1. Lento & hotelli

  2. Huonetyyppi

  3. Lisäpalvelut

  4. Tiedot

  5. Vahvista

  6. Valmis

Kokemuksia Iolida Star -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Kokemukset ovat kolmannen osapuolen, Reevoon, keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
Kokonaisuus
 
8,4 / 10
Puhtaus
 
9,4 / 10
Palvelu
 
8,8 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,4 / 10
Huone/huoneisto
 
8,6 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,5 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,5 / 10

10 viimeisintä arvostelua


9 10:stä

Maria,
Pedersöre

+
Rent och fint hotell. Morgonmålet mångsidigt och bra. Poolområdet fint. Bra med bron över vägen så att man inte behövde korsa den hårt trafikerade vägen när man skulle till stranden.
-
Stranden som hör till hotellet var jättedålig med allt för få solstolar. Endast en smal strandremsa som inte gick att använda när det blåste och vågorna sköljde över stranden.

Vahvistettu asiakas: 2018-09-21


10 10:stä

Pertti,
Nokia

+
Hyvä ruoka, hyvä sijaitsi, ystävällinen henkilökunta.
-

Vahvistettu asiakas: 2018-09-01


10 10:stä

Niels Egon,
Sønder Omme

+
Beliggenhed, ro og afslappende atmusfære
-

Vahvistettu asiakas: 2018-08-26


10 10:stä

Jon,
Stavanger

+
Nær sjø, god mat, gode senger og hyggelig personell..
-
Et par dører på kjøkke kunne vært festet bedre.

Vahvistettu asiakas: 2018-10-21


10 10:stä

bjarne,
bodø

+
Rent og pent. Gode senger.
-

Vahvistettu asiakas: 2018-10-13


9 10:stä

Bente,
Engeløya

+
Kjempegode senger,rent og pent. God service.
-
At bussen som kommer med oss kjører inn til hotellet,slik at vi slipper å stå ute i gata og hentebagasben.

Vahvistettu asiakas: 2018-10-13


9 10:stä

randi,
Målselv

+
barnevennlig.Stille på kveldene med lite bråk. Lite støy.
-

Vahvistettu asiakas: 2018-09-22


9 10:stä

ivar,
bodø

+
fint og rent stille
-

Vahvistettu asiakas: 2018-09-22


9 10:stä

May,
Bergen

+
Store gode rom, stor veranda og flott utsikt
-
Litt for mange bademadrasser i bassenget

Vahvistettu asiakas: 2018-09-15


10 10:stä

Anne ,
Vestfold

+
Gode senger. Utrolig bra renhold på rommet.
-

Vahvistettu asiakas: 2018-09-15


Katso kaikki arvostelut

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Iolida Star -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.

Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

84% matkustajista suositttelee

373 arvostelua
Erinomainen
 
154
Erittäin hyvä
 
134
Hyvä
 
49
Ei kovin hyvä
 
21
Huono
 
15

Viimeisimmät 5 arviota

21.9.2018

Kirjoittanut SannaA282

Ihanalla paikalla

Meillä oli viidelle hengelle kaksitasoinen huone(2.-3.krs). Huoneeseen olisi mahtunut vielä 3henkilöä lisää. Kiva hotelli, hieman kulunut. Kaikki toimi hyvin. Ilmastointi ja wifi kuulu hintaan. Aamupala todella runsas ja löyty joka lähtöön ruokaa. Gluteenittomia leipiä ei ollut, mutta joka aamu gluteenittomia pannukakkuja tarjolla. Ruoka-allergeenit hyvin merkittynä. Respassa, ravintolassa puhuttiin loistavaa englantia. "Talonmies" ei ymmärtänyt sanaakaan, pyyhkäs vaan kämppään sisälle. Meidän huoneistossa oli 3parveketta:alakerran huoneen(hotellin 2. Kerros) ja yläkerran toisen makuuhuoneen parveke oli merelle päin. Toisen makuuhuoneen parveke sivukadulle. Huoneistossa oli 2kylpyhuonetta, yläkerrassa lisäksi poreamme. Asunnossa keittiö astioineen. Hotelli aivan meren rannassa. Hieno paikka.

