Kokemuksia Bluesun Jadran -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Bluesun Jadran -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

349 arvostelua
Erinomainen
 
273
Erittäin hyvä
 
47
Hyvä
 
21
Ei kovin hyvä
 
3
Huono
 
5

Viimeisimmät 5 arviota

19.7.2019

Kirjoittanut JuliJohanna Suomi

Hieno lomaviikko

Jadranilla on uniikki, mielenkiintoinen historia, historian havinaa... Lomailimme viikon pariskuntana ja olimme kokonaisuudessaan varsin tyytyväisiä. Valintamme oli suurempi huone merinäköalalla ja huone täytti kaikki odotukset; supersiistiä, raikasta, unohtumaton näköala, moitteettomasti toimiva ilmastointi ja mainio nukkumamukavuus. Hotellilla on hieno kirkasvetinen yksityisranta ja ruoka oli erittäin maistuvaa. Yleiset tilat ja alueet toimivat ja siistit. Suurin miinus latteasta iltaviihdetarjonnasta, samat vanhat superkuluneet hitit eri esittäjien esittäminä. Niitä ei kertakaikkiaan enää jaksaisi kuunnella yhtäkään. Voisi panostaa tosissaan tähän puoleen, miettiä jotain uutta, virkistävää ja eri tyylistä - pehmeää jazzia, loungea, välimerellistä/paikallista musiikkia jne. Aamukahvilla ei ollut kahvin osalta pöytiin tarjoilua ja jokainen kahvikuppi piti hakea itse erikseen automaatilta, mistä miinusta. Samoin illallisbuffet oli vain kello yhdeksään asti, kiirettä piti, jos teki pidempiä päiväretkiä. Juomapuoli oli kalliimman puoleinen. Vain aikuisille -konsepti olisi parantanut kokonaiskokemusta ja rentoutumista erityisesti allasalueilla ja rannalla, vaikka ei lapsiperheitä paljon ollutkaan. Huone piti luovuttaa lähtöpäivänä jo kello 11, kysymämme kolmen tunnin pidennys huoneen luovutukseen olisi maksanut 129 euroa (!). Kaikki hotellin palvelut olivat lähtöpäivänä vielä uloskirjautumiseen jälkeen käytössä kuin myös ns. farewell lounge, jossa tosin oli vain neljä lukollista kaappia arvotavaroiden ja matkalaukkujen säilytykseen. Kuntosali oli varsin pieni, mutta hotellin vierestä lähti mainio patikointireitti Makarskan kaupunkiin ja toiseen suuntaan kilometrejä pitkä puiden varjostama leveä rantapromenadi, joka sopi myös lenkkeilyyn. Lisäksi paljon ohjattuja aktiviteetteja hotellin toimesta.

 
17.6.2019

Kirjoittanut 97mpk Pori, Suomi

Erittäin hyvä

Tämä hotelli on yksi parhaista, joissa olemme käyneet. Periaatteessa kaikki toimi hyvin: hotelli oli tyylikkäästi sisustettu, ruoka oli erinomaista, aktiviteetteja oli paljon ja ohjaajat erittäin ammattitaitoisia, ranta oli mukava, iltaohjelma tasokasta tarjosi tasokasta musiikkia, palvelu oli todella ystävällistä. Kannattaa ehdottomasti ottaa huone merinäköalalla ja kokeilla bbq- illallista sekä Oliva-ravintolaa. Myös lounastarjonta rantaravintolassa oli joka suhteessa hyvää. Suosittelen lämpimästi 😍.

 
26.4.2019

Kirjoittanut 779anttis Porvoo, Suomi

Loma

Henkilökunta ystävällistä, ruoka hyvää. Näin alkusesongista uima-allasta ei ollut lämmitetty, vaikka soitettaessa näin oli luvattu. Rauhallinen paikka täydelliseen arjesta irtautumiseen. Tucepin rantakatu aivan hotellin läheisyydessä ja mukavia polkuja hotellin ympäristössä luontoihmisille. Lähiseutu täynnä jyrkkiä mäkiä, joten ei sovellu liikuntarajoitteisille. Hotelli tosin oli suht esteetön ja pääsy Tucepin rantaan oli esteetön kuten myös liikkuminen siellä.

