Kokemuksia Al Najada By Tivoli -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,4 10:stä Perustuu 8 arvioon
Kokonaisuus
 
9,4 / 10
Puhtaus
 
9,5 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,3 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,6 / 10
Huoneen varustetaso
 
9,5 / 10
Ruoka ja juoma
 
9,0 / 10
Huone/huoneisto
 
9,6 / 10
Palvelu
 
9,8 / 10

Viimeisimmät arviot


10 10:stä

+
Siisteys, todella hyvät sängyt.
-
Yhtenäinen kirja hotellista ja palveluista huoneeseen.

Vahvistettu asiakas: 2020-03-10


9 10:stä

+
Ystävällinen henkilökunta ja ruoka.
-
-

Vahvistettu asiakas: 2020-03-03


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-02-11


8 10:stä

+
+ todella loistava palvelu. Esim. satuin täyttämään vuosia loman aikana, niin henkilökunta oli sen huomannut varmaan passini tiedoista ja minulle tuotiin mahtava leivos ihanine rekvisiittoineen huoneeseen. Todella yllättävä yllätys! + kuljetuspalvelut hotelliin ja hotellista pois niin hyvin, että se ihan sykähdytti. Esim. aikataulut oli etuajassa (kuten mekin), kuljetus hienolla autolla, meille tehtiin lähtöselvitykset valmiiksi, työntekijä saatteli meidät lähtöportille saakka ja kätteli lähtiessään. Aivan uskomatonta palvelua!!! + ruokailuissa palvelu oli niin hyvää, että se oli jopa vaivaannuttavaa, koska hotellissa näytti olevan muutenkin vähän asiakkaita, jolloin saimme tietysti paremman palvelunkin. Esim. puolihoidossa olimme välillä kahdestaan syömässä. + huoneen oveen käytiin välillä koputtamassa ja kysymässä onko kaikki hyvin ja tarvitaanko me mitään. No eihän me mitään osattu edes pyytääkään, koska ei oltu totuttu niin hyvään palveluun. + rehelliset työntekijät
-
Aluksi epäilytti, kun piti allekirjoittaa puolihoitoon kuuluva ruokailun lasku 160 rialia (2 henkeä) joka ruokailun jälkeen. Se mietitytti, että miksi lasku pitää allekirjoittaa, jos se on jo maksettu. Hotellista uloskirjautumiseen saakka oli pieni jännitys, että mikä ylimääräinen lasku sieltä tulee, mutta ei sieltä mitään laskua tullut kuitenkaan eli kaikki hyvin. En ole törmännyt vastaaviin laskun allekirjoituksiin aikaisemmilla hotellilomilla. Antamaani hotellin kokonaisarvosanaa laskee uima-altaan mataluus ja pienuus. Olisi ollut kiva uida/vesijuosta, jos se olisi ollut mahdollista, ja itselleni se olisi ollut loistava lisä lomaani. Mutta se oli niin pieni ongelma kuitenkin muuten onnistuneessa lomassa ja hotellivalinnassa, että tuntuu edes turhalta asiasta tähän kirjoittaa.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-14


10 10:stä

+
Siisteys ja henkilökunnan ystävällisyys
-
Suihkun lattiakaivo ei vetänyt hyvin, vesi jäi seisomaan pitkäksi aikaa. Viemäreihin kannattaisi kiinnittää huomiota, ettei uuteen hotelliin tule homeongelmia.

Vahvistettu asiakas: 2019-11-26


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Al Najada By Tivoli -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Sijainti
  • 5/5 Nukkuminen
  • 5/5 Huoneet
  • 5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

527 arvostelua
Erinomainen
 
453
Erittäin hyvä
 
59
Hyvä
 
9
Ei kovin hyvä
 
2
Huono
 
6

Viimeisimmät 5 arviota

8.3.2020

Kirjoittanut ullis1111

Huippu!

Rauhallinen hotelli, loistava sijainti. Todella ystävällinen henkilökunta. Ravintolassa erinomainen ruoka. Seafood night erityisesti. Tarjoilijat erityisen mukavia. Souk Wagif ja metroasema aivan vieressä. En voi moittia mistään. Suosittelen kaikille.

 
12.2.2020

Kirjoittanut HeliR50

Erinomainen hotelli kaupunkilomalle

Hotelli sijaitsee loistavalla paikalla aivan Souk Waqifin sekä metroaseman vieressä. Palvelu oli erinomaista, huone erittäin suuri ja parvekkeeltamme näköala hotellin pihan yli Souk alueelle upea. Huonepalvelu varmisti kahdesti päivässä, että pyyhkeitä/wc-paperia/vettä jne oli riittävästi. Aamiaiselta puuttui länsimaalaisia ruokia mutta monipuolinen tarjonta paikallisia herkkuja antoi mahdollisuuden kokeilla uusia makuja. Allasalue rauhallinen mutta rantatuoleja oli liian vähän ja ne olivat näin sesongin ulkopuolellakin täynnä.

 
18.6.2021

Kirjoittanut supawitp2021

Very good service.

I have good experiece here. Good food, good service. Driver is very nice. This hotel close with the metro station. It is very comfortable to travel. I remember Mr. Sharif who is pick me up to airport. He was take care very good. Finally, This hotel is great memory in Doha.

 
18.6.2021

Kirjoittanut mohammadaH4810IF

My Hotel quarantine Duration

Hi there, It's really an excitement for me to staying with such a wonderful environment at Nazada complex, Souq waqif,Doha. The credit should goes to housekeeping, Front office, and F&B. Especially, I would appreciate for those who provided me different services here. My special thanks for Ms. merri (FO) and Mr. Shahporan (HK) Mr.Deny( fb).🥰🥰 It will remain as my best hotel experience i have ever been.. Thanks again..💖

 
8.6.2021

Kirjoittanut siddiquia2021

HOTEL STAY FOR HOTQUARANTINE

I had the best time during my stay in Alnajada hotel, my very special thanks to "Marry" for the best hospitality and care given to me during my entire stay, she is a very professional and dedicated person and I wish her the best in her career ahead. Also I want to thank other hotel staff who are very kind and well behaved.