Kokemuksia Pakasai Resort -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Pakasai Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

70% matkustajista suositttelee

1400 arvostelua
Erinomainen
 
516
Erittäin hyvä
 
514
Hyvä
 
228
Ei kovin hyvä
 
93
Huono
 
49

Viimeisimmät 5 arviota

3.11.2022

Kirjoittanut jounir416 Oulu, Suomi

Ilmeisesti ei asiakaspalvelua

Hotelli vaikutti hyvältä ja tein siihen varauksen. Ennen majoitusta olen lähettänyt useaan kertaan hotelliin sähköpostia koskien varaustani. Yli viikkoon en ole saanut yhteenkään söhköpostiin vastausta. Käsitykseni hotellista on muuttunut jo etukäteen. Ilmeisesti minkäänlaista asiakaspalvelua ei ole. Olen erittäin pettynyt palveluun etukäteen ja ilmeisesti perun varaukseni.

 
19.6.2018

Kirjoittanut Tirmel6

Surkea läävä, mm. home haisi eikä palvelu todellakaan toiminut

Olin varannut matkan puolta vuotta aiempaan ja sen perusteella että pääkuva oli houkutteleva, lisäksi halusin 4 tähden hotelliin DeLuxe-huoneeseen lomani ensimmäiseksi viikoksi, halusin helppoutta ja lepoa ... toisin kävi. Kun kysyin muutamaa asiaa hotellista ennen matkaa sähköpostilla, sain hyvää englantia olevat vastaukset. Kun saavuin perille n klo 12 hotellin kenttänoutokyydillä, kukaan ei osannut englantia respassa. Huoneeseen ei päässyt ja kukaan ei tiennyt mistään mitään eikä myöskään puhunut englantia. Söin kuivuneita kanankoipia ns. ravintolassaan ja lähdin pariksi tunniksi pois. Varasin osittain tämän wi-fin vuoksi, se ei ollut ihan itsestäänselvyys tuolloin. MInulle työnnettiin jokin lappu ohjeena asiasta. Kun pääsin huoneeseeni, johon portaita oli noin 500 kpl, koko ajan nousevaa ylämäkeä, ei tunnuksilla päässyt verkkoon. Soittelin respaan. Eivät ymmärtäneet, koska eivät puhu englantia. Viimein menin respaan jo raivoissani aiheesta ja nyt vihdoin löytyikin sitten oikeat ohjeet ja pakotin tyypit tulemaan ne mukanaan avaamaan yhteyden. Olin aivan loppu tästä taistelusta. Henkilökunta vain hymyilee ja sanoo yesyes. Altaalla eräs belgialaispariskunta purki minulle sydäntään juuri tästä samasta asiasta. He joutuivat käymään respassa wifittämässä. Neuvoin heitä menemään lyömään nyrkki pöytään (tiedän kyllä kasvojen menetyksen) ja niinpä hekin saivat sitten oikeat salasanat ja tunnukset. Home tosiaan haisi. Olen sille allerginen, sanoin asiasta heti kun tulin huoneeseeni. He väittivät että kyseessä on hyönteismyrkky ... omat oireeni pahenivat aina kun huoneessani olin ollut. Pyyhkeet ja lakanat vaihdettiin ok, mutta roskiksia ei oikein saatu tyhjennyttyä. Lasisia vesipulloja tuotiin joskus, ei joka päivä. Olin kertonut, että syön joinakin aamuina aamupalan ja maksan kaikki lähtiessäni Koh Lantalle määräpäivänä. Olin käynyt ehkä 3:na päivänä, jonka jälkeen kesken aamupalani tyttö tulee hätistelemään minua pois että ei saa syödä. Todella noloa. Selvitin asian taas respan kanssa ja kerroin mitä olin sopinut. Sitten tsekataan mm uima-allasbaari, että olenko sielläkin ihan ilman rahaa vieraillut ... todella typerää. olen yli 50-vuotias enkä ollut huijaamassa. En käynyt enää aamupalalla. Kysyin hierontaa. Se olisi maksanut aivan massiivisen summan. Onneksi huomasinkin katukojun aivan lähellä, josta hierontaa sai todella halvalla. Olin lähdössä KOh Lantalle ja selvitin kaikki systeemit, ilmoitin edellisenä iltana hyvissä ajoin että lähden ja että luggage-boy voi noutaa laukkuni n klo 9, koska bussi lähtee klo 9.45. Nostin laukun ulos. siinä se oli, kunnes bussikuski soitti klo 9.30 että missä viivyn. Tämä vielä puuttui täydellisestä Pakasai-kokemuksesta. Ei maksanut vaivaa kiitellä.

