Kokemuksia H10 Estepona Palace -hotellista
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita H10 Estepona Palace -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.
Mitä odottaa
- Sijainti
- Nukkuminen
- Huoneet
- Palvelu
- Hinta-laatusuhde
- Siisteys
73% matkustajista suositttelee
2425 arvosteluaErinomainen | 964 | |
Erittäin hyvä | 799 | |
Hyvä | 383 | |
Ei kovin hyvä | 167 | |
Huono | 112 |
Viimeisimmät 5 arviota
Kolme yötä täällä
Kaunis, hobittimainen. Hiukan hutera äänieristys, naapurin suihkuhetki kuuluu hyvin. Parkkimahdollisuudet satunnaisia, rattiin paras taskuparkkeeraja. Aamiainen ihan huippu! Helmikuussa lämmintä ja väljääkin, kaksi jalkapallojoukkuetta aamiaisella, hyvin mahduttiin.
Kaunis hotelli hyvällä paikalla
Minä, vaimoni ja neljävuotias tyttäremme asuimme täällä viikon verran puolihoidolla. Näköala merelle ja rannalle hotellin vastaanotosta ja privilege-huoneestamme oli vaikuttava. Henkilökunta oli huippuavuliasta ja ihanaa. Ruoka oli erinomaista. Meillä on aiemmin ollut ongelmia ruoan kanssa noutopöytätyyppisissä hotelleissa Egyptissä ja Turkissa, mutta ruoan laatu ja valikoima olivat erinomaiset. Suosittelen tätä hotellia lämpimästi. Ainut huono puoli oli juomien hinta, gintonic ja Jack Daniels kokisella plus lapsen maito maksavat 18 euroa! Kymmenen minuutin kävelymatkan päässä Estepona Marinassa on pari hyvää ravintolaa ja erityisesti intialainen ja tapas-ravintola ovat erinomaisia.
très bel hôtel à la costa del sol
Très bel hôtel, situé au calme en bordure de mer. Belle architecture, tout en blanc. Belles piscines dont une chauffée en mai. Belles chambres spacieuses. Très belles animations, dont une terrain de padel. Restaurant buffet varié. Très bonnes températures en mai. Nous y reviendrons.
Experiencia para recordar.
Hemos estado unos dias en este hotel: entorno de lujo, el hotel, alrrededores y Estepona mismo, pero quiero hacer especial mencion al personal del hotel, desde la recepcion al personal que atiende los servicios de hosteleria del hotel, y muy especialmente a Antonio Cardenas. Hasta pronto.
Malo
En mi estadía de 10 días en Hanitacion Superior vista al Mar he realizado muchos reclamos a Atención al Huésped ( Srta María y Karin) habitación con velador roto, toalla desflecada, foco velador sin funcionar, accesorio porta toalla roto. Me cambiaron de habitación a la misma categoría contratada. Luego de solicitar resarcimiento por las molestias ocasionadas me otorgaron un almuerzo de cortesía. Pero los inconvenientes continuaron, me he encontrado con INSECTOS ( cucaracha y Araña) en mi habitación, adjunto fotos, situación que tanto atención al huésped como Gerencia han minimizado, dándome explicaciones cómo que la vegetación, que no tienen plagas, etc etc , pero lo cierto es que amanecí con esos bichos en mi habitación del 5to piso y solo enviaban a mucama con una toalla para matar a la cucaracha y a la araña. PATÉTICOS . Su argumento es que solucionan los problemas, obvio ,luego que el huésped los encontró, los detectó, los comunico, y perdió parte de su valioso tiempo de descanso y vacaciones. Si existen aspectos que mejorar, NO ES PRECISAMENTE EL HUÉSPED QUIEN DEBE INDICARLOS, y si fuera así y le causa Disconformidad en su estancia, el Hotel debe tener cortesía para subsanar ese malestar y pérdida de tranquilidad y energía.
© Trip Advisor