1. Lento & hotelli

  2. Huonetyyppi

  3. Lisäpalvelut

  4. Tiedot

  5. Vahvista

  6. Valmis

Kokemuksia Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,7 10:stä Perustuu 48 arvioon Reevoo.com
Kokonaisuus
 
8,7 / 10
Puhtaus
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,7 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,7 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,4 / 10
Huone/huoneisto
 
8,9 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,6 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,8 / 10

10 viimeisintä arvostelua


8 10:stä

Tuija,
Hämeenlinna

+
-
vastaanotto vois puhua suomea kun esitteessä luki että puhumme kieltäsi

Vahvistettu asiakas: 2018-03-18


9 10:stä

Jorma,
Hämeenlinna

+
-

Vahvistettu asiakas: 2018-12-13


8 10:stä

,

+
-

Vahvistettu asiakas: 2018-11-04


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Gloria Palace San Agustin Thalasso & Hotel -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.

Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

83% matkustajista suositttelee

5621 arvostelua
Erinomainen
 
3433
Erittäin hyvä
 
1360
Hyvä
 
553
Ei kovin hyvä
 
171
Huono
 
104

Viimeisimmät 5 arviota

24.5.2019

Kirjoittanut tik123152 Oulu, Suomi

Siisti hotelli

Gloria palace San Agustin oli hyvä hotelli. Siitä oli lyhyt matka Inglesiin, jos halusi vilkkaammalle seudulle. San Agustin itsessään oli pienehkö ja rauhallinen paikka. Uimaranta oli hieno.Sen sijainti oli hyvä. Uima-altaat rauhalliset. Aina sai paikat kuudellekin ja oli valinnanvaraa, mihin haluaa mennä aurinkoa ottamaan. Hotelli oli jopa liiankin rauhallinen meidän makuun. Se oli yllätys, että puolihoitoon ei kuuluneet juomat illallisella. Ne piti tilata erikseen. Eli en ottaisi puolihoitoa enää, vaan pelkän aamupalan. Hotelli oli liiankin rauhallinen ajatteleen all inclusivea hotellilla koko viikoksi. Perhehuoneen maisemat ei ole rapeat. Huoneet ovat matalassa "kuin nelikerroksisessa rivitalossa", jossa maisema parvekkeilta on tielle. Äänet kuuluvat helposti toisiin asuntoihin. Päärakemmuksesta on huikeat näköalat, jos saa huoneen korkealta. Yksi torakka käveli tuoliamme pitkin kattoterassilla. Se oli inhottava yllätys. Olemme aiemmin olleet saman ketjun toisessa hotellissa Amadoreksessa, ja se oli ehdottomasti hienompi ja hulppeampi hotelli. Toki se oli isompikin, mutta myös kalliimpi. Tämä San Agustinin hotelli saatiin kohtuu edullisesti hotellin omien kotisivujen kautta (muistaakseni).

 
25.3.2019

Kirjoittanut Taija87

Miellyttävä hotelli

Olimme maaliskuussa 2019 tässä hotellissa. Hotellista kertyi enemmän plussia kuin miinuksia, joista kerron nyt tarkemmin. Meillä oli huone 5. Kerroksessa, josta oli upeat näköalat. Pesuhuone oli muutoin tilava mutta suihku-kylpyamme oli aika ahdas. Huoneeseen kantautui ikävästi äänet käytävältä ja viereisistä huoneista, johtuen varmaan siitä ettei missään ollut mattoja lattioilla (laattalattiat). Huoneeseen ei kuulunut liikenteen äänet, koska hotelli sijaitsee suhteellisen korkealla rinteessä. Kävely hotellille oli aina hieman raskasta, mutta onneksi oli halvat taksit. Hotellihuoneemme oli mukavan moderni ja hyvin tilava (sohva yms). Sänky oli valtava ja hyvä nukkua. Aamupalan buffetti oli erinomainen, hyvin paljon valikoimaa. Oma suosikkini oli omeletti piste. Allasalue oli mukavan iso ja aurinkotuoleja ja sohvia runsaasti, oli varaa valita paikkansa. Saimme lomamme aikana huoneeseen hotellilta (ja spalta) mukavia tarjouksia esimerkiksi hieronnasta. Ehdottomasti tulisin toistekkin ja suosittelen kokeilemaan tämän hotellin, todellakin hintansa väärti!

 
3.4.2014

Kirjoittanut JacquieRshaw York, Yhdistynyt kuningaskunta

Huikea - Gloria Palace

Olemme olleet kaikissa kolmessa Gloria Palacen hotellissa Gran Canarialla. Tämä hotelli San Augustinissa on yhtä hulppea kuin muut. Lähetin sähköpostilla pyynnön saada huone korkeammalta parempien näköalojen vuoksi, ja sainkin ihastuttavan vastauksen - minulle varattiin super -huone. Huone oli todellakin uskomaton ja sieltä oli mitä mahtavimmat näkymät. En voi ylistää henkilökuntaa tarpeeksi. He ovat vieraanvaraisia, ystävällisiä, tietoisia alueen ympäristöstä, eikä mikään ole heille liian vaivalloista. Tunsin olevani kunniavieras vaikka tämä oli ensimmäinen kertani täällä. Voin rehellisesti sanoa koko henkilökunnan olleen poikkeuksellisen loistavia työssään. Hotelli on tahrattoman puhdas, ruoka on ihastuttavaa, ja sopivaa ruokaa löytyy kaikkien makunystyröille ja ruokavalioille. Jos tarvitset jotain, mitä ei ole buffetissa näytillä, on myös mahdollista saada ruokaa ihan sinua varten (esim tuore munakas aamiaisella). Allas on kaunis ja sieläl on riittävästi aurinkotuoleja ja pehmusteita. Allashenkilökunta oli aina käytettävissä. En voi ylistää tätä hotellia tarpeeksi. Loistavan aurinkoisen päivän jälkeen drinkki ennen illallista super tyylikkäässä baarissa on kirsikka kakun päällä. Baarissa on uskomaton pianisti ja yhtä uskomaton laulaja, sekä cocktaileja tarjoilee huomioonottava, iloinen ja vieraanvarainen baarihenkilökunta. Hienoa työtä Gloria Palace! Moitteeton

