Kokemuksia Orca Praia -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,2 10:stä Perustuu 151 arvioon
Kokonaisuus
 
8,2 / 10
Puhtaus
 
8,7 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,4 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,3 / 10
Huoneen varustetaso
 
7,8 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,3 / 10
Huone/huoneisto
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,2 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Näköala ja huoneen koko.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-03-22


8 10:stä

+
Parveke. Hotelli oli tosi siisti ja ainakin oma huoneeni oli uudistettu. Allasalue oli hyvin hoidettu.
-

Vahvistettu asiakas: 2022-03-15


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2022-03-15


8 10:stä

+
Tilava ja siisti huone. Hyvä allas-alue. Sijainti rannan lähellä.
-
Sängyt huteria (heiluvat putkijalat). Aamiaiselle olisimme kaivanneet vaihtuvuutta. Samat ruuat viikon jokaisena aamuna.

Vahvistettu asiakas: 2022-02-08


7 10:stä

+
Siisti perushuone hyvällä parvekkeella ja merinäköalalla.
-
Jyrkkää kulku kadulta hotellille ja hotellilta uima-altaalle ovat hankalia. Hotellin pihan ja kadulle kulkevan kulkureitin valaistus on osin pimeänä mikä luo turvattomat olosuhteet pihalle ja loukkaantumisvaaran jyrkässä mäessä.

Vahvistettu asiakas: 2022-01-25


8 10:stä

+
Tila ja paveke merelle
-
Pieni pyykin kuivausteline parvekkeelle. Allasbaari auki pidempään.

Vahvistettu asiakas: 2022-01-18


9 10:stä

+
Upea sijainti, näköalat, allasalue ja allasbaarin palvelu sekä siivous
-
Henkilökunnan kielitaito ja palveluasenne. Sormien napsuttelu asiakkaille ei kuulu asiakaspalveluun

Vahvistettu asiakas: 2022-01-11


9 10:stä

+
Mahtavat näköalat, tosi siistiä.
-
Hotellin minibussi kaupunkiin voisi kulkea useammin, nyt kaikki eivät mahtuneet kyytiin.

Vahvistettu asiakas: 2022-01-04


7 10:stä

+
Merinäköala. Tilava huone.
-
- Aamiaispöytään enemmän kasviksia, mm. paprikaa, (porkkana) raasteita. Ehkä voisi olla enemmän vaihtelua, nyt 3 viikkoa ihan samanlainen joka päivä. - Tiedotus illan ohjelmista puutteellista. Ehkä sitä voisi olla muuallakin kuin ”ruudussa”. Esim. Baarin ovessa paperisena? - Hisseissä asiallista kerrosten kohdalla maininta: Kirjasto, ravintola, kuntosali…

Vahvistettu asiakas: 2022-01-04


9 10:stä

+
Näköalat, aamupala
-

Vahvistettu asiakas: 2021-12-14


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Orca Praia -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

84% matkustajista suositttelee

638 arvostelua
Erinomainen
 
245
Erittäin hyvä
 
274
Hyvä
 
83
Ei kovin hyvä
 
21
Huono
 
16

Viimeisimmät 5 arviota

21.1.2022

Kirjoittanut matkaaja67-70

Tammikuu 2022

Siisti ja kaikinpuolin hyvätasoinen hotelli , parempi kun kolmen tähden hotelliksi odotti. kaikki huoneet / parvekket suoraan merelle, mikä on hieno asia. Aamiainen oli hyvä mutta joka päivä sama, kasviksia olis ehkä voinut olla enemmän. Parvekkeella ei ollut mitään telinettä pyyhkeille / vaatteille. Hotelli ei sovi huonojalkaisille. Sijainti kaukana Funchalin keskustasta, hotellilla oma maksuton bussi monta kertaa päivässä keskustaan . Hotellin lähellä ei ole kauppoja. Rannan kävelytien varressa muutama kahvila josta saa myös ruokaa,

 
12.2.2020

Kirjoittanut MJRZ13

Hyvä hinta-laatusuhde

Loistava hotelli kohtuullisella budjetilla! Todella ystävällinen henkilökunta, upea näköala sekä hyvät palvelut ja yhteydet kaupoille. Helmikuussa aurinkoa ja hellettä riitti koko päiväksi ja niistä oli mukavaa nauttia omalla parvekkeella sekä altaalla. Aamiaisella tarjolla myös soijamaitoa sekä muita vegaaniystävällisiä vaihtoehtoja.

