1. Lento & hotelli

  2. Huonetyyppi

  3. Lisäpalvelut

  4. Tiedot

  5. Vahvista

  6. Valmis

Kokemuksia Fanar Hotel & Residences -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
9,2 10:stä Perustuu 74 arvioon Reevoo.com
Kokonaisuus
 
9,2 / 10
Puhtaus
 
9,1 / 10
Palvelu
 
9,2 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,9 / 10
Ruoka ja juoma
 
9,0 / 10
Huone/huoneisto
 
9,1 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
9,3 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,1 / 10

10 viimeisintä arvostelua


9 10:stä

,

+
Hyvä vaihteleva AI ruoka.
-
Minibaari saisi sisältyä huoneen hintaan.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-27


9 10:stä

Markku,
Helsinki

+
Nopea sisäänkirjautuminen ja reagointi ongelmiin.Loistava ruoka, viihtyisät sisä-ja ulkotilat, ystävällinen palvelu
-
Huoneen luovutus myöhemmäksi lähtöpäivänä, koska lento oli vasta illalla.Apollo voisi neuvotella hotellin kanssa tästä.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-06


10 10:stä

Tommi ,
Tampere

+
Hieno hoidettu ympäristö, hyvät rannat ja altaat, ruoka hyvää ja monipuolista, polkupyörien lainausmahdollisuus, kuntosali, huoneessa hyvä ilmastointi, riittävä all inclu juomavalikoima ....
-
Tärkeä: myöhäisille uloskirjautujille pitää olla selkeästi paremmat suihku- ja pukuhuonetilat. Yksi suihku ei todellakaan riitä, minimissään pitää olla kolme. Samoin pitää olla penkit tai tuolit missä istua, naulakot seinään niin ei tarvitse vaatteiden lojua lattialla, kunnon ilmastointi myös näihin tiloihin. Muistutti enemmän hörykeitintä nämä tilat.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-06


9 10:stä

Leena,
Salo

+
Päivittäiset teema-illalliset Aubergine-ravintolassa. Muistakaa tehdä varaus etukäteen! Hyvä ja ystävällinen palvelu. Todella siistiä hotellissa ja koko alueella.
-
Pienen kotieläinalueen voisi siirtää kauemmaksi auringonottoalueesta. Se kerää melkoisesti alueelle naakkoja tai vastaavia, jotka pitävät tosi kovaa meteliä koko päivän, sotkevat ja nokkivat ja hyppivät auringonottajien pöydillä ja tuoleilla.

Vahvistettu asiakas: 2018-12-05


9 10:stä

Maria,
Helsinki

+
Todella hyvät ruoat ja ystävällinen palvelu. Hieno, iso hotellialue. Hotellin omat rannat hyvät.
-
Huoneen siisteys oli oikein hyvä, mutta yleisten tilojen ei niin hyvä, mm. yleiset wc:t oli usein todella siivottomia (niitä ei ilmeisesti siivottu kuin kerran päivässä) ja uima-allasalue yleisesti siivoamaton. All Inclusiven juomavalikoima oli suppea eikä vesipulloja saanut baareista, vain kaksi 0,5l pulloa huoneeseen per päivä, joka on todella vähän noissa lämpötiloissa. Vaikka muuten erinomaiset ruoat, niin kasvisruokailijat huonosti huomioon otettu eikä erikoisravintoloissa mitään syötävää kasvissyöjille. Hotellin kokoon nähden pieni ja huonosti varusteltu kuntosali.

Vahvistettu asiakas: 2018-04-11


9 10:stä

Laura,
Lahti

+
Tosi hyvät rannat (3kpl), altaat, siisti ympäristö, erittäin monipuoliset ruokailumahdollisuudet kolmessa ravintolassa, paljon aktiviteetteja, ystävällinen palvelu. Paljon huomioituja yksityiskohtia. Täydellinen paikka rantalomaan.
-
Tietoa retkistä hintoineen myös englanniksi tai paras tietysti olisi myös suomeksi. Kuljetus, vaikka sitten maksullinenkin, Salalahiin edes muutama kerta viikossa. Taksi huikean kallis, n. 70€ mp. Yksin matkaavalle vähän liikaa.

Vahvistettu asiakas: 2018-04-11


9 10:stä

MOI,
Kirkkonummi

+
Toimivuus, siisteys, ystävällinen palvelu, laaja ja monipuolinen/viihtyisä hotelli-alue ja sen ympäristö Marinan puolella.
-
Lisää aurinkotuoleja rannalle. Hotellin ja palvelujen esittely loman alussa, missä mitäkin.

Vahvistettu asiakas: 2018-04-04


8 10:stä

Leena,
Hollola

+
-ruoka -ystävällinen henkilökunta -sijainti -rannat
-
-aurinkotuoleja liian vähän rannalla,tuoleja varataan heti aamusta,eikä niitä riitä jokaiselle -jos jotakin maksullisia palveluja ottaa,hinnat pitäisi ilmoittaa selkeästi,esim.verot mukaan lukien

Vahvistettu asiakas: 2018-03-21


10 10:stä

Merja,
Turku

+
Siisteys ja ystävällinen henkilökunta
-
Respassa annetaan neuvo viimeisenä päivänä, että voi käydä suihkussa Gym tilassa. Siellä oli pelkät vessat, joten piti peseytyä rantasuihkussa.

Vahvistettu asiakas: 2018-02-28


9 10:stä

Kari,
Lappeenranta

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-04-03


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Fanar Hotel & Residences -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.

Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

1321 arvostelua
Erinomainen
 
840
Erittäin hyvä
 
358
Hyvä
 
70
Ei kovin hyvä
 
26
Huono
 
27

Viimeisimmät 5 arviota

15.4.2018

Kirjoittanut Heltonen Lahti, Suomi

Hieno, aurinkovarma rantalomakohde!

Hyvä, iso, uudehko hotelli ,siisti ympäristö. Loistava AI-ruoka, viisi eri ravintolaa kuuluu pakettiin. Päärakennuksessa olevassa Soukissa on iso buffet, muissa menu ja niihin täytyy tehdä illallisvaraus. Myös aamiaista sai useammassa paikassa. Lounas paikkana Breakers ravintola rannalla mukava, grillaavat siellä jotain joka päivä. Voi mennä rantatunikassa suoraan rannalta syömään ja syömisen ajaksi tavarat voi jättää tuoliin. Mahtavat hiekkarannat, hienoa valkoista hiekkaa. Kolmatta rantaa voi kävellä/ juosta pitkälle. Rantoja oli kolme, joten ei ruuhkia. Vain rantatuoleista ajoittain pulaa. Kaksi rantaa on suojattu aallonmurtajilla, joten oikea uiminen onnistuu ja ovat hyviä myös lapsille. Kolmannella rannalla on kunnon aallokko, muttei vaarrallisen isot aallot kuitenkaan. Hienot olivat myös hotellin altaat, tosin niissä ei ees käyty, koska merivesi oli todella lämmintä maaliskuussa. Erittäin siistiä joka paikassa, mukava henkilökunta, aasialaisia enimmäkseen,... ja tietty pienillä tipeillä palvelu paranee. Polkupyörillä voi polkea naapurihotellin alueelle ja aallonmurtajille, vaihtelua sekin auringonottoon ja varjon alla löhöilyyn. Illalla musiikkia ja esiintyjiä ulkona klo 23.30 saakka, mikä hieman saattaa häiritä joissakin huoneissa. Ostimme yksityisen "rantaillallisen" merenantimista tehtynä, tätä myi Ahmed- niminen rantabaarimikko. Ruoka oli hyvää, mm. Salalahin lobsteria, isoja katkarapuja jne., mikäli noista pitää. Ainoastaan hinta ei ollut se mitä sovittiin, he (hän) kun eivät ilmoita veroja ja muita maksuja, joten hinta melkein tuplaantui. Samoin kävi myös lähtöpäivänä, kun jatkoimme toisen huoneen pitämistä klo 18 saakka. Sovittuun hintaan tuli taas verot päälle.

 
19.8.2019

Kirjoittanut Maj Rajneesh A Muscat, Oman

Excellent hotel in Salalah with marine inside the compound

Lovely rooms and facility at Fanar Resorts and hotel part of Hawana located about 20 kms from Salalah city. Private beach, mini zoo , kids play area , swimming pools to engage the guests. Nice pool side bars and restaurants in the property. Marine walk is lovely at night with number of restaurants and activity’s around.

 
18.8.2019

Kirjoittanut BH00973 Dubai, Arabiemiirikunnat

Unpleasant experience for 93 OMR per night

We stayed in Fanar hotel during Eid Holiday. We paid 93 OMR per night, for the so called resort with great beach. The beach is not clean, there is garbage all around the beach and cables and INDUSTRIAL SHIP. Yes, that's correct. Industrial Ship parking in the beach. During our 5 nights stay, we asked the manager to move us to a quiet place, because during our first two nights we stayed in STORK building. There were kids running and screaming all around the building. Also on the 2nd night at 3:30AM, one of the staff members came and knocked on the door 4 times. When we woke up and opened the door, the guy said "ROOM SERVICE". Unfortunately I couldn't do anything to him but telling him that he came in the wrong hour of the day. Last but not least, the cleanliness quality, and furniture age is not great. We stayed in room 5328, the night table was all scratched and damaged. However we had a huge balcony (as big as the room) that we didn't use at all. Think twice before booking in this hotel, because the cost for the service you get, is not great. The manager MAGED tried to help us a lot, but I think the hotel is not in sync. Because with everything he tried to do, the rest of the employees had no idea. Did I mention the 93 OMR/per night was without a breakfast?

 
17.8.2019

Kirjoittanut MohammedAbdElrahman Muscat, Oman

Fantastic Hotel & Staff

thank you very much for making our vacation a great memorial holiday, the hotel is fabulous and the staff are very helpful and charming, the rooms are clean and housekeeping is great,a wonderful place for kids with alot of activities to do, the astonishing mini zoo with rabbits and ducks blown up my kids minds,the loved it so much,we had a great unforgettable stay there and we definitely come back again, only one suggestion would be a great fantastic add, to organise with the awua park facility,by making a discount for hotel residents or even any kind of payment advantage for hotel residents, but overall this is the best hotel to spend khareef in sslalah #hawana_salalah is the best

 
16.8.2019

Kirjoittanut EMG-travelling Doha, Qatar

Amazing.. outstanding.. perfect

The hotel is just perfect From the facilities to the staff to the food to the room service... just an am2azing experience and relaxing atmosphere where nothing can upset you. I just wanna thank all the staff in the reception, the pool, the restaurant, parking, cafe, and beach and hopefully I didn't forget anyone Thank you all for turning this small vacation to a perfect memorable experience Will definitely come again Note: the resort is part of Hawana Salalah