Kokemuksia Lopesan Costa Meloneras Resort Spa & Casino -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,1 10:stä Perustuu 102 arvioon
Kokonaisuus
 
8,1 / 10
Puhtaus
 
8,7 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,1 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
7,9 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,4 / 10
Ruoka ja juoma
 
8,1 / 10
Huone/huoneisto
 
7,5 / 10
Palvelu
 
8,4 / 10

Viimeisimmät arviot


8 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2020-02-13


8 10:stä

+
Hyvä sijainti ja hotellin hyvä ilmapiiri.
-
Standard tason huoneistot kaipaavat pikkuhiljaa pientä pintaremonttia. Kylpylähinta liian korkea hotellin asukkaille, ottaen huomioon, että Apollomatkojen retkissä mainostetaan ko. hotellin kylpylää samalla hinnalla.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-14


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-26


10 10:stä

+
-
Voisiko jokailtainen iltashow, joka kesti kello 23.00 saakka olla kauempana hotellihuoneista vaikka Cafe del Marissa? Kova jumputus häiritsee iltaunisia, lapsia ...

Vahvistettu asiakas: 2019-10-19


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2018-12-27


9 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2018-12-13


10 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2018-12-06


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Lopesan Costa Meloneras Resort Spa & Casino -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

86% matkustajista suositttelee

7205 arvostelua
Erinomainen
 
4275
Erittäin hyvä
 
1900
Hyvä
 
645
Ei kovin hyvä
 
196
Huono
 
189

Viimeisimmät 5 arviota

24.12.2019

Kirjoittanut 21niinat Espoo, Suomi

Neljän tähden resort

Tulimme viettämään joulua Kanarialle ja valitsimme tämän hotellin ystäviemme suosittelemana. Hotelliin saapuminen on jo kokemus itsessään; aula huokuu lämminhenkistä ylellisyyttä. Vastaanottotiskillä palvelu oli ammattimaista ja ystävällistä. Huoneeseen päästyämme huomasimme, että kaikki on ihan jees, mutta kulunutta. Turvalokeron maksullisuus (16,10 eur) tuli täysin puun takaa. Muuten hotellin hinnat olivat sangen kohtuullisia ja aamupala monipuolinen. Hotelli on täysin ansainnut neljä tähteänsä.

 
7.11.2019

Kirjoittanut valkoinen1 Espoo, Suomi

Viikon golfmatka ensimmäistä ja viimeistä kertaa tähän hotelliin.

Hotelli on aivan liian massiivinen. Jo kirjautumisesta lähtien palvelu oli heikkoa-pitkä kiemurteleva jono johti virkailijan luo, jolla ei ollut kiinnostusta eikä aikaa minkäänlaiseen kommunikaatioon- avain vain tylysti käteen. Huone oli standardihuonetta astetta kalliimpi luvatulla view näkymällä, mutta maisema oli pieni allasalue. Allas-alueita on paljon, mutta iltapäivisin pelien jälkeen olisimme hetken lueskelleet lepotuoleissa, mutta se ei onnistunut, koska kaikki olivat varattuja ainakin pyyhkeillä. Matkassamme oli puolihoito ja todella se oli puolihoito, vain aamiaisen pystyimme syömää, koska illallinen oli syömäkelvotonta. Lisäksi ruokasalissa kaikui ja se oli meluisa. Kokeilimme illallista kolme kertaa, mutta joka kerta poistuimme muualle syömään. Vinkki- mene aamiaiselle heti, kun aukeaa, jotta saat ulkoa pöydän ja vältyt ryntäilyltä ja kyynärvarsilta. Palvelu oli siis heikohkoa, mutta en syytä siitä henkilökuntaa, koska noin tuhannen asiakkaan palveluun olisi ilmeisesti tarvittu enemmän henkilökuntaa ja johdon halua ottaa hotellin asiakkaat vieraina eikä massiivisena jonona. Ennen olemme majoittuneet Grand hotellissa ja Riussa, joissa olemme viihtyneet.

 
16.3.2019

Kirjoittanut Pirtsi Tampere, Suomi

Lomareissulla

Olimme ensimmäistä kertaa Kanariansaarilla ja päädyimme valitsemaan tämän hotellin. Hotellivalinta osoittautui onnistuneeksi, joskin hotellin valtava koko pääsi hiukan yllättämään.. Palvelu ystävällistä, joskin henkilökunnan englannin osaaminen ei kaikilla ollut kovin vahvaa, mutta toimeen tultiin :) uima-altaiden vesi ihanan lämmintä eikä aurinkotuoleillekaan tarvinnut rynniä klo 7.. Aamiaiset todella hyviä, mutta erikoista oli että toisen illallisbuffetin ruoka oli heikompitasoinen kuin toisessa - ja sen olivat kyllä muutkin asiakkaat huomanneet. Kaikenkaikkiaan ihana loma korkeatasoisessa hotellissa loistavalla sijainnilla, voisimme ehdottomasti tänne uudelleenkin.

 
23.10.2018

Kirjoittanut katariina102 Rovaniemi, Suomi

Tulipa käytyä

Viikon reissu 2hh standard päärakennuksessa puolihoidolla. Kuvat antoivat odottaa enemmän, yleiset tilat, puutarha ja allasalueet 4*, mutta huoneet todella ankeat ja kuluneet 2*. Siisteystaso kuitenkin huippuluokkaa, samoin henkilökunnan palvelualttius ja ystävällisyys. Aurinkoisen paikan löytyminen allasalueilta työlästä runsaiden palmujen vuoksi, lisäksi aurinkotuolien varaaminen aamuvarhaisella näytti olevan suosittua. Buffetravintolat vaikuttivat enemmänkin koulu- tai työmaaruokaloilta sisustukseltaan sekä tunnelmaltaan, itse en toista kertaa ottaisi puolihoitoa, illallinen ei todellakaan ollut nautinnollinen hetki, pikemminkin tuntui että hommasta oli suoriuduttava nopeasti, jotta seuraaville saadaan paikat. Ravintolaresurssit eivät lähimainkaan vastaa asiakasmäärää. Tallelokerosta ja huonewifistä erillinen maksu, myös rantapyyhkeen vaihdosta pieni maksu.

 
18.2.2018

Kirjoittanut HarriL150

Hyvä valinta

Hieno tyylikäs hotelli erinomaisella sijainnilla. Hieno, suuri piha-alue altaineen. Palvelu erinomaista samoin aamupala. Hyvä valinta perheille ja myös iäkkäämmille.Hotelli ei ole enään uusi, mutta pidetty hyvässä kunnossa.