 
2.2.2020

Kirjoittanut Poiskotoa

Orca Praia Loistohotelli

Hyvä ja toimiva wifi yhteys ( 2-5 MB sekunnissa koko hotellin alueella). Tilavat ja kauniit huoneet. Parveke iso ja aurinkoinen: hotelli saisi lisäpisteitä, jos parvekkeella olisi aurinkotuolit ja huoneessa olisi ilmastointilaite. Tammikuussa pärjäsi hyvin ilmankin. Huoneessa pyörivä kattotuuletin. Minibaarikaappiin mahtui omia eväitäkin jonkin verran. Huoneessa vedenkeitin ja teepusseja. Patjat leveät ja laadukkaat. Aamupala-ja iltabuffet runsaita, aamupalalla löytyi myös hedelmiä ja tuoreita vihanneksia. Ihana näköala. Rauhallinen. Bussilla pääsi hyvin keskustan ruoka/ostospaikoille. Mukava henkilökunta. Allasalue miellyttävä. Siivous toimi hyvin. Kaupunkilevada lähti heti hotellin yläpuolelta. Rantareitti lähti taas heti hotellin alapuolelta sekä Lidoon päin että kalastajakylään (molemmat n 30-40min kävelymatkan päässä hotellilta). Isot suositukset!!! Matkan tyyppiLoma Huoneet5,0Palvelu5,0Sijainti4,0 T Tripadvisor-arvioija 3/5 viikko sitten – Tripadvisor Ihan kiva hotelli. Näköala isolta parvekkeelta kyllä ihan huippuluokkaa, suoraan Atlantille. Henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta. … LUE LISÄÄ TRIPADVISOR-SIVUSTOLTA T Tripadvisor-arvioija 3/5 2 kuukautta sitten – Tripadvisor Hotelli ei sovi lainkaan huonosti liikkuville. Vaikka me olemme hyväkuntoisia, niin silti laskeutuminen allasalueelle ja varsinkin sieltä takaisin ylös kiipeäminen oli hikinen urakka, jota ei huvittanut tehdä kovin monta kertaa. … LUE LISÄÄ TRIPADVISOR-SIVUSTOLTA Jari-Pekka Virtanen 4/5 kuukausi sitten – Google Kivat näkymät. Vastaus omistajalta kuukausi sitten (Googlen kääntämä) hyvä herra tai rouva Kiitos paljon siitä, että pysyt kanssamme ja otit aikaa jättää meille palautteesi. Arvostelusi on elintärkeää arvostetun asiakkaan tarjoaman palvelun ja laadun parantamiseksi. Se on aina erittäin motivoivaa, kun otamme aikaa ja vaivaa tunnistaa tai antaa parannuksia. Tämä palaute jaetaan asianmukaisille ihmisille, jotka voivat auttaa meitä tekemään muutoksen, jotta voimme varmistaa, että asiakkaidemme tarpeet ja odotukset täyttyvät tulevaisuudessa. Kiitos vielä kerran arvokkaasta kommenttistasi, ja jos sinulla on ehdotuksia, jotka auttavat parantamaan vierailusi, ota meihin yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Aurélio Rodrigues johtaja (Alkuperäinen) Dear Sir or Madam Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us your feedback. Your review is vital for improving the service and quality we offer to our valued guest. It is always hugely motivating when one takes the time and trouble to acknowledge or give points for improvement. This feedback will be shared with the appropriate people that can help us make a difference to ensure our valued guests' needs and expectations are met in the future. Thank you once again for your valuable comment, and if you might have any suggestions that will contribute to enhancing your stay, please do not hesitate to contact us. Sincerely, Aurélio Rodrigues Manager T Tripadvisor-arvioija 4/5 11 kuukautta sitten – Tripadvisor Rauhallinen sijainti - ei autoliikenteen ääniä - muutaman km päässä Funchalin keskustasta. Huoneista ja parvekkeelta aivan uskomattoman hienot, esteettömät, suorat näkymät merelle, aurinkoon ja auringon laskuun! … LUE LISÄÄ TRIPADVISOR-SIVUSTOLTA arja grönlund 4/5 11 kuukautta sitten – Google Hyvä hinta laatusuhde, kolmen tähden hotelliksi. Siivous todella hyvä ja näköalat hienot. Kiitosta saa myös hyvä uima-allasalue. Aamupala ok. Sijainti oli myös odotettua parempi, helppo mennä keskustaan. Vastaus omistajalta 11 kuukautta sitten (Googlen kääntämä) hyvä herra tai rouva Kiitos niin paljon, että pysytte kanssamme ja otatte aikaa jättää palautteenne. Ilmoitamme rakkaille vieraillemme, että parhaillaan remontoimme huoneistamme. Arviointi on elintärkeää asiakkaidemme arvostetun vieraan palvelun ja laadun parantamiseksi. Se on aina erittäin motivoitunut, kun kestää aikaa ja vaivaa