1. Lento & hotelli

  2. Huonetyyppi

  3. Lisäpalvelut

  4. Tiedot

  5. Vahvista

  6. Valmis

Kokemuksia Radisson Blu Resort Fujairah -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Kokemukset ovat kolmannen osapuolen, Reevoon, keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
Kokonaisuus
 
7,9 / 10
Puhtaus
 
8,7 / 10
Palvelu
 
7,6 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,1 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,4 / 10
Huone/huoneisto
 
8,5 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
7,9 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
8,1 / 10

10 viimeisintä arvostelua


9 10:stä

Kirsi,
Salo

+
Lähellä rantaa, hyvä ja monipuolinen ruoka, ystävällinen ja auttavainen henkilökunta, iltaohjelmaa riittävästi,siisteys huoneessa ja yleisissä tiloissa.
-
Väljempi tila syödä ja hakea buffasta ruokaa, tausta musiikki hiljempi

Vahvistettu asiakas: 2019-03-18


9 10:stä

Jenni,
Ojakkala

+
-
Ruokailuihin ei pitkiä välejä.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-18


8 10:stä

,

+
-
Avainkortti mykistyi päivittäin vaikka ei ollut lähellä puhelinta.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-18


9 10:stä

Anne,
Raasepori

+
Ruoka oli hyvää viikossa ei ehtinyt kyllädtyä. Siistiä. Hyvä palvelu.
-

Vahvistettu asiakas: 2019-03-13


9 10:stä

,

+
Hyvä sänky, hotelli ihan rannalla.
-
Breezessä hidas ja sekava tarjoilu.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-13


9 10:stä

Erkki,
Tampere

+
Hyvä ruoka,Isot allasalueet,rauhallisuus hyvää livemusiikkia iltaisin
-

Vahvistettu asiakas: 2019-03-11


9 10:stä

,

+
Siisteys, asiakaspalvelu, liikunta, sijainti meren rannassa
-
Perheille huoneet mistä pääsy huoneiden kautta toisiin huoneiseen. Ulkoelokuvat ja ulkomusiikki häiritsivät todella paljon. Olisi ollut kiva saada huone rauhallisemmalta alueelta ja vaikuttaa etukäteen huoneen sijaintiin. Ravintolaan juoma-automaatit limsalle, vedelle ja kahville. Nyt juoman sai usein vasta, kun ruoka oli lähes jo syöty. Kaikkiin uima-altaisiin lämmitys. All inclusiven alkamisen aikaista nimen tulopäivänä. Nyt maksettiin viikosta ruokailu, mutta siitä jäi osa aterioista puuttumaan, kun all inclusive alkoi niin myöhään. Muissa hotelleissa aikataulusta on joustettu silloin kun viimeisenä päivänä ei kotimatkan takia syödä mitään.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-11


8 10:stä

Janne ,
Jyväskylä

+
Suhteellisen siisti, henkilökunnan palvelu suhteellisen hyvää, mm. syntymäpäivät yms. huomioidaan oma-aloitteisesti. Ranta ok. Hyvää oikeasti lämmitetty allas, mitä yleensä ei ole vaikka mainostetaan.
-
All inclusiven jälkeen muu hinnoittelu kohtuuttoman kallista, käytännössä ei kannata ostaa mitään ylimääräistä. Vesiurheilu ylihinnoiteltua joten tosi harva käytti niitä ylipäätään. Yleensä kohteissa all inclusiven päälle saa joskus "parempaa" ruokaa. tuossa hinnoittelu sellainen, ettei mitään järkeä. Tämän vuoksi muut ravintolat olivat illalla tyhjiä? Varsinainen ruokapaikka Breeze varsin meluisa

Vahvistettu asiakas: 2019-03-04


8 10:stä

Maiju,
Savonlinna

+
Isot huoneet, hyvä aamiainen, ystävällinen palvelu, hyvä ranta
-
Enemmän länsimaisia ruokia, tehokkuutta ravintolan juomatarjoiluun, iltaohjelmaa (animation team, taikuria, komediashow, musavisaa tms.) Kierrätystä.

