Kokemuksia Radisson Goa Candolim -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
7,9 10:stä Perustuu 9 arvioon
Kokonaisuus
 
7,9 / 10
Puhtaus
 
8,3 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
7,1 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
7,6 / 10
Huoneen varustetaso
 
6,8 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,1 / 10
Huone/huoneisto
 
7,8 / 10
Palvelu
 
7,8 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
Tiivis, viihtyisä rakenne ja palvelukokonaisuus
-

Vahvistettu asiakas: 2020-02-21


8 10:stä

+
Hyvä sijainti, siisteys, rauhallisuus
-
Ravintolan tasoa pitäisi nostaa, se ei lähelläkään hotellin tasoa.

Vahvistettu asiakas: 2020-01-24


2 10:stä

+
Huone ihan ok.Siivous aika onneton.Lattialla hiekkaa ja likaa koko loman ajan.Koko ajan saa pyytää jotain mitä puuttuu huoneesta.Palvelu surkea.All in clusive ei toimi lainkaan.Juomaa/ruokaa joutuu odottamaan 30-120 min jos nyt tulee ollenkaan.Osa tilauksista unohtuu kokonaan.
-
Yksi baari/ravintola auki eikä niin että lasia kuljetetaan pitkin hotellia.Laskin kerran että ainakin 5 tyyppiä kuljetti vesipulloa ennenkuin tuli altaalle.Johonkin edes selkeä aukioloaika ja selvitys mikä kuuluu all in clusiveen.

Vahvistettu asiakas: 2019-12-20


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Radisson Goa Candolim -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

0% matkustajista suositttelee

999 arvostelua
Erinomainen
 
428
Erittäin hyvä
 
295
Hyvä
 
141
Ei kovin hyvä
 
75
Huono
 
60

Viimeisimmät 5 arviota

19.1.2017

Kirjoittanut Niko-Janne

India is not for everybody

Keskitasoinen perussiisti all inclusive -hotelli hyvällä paikalla Pohjois-Goassa. Hotellissa on ystävällinen, palvelualtis henkilökunta. Tosin huoneeseen päivittäin kuuluvia vesipulloja, vessapaperia ja puhtaita pyyhkeitä sai kahden viikon aikana useampaan kertaan soittaa erikseen. Soiton jälkeen palvelu pelasi aina nopeasti ja moitteettomasti. Hotelliin tullessamme saimme varaamamme mukavan parvekkeellisen huoneen, mutta ilman parveketta. Vaihto ei onnistunut, koska hotelli oli kuulemma täynnä. Seuraavan päivän iltana sitkeän yrittämisen jälkeen huoneen vaihto kuitenkin onnistui ja pääsimme F-rakennuksen päähän paikallisen omakotitalon eloisan pihan yläpuolelle. Ruoka oli varsinkin ensimmäisen viikon hyvää ja maittavaa, tosin kasvispainotteista. Tuore valkosipulilla ja juustolla maustettu tandooriuunissa terassilla valmistettu naan-leipä oli aivan mahtavaa varsinkin maukkaiden keittojen kyytipoikana. Toisella viikolla alkoi kuitenkin haluta jo jotain muutakin ja kävimme jonkin verran ulkona syömässä. Aamiaisella oli mahdollisuus munakkaisiin ja paistettuihin kananmuniin. Freshmade punajuuri-inkivääri tuoremehu oli mielenkiintoinen tuttavuus. Hotellin sijainti on hyvä Candolimin vilkkaan pääkadun kupeessa. Lähellä on putiikkeja ja ravintoloita moneen lähtöön. Rantaan on 5-10 minuutin kävelymatka. Intiassa kun ollaan, äänet ja hajut ovat läsnä ja lähellä. Parvekkeelta oli mukava katsella kapeata sivukatua hitaasti lönkytteleviä lehmiä, koiria ja hindunaisia ja -miehiä päivittäisissä askareissaan. Intiassa asiat joko toimivat tai sitten ne eivät toimi. Riippuu päivästä. Skottiystäväni Thomaksen sanoin: "India is not for everybody".

 
1.5.2020

Kirjoittanut BernardBertram Lontoo, Yhdistynyt kuningaskunta

Very Nice place

We knew this Hotel when it was a local run business- poor quality but Radisson have really upgraded the Hotel, rooms & restaurants. Much more attractive than before. It's almost opposite Chocolatti. The beach is a good 10 min walk & you have to trudge through the sand to get to any decent Shack. Calamari is not far away. The food is ok.

 
27.4.2020

Kirjoittanut shubham a Kalkutta (Kolkata), Intia

Shattered expectations

After seeing flooded positive reviews about the hotel , our expectations were quite high. We were high on energy after relaxing 2 beautiful days in South Goa. We were relaxed because of the brand name of radisson . Checkin was 2 pm and we reached 2:10 still our rooms were not ready . After waiting for 15 mins they said it will take another 10 mins so we decided to go for lunch . When we returned after 45 mins our luggage was still at reception . We had an infant with us and booked 2 executive rooms & The hotel was at maximum 30% occupied due to COVID-19 fear still they couldn't allot us any room on the ground floor even after much requests. Our executive room was too small and congested , we wondered how STANDARD, SUPERIOR AND DELUXE ROOMS must have been 😂. Room service was so pathetic that we had to literally go down and call the person everytime we needed something . I know all these may sound too exaggerated but it literally happened with us . The only good thing about the hotel was it's location and that too was compromised. There was no space inside to park our scooters and we needed to park it on the main road at the other plot . My wife was so pissed off everytime walking to hotel with my kid in arms and climbing the stairs to the room . We thank God that our stay was only 2 days here .🙏

 
1.4.2020

Kirjoittanut Denise S Suur-Manchester, Yhdistynyt kuningaskunta

Brilliant hotel

We could not have picked a better hotel than the Radisson in Candolim. The staff are all so amazing and go out of their way to make you feel welcome. The food in the restaurant was exceptional. So thank you to all the staff for making our first and hopefully not our last visit to India so brilliant.

 
27.3.2020

Kirjoittanut CarolineU949 Southampton, Yhdistynyt kuningaskunta

STANDARD RADISSON WITH GOAN HOSPITALITY (MOSTLY)

When we arrived at Radisson, Candolim we had a very friendly greeting and were given a nice room which was missing some of the things that Booking.com told us we should expect, ie, bathrobes, seating area, desk, slippers, however on pointing this out those problems were rectified with grace, thank you. In the morning we were expecting the daily newspaper but it didn't appear and were told that the Radisson did not provide this service, we could look at a copy in reception, however we were delighted that from then on, for the following week and newspaper was slid under our door every morning, thank you again. We tried the restaurant as we were staying on a bed and breakfast arrangement but found it to be deafeningly loud, chaotic and busy, although we could see that there was every type of breakfast one could possibly want we didn't like the ambience so scurried off! We had a pleasant stay at the Radisson until our last day.