 
2.4.2018

Kirjoittanut Anssi1989 Tampere, Suomi

Tammikuu 2018

Varasin huoneen suoraan hotellin nettisivuilta. Sain huonon ensivaikutelman, sillä kysyin hotellilta vinkkiä, mikä huone vapaana olleista kannattaisi varata (vapaana oli neljää eri huonetyyppiä). Sain vastaukseksi, että vain yhdenlaista huonetyyppiä olisi jäljellä. No, en varannut heidän mainitsemaansa huonetta. Yövyin chaletissa (piti olla green chalet- ei ollut), ja se oli mukava, tilava, siisti ja rauhallinen, eikä naapurista kuulunut ääniä. Meidän mökkimme oli yksi kaukaisimmista, joten kiivettävää ja käveltävää oli melko paljon. Se ei kuitenkaan häirinnyt, mökin sijainti oli todella hyvä. Parveke oli suuri ja tilava, josta oli ihana katsella ulos. Vehreä, rauhallinen ympäristö lyhyen kävelymatkan päässä Ao Nang beachiltä. Lähimpään supermarketiin noin 50 metriä. Henkilökunta todella ystävällistä ja aamupala runsas, joskin kasvissyöjälle olisi saanut olla enemmän vaihtoehtoja; tofupohjaista lämmintä ruokaa oli yhtenä aamuna, muina aamuina oli kanaa tms. Suosittelen!

 
28.1.2018

Kirjoittanut KirsiU20 Porvoo, Suomi

Kaipaa kovasti päivitystä

Yövyömme kaksi yötä Adora Grand huoneessa samassa rakennuksessa kuin respa. Olemme olleet hotellissa vuonna 2016 ja silloin vielä kaikki meni hyvin ja siksi valitsimme nytkin tämän saman hotellin. Vastaanotto hotellilla oli erittäin onnistunut ja oli mukava tulla hotelliin. Huoneessamme huomasimme että lakanat eivät ole puhtaat. Lakanat olivat keltaiset ja haisivat homeelle, hielle ja miehen parfyymille ja lakanoissa oli veri/kahviläntti. Kävimme sanomassa asiasta ja meille tuotiin ovelle yksi lakana käteen. Kävimme uudelleen sanomassa ja meni 3 tuntia ennen kuin saimme puhtaat ja raikkaat lakanat. Selitykseksi saimme kuulla että he ovat vaihtaneet pesulaa. Myös tyynyissä oli hometta. Aamupalalla munakkaassani oli hämähäkki. Emme valitettavasti enään voi suositella tätä hotellia kenellekään, jolle siisteys ja puhtaus on tärkeätä. Lapset tykkäsivät altaasta ja kahvilan palvelut olivat hyvät. Home haisi kaikkialla.

 
12.1.2018

Kirjoittanut mmirsu Lappeenranta, Suomi

Perus hotelli rauhallisella sijainnilla

Huone oli tilava ja kuvien mukainen. Siisteydessä oli kuitenkin parantamisen varaa, peili oli pyyhitty todella sumuiseksi, lavuaarin kivitasolla oli paljon pinttyneitä likajälkiä, uusi pyyhe oli valmiiksi likainen ja vessassa kulki jonkinsortin pikkumuurahaisten polku seinässä. Myös hotellin puutarha oli hieman hoitamattoman näköinen ja hotellin edustalla oleva kala-allas haisi. Iltaisin noin 1730-19 ulkonta kuului sisälle asti jatkuva häiritsevä inisevä ääni. Hotellin wifi oli myös hidas ja pätkivä. Uima-allas oli lämmin ja siinä oli hieno näköalareuna, josta ei kuitenkaan nähnyt kuin ruman katon. Aamupala ei ollut kehumisen arvoinen, mutta kyllä sieltä jotain syötävää löysi. Henkilökunta hotellissa oli totista, eikä ollut yhtä vastaanottava kuin muissa hotelleissamme matkan aikana. Hotelli sijaitsi rauhallisella alueella ja se oli kävelymatkan päässä rannasta.