Kokemuksia Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Radisson Blu Scandinavia Hotel, Oslo -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

56% matkustajista suositttelee

414 arvostelua
Erinomainen
 
154
Erittäin hyvä
 
140
Hyvä
 
64
Ei kovin hyvä
 
30
Huono
 
26

Viimeisimmät 5 arviota

10.7.2020

Kirjoittanut Matkamies73 Jyväskylä, Suomi

4 tähteä, mutta pölystä iso miinus

Plussaa: - Yhdistettävät huoneet perheille, uudistettu huone, hyvä ilmanvaihto, pimennysverhot, huikeat näköalat (16. kerros), kylmä tyhjä minibaari eväille. - Kattava aamiainen koronarajoituksista huolimatta, pieni kuntosali laadukkailla laitteilla, uima-allas, ystävällinen henkilökunta, rauhallinen sijainti kuninkaanlinnan naapurissa. Miinusta: - Huoneessa paljon pölyä pinnoilla ja lattialla. Muuten huonesiivous ok, mutta pölynpuhdistus lähes ala-arvoista verrattuna muihin yöpymiini Radisson-hotelleihin esim. Suomessa. - Ei tyynymenuuta kuten kotimaan Radissoneissa. - Patjat pehmoisia ja niiden reunat antaa niin periksi, että huolimaton sängynlaidalle istuja on muksahtaa lattialle. Petauspatjakin liikkuu ikävästi paikaltaan kun kääntyilee. - Huoneet pieniä, vaatteille niukasti hyllytilaa. - Herkkäuninen kuulee ohikiitävien ratikoiden äänet myös yläkerroksiin (autoliikenne vähäistä).

 
11.5.2019

Kirjoittanut Hanna T Oulu, Suomi

Tavallinen hotelli, erikoinen tapahtuma

Hotelli oli muuten melko tavallinen eikä yllättänyt suuntaan tai toiseen. Mutta jäin lukkojen taakse oman huoneeni kylpyhuoneeseen, koska ovenkahva oli viallinen. Edellinen yöpyjä oli siitä raportoinut, mutta tieto ei tullut esiin ajoissa ja sain huoneen varhaisessa sisäänkirjautumisessa. Onneksi sain hälytettyä apua puhelimella. Vika korjattiin päivän aikana, mikä kuitenkin hieman haittasi huoneen hyödyntämistä vapaasti. Odotin, että hotelli hyvittäisi jotakin oma-aloitteisesti, mutta sitä ei tapahtunut. Hyvitystä pyydettyäni sain sitten lahjakortin samaan hotelliin.

 
4.5.2019

Kirjoittanut MariR366 Oulu, Suomi

Hyvä hotelli hyvällä sijainnilla

Yövyin työmatkalla Radisson blu scandinaviassa. Plussaa kätevästä bussiyhteydestä suoraan lentokentältä. Huone oli erittäin siisti ja moderni, kylpyhuone puhdas ja nykyaikainen. Aamiaisella olisin voinut istua pidempäänkin!

 
11.1.2022

Kirjoittanut 505leisec Hitchin, Yhdistynyt kuningaskunta

Beware! They will take your money even if you don’t stay there, with no warning! They don’t care about customer service!

We booked to stay here in December, and we made the booking in Feb 2021. Our plans changed, as they have to often in these covid times, so we cancelled in April. We hadn’t pre-paid, as far as we could see it was a cancellable, so we cancelled and thought that was that. We had no communication from Radisson, nothing to suggest there was an issue. Fast forward to December 2021, and on what would have been the second night of our stay, we received a notification from our credit card company that Radisson had taken out £800 the cost of the whole cancelled stay! We thought it must be a mistake, have contacted Radisson, sent them a copy of the initial booking which gives no mention that this would happen, and they are adamant they won’t return our money, that it was a “pre-paid” rate, and that even though we cancelled five months beforehand, they have taken our money and are keeping it. Even though we didn’t “pre-pay” (to all other hotel chains this means they take the money at the time of booking) and there is nothing in the booking documentation we have that says this is the case, they will not give us our money back. Obviously if we knew we wouldn’t get our money back we wouldn’t have cancelled. Be very careful with Radisson, they are not clear and above board, and it feels like they have scammed us.

 
4.1.2022

Kirjoittanut Mururoa Haarlem

Not great to stay during corona

It’s a nice hotel but there is nothing open during corona times. Not even a place in the hotel to get a cup of tea. Bathroom and sitting area are pretty small even in the premium rooms.Great breakfast.