Vahvistettu asiakas: 2019-03-04


8 10:stä

,
Helsinki

+
Ruoka oli maittavaa ja runsaasti vaihtoehtoja.
-
Baarien juomatarjoilussa oli aina joku ongelma. All inclusive alkoholeja oli vaikea saada. Oliko henkilökunta opastettu ymmärtämään väärin ja keksimään tekosyitä?!

Vahvistettu asiakas: 2019-02-27


Katso kaikki arvostelut

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Radisson Blu Resort Fujairah -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.

Mitä odottaa

  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

73% matkustajista suositttelee

2059 arvostelua
Erinomainen
 
932
Erittäin hyvä
 
633
Hyvä
 
285
Ei kovin hyvä
 
107
Huono
 
102

Viimeisimmät 5 arviota

8.3.2019

Kirjoittanut Salla79

Ränsistynyt hotelli jonka puitteet ja palvelutaso ei vastannut odotuksia

Perheemme (2 aikuista ja 2 lasta, 6 ja 4v) lomaili hotellissa tammikuussa 2019. Seuraavassa yhteenveto hotellin epäkohdista ranskalaisin viivoin: - Hotelli on ränsistynyt ja siisteystaso ei mielestämme vastaa 4 tähden hotellia! Kaikki on kulunutta ja nuhjuista, niin hotellin sisällä kuin ulkonakin (esim. ulkorakennukset, aurinkotuolit, uima-altaat ym. puitteet) - Karu todellisuus hotellin kunnosta ja siisteystasosta paljastui heti kun saavuimme hotellille todella sankan ja epämiellyttävän puhdistusaineen hajun saattelemana huoneeseemme hotellin sivusiivessä. Huone oli ränsistynyt, huonekalut kuluneita ja vessa todella epäsiistin näköinen. Nettisivujen kuvat (varsinkin ne joita matkanjärjestäjämme Apollo käyttää), jonka perusteella hotellin varasimme, eivät todellakaan vastaa todellisuutta! Valitin asiasta hotellin vastaanotossa ja saimme myöhemmin vaihtaa huonetta, joka oli kunnoltaan samankaltainen mutta isompi kuin aikaisempi. Laiha lohtu mutta kuitenkin jotain.. - Uima-altaita on hotellikuvauksen perusteella 5 mutta todellisuudessa ainoastaan 2 (joista toinen on pieni kahluuallas!) joissa tähän aikaa vuodesta on sen lämpöinen vesi että niissä voi uida. Aikamoinen pettymys tämäkin!! Epäilen myös suuresti tämän yhden ainoan altaan + pienen kahluualtaan veden puhtautta sattuneista syistä joihin palaan myöhemmin. - Perheystävälliseksi hotelliksi luvatussa paikassa on lapsille hotellin pihalla yksi pieni leikkipaikka, joka sijaitsee täysin varjoisassa paikassa. Leikkipaikalla on näin tammikuussa todella kylmä eikä siellä ole juuri mitään mielekästä tekemistä lapsille - yksi kiipeilyteline ja yksi keinulauta.. - Lasten kohokohta matkalla on yleensä jätskitarjoilu, joka meilläkin kuului ”all inclusive”-pakettiin. Karu todellisuus tämänkin osalta oli kaksi ”jätskibaaria” isolla hotellialueella (toisin sanoen 2 pientä erittäin vanhan näköistä pakasteallasta, joiden kunnosta tuli heti epävarma olo..). Tarjoilu aloitettiin vasta kello 12:30 (ei kello 12 kuten nettisivuilla mainitaan!), jonka jälkeen jäätelö oli usein loppu tai se oli kertaalleen/moneen kertaan sulanutta. Myös tämän terveysvaikutuksia uskallan epäillä ja palaan tähänkin asiaan hieman myöhemmin. - Tarjoilu hotellilla oli ala-arvoista, välillä jopa naurettavan hidasta ja epäorganisoitua. Juotavien tilaaminen ruokailujen yhteydessä oli käytännössä niin hidasta että juomat saapuivat siinä vaiheessa kun ruoka oli jo syöty. Kaikkea piti odottaa ja pyytää moneen kertaan. Tarjoilijat kyllä tekivät parhaansa mutta heillä ei kerta kaikkiaan ollut toimivaa järjestelmää/prosessia, jonka mukaan toimia. Lukuisat tarjoilijat kysyivät