Kokemuksia Fanar Hotel & Residences -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Fanar Hotel & Residences -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

2337 arvostelua
Erinomainen
 
1598
Erittäin hyvä
 
505
Hyvä
 
125
Ei kovin hyvä
 
53
Huono
 
56

Viimeisimmät 5 arviota

15.4.2018

Kirjoittanut Heltonen Lahti, Suomi

Hieno, aurinkovarma rantalomakohde!

Hyvä, iso, uudehko hotelli ,siisti ympäristö. Loistava AI-ruoka, viisi eri ravintolaa kuuluu pakettiin. Päärakennuksessa olevassa Soukissa on iso buffet, muissa menu ja niihin täytyy tehdä illallisvaraus. Myös aamiaista sai useammassa paikassa. Lounas paikkana Breakers ravintola rannalla mukava, grillaavat siellä jotain joka päivä. Voi mennä rantatunikassa suoraan rannalta syömään ja syömisen ajaksi tavarat voi jättää tuoliin. Mahtavat hiekkarannat, hienoa valkoista hiekkaa. Kolmatta rantaa voi kävellä/ juosta pitkälle. Rantoja oli kolme, joten ei ruuhkia. Vain rantatuoleista ajoittain pulaa. Kaksi rantaa on suojattu aallonmurtajilla, joten oikea uiminen onnistuu ja ovat hyviä myös lapsille. Kolmannella rannalla on kunnon aallokko, muttei vaarrallisen isot aallot kuitenkaan. Hienot olivat myös hotellin altaat, tosin niissä ei ees käyty, koska merivesi oli todella lämmintä maaliskuussa. Erittäin siistiä joka paikassa, mukava henkilökunta, aasialaisia enimmäkseen,... ja tietty pienillä tipeillä palvelu paranee. Polkupyörillä voi polkea naapurihotellin alueelle ja aallonmurtajille, vaihtelua sekin auringonottoon ja varjon alla löhöilyyn. Illalla musiikkia ja esiintyjiä ulkona klo 23.30 saakka, mikä hieman saattaa häiritä joissakin huoneissa. Ostimme yksityisen "rantaillallisen" merenantimista tehtynä, tätä myi Ahmed- niminen rantabaarimikko. Ruoka oli hyvää, mm. Salalahin lobsteria, isoja katkarapuja jne., mikäli noista pitää. Ainoastaan hinta ei ollut se mitä sovittiin, he (hän) kun eivät ilmoita veroja ja muita maksuja, joten hinta melkein tuplaantui. Samoin kävi myös lähtöpäivänä, kun jatkoimme toisen huoneen pitämistä klo 18 saakka. Sovittuun hintaan tuli taas verot päälle.

 
6.5.2024

Kirjoittanut angelo i

Semplicemente stupendo

struttura molto curata , staff molto attento ed efficiente. Mare meraviglioso il complesso grande ma molto bello anche da passeggiare. ottimo servizi, unica nota non positiva i ristoranti, sono presenti diversi ma il cibo non varia molto. Sicuramente ci ritorneremo. un posto che è rimasto nel cuore

 
6.5.2024

Kirjoittanut Camilla G Rooma, Italia

Il mare tumultuoso in un’oasi alle porte del deserto Omanita

Accoglienza sempre molto affabile. Le diverse richieste sono state sempre accolte con gentilezza e cortesia Personale sempre sorridente e disponibile Camere ampie ben arredate e molto pulite Letti comodissimi Abbiamo avuto la disponibilità della camera fin quasi alle 20.00 la giornata della partenza programmar quasi a mezzanotte Cibo buono e vario. Ben cinque i ristoranti a tema visitati. Spa ad alto livello. Unico neo : le file al distributore di caffè. Ed i teli mare che qualche volta mancavano In ogni caso lo consiglio vivamente

 
5.5.2024

Kirjoittanut AuraRenato

Club House

Bravissimi ragazzi del club house molto disponibili e sempre cordiali. Hanno sempre il sorriso pronto e fanno di tutto per farti sentire al meglio. Organizzazione top, sempre tutto pulito e la spiaggia bene equipaggiata. Grazie a Raju ,Ohm,Sumit chef Chandr & Burhan. Speriamo di rivederci presto.

 
29.4.2024

Kirjoittanut Sibylle G

Hotel hat an Charme verloren und verliert durch den neuen osteuropäischen Reisemarkt an Charme und Qualität.

Das Hotel wird hauptsächlich von Reisenden aus osteuropäischen Ländern besucht, daher war der Geräuschpegel beim Essen sowie am Strand sehr hoch, Hinweise zu Kleidungsregeln während der Mahlzeiten wurden völlig ignoriert, so ging man oft mäßig bekleidet (Strandkleidung) zum Essen. Hinweise der Servicekräfte wurden ebenfalls ignoriert. Am Strand wurden Liegen reserviert, meist in höherer Anzahl, als benötigt, zu viel reservierte Liegen wurden nicht frei gegeben. Das Hotel verliert unserer Meinung nach an dem Charme, den es sicherlich einmal besessen hat. Auch die Qualität leidet, was man mitunter an der Einrichtung sieht. Man hat den Eindruck, dass hier Quantität eine größere Rolle spielt, als die Qualität. Dagegen versucht das Servicepersonal dies mit Lächeln und gutem Service wett zu machen.