Kokemuksia Corallium Dunamar -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,9 10:stä Perustuu 39 arvioon
Kokonaisuus
 
8,9 / 10
Puhtaus
 
9,0 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,6 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,8 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,6 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,6 / 10
Huone/huoneisto
 
8,8 / 10
Palvelu
 
8,7 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
Merinäköala
-
Lakanoiden vaihto useammin. Respan miehet ylimielisiä

Vahvistettu asiakas: 2020-02-27


10 10:stä

+
Upea näköala 11. kerroksesta. Siisteys. Todella palveluhenkinen, ystävällinen henkilökunta.
-
7 kerroksen baarin voimakas tuoksu. Tuliko se ilmastoinnista?

Vahvistettu asiakas: 2020-02-13


9 10:stä

+
Varustus ja puhtaanapito Ilahdutti. Jumpat, ilta ja päiväohjelmat, erilaiset altaat ja rauhakin.
-
Matalan siiven huoneiden äänieristetyksessä toivomisen varaa.Naapurien yskimiset ja siivoojien mekkalointi piti huolen herätyksestä vaikka artistina keikkamatkalla aamu unet olivat tarpeen.

Vahvistettu asiakas: 2020-02-08


10 10:stä

+
Kaikki oli onnistunutta.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-30


9 10:stä

+
aamiainen, monipuolinen ja maittava. hotellin sijainti lähellä rantaa ja palveluja
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-25


9 10:stä

+
Huone oli vast ikään remontoitu kohtuu hyvällä maulla (mattoja, tauluja jne). Suomessa nykyään ei maalata vanhoja väliovia ja karmeja vaan laitetaan uutta. Kanarialla ilm työ vielä riittävän halpaa. Vanhat kolhut toki jäävät näkyviin. Käytävän kaiteiden metalliosat jo nyt aivan ruosteessa. maalareiden jäljiltä. Vaikea paikka.
-
Ravintolasalin kalustus arkkitehtoonisesti ok, mutta käytännöllisesti aivan surkea; Tuolit aivan hullun malliset "puutarhajakkarat", joissa ei voinut käyttää selkänojaa ollenkaan, koska istuinosa liian pitkä. Istuintyyny vaaleaa materiaalia ja sotkeentuu muutamassa päivässä. Seinustoilla olevat rahimaiset penkit liian matalat. Alle tarvii ottaa koristetyynyjä, jotta ylettyi jollain tavalla ruokailemaan. Pöydät erittäin kevyrakenteiset, jotka liikkuvat liian herkästi. Vanhemmat ihmiset eivät voi ylös noustessaan ottaa tukea pöydän reunasta missään nimessä.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-25


9 10:stä

+
Sijainti, huone, aamiainen.
-

Vahvistettu asiakas: 2020-01-25


9 10:stä

+
Sijainti ja ulkomuoto.
-
Huoneessa, suihkun viemäri liian pieni joutui seisomaan vedessä. Lisäksi huoneessa oli paljon pieniä elukoita.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-23


10 10:stä

+
Tulen tähän hotelliin toistekin mutta eri matkatoimiston kautta. Matkatoimiston sivut epäselviä mm. huoneistojen ja puolihoitojen suhteen. Selvästi sanotaan, että juomat kuuluvat kyllä rajoitetusti pulihoitopakettii. Jouduin maksamaan tilatuista juomista 100er lähtiessä. Samoin "kampanjahuoneista" ei ole mitään mainintaa matkatoimiston sivulla. Matkatoimisto on varmaan syyllinen myöskin siihen, että suomalaiset majoitetaan hotellin "kellarikerroksiin" niinkuin minunkin tapauksessa.
-
Hotelli sinänsä siisti, paikka hyvä ja kohtelias ja reipas palvelu palvelu Tiesin sen jo kun tilasin matkan.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-23


9 10:stä

+
Hyvä sijainti, ystävälliset tajoilijat ja kokit. Siisteys.
-
Parisängyt eivät pysy yhdessä. kiinnitys sänkyihin.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-18


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Corallium Dunamar -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

81% matkustajista suositttelee

1121 arvostelua
Erinomainen
 
493
Erittäin hyvä
 
402
Hyvä
 
136
Ei kovin hyvä
 
65
Huono
 
25

Viimeisimmät 5 arviota

26.1.2020

Kirjoittanut nvonh Vantaa, Suomi

Hyvä aikuisille suunnattu hotelli loistavalla sijainnilla

Hotellin sijainti ei voisi olla enää parempi, ranta palveluineen ihan vieressä. Parvekkeelta aukesi hieno merinäköala. Siistit huoneet ja viihtyisät allasalueet, joita oli useampi. Meillä oli puolihoito, eli buffetaamiainen ja illallinen. Molemmissa ruoat olivat todella hyviä, ainut miinus oli ravintolan koko, jonne ei aina meinannut mahtua ruokailemaan.

 
18.1.2018

Kirjoittanut tuomask765 Espoo, Suomi

5/5

Viikon lomamatka tammikuussa. Hotelli oli oikein hyvä! Upeat piha/allasalueet, aamupala ja illallinen mainiot. Koko hotellin henkilökunnalle vielä erityismaininta. Ei voi hotellilta juuri enempää vaatia. Kiitos!

 
22.12.2017

Kirjoittanut PasiSav Savonlinna, Suomi

Joululomalla

Olimme lomalla joulua edellisellä viikolla. Hotelli vastasi luokitusta, siisteys huippuluokkaa, kuten myös palvelu. Aamiainen monipuolinen, kuten myös päivällinenkin. Sijainti keskeinen, jokapuolelle lyhyt matka. Uima-altaat hyvin hoidettuja, kuten myös pihakin! Suosittelen lämpimästi!!!!

 
24.8.2020

Kirjoittanut Mikehingley1 Telford, Yhdistynyt kuningaskunta

Worst Hotel Ever

DO NOT BOOK THIS HOTEL UNDER ANY CIRCUMSTANCES. the staff are rude, especially in reception. The food is awful and the entertainment is very, very poor. The choice of All Inclusive drinks is extremely limited, unless you pay to upgrade but that is extortionate (hundreds of euros). Late checkouts cost 10 euros per person per day and even then, they cancel your door cards before it's time to leave. AWFUL JUST AWFUL KEEP AWAY.

 
9.3.2020

Kirjoittanut Nico P Herk-de-Stad, Belgia

pleasant hotel with good value for money

Nice and clean hotel on an unique location with beautiful views. We have stayed all inclusive and would recommend it for the good quality of food and drinks. Maybe there was a little variety of food for lunch, but the quality was good. We recommend the El Ancla bar in the evenings for the good quality of drinks, however the entertainment was poor. The bar staff made us feel welcome. We recommend the Coral bar for its nice views over the sea, however the opening hours are limited and the coffee (Nespresso) has to be paid. The La Sal bar was to busy for us and there was cava out of plastic cups, which we didn't like... so we went only once. The Mediterraneum restaurant needs to get an interior update, but the main dish had an excellent quality, which was surprising tasteful (steak). The hotel area on ground level was easy to acces on from the beach area with your roomcard. All floors were reachable by lifts. We recommend the hotel and and will definitely go back.