tunnustaa tai antaa pisteitä parannukselle. Tämä palautetta jaetaan asianmukaisten ihmisten kanssa, jotka voivat auttaa meitä tekemään eron, jotta varmistetaan, että arvostetut asiakkaamme tarpeet ja odotukset täyttyvät tulevaisuudessa. Kiitos vielä kerran arvokkaasta kommentistasi ja jos sinulla on ehdotuksia, jotka auttavat parantamaan oleskelua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Aurélio Rodrigues johtaja (Alkuperäinen) Dear Sir or Madam Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us your feedback. We inform our dear guests that we are currently renovating our rooms. Your review is vital for improving the service and quality we offer to our valued guest. It is always hugely motivating when one takes the time and trouble to acknowledge or give points for improvement. This feedback will be shared with the appropriate people that can help us make a difference to ensure our valued guests' needs and expectations are met in the future. Thank you once again for your valuable comment, and if you might have any suggestions that will contribute to enhancing your stay, please do not hesitate to contact us. Sincerely, Aurélio Rodrigues Manager Alli Honkasaari-Sironen 5/5 11 kuukautta sitten – Google Siisti, ystävällinen palvelu, aamiainen, lounas, päivällinen erittäin hyvä ja monipuolinen. Ja näköalat upeat. Vastaus omistajalta 11 kuukautta sitten (Googlen kääntämä) hyvä herra tai rouva Kiitos niin paljon, että pysytte kanssamme ja otatte aikaa jättää palautteenne. Ilmoitamme rakkaille vieraillemme, että parhaillaan remontoimme huoneistamme. Arviointi on elintärkeää asiakkaidemme arvostetun vieraan palvelun ja laadun parantamiseksi. Se on aina erittäin motivoitunut, kun kestää aikaa ja vaivaa tunnustaa tai antaa pisteitä parannukselle. Tämä palautetta jaetaan asianmukaisten ihmisten kanssa, jotka voivat auttaa meitä tekemään eron, jotta varmistetaan, että arvostetut asiakkaamme tarpeet ja odotukset täyttyvät tulevaisuudessa. Kiitos vielä kerran arvokkaasta kommentistasi ja jos sinulla on ehdotuksia, jotka auttavat parantamaan oleskelua, älä epäröi ottaa yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Aurélio Rodrigues johtaja (Alkuperäinen) Dear Sir or Madam Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us your feedback. We inform our dear guests that we are currently renovating our rooms. Your review is vital for improving the service and quality we offer to our valued guest. It is always hugely motivating when one takes the time and trouble to acknowledge or give points for improvement. This feedback will be shared with the appropriate people that can help us make a difference to ensure our valued guests' needs and expectations are met in the future. Thank you once again for your valuable comment, and if you might have any suggestions that will contribute to enhancing your stay, please do not hesitate to contact us. Sincerely, Aurélio Rodrigues Manager Juha Sahlsten 3/5 vuosi sitten – Google Aivan mahtavat näkymät merelle ja ystävällinen henkilökunta. Myös hotellin siivoojat olivat hyviä ja tehokkaita. Huoneet siivottiin joka päivä siisteiksi. Pienenä miinuksena välimatka kaupunkiin. Kauppaan yms. pitäisi mennään autolla … LUE LISÄÄ Vastaus omistajalta vuosi sitten (Googlen kääntämä) hyvä herra tai rouva Kiitos paljon siitä, että pysyt kanssamme ja otit aikaa jättää meille palautteesi. Arvostelusi on elintärkeää arvostetun asiakkaan tarjoaman palvelun ja laadun parantamiseksi. Se on aina erittäin motivoivaa, kun otamme aikaa ja vaivaa tunnistaa tai antaa parannuksia. Tämä palaute jaetaan asianmukaisille ihmisille, jotka voivat auttaa meitä tekemään muutoksen, jotta voimme varmistaa, että asiakkaidemme tarpeet ja odotukset täyttyvät tulevaisuudessa. Kiitos vielä kerran arvokkaasta kommenttistasi, ja jos sinulla on ehdotuksia, jotka auttavat parantamaan vierailusi, ota meihin yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Aurélio Rodrigues johtaja (Alkuperäinen) Dear