Kokemuksia Ritz-Carlton Doha -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,4 10:stä Perustuu 20 arvioon
Kokonaisuus
 
9,4 / 10
Puhtaus
 
9,6 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,1 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,4 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,9 / 10
Ruoka ja juoma
 
9,2 / 10
Huone/huoneisto
 
9,5 / 10
Palvelu
 
9,8 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Ehdottomasti parasta oli Club Lounge taso. Käytän yleensä sitä, milloin on saatavilla. Ritz-Carltonin Club tasossa parasta oli erinomainen palvelu ja ruoka. Hotellin,oma kuljetus kentältä hotelliin ja takaisin oli oikein toimiva ja mukava.
-
Lajittelu huoneen roskille ja toivottavasti myös jatkokäsittely kuntoon!

Vahvistettu asiakas: 2020-02-18


10 10:stä

+
Ei liikenteen eikä muutakaan erityisen haittaavaa melua yöaikaan. Ympärillä olevat rakennustyömaat aiheutti menua päivisin.
-
Samalla mallilla kun jatkaa, niin hyvin menee

Vahvistettu asiakas: 2020-02-11


9 10:stä

+
Ystävällinen palvelu,missään ei jäänyt pulaan.Herkullinen ja monipuolinen ruoka.Asiakasta arvostettiin.Viihdyimme !Turvallisuus .Ei tarvitse pelätä varkaita.
-
Hotelli ok.Tietysti rakennustyöt ympäristössä häiritsi melulla jota yhtenä jatkui klo.3.00 saakka..

Vahvistettu asiakas: 2020-01-28


7 10:stä

+
Hotellissa hyvää oli siisteys ja henkilökunnan runsaus/palvelu. Huone toimi ja se pidettiin siistinä. Kaikki tarvittava löytyi.
-
Näitä onkin sitten runsaammin. Halllitseva piirre oli se, että henkilökunta ei tiennyt missä mennään. Samaan kysymykseen sai aina eri vastauksen riippuen siitä keneltä/mistä kysyi. Prosessit olivat täysin hukassa. Puolihoidon laskutus mm täysi kaaos, jonka selvittämiseen meni yli tunti. Oman rannan ollessa suljettuna Apollon ja hotellin käsitys siitä miten tämä paikataan oli täysin ristiriidassa ja selvisi meille vasta lähtöpäivänä. Myös puolihoitoon liittyvät ateriaratkaisut sekaisin, tarjoilijat tuntuivat tietävän asiat, mutta respa/laskuttajat aivan kujalla. Myös ohjeet missä voi lounaan syödä ja missä päivällisen ihan sekaisin.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-07


9 10:stä

+
Loistava palvelu&henkilökunta, hotellissa näkyy kuluneisuutta ja parveke todella pieni vain yksi tuoli mahtui! Siisteys ja ruoka erinomaista
-
Lohkeilevien maalien korjaamista, allas alueella siistimistä.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-17


9 10:stä

+
Vastaanottopalvelu loungehuoneistoille oli omassa tilassa, mikä oli käytännöllistä ja nopeata. Muutoinkin lämpimästi suosittelen loungetasoa, rahalle saa hyvän vastineen.
-
Ravintoloiden henkilökunta ei vastannut muun hotellin tasoa, hidasta palvelua eikä kovinkaan oma-aloitteista.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-10


10 10:stä

+
Palvelu. Ateriat.
-
En keksi mitään.

Vahvistettu asiakas: 2019-11-12


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Ritz-Carlton Doha -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

82% matkustajista suositttelee

1140 arvostelua
Erinomainen
 
760
Erittäin hyvä
 
230
Hyvä
 
75
Ei kovin hyvä
 
36
Huono
 
39

Viimeisimmät 5 arviota

24.7.2021

Kirjoittanut Passport335674

Amazing staff and service

I’d like to thank each and everyone for the great service, first of all from the front desk a special thanks for Mr. Ikrami and Mr. Ahmed Saeed for the professional way of dealing with the guests, they are really showing the true Ritz Carlton service to everyone. The IRD team was great thank you to Nehal, Irene and Bena. Janet from call center was really helpful every time I call. Lobby lounge team is amazing thank you Hasnae, Irma, Venera, Kiran and Maryem. Min thi from Habanos was amazing as well. Thank you to Housekeeping team as well. It’s really make me feel that it’s my second Home Thank you everyone!

 
23.7.2021

Kirjoittanut Ruby L Doha, Qatar

Staycation during Eid

Over all it was a nice experience, thanks to ms.janine of front desk and for the housekeeping department for addressing all our request in the room during our stay. If you can't go outside the country during pandemic, this place is recommended for a staycation.

 
21.7.2021

Kirjoittanut annacalalang Doha, Qatar

Amazing Night at STK!

Celebrated a friend’s birthday at STK which turned out to be an amazing celebration. Ambience is classic and comfortable located at the highest floor. Food taste and beverage options are excellent however the thing that stood out the most is the service from the staff. Many thanks to Jordan who specially escorted us to the restaurant, to Mila our server who’s very attentive and fast, to Amin for accommodating our requests and to Admir for checking from time to time if we need anything. Will definitely be back!

 
20.7.2021

Kirjoittanut arindamc681 Doha, Qatar

Truly 5 Star Service

My family and I had a one night staycation at The Ritz Carlton Doha last weekend. It was my wife's birthday. When we checked in, to our pleasant surprise we found a Happy Birthday tag on the room door handle. When we opened the door and entered the room, we were thrilled to see it decorated with balloons and hearty messages. Soon there was a knock on the door and the hotel gifted her a birthday fondant cake and chocolates. The hotel pampered her a lot and we loved every moment of our stay there. We had opted for a Deluxe City View room and they gave us a room on the 19th floor with a beautiful view of a part of the Marina as well as the Pearl and city from the balcony. The view was out of the world. The room was of reasonable size, not too big, but clean and well maintained. The bath room was also clean and well maintained. It was beautiful to capture our memorable moments in the hotel lobby along side one of the biggest chandeliers in the Middle East. The staff went out of the way to cater to all our needs and make us feel extra special. The pool was ok (main attraction was the artificial waterfall). Beach was average. But view of the beach from our balcony was too good. The dinner at B-Lounge terrace was superb (I have written a separate review about that too). The breakfast next day at the Lagoon restaurant was very good and filling. It had lots of variety and the staff was very prompt in maintaining hygiene and service. Three cheers for them. I requested a late checkout and was granted an hour extra. When we left the hotel, we took dozens of sweet memories back with us, which we will always cherish. The hotel has good infrastructure and location, but that is the case with many hotels. What was special about Ritz was it's people and the service they offered. That's what makes it truly a 5 Star.

 
16.7.2021

Kirjoittanut Alex W

Personalised service hotel. Best for family.

Best 5* hotel stayed so far. This hotel is not only 5* for its facilities but also 5* in its services. My family had a great and memorable stay. Rooms are big, very comfy bed, sparkling clean. The turn down service is an additional bonus for us. Life guards on duty very friendly and attentive. The cooler box with ice water at the pool and beach area is an excellent idea especially during the summer. Pool was awesome. Breakfast was good but can be better to add different varieties. Unfortunately one of our eggs has a big shell in it but overall its still a good experience. Special thanks to Ms. Shafini too as she made our stay extra special with personalized attention. She also sent us off after checking out. Overall we are very impressed with Ritz and would definitely return .