kerta toisensa jälkeen huonenumeroa kun heiltä kysyi missä aikaisemmin tilatut juomat/kahvit/pikkulusikat/ym. tarpeelliset asiat joita pyysimme ruokailujen aikana viipyivät. Lopputulema olikin sitten välillä että saimme tuplamäärän juotavia eri tarjoilijoilta ruokailun päätösvaiheessa. Totaali kaaos toisin sanoen! Sama pelleily toistui lähes kaikissa hotellin palvelutilanteissa. - Hotellikuvauksessa mainitaan että ravintoloita olisi valittavana muitakin kuin pääravintola Breeze. Todellisuudessa ravintoloita on ainoastaan Breeze, jossa kaikki hotellin lukuisat vieraat käyvät aamiaisella, lounaalla ja päivällisellä koska esim. ”all inclusive”-lounas rantaravintolassa on täysin ala-arvoinen! Sitä ei kerta kaikkiaan voi kutsua muuksi kuin epäterveelliseksi snack-välipalaksi (ranskalaisia/nugetteja/valmispizzaa lämpölampun alla..) Listalta tilattu lounas ja illallinen rantaravintolassa on niin kallis ettemme edes harkinneet sitä vaihtoehtona Beeze ravintolan tarjoamalle "all inclusive" lounaalle/illalliselle. - 4-vuotias poikamme sairastui matkamme kolmantena päivänä rajuun vatsatautiin, hän oksensi moneen kertaan yön aikana ja oli seuraavana aamuna jo hyvin heikossa kunnossa. Käännyin tästä syystä hotellin puoleen pyytääkseni apua. Sain heti alkuun kuulla ettei hotellilla ole lääkäriä (seikka joka olisi syytä mainita kun kyseessä on perhehotelli, jossa suuri osa vieraista on pieniä lapsia!) mutta että voin tilata hotellin (ylihintaisen = tuplasti kalliimpi kuin tavalliset) taksin lähimpään apteekkiin.. Tämän jälkeen käännyin huolestuneena Apollon oppaan suuntaan. Hän suhtautui tilanteeseemme kovin ihmettelevällä asenteella, ihan kun ei olisi aikaisemmin vastaavaa kokenut. Mielestäni tämä oli kovin merkillinen asenne oppaalta joka työskentelee kohteessa jossa vastaavaa on varmasti sattunut ennenkin! Hän ehdotti myös että ottaisin taksin apteekkiin, jossa varmasti on ”jotakin lääkettä” joka voisi auttaa. Tässä vaiheessa poikamme kunto oli jo niin huono että otimme vakuutusyhtiöömme yhteyttä ja saimme tiedot lähimmästä sairaalasta, joka oli heidän hyväksymä. Lähdimme Fujairahiin, yli tunnin mittaisen ajomatkan päässä, sijaitsevaan sairaalaan. Sinne saavuttuamme selvisi että poika oli vuorokaudessa ehtinyt kuivumaan pahasti ja kuivumistila diagnostisoitiin vakavaksi, hänellä oli myös kohonneet tulehdusarvot ja joutuin näin ollen tiputukseen. - Kuulimme myöhemmin että hotellilla oli neljä muuta lasta poikamme lisäksi oksennustaudissa samankaltaisin oirein samanaikaisesti, joka vahvasti viittaa siihen että lapset olivat saaneet bakteerin/viruksen hotellilta (uima-altaasta, buffet-ruoasta, pisaratartuntana?) koska kaikki sairastuneet olivat olleet ainoastaan hotellilla, uineet samassa altaassa ja syöneet samaa ruokaa + moneen kertaan sulanutta jäätelöä. Merivettä en epäile koska esim. poikamme ei ehtinyt uimaan meressä kertaakaan ja rannalla oli enimmäkseen uimakielto johtuen polttavista meduusoista. Hotellin vastaanotossa ei haluttu ottaa minkäänlaista kantaa kun kysyin muista sairastuneista ja näin jälkikäteen harmittaa etten siinä tilanteessa vaatinut nähdä uima-altaan veden laadun mittaustuloksia tai vastaavaa raporttia, joita tämän kaltaisessa kohteessa tulisi tehdä päivittäin!! Uskallan jopa näiden tapahtumien valossa epäillä epidemiaa mutta vaikea sitä on todistaa näin jälkikäteen. Olen pyytänyt virallisia raportteja vedenlaadusta, nähtäväksi jää saanko ne..