Sir or Madam Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us your feedback. Your review is vital for improving the service and quality we offer to our valued guest. It is always hugely motivating when one takes the time and trouble to acknowledge or give points for improvement. This feedback will be shared with the appropriate people that can help us make a difference to ensure our valued guests' needs and expectations are met in the future. Thank you once again for your valuable comment, and if you might have any suggestions that will contribute to enhancing your stay, please do not hesitate to contact us. Sincerely, Aurélio Rodrigues Manager Lou 5/5 kuukausi sitten – Google (Googlen kääntämä) Pieni hotelli tuntuu suuressa hotellissa. Fantastic merinäköala huoneista ja raikkaat ja mukavat huoneet. Erittäin hyvä aamiaisbuffet merinäköalalla, mutta meluisassa ympäristössä. Hieman enemmän … LUE LISÄÄ Vastaus omistajalta kuukausi sitten (Googlen kääntämä) hyvä herra tai rouva Kiitos paljon siitä, että pysyt kanssamme ja otit aikaa jättää meille palautteesi. Arvostelusi on elintärkeää arvostetun asiakkaan tarjoaman palvelun ja laadun parantamiseksi. Se on aina erittäin motivoivaa, kun otamme aikaa ja vaivaa tunnistaa tai antaa parannuksia. Tämä palaute jaetaan asianmukaisille ihmisille, jotka voivat auttaa meitä tekemään muutoksen, jotta voimme varmistaa, että asiakkaidemme tarpeet ja odotukset täyttyvät tulevaisuudessa. Kiitos vielä kerran arvokkaasta kommenttistasi, ja jos sinulla on ehdotuksia, jotka auttavat parantamaan vierailusi, ota meihin yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Aurélio Rodrigues johtaja (Alkuperäinen) Dear Sir or Madam Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us your feedback. Your review is vital for improving the service and quality we offer to our valued guest. It is always hugely motivating when one takes the time and trouble to acknowledge or give points for improvement. This feedback will be shared with the appropriate people that can help us make a difference to ensure our valued guests' needs and expectations are met in the future. Thank you once again for your valuable comment, and if you might have any suggestions that will contribute to enhancing your stay, please do not hesitate to contact us. Sincerely, Aurélio Rodrigues Manager Marta Sojkova 5/5 2 viikkoa sitten – Google (Googlen kääntämä) Hotelli sijaitsee kauempana Funchalin keskustasta. Hotelli on veistetty kallioon lähellä Atlanttia. Majoitus ja ruoka erinomaiset. Illalla Atlantin aallot nukkuvat ikkunan ollessa auki. … LUE LISÄÄ Matkan tyyppiLoma Huoneet5,0Palvelu5,0Sijainti5,0 Vastaus omistajalta 2 kuukautta sitten (Googlen kääntämä) hyvä herra tai rouva Kiitos paljon siitä, että pysyt kanssamme ja otit aikaa jättää meille palautteesi. Arvostelusi on elintärkeää arvostetun asiakkaan tarjoaman palvelun ja laadun parantamiseksi. Se on aina erittäin motivoivaa, kun otamme aikaa ja vaivaa tunnistaa tai antaa parannuksia. Tämä palaute jaetaan asianmukaisille ihmisille, jotka voivat auttaa meitä tekemään muutoksen, jotta voimme varmistaa, että asiakkaidemme tarpeet ja odotukset täyttyvät tulevaisuudessa. Kiitos vielä kerran arvokkaasta kommenttistasi, ja jos sinulla on ehdotuksia, jotka auttavat parantamaan vierailusi, ota meihin yhteyttä. Ystävällisin terveisin, Aurélio Rodrigues johtaja (Alkuperäinen) Dear Sir or Madam Thank you so much for staying with us and for taking the time to leave us your feedback. Your review is vital for improving the service and quality we offer to our valued guest. It is always hugely motivating when one takes the time and trouble to acknowledge or give points for improvement. This feedback will be shared with the appropriate people that can help us make a difference to ensure our valued guests' needs and expectations are met in the future. Thank you once again for your valuable comment, and if you might have any suggestions that will contribute to enhaq