 
23.8.2019

Kirjoittanut Jan B

Needs some improvements

Stayed at this hotel 11th - 22nd August with my husband and 22 year old daughter and first impressions were good. The staff were excellent particularly in the bar and restaurant where an electronic table service was in operation. Branded visited 11th - 22nd August with my husband and 22 year old daughter. First impressions were good. The service st the bar and restaurant was excellent with an electronic table service in operation.Drinks like proper Coca Cola and Gordon’s gin was a nice surprise. The room however was a disappointment, when you have paid for 3 adults but the room provides 2 cups and saucers so we couldn’t all have a coffee 2 glasses so the same for a cold drink, 2 chairs on the balcony only 2 could sit outside at once. But the worst bit was that we got 2 beds and 1 child’s fold up metal bed with all kinds of metal bits sticking out. The adult beds had a thin duvet on in case the air con made the room a bit too cool in the night but the child’s put me up bed did not.On the plus side the shower was lovely and powerful and air con good. The food was nice with show cooking of meat and fish each night and theme nights each nights. During our first few days the service at the bar was exceptional, the moment we sat down someone appeared to take our order. However, later on the hotel got much busier and obviously this had an impact on table service and caused long queues at the bar as people got fed up with waiting. What was more annoying is that there was a large influx of Spanish guests and the blatant preferential treatment of these guests was rather irritating with one of the waiters whose job it was to just take orders, was actually going to the bar and bringing the orders to their tables whilst we sat waiting or stood in the queue. The pool areas are nice, but be prepared to get up early to reserve a sun lounger. Also there are no chairs poolside, I have some mobility problems and getting up and down off the loungers a little difficult and a chair would’ve been better for me. I have left the worst till last be prepared for the fact that on your last day if you have a late flight you will be treat very shoddily. We managed to pay to keep our room on until 5.00pm which was good. But they stop your all inclusive at 12.00 midday. Don’t mind paying for drinks but wanting to have our last day at the pool, I went to see if I could pay for a full day all inclusive as some people do. But as I was trying to explain this to s nice Spanish lady at reception a very rude English lady interrupted and very abruptly said impossible you cannot extend your all inclusive ( I think she thought I was trying to get it for free ) She gave us a coupon to get lunch, but when we went to the outdoor snack bar we were told it was for the restaurant only ( what’s the difference?) as we were damp from the pool we didn’t bother. It’s as if they wash their hands of you on your last day. If they make some small improvements it will make a massive difference.

 
23.8.2019

Kirjoittanut DGlass Boston

Pool and layout was great. Room was a disappointment

Positives: the location is pretty good, and the hotel grounds are really beautiful and well set-up. We liked the pool area a lot. It seemed crowded, although there did seem to be just enough space for the guests at the times that we were there. The breakfasts has tons of choices, and there seems to be some sort of entertainment every night. Negative: the room, and -- to some extent -- the service received by the front desk staff. We wanted to have a really nice, relaxing trip, with our child, so, after looking through the on-line photos and description, we chose a Family Suite. What we didn't recognize is that some of the family suites are BELOW GROUND. Our family suite was one of these below-ground units. I didn't complain at first because I wanted to have a good, positive experience. However, we immediately noticed that the air conditioning was not functioning well, and that it was hot in the room, so we called for maintenance right away. The maintenance man came almost immediately, told us that the air conditioning was working, and then he left. We couldn't sleep that night because it really was very hot. On the second day, our phone rang. Someone from the front desk CALLED US to ask us how our room was. I told him that the air conditioning was not working well, that it was hot in the room, and that (since he called me to check on whether everything was okay), we needed a fan, or to have someone fix the air conditioning, or to get a different room that isn't so hot, so that we could sleep better during the rest of our time there. About 10 minutes later there was a knock at our door - I thought that they had brought us a fan or something to help the situation. A female staff member handed me a little envelope with my name on it. Inside the envelope was a coupon for a slight discount if we ate lunch or dinner at their hotel buffet restaurant (it was the same coupon that they gave us at check-in). This did not make me happy. I then went to the front desk and told them that we need a fan, or a different room. The first staff person didn't know what a fan was (albeit I spoke in English and I had forgotten how to say fan in Spanish), so he sent me over to someone else. Then I was told that it was not possible to change rooms, that they don't have fans, and that "it is hot here in the tropics". I told them that I have traveled all over the world, and that I never had this problem, and that they should be able to do more to fix the situation. What was supposed to be our relaxing, happy time away on a vacation had become a frustrating and unhappy moment. About an hour later, the same maintenance person appeared (the very same man who had told us the day before that the air conditioning was working). He did something for a few minutes, and said "OK", and left. From that point on, the air conditioning was working, and the room was cool. It was still subterranean, but at least we were able to sleep. I may stay at the Gloria Palace again if we return to Gran Canaria, which is a wonderful and beautiful island, but I think that the hotel should definitely price their below-ground rooms at a reduced rate as compared to their above-ground rooms.