Kokemuksia Adrian Colon Guanahani -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,2 10:stä Perustuu 21 arvioon
Kokonaisuus
 
9,2 / 10
Puhtaus
 
9,0 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,8 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,0 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,5 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,5 / 10
Huone/huoneisto
 
9,0 / 10
Palvelu
 
9,3 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-03-15


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Adrian Colon Guanahani -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 5/5 Siisteys

92% matkustajista suositttelee

1764 arvostelua
Erinomainen
 
1297
Erittäin hyvä
 
372
Hyvä
 
80
Ei kovin hyvä
 
13
Huono
 
2

Viimeisimmät 5 arviota

22.10.2019

Kirjoittanut Jomppis67

Hyvä hotelli kaikin puolin

+Siivouksen taso oli aivan uskomattoman hyvää. +Ruoka oli hyvää ja monipuolista +Henkilökunta oli palvelualtista,(englannin kielitaidossa parannettavaa)tuli kyllä ymmärretyksi +Hyvä sijainti +Uimaaltaat tosi siistejä ja lämmintä vettä (+30astetta) +Kattouimaaltaalta huikeat näkymät merelle +Rauhallinen hotellialue (ei lapsia ym, hälyä) -Palveluhinnasto hieman kallis (vesi,minibaari)

 
6.2.2019

Kirjoittanut nvonh Vantaa, Suomi

Siisti hotelli lähellä palveluita

Hotelli oli siisti ja huoneet viihtyisät. Meille kuului puolihoito, eli buffetaamiainen ja illallinen. Aamiainen oli ihan hyvä, runsas valikoima. Illallinen aika perus hotelliruokaa, jota valmistetaan suurelle määrälle ihmisiä. Altaalla sijaitseva baari/ravintola tarjosi puolestaan todella hyvät ruuat! Rantaan ja rantakadun palveluille lyhyt matka. Valittiin hotelli sen takia, että se oli K18. Hotellivieraiden keski-ikä olikin varmaan 70v, ja näin ollen yleinen tunnelma oli myös sen mukainen.. Ehkä nuorena parina ei valitsisi tätä hotellia uudestaan. Sopii varmasti kyllä hyvin iäkkäämmille..

 
19.3.2014

Kirjoittanut Walkhome Milton Keynes

Täydellinen visiitti

Yövyimme täällä pari yötä välilaskullamme. Kun saavuimme noin klo 13.50, sisäänkirjautuminen oli nopeaa ja mieluisaa (aivan kuten uloskirjautuminenkin) - ja kun odotimme huonettamme, nautimme talon tarjoaman lasillisen kuoharia. Olimme varanneet superior double -huoneen, josta oli näkymät uima-altaalle. Huone oli todella mukava ja siinä oli kaikki mitä tarvitsimme, mukaan lukien minibaari, jota käytimme jääkaappinamme. Allasalue oli moitteeton ja rauhallinen, ja siellä oli runsaasti auringonottotuoleja ja -varjoja, vaikka osa vieraista menikin paikalle aikaisin varaamaan tuoleja pyyhkeillään - kansallisuutta en tiedä!! Hotellin johdon olisi syytä puuttua tähän! Söimme vain aamiaisen hotellilla, ja se oli todellakin oikein hyvä. Lämpimät ateriat oli vasta valmistettuja. Kun palaamme tänne, syömme myös illallista, joka vaikutti olevan oikein mainio hintaansa nähden. Viihdykettä on tarjolla useimpina iltoina. Kaikki henkilökunnan jäsenet, keihin törmäsimme, olivat erittäin avuliaita ja vastaanottavaisia. Hotelli on lyhyen kävelymatkan päässä mereltä, kaupoista, pankkiautomaateilta ja ravintoloista. Ei valittamista - täydellinen visiitti.

 
10.5.2020

Kirjoittanut thompsonUK25 St. Albans, Yhdistynyt kuningaskunta

Excellent customer care and service

We stayed at this adult only hotel between 6th -20th March, so we experienced the hotel when it was operating normally and during the Spanish lockdown. During the lockdown, we were particularly impressed with the way that the hotel continued to provide all guests with a wide range of excellent meals. We were offered a wide variety of food, even though the numbers in the hotel continued to diminish, as guests left and no new ones arrived. It was only on our last morning, when guest numbers were very low, that the number of items for breakfast was restricted, but there was still plenty to eat. Even though the hotel's staff must have been concerned about their own futures, waiting staff, cleaners and receptionists continued to do a very professional job. For the last 3 days of our holiday, we had to stay in our rooms and just went to the dinning room for meals. Our hotel room, a superior one, had a balcony overlooking the pool. It had an umbrella, a table and two chairs, so we made ourselves comfortable and made the most of the warm weather. The hotel has a number of English television channels, so we could keep up with the news and could use the free WiFi in the rooms. Our room had a good sized bathroom and a large walk-in cupboard, where there was space to store suitcases. In the room was a small table and two comfortable armchairs. There were also tea making facilities. During the lockdown, we were given a bottle of still water each day, which was a thoughtful gesture. On arrival, we had been given bottled water and a tea/coffee pack and a bowl of fruit. For nine days of our holiday, we were able to use all the facilities of the hotel. There are ample, comfortable sunbeds and umbrellas, both around the main pool area and on the small roof top pool area. Guests are provided with a long towel that fits over the sun beds and another towel for use after swimming. This was an excellent idea. Towels could be exchanged every evening. There is a table tennis table in the main pool area and a small gym. Meals can be taken inside or outside. During the day, an outside pool restaurant provides drinks and meals. We only bought drinks, but found this reasonably priced when compared to sea view restaurants. Every evening there is live music in the inside bar area and a space for dancing. We had previously stayed in this hotel's 5* sister hotel. The Colon Guanahani is certainly smaller and has plainer décor, but the level of service and value for money in this hotel is excellent. I want to praise here Jet 2 and their rep at the hotel, Amanda. During lockdown, Jet 2 responded very well to concerns. The company quickly confirmed that we would leave as scheduled and were exceptionally efficient on the day of our departure. Travellers were processed outside the airport very quickly. Jet 2 had a lot of staff at the airport to support and reassure guests At what was a worrying time, Amanda was willing to help all British guests in the hotel regardless of which airline they were travelling with. It's easy to do a good job when things are going smoothly, the Hotel Colon Guanahani and Jet 2 should be praised for the quality of service that they provided when faced with unprecedented challenges.

 
23.3.2020

Kirjoittanut 708ChristineR708 Romford, Yhdistynyt kuningaskunta

Our 2nd visit

Stayed at this lovely hotel for the 2nd time and we were not disappointed. The staff are friendly and helpful and always try to accommodate your needs. Unfortunately La Calima hit the island on our first night, but the staff swept, cleaned and even jet washed the building and it was soon back to its pristine self. I cannot praise the staff enough for their smiles, attention to detail and upkeep of this hotel. I’m sure that we will be having another visit as soon as this horrible virus is under control. God willing. I hope all stay safe and well in these uncertain times