Kokemuksia Mitsis Rodos Maris Resort & Spa -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
7,7 10:stä Perustuu 65 arvioon
Kokonaisuus
 
7,7 / 10
Puhtaus
 
8,0 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
7,3 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
7,1 / 10
Huoneen varustetaso
 
7,8 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,4 / 10
Huone/huoneisto
 
7,4 / 10
Palvelu
 
8,2 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-05-29


10 10:stä

+
-
epämukavat sängyt

Vahvistettu asiakas: 2021-09-26


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2021-08-15


8 10:stä

+
Huone tilava ja ilmastointi toimi moitteettomasti. Monipuoliset ruokailumahdollisuudet. Etenkin ravintolassa erittäin ystävällinen palvelu.
-
Huoneiden uudistus. Perhehuoneen ovi/seinä voisi olla liukuovellinen. Nyt kulkuväylä hyllyn ja oven välissä oli kömpelö. Lisää koukkuja kylpyhuoneeseen. Lasten huoneessa ei ollenkaan kaapistoa/ koukkuja tms minne laittaa tavarat. Aamiaisbuffe: toinen kahvipiste, jotta ei tule turhia jonoja.

Vahvistettu asiakas: 2021-07-25


8 10:stä

+
Ranta
-
ruoka ja palvelu ravintolassa

Vahvistettu asiakas: 2021-07-25


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2021-07-25


6 10:stä

+
Brunssi ja ravintolahenkilökunnan palvelualttius. Lastenleikkikerho ja sen henkilökunta aivan mahtavaa. Pelasti paljon lomassa.
-
Hotelli vaatisi päivitystä nykypäivään. Alkaa olemaan vanha ja kulahtanut. Hotelli olevinaan paljon tasokkaampi, mitä todellisuudessa on. Hotellin kuvaus/ kuvat ei vastaa milläänlailla hotellia. Tullessa ei annettu tietoa, mitä mistäkin saa, kaikki piti ottaa viikon aikana itse selville, että mitä missäkin on tarjolla. Uima-altaat suolavesialtaita, mikä ei lapsiperheille ainakaan mukavaa ja tästä ei missään mainittu. Hotellilla paljon korkeuseroja(paljon rappusia), suuri hotellialue, mikä vaikeuttaa ainakin pienten lasten kanssa liikkumista. Ranta myös nuhjuinen, missä myös vanhat kulahtaneet aurinkotuolit. Nykypäivänä löytyisi myös mukavampia vaihtoehtoja. Hotellihuoneessa muurahaisia. Buffet-ruokailu kouluruokatasoa ja ravintola epäsiisti. Pita-gyros nurkkausta ei koko viikon aikana löytynyt. Snack-ruuat myös todella vaatimattomia. Allasbaari heikko tasoinen.

Vahvistettu asiakas: 2021-07-18


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Mitsis Rodos Maris Resort & Spa -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

78% matkustajista suositttelee

4122 arvostelua
Erinomainen
 
2457
Erittäin hyvä
 
1044
Hyvä
 
405
Ei kovin hyvä
 
131
Huono
 
85

Viimeisimmät 5 arviota

13.7.2016

Kirjoittanut JarnoM74

Loistava paikka, suosittelen

Hotelli oli erittäin hyvä. Kaikki on siistiä ja hyvin hoidettua. Ruoka oli loistavaa ja valinnan varaa oli paljon. Hotellissa on 4 eri ravintolaa useita kahviloita, jäätelöbaari, baareja ja oma pitseria yksityisellä rannalla, missä on maksuttomat aurinkosängyt kanootteja ja surffilautoja. Vierailla on ultra allinclusive ja kaikki mitä hotellin alueelta tai rannalta löytyy sisältyy hintaan. Henkilökunta on ystävällistä ja sitoutunut asiakaspalveluun. Ainoita miinuksia oli ilmastointilaite mikä antoi kokoajan kylmää vaikka sen olisi säätänyt 30 asteeseen. Tästäkään en jaksanut edes valittaa kun kaikki muu toimi hetellissa niin hienosti. Vieraat oli Italiasta, Saksasta, venäjältä ja Ranskasta. Suomalaisiin täällä ei tarvitse törmätä, mikä on mielestäni hyvä, kun lähdetään lomalle.