 
11.1.2019

Kirjoittanut Navigator153585 Helsinki, Suomi

Erinomainen hotelli hyvästä ruoasta ja auringosta nauttiville

Hotelli oli erittäin siisti ja viihtyisä. Useita uima-altaita (2 pientä lämmitetty) ja oma ranta. Aurinkotuolit ja rantapyyhkeet kuuluivat hintaan. Buffet ruokailu oli todella hyvä, valikoima oli todella laaja ja se vaihtui joka päivä. Varmasti löytyy hyvää ruokaa jokaiseen makuun eikä siihen viikossa kyllästy. Ainoa miinus ruokailuissa oli että juomien tilaus kesti turhan kauan. Hotellilta löytyi hyvin aktiviteetteja lapsille ja aikuisille (ilmaista: pelihuone, leikkihuone, discoja, leffoja, kuntosali, ohjattua liikuntaa) (maksullista: uima-kouluja, sukellusta, vesiurheilua, hierontaa, kylpylä). Hotellialue oli aidattu eikä sieltä päässyt pois kuin autolla. Taksillä kävi edullisesti Dibbassa ostoksilla pienissä ostoskeskuksissa (Lulu market). Sieltä löytyy vaatteita, ruokaa ja leluja edullisesti. Fujairahista (1h) matkan päästä löytyi isoja ostoskeskuksia (Fujaira mall), joista löytyi sitten kaikki tarpeellinen vaativamallekin shoppailijalle. Edullisimmaksi tulee tutustua aluksi paikalliseen taksikuskiin ja sopia hänen kanssa pidemmät reissut.

 
29.11.2018

Kirjoittanut Discover817050 Lissabon, Portugali

Puitteet kohdillaan, ruokailu ei

Sairastuimme ruoista. Ravintolan kapasiteetti ei riitä. Tuolit ja pöydät vuosien lian peittämiä. Lasten ruokailu surkeata, onneksi rantaravintolasta sai pitsaa. Huoneet homeessa, haju voimistui ilmastoinnin ollessa päällä.

 
20.11.2018

Kirjoittanut Terhi F

Erinomainen matka

Olimme viikon reissussa Radisson Blu-hotellissa. Hotelli oli hieno ja mahtava reissu. Erityisesti siivoojamme Malik siivosi hyvin ja teki lapsille pyyhe-eläimiä.suosittelen tätä kohdetta ja erityisesti all inclusivea.

 
26.10.2018

Kirjoittanut 599arja Espoo, Suomi

Hotellin palvelu ei vastaa 5 tähden luokitusta

Hyvää: Merinäköala, 5 uima-allasta, snorkkelointimahdollisuus.Huonoa: Palvelun laatu oli ala-arvoista ja sekavaa all-inclusive ravintoloissa Breeze ja Grand Bleu, lapsiystävälliseksi mainostetussa hotellissa ruokaa sai odottaa joskus jopa yli tunnin, ei vastaa 5 tähden hotellin palvelutasoa lapsille eikä aikuisille.