Kokemuksia Sunrise (Rodos) -hotellista

Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Sunrise (Rodos) -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 3,5/5 Nukkuminen
  • 3,5/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 3,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

67% matkustajista suositttelee

451 arvostelua
Erinomainen
 
132
Erittäin hyvä
 
143
Hyvä
 
92
Ei kovin hyvä
 
44
Huono
 
40

Viimeisimmät 5 arviota

7.7.2019

Kirjoittanut Kimmokimble

Surkea keskinkertainen hotelli

Henkilökunta ei palvelualtista, huono kielitaito, siivous surkeaa huoneissa. Ruoka ja juomat loppuvat usein kesken kun hotellissa paljon asiakkaita. Ruoka yksipuolista. Ravintolassa vain mehuja, kivennäisvettä ja olutta ei limonadeja. Aurinkotuolit likaisia ja aina varattuna pyyhkeillä aamusta asti. Likaiset kuluneet huoneet. All Inclusive tässä hotellissa pelkkä vitsi, snacksina vain pitsaa joka sekin aina loppu kun paljon hakijoita ja vain 1 kokki tekemässä ulkouunissa. Plussaa että ranta ihan hotellin vieressä ja hotellin oma ranta.

 
3.9.2017

Kirjoittanut S ja J H

The worst hotel ever. Substandard food quality. Avoid!

Huone hotellissa ei vastannut yhtään kuvia tai kuvauksia. Huone oli pienenmpi kuin 13 m^2 + pieni ja hyvin ahdas vessa. Huone oli ylipäänsä hyvin kulahtanut, kolhuinen ja laastarilla (kirjaimellisesti mm. palovaroitin) paikattu. Parvekekin oli pieni ja sen täytti ilmastointi/ilmalämpöpumppukone. Sisällä oleva ilmalämpöpumppu piti järkyttävää meteliä eikä sitä oltu puhdistettu vuosiin, jesseteippikorjauksetkin repsottivat jo pahasti. Talon keskusilmastointi ei toiminut ollenkaan, jotain ilmaa se vähän puhalsi kovaäänisesti. Huoneen korttiavain ei toiminut, respan pojat pitivät suuren teatteriesityksen korttilukijan kanssa, avasivat lukijan ja puhaltelivat puhtaaksi ja lupasivat huoltomiehen korjaavan sen "huomenna". Korjausmiestä ei tietenkään näkynyt koskaan, käytimme siivoojan tms. avainta koko viikon, korttilukija tuskin on vuosiin toiminutkaan kaikesta päätellen, esim sähköt toimivat huoneessa ilman, että kortti oli huoneen kortinlukijassa, mikä yleensä vaaditaan sähköjen saamiseksi. Hotellin ruoka oli ala-arvoista. Etenkin liharuoat olivat täysin syömiskelvottomia, juoma-automaatista tuli muurahaisia, pahimmillaan parikymmentä muurahaista lasilliseen limpparia. Useat muutkin ruoat maistuivat pilaantuneelle ja haisivat pahalle. Ruokalan sisällä ja sen lähistöllä haisi (tuulen suunnasta riippuen) järkyttävän pahalle: viemärille ja mädäntyneelle ruoalle. Henkilökunta oli greipinniellyttä ja hyödytöntä. Huoneessa ei ollut käsisaippuaa lainkaan, kaksi pientä pulloa (25ml) suihkusaippuaa, joiden olisi pitänyt riittää koko viikoksi. Respasta emme saaneet pyytämällä lisää saippuaa. Soitimme aurinkomatkojen oppaallekin, joka otti yhteyttä hotelliin ja saippuaa luvattiin tuoda, mutta seuraavana päivänäkään ei näkynyt. Juoksimme siivoojan perässä ja saimme siivoojalta kärrystä 2 pulloa suihkusaippuaa loppuajaksi. Hotellin ulkoalueella soitettiin musiikkia koko päivä joka päivä hyvin voimakkaalla äänenvoimakkuudella, eikä sitä hotellin alueella päässyt pakoon. Reissu oli jo kymmenes Kreikan matkamme, viides Rodokselle, joten luulimme tietävämme mitä odottaa, mutta tämä hotelli ja reissu alitti kaikki odotuksemme ja syvältä.

 
26.8.2020

Kirjoittanut Fatmat2304

No drop in standards,

I returned to Sunrise with some concerns in these uncertain times, on arrival my concerns were quickly resolved,the safety measures put in place to protect guests and staff was first class, spraying your luggage,taking your temp,hand cleansers through out the resort, all staff wearing masks and face coverings in hot distancing, beds on pool and beach,constantly cleaning all areas, your rooms cleaned on request made the resort as covid free as possible,however with all these changes the standards had not changed still a place of natural beauty and ran by the most friendly,caring and professional staff on all levels, that makes you holiday special,the rooms are great and food is good with plenty of choice, if anyone has concerns about travelling the Sunrise helps to put them at ease.

 
14.8.2020

Kirjoittanut 180renatak

Go to Rhodos! But find another hotel

I wouldn’t recommend this hotel. I was there with my boyfriend on “all inclusive” week as we searched for the first abroad holiday escape after the covid quarantine. The travel agency told us that each 4th or 5th hotel in Rhodos is opened, the rest is closed for the season and they’re on 40% of “normal” capacity. With the pandemic situation and the consequences it has on travel industry, I expected warmth welcome from the hotel stuff. I expected from them to be grateful that despite the pandemic some tourists came and act upon it. Sadly, it was the opposite. The sink and toilet seat in our room was broken, we asked for another room and we got declined several times eventhough it was obvious the hotel is not full. So we reached out to the lady from our travel agency and voila - we had new room in a minutes. The staff was unfriendly and we felt like we are not welcomed at all. After we changed the room, one morning there were 2 men on a ladder ON OUR BALCONY repairing something on the roof without telling us. Imagine going to the balcony in the towel and suddenly there are 2 strange man. Also there is no space for drying your wet clothes from the beach. The food is average and the amount of plastic they produce and don’t recycle is horrific - they put all drinks at the beach bar to plastic cups, everything is in plastic. I understand it for the hygiene reasons, but they could recycle it. The value for the money is not worth it, and I would definitely expect more effort despite the corona situation. Instead of equivalent hospitality they put all effort into extra charging money for apparently everything they thought of. Wouldn’t go to this hotel again...but the island is beautiful!!

 
11.7.2020

Kirjoittanut CzechMisha Praha, Tšekin tasavalta

Excellent holidays

We enjoyed very much our holidays in Sunrise beach hotel. Although there were some Covid restrictions everything was excellent. The staff was really helpful and nice, full of energy and smiles, especially ladies in restaurant. Food in the restaurant was delicious. There is a new part of the hotel resort with a wonderful pools. Only downsize of the hotel is that it is producing a lot plastic (from the bar) and not recycling..(probably also caused by Covid :( ) my suggestion is to have palstic cips with deposit.. I highly recommend Sunrise beacb hotel where we spent wonderful holidays!