 
20.11.2022

Kirjoittanut GeorgeCZ1 Czech Republic

Beautiful and friendly hotel in the south of Rhodes

We have spent 45 days of wonderful family holidays here over the last three years. The hotel has an excellent location close to the famous town of Lindos and the beautiful sandy beaches of Agathi, Lindos, Prasonisi and Tsambika. It has a low architecture with a beautiful large and well-kept garden. The beach is long and sandy and rocky with plenty of space. It has its own genius loci with a very pleasant atmosphere. One of its greatest strengths is its staff. Reservation manager Mrs. Eleftheria is very helpful, diligent, skilful as well as the receptionist. We also very appreciative the F&B MANAGER Mr. Stefanos who worked hard and moved around the hotel all day, was extremely helpful and kind as well as his team of Maitre Mrs. Irini, Sous Maitre Mr. Georgios, Captain and smiling waitress Mrs. Georgia and others who together provided better service than Mitsis premium hotel Alila where we continued our stay. Thank you all and we look forward to our next stay.

 
13.11.2022

Kirjoittanut 599andrewj Guildford, Yhdistynyt kuningaskunta

What's not to like?

Well, there's a few things not to like. But firstly, this is not a five star hotel, not by any reasonable assessment of what a five star hotel should offer. I don't see any official recognition of its proclaimed status anywhere, so I assume it's a self-proclaimed badge of honour. In my view, having travelled internationally for over forty years, it might just about scrape four stars, but I'm being generous. What are the shortcomings? Firstly, the guest infrastructure for a hotel with so many rooms just doesn't cope. We stayed towards the end of the season, but in half-term. In the evening, the outside areas to sit were quickly filled up, with no other options than to sit inside. A guest we met said, "If you think this is bad, come here at the peak of the summer... it's heaving"... Then there's the canteen, or as they call it, the main dining room. I don't really know what to say.... On a couple of evenings we walked around thinking... "I'm not sure there's anything I want to eat here". I took a sound measurement one evening... an average of 85db, which is equivalent to listening to a food blender for the whole of hour dinner experience. And you'll particularly like the main restaurant if you have a thing for warm white wine... The main thing for me not to like was having my head badly scalded by the shower in our room in the main building... For context, the dated nature of the rooms extends to the shower/bath mixer which is non-thermostatic, so just a basic mixer tap. The temperature fluctuates without warning, from stone cold to scalding hot. I drew the attention of the management to the problem on the Saturday and was told that day the problem had been fixed... not so, and still not fixed by the time we left on the Wednesday. There was, in my view, a lack of understanding about the danger the excessive hot water temperature by the management. Apparently, scalding hot water is essential to kill Legionella. There are some good things... The staff, other than the management, are exceptional... except perhaps one of the bar staff who is a complete misery, but does know how to mix a cocktail. The à la carte restaurants are simply excellent, and the staff really shine there. Special mentions to Demetra, Irene, Elisabeth, Daniel... And many others who really rescued our stay. Two other positive points... Premium drinks in the bar, and a room fridge with wibe, beer and soft drinks restocked daily. We won't return, but I'm guessing quite a few others will...

 
11.11.2022

Kirjoittanut KarenKrunch England

Good Hotel, Amazing Staff

The best staff: Irene - Fun, Hard Working, Efficient (made my Birthday super special) Demitra - Totally professional, efficient and personable Angello - Fun, friendly and hard working - goes the extra mile Ellis - Best freshly squeezed orange juice in Rhodes Debbie - at the beach bar. Never stops and always smiling Anna on reception - sorted out our room problems with humour and efficiency Mitsis; your staff are a credit to you .....

 
10.11.2022

Kirjoittanut Tracy D Plymouth, Yhdistynyt kuningaskunta

Holidaying with a coeliac!

We chose this hotel after reading many reviews regarding their ability to cater for someone with coeliac disease. Our daughter was treated like a queen for our week’s holiday and everyday the Head Chef Sotiris came out to our table and asked what she would like for breakfast, lunch and dinner! He prepared everything separately in the kitchen and brought it out to her himself, definitely service with a smile! A huge thank you to him for making that side of our holiday so much easier and also a special mention to Irini and her team in the restaurant for looking after us and ensuring that the kitchen was contacted as soon as we arrived, even when they were manically busy! We certainly hope to visit Rhodes and the Mitsis Rodos Maris Resort & Spa again sometime in the future, thank you.