 
11.7.2017

Kirjoittanut Rantakukka Oulu, Suomi

Ei todellakaan 4* arvoinen

Olimme toukokuun alussa mieheni kanssa ko hotellissa. Odotimme tasoltaa paljon parempaa mitä oli kuvista katsottu ja luettu. Olimme varanneet huoneen merinäköalalla eli maksaneet siitä extraa, mutta saimme sitten huoneen osittaisella merinäköalalla ja hotelli ei tullut vastaan ollenkaaan tässä asiassa, valittelivat vaan, että hotelli on täynnä, huoneita ei voi vaihtaa. Ei minkäänlaista hyvitystä asiasta eikä pahoitteluja. Meillä oli kaksio, joka oli odellakin aikansa elännyt, ulkopuolelta kaikki näytti tosi hyvältä ja siistiltä, mutta sisällä nurkat repsotti sieltä ja täältä, suihku oli todella ahdas pieni suihkukaappi, joka ei todellakaan ollut siisteimmästä päästä. Makuuhuoneessa ei ollut parisänkyä vaan 2 erillistä sänkyä, jotka oli laitettu vierekkäin. Ilmastointilaitteet olivat vanhoja, jotka näyttivät sisältä epäsiisteiltä ja rikkonaisilta. No, sitten ruokailu... Todellakin, kuten mainitsin aikaisemmin, hotelli oli täynnä, mutta allinclusive oli vasta aloitettu ja ruokaa oli todella suppeasti . Asiakkaille vain pahoiteltiin, että kausi on vasta alussa niin siksi on niin suppeaa. Uskomatonta! Hotelli on täynnä, mutta ruokatarjontaa ei ole niinkuin pitäisi. Matkoja oli myyty tähän hotelliin jo varmaan pari viikkoa ennen meitä ja kuulimme toisilta asiakkailta, että edellisellä viikolla heidän piti tilata listalta ruokaa kun allinclusive ei ollut käytössä vaikka he olivat sen varanneet ja maksaneet!? Sekin ruoka mitä oli nyt tarjolla oli aina kylmää ja lihat raakaa, erityisesti kana oli aiva kamalaa, ihan raakaa, pekoni oli kylmää aamupalla, todella suppeasti kaikkea tarjolla. Ruokailu tapahtui Iolida Starin puolella, kadun toisella puolella. Hotellit kuuluivat yhteen, mutta Star oli paremman oloinen ja sen palveluita sai käyttää myös, paitsi drinkkeja et saanut tilata sieltä!? Olimme Starin puolella altaalla päivän ja tilasimme allasbaarista yhdet drinkit ja ne tehtiinkin oikeaoppisesti niinkuin piti, ajateltiinkin, että wau, tällä puolen saakin kunnon drinkkejä eikä sellaisia mössöjä, mitä tehtiin Iolida Beachin puollella. Menimme myöhemmin tilaamaan toiset drinkit, nyt oli toinen tarjoilija, joka sanoi meille, että ei täältä mitään drinkkejä saa, meidän pitäisi mennä Iolida Beachin puolelle, sieltä saa drinkkejä jotka kuuluvat allinclusiveen. Sanoimme, että olemme saaneet aikaisemminkin ja muutkin ovat saaneet, mutta ei auttanut, eikä drinkkejä tullut. Jälleen kerran uskomatonta! Sitten hän soitti vihaisen kuuloisen puhelun toiselle ravintolalle ja passitti meidät sinne jos haluamme drinkkejä. Eli jos maksat normihinnan 7-8e drinkista niin olisit saanut sellaisen niinkuin piti, mutta allinclusiveen oli drinkkisekoitukset valmiita mössöjä, jotka olivat valkoisiin muovipulloihin sekoitettuja seoksia ja niihin laitettiin vain jotain kirkasta paikallista "vodkaa" sekaan ja kaikki säilytettiin lämpimässä, jääpalat lisättiin vain päälle. Ja näitä drinkkivaihtoehtoja ei ollut kuin ehkä 5, mitään listoja ei drinkeistä ollut niinkuin joissain 4*:n hotelleissa on todellakin ollut ja valikoimakin on ollut todella runsasta. Ainut, mistä voi antaa positiivista palautetta koskien ruokia ja juomia, niin pizzat rantaravintolassa, ne paistettiin ulkona kiviuunissa. Vesipulloja ei ollut saatavilla kuin kaupasta ja huoneisiin ei tuotu vettä jääkappiin, niinkuin yleensä on tapana, että jätetään edes yksi vesipullo siivouksen yhteydessä. Hotelli oli kuitenkin hyvällä paikalla, ja kun se sijaitsi ihan rannalla. Rantaakaan ei vain pidetty siistinä, aamuisin kun menin aina uimaan mereen, niin edellisenä päivänä jätetyt rantatuolit olivat epäsiististi, niitä ei oltu laitettu paikalleen eikä roskia siivottu. Allas oli aika pieni, jos on paljon porukkaa hotellissa, mutta onneksi meri oli vieressä. Kauppoja oli paljon lähistöllä ja bussilla pääsi hotellin edestä Haniaan. Autovuokraamo tien toisella puolella luotettava ja edullinen, 2 pvää maksoit 70e. Todella paljon puutteita ja parannettavaa tässä hotellissa, että ansaitsisi 4 tähteä. En lähtisi toista kertaa.