 
9.5.2024

Kirjoittanut Fitnessfood Ulm, Saksa

Keine 5 Sterne. Service praktisch nicht vorhanden.

Wir hatten über „Holidaycheck.de“ gebucht, aber diese Buchung fand sich nicht im Hotel wieder. Weil das Hotel im letzten Jahr verkauf wurde, und jetzt unter anderem Namen (früher TUI-BlueSun Jadran“, jetzt nur BlueSun Jadran) läuft, lief die Buchung schief. (Was nicht das Einzige ist, was wir noch erleben mussten!) Dieser Verkauf degradierte das Hotel zu einem 3*** Hotel, was Service, Freundlichkeit und Qualität angeht. (frühere Bewertungen 5,8! Auf Grund dessen wir dieses Hotel gebucht hatten.) Die freundlichen Dame und Herren von der Rezeption regelten das innerhalb einer Stunde, und wir bekamen sogar ein Upgrade auf ein Zimmer mit Balkon und Meerblick. (Dafür nochmals DANKE) Das Zimmer war recht groß, umso unverständlicher, dass das Bad und die Toilette so klein ausfiel! Das Bad hatte nur einen Vorhang, und keine Tür! Die Ausstattung ist sehr gut (Safe, Kühlschrank, Wasserkocher, Schreibtisch, große Schränke mit viel Stauraum und Ablagefächer. Das Hotel ist von Innen und Außen schön und vorallem von Innen schön designt. Parken kostet 8€/Tag, wenn man denn einen Parkplatz ergattern konnte. Wenn nicht, dann stand man 200 m entfernt auf dem Dreckplatz. Trotzdem 8€/Tag) Der Service und die Freundlichkeit ließ sehr zu Wünschen übrig, wenn man den doch recht hohen Preis beachtet. Wir sind der Meinung, dass das Zimmer nicht täglich gereinigt werden muss, und gaben in der Rezeption Bescheid, dass nur aller 2-3 Tage gereinigt werden brauch. Und nun könnte man ja denken, dass dann wenigstens richtig geputzt wird! Aber Fehlanzeige. Es wurden nur die Betten aufgeschüttelt und die Handtücher gewechselt! Das Selbe, 3 Tage später! Erst 2 Tage vor Abreise ließ sich die Dame hinreißen, und saugte auch mal durch. Mehr aber auch nicht! Der Spiegel war immer noch voller Spritzer. Das Angebot an Salat, Wurst, Käse, Obst und Desserts beim Frühstück, wie beim Abendbrot ist sehr gut. Was man von den Speisen „aus der Küche“ überhaupt nicht behaupten kann!! Kein Stil, keine Qualität. Großküche zur Massenabfertigung. Und wiederum stellt sich die Frage, 5 Sterne? Wenn bedenkt, dass man für ein Glas Wein zum Essen 7,20€ bis 9,50€ bezahlt, passt das Essen schon gleich gar nicht mehr dazu. Das Servicepersonal ist hoffnungslos überfordert. Es wird nicht neu eingedeckt, nicht oder recht spät abgeräumt. Man sitzt schon beim Hautgang, dann bequemt sich mal Eine/r, und fragt ob man etwas trinken will. Weder beim Frühstück, noch von dem Reinigungspersonal, noch beim Abendbrot hört man ein Dobro Jutro, Dobar Dan, Dovidenja, Hvala oder Molim! Wie von dem Personal an der Rezeption zu erfahren war, liegt dieser Qualitätsverlust am Verkauf des Hauses. Bei Dem das gute Personal gegen billiges ausgetauscht wurde. Einfach nur schade!

 
14.9.2023

Kirjoittanut Getaway01294838380

Alles was Top!!!!

Een fantastische en relaxte vakantie gehad!!! Het ontbijt en s'avonds het buffet was tip top verzorgd, heel veel keuze. Personeel ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Genoeg strandbedjes bij Hotel en bij het strand.