laguna en Crête, nous avons voulu essayer à Rhodes, et choisi le Rodos Maris pour sa position centrale dans l'île. Nous avions hésité avec le Rodos Village, et avons constaté sur place que nous avions fait le bon choix. Le Maris est sur la plage (juste une petite rue à traverser), alors que le Village est plus en hauteur, donc plus loin et plus pentu (limite toboggan dans certains endroits) et "tassé" en raison de la colline. (Mais sans doute plus animé car la clientèle y est plus jeune) Évidemment, nous avons constaté que ce n'était pas une catégorie "Premium" comme le Laguna, mais néanmoins un bel hôtel qui nous a bien satisfait. Le personnel travaille dur pour nous offrir un séjour des plus agréables. Respect et merci à eux ! Maintenant, quelques informations pratiques que nous aurions aimé connaître avant de venir , si cela peut aider. A part une dizaine, les chambres sont toutes orientées sud vers la mer, réparties dans plusieurs petits bâtiments (bungalows). Vue mer ou jardin dépend globalement de votre étage. Nous étions dans une chambre non rénovée dans le bâtiment principal de la réception, et bien qu'on voit que les joints de la salle de bain sont fatigués, elle était propre et nous a parfaitement convenu grâce à une superbe vue mer du premier étage. Les restaurants à la carte sont perturbants au début car il faut comprendre que le restaurant grec du dîner est en fait l'américain burger le midi, puis le coin gyros l'après-midi. Et que la crêperie le jour devient Kafeneo le soir. (où les finger food annoncés étaient souvent très limités en stock) Nous avons adoré l'américain burger et le Grec ! Bien que venus volontairement hors saison pour la France, nous sommes tombés sur les vacances anglaises donc ça bouchonnait parfois au restaurant principal, selon les horaires. La clientèle est principalement allemande, anglaise, ou russe (??!), donc en venant dîner vers 20h30, ils auront déjà fini. Par contre, nous n'avons jamais vu autant d'enfants mal élevés qui hurlent, bousculent, et sautent sur les canapés avec leurs chaussures... Donc regardez les dates de vacances en Europe pour décider des vôtres, si vous le pouvez ! Activités proposées : fiit matinal, gymnastique, Stretching, aquagym, volleyball... Demander le programme à la réception. La gym et le stretching ont été un régal ! Mais étant en plein air sur la pelouse avec les insectes , j'ai hélas développé une allergie qui m'a forcée à renoncer. Quelle frustration ! Cher Manager, si vous pouviez prévoir un lieu dédié mieux installé ? Les spectacles du soir étaient de niveau inégal mais grand bravo pour les breakdancers, le magicien et le cirque : vraiment formidables ! Quand l'hôtel est plein, il y a un manque de place aux terrasses des bars, et autour de la piscine (mais la plage est immense, et bien animée grâce au bar et à la pizzeria). Ne vous embêtez pas à chercher ailleurs, la boutique de l'hôtel est au même prix, et parfois moins chère. Il y a un arrêt de bus juste devant l'hôtel, des agences de voyage interne pour vos excursions, ainsi qu'un loueur de voiture (Marathon). En résumé : toujours contents des hôtels Mitsis, mais pour bien les savourer, visez les basses saisons ! On essaiera sans doute l'Alila l'année prochaine !

 
6.11.2023

Kirjoittanut Voyager784309 Rodos, Kreikka

Ο,τι καλύτερο!!@

Αν και πήγαμε 2 μέρες πριν κλείσει το ξενοδοχείο , όλα λειτουργούσαν άψογα. Το προσωπικό ήταν κάτι περισσότερο από φιλικοί και εξυπηρετικοί και ευγενικοί. Το φαγητό μας ενθουσίασε όπως επίσης και το δωμάτιο. Ελπίζω να καταφέρουμε να έρθουμε και του χρόνου. Μπράβο σε όλους σας και καλό χειμωνα

 
6.11.2023

Kirjoittanut Jan F Haderslev Municipality, Tanska

Dejligt ophold på hotellet.

Vi havde en fantastisk ferie på hotellet. Lækker mad og vine i hoved restauranten men at vi også ifm. vores all inclusive kunne vælge 4 - 5 forskellige restauranter med ala carte fuldendte det kulinariske. Stranden og poolen er helt i top. På stranden er der også servering af pizza mm. og drikkevarer. Servicen var helt i top overalt på hotellet, men vi vil gerne fremhæve Stefanos Pitsis, front office team; Magdalini, Athina og John. Vi havde nogle problemer med vores aircon da vi tjekkede ind , men det sørgede teamet blev ordnet omgående. Vi kommer helt sikkert igen.