 
9.10.2013

Kirjoittanut AnnaSofiaSweden Göteborg, Ruotsi

Ihana hotelli Agia Marinassa

Mieheni ja minä majoituimme Lolida Starissa, Lolida Beach -hotellin sisarhotellissa. Huone oli kiva ja siisti; meillä oli pieni keittiö, joten pystyimme keittämään kahvia iltaisin jne. Näkymä oli mahtava! Hotelli ei ole aivan rannan tuntumassa, mutta sen sijainti on silti oikein kiva. Aamiainen sisarhotellissa oli hyvä. Olemme käyneet Agia Marinassa aiemminkin, ja tämä on paras hotelli tähän mennessä. Huomauttaisin ainoastaan, että hotellissa on paljon portaita, joten liikuntarajoitteisen kannattaa puhua henkilökunnan kanssa ennen kuin varaa.

 
22.10.2018

Kirjoittanut zico2000 Hereford, Yhdistynyt kuningaskunta

Last Week Of Season Excuses!

We liked very much the accomodation we were given. We were on the larger non-beach hotel side with a nice upgraded suite on the 9th floor. It was a fair walk to the beach but we did not mind it since the room was lovely. The cleaning maid did a fantastic job every day and we apporeciate your "towel art"! The pool areas were nice and overall the hotel was spotlessly clean. The food was nice also. Yes as others have stated, it was a little bit cold, but it was tasty and there were many choices. We never got bored with it. The drinks were okay for an all inclusive, and the wine was especially nice. Except for one big problem. The cocktails were stopped after just 2 days of our holiday and we were told "it is because the hotel is closing on Sunday". So what! We paid for all inclusive and we expected to receive everything we paid for. As for entertainment, yes it was some basic singing and dancings. The dancers were actually two nice ladies from the UK who we got to chat to a few times during the day and they were doing their best. But the hotel canceleld all entertainment, including the traditional Greek night with no notice (having dressed up smart for the evening) again with the excuse that "the hotel is closing on Sunday! We, along with ther guests, were fuming about this. Having made an effort and looking forward to the evening, all we got from thge very rude bar man (Dimitri!) was a shrug of the shoulders. He could not have cared any less if he tried. So we were left with very mixed feelings about this trip. Some nice positives let down badly by the hotel management deciding to wind things down too early when you still had paying guests! I hope in future you will not repeat this kind of attitude.

 
18.10.2018

Kirjoittanut thomas l Cannock, Yhdistynyt kuningaskunta

Agia Marina - revisited

My wife and I returned to Agia Marina after too long a gap! We love this resort but Iolida Star hotel was new to us. We had a great time! The staff were brilliant, always there to serve, or advise from Rene on reception full of helpful advice and always with a smile, to Stalos the porter who we encountered on numerous occasions always with his hands full of luggage! He was always read to help and nothing was too much trouble. The Waiting Staff, Cleaning Staff and bar staff were all very busy, friendly and helpful. The food was just what we like - very Greek with plenty of fresh fruit, vegetables, cheeses, meat, fish and - Ohhh - the wonderful yoghurt and honey straight from the honeycomb - wow! The weather for the first half of our holiday was uncharacteristically wet, but we cheered up when the sun came out and went visiting old friends we have made locally over many years - wonderful. We discovered that our room had been upgraded to a suite with a view of the sea and Theodora Island - thank you! The downsides, for us, was the fact that the hotel is split into two separate hotels, one overlooking the beach and the other across the main road accessible via a bridge over the main road and spiral staircases each end. Breakfast and Dinner were served in the hotel over the main road and lunch was served in the other dining room overlooking the sea. My wife found this particularly difficult to deal with, as she has trouble walking, re the spiral staircases or the very busy main road. Also, ALL the entertainment was in the restaurant on the beach side and could be quite chilly in the evening as it was mainly in the open. The two restaurants were totally different in style, the beach restaurant was traditionally Greek taverna style - brilliant! The newer restaurant "The Bridge" was plastic, modern, cavernous and VERY noisy - not nice and NOT very Greek. One last annoyance is that if you need to contact the Tui rep, you have to ring England to make an appointment (no on-site rep) - perhaps Tui should have a rethink about this, especially in an emergency! Apart from these couple of things, we had lovely holiday.