 
1.2.2020

Kirjoittanut Miia V Suomi

Hotelli täyttää lupaukset, mutta huoneen pieniä yksityiskohtia voisi hioa

Asuimme juuri remontoidussa Junior Suite-huoneessa kerroksessa -8. Huone oli suuri ja valoisa. Hintaan kuului kattotuuletin, ilmastointia ei ollut. Näin talvella huone kyllä viileni hyvin tuulettamalla iltaisin. Säilytystiloja olisi kaivannut lisää ja suihkussa olisi voinut olla teline omille hygieniatuotteille. Jääkaappi oli todella pieni ja melkein täynnä jo valmiiksi minibaarituotteita eli omia ruokia ja juomia ei sinne juurikaan mahtunut. Aamiainen oli monipuolinen, illallinen Madeiran keskitasoa eli ei kulinaristinen elämys, mutta ok. Henkilökunta oli erittäin ystävällistä ja kielitaitoista. Ilmainen kuljetus Funchaliin on hyvä lisäpalvelu. Tähän hotelliin majoittuvien pitää huomioida korkeuserot ja kiipeäminen allasalueelta asuinkerroksiin ja hotellin pääovelta kadulle. Samoin huomioitavaa on, että lähimmät kaupat sijaitsevat n. 2km päässä.

 
23.1.2020

Kirjoittanut LlindaMarianna Kuopio, Suomi

Perustasoa

Ihan kiva hotelli. Näköala isolta parvekkeelta kyllä ihan huippuluokkaa, suoraan Atlantille. Henkilökunta on ystävällistä ja avuliasta. Uima-allas sijaitsee monen monen rappusen päässä ihan rannan tuntumassa, mutta itse otettiin se ihan kuntoilun kannalta. Altaalta pääsee kätevästi myös mereen polskimaan, ja ainakin tammikuussa merivesi olikin lämpimämpää kuin hotellin altaassa. Huone oli siisti, mutta ilmastointia ei ollut. Tosin päivisin ei tullut hirveästi vietettyä aikaa huoneessa, ja illalla huone kyllä viileni kun piti ovea auki ja kuunteli meren pauhua.