Kokemuksia Okeanis Golden Resort -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
8,7 10:stä Perustuu 361 arvioon
Kokonaisuus
 
8,7 / 10
Puhtaus
 
8,9 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
9,0 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
8,9 / 10
Huoneen varustetaso
 
8,3 / 10
Ruoka ja juoma
 
7,4 / 10
Huone/huoneisto
 
8,7 / 10
Palvelu
 
8,6 / 10

Viimeisimmät arviot


9 10:stä

+
Oma allas, kiva huoneisto. Aamupala monipuolinen ja maukas. Ystävällinen henkilökunta. Siisti hotelli.
-
Lattiat sisällä ja terassilla erittäin liukkaat märkinä. Pitää kulkea tosi varovaisesti, itse kaaduin ensimmäisenä aamuna ja käsi kipeytyi koko viikoksi.

Vahvistettu asiakas: 2021-09-04


9 10:stä

+
Sijainti sekä uima-allasalueen yksityisyys ja siisteys
-

Vahvistettu asiakas: 2021-09-03


9 10:stä

+
Iso koko. Hyvä sänky. Parveke ja oma allas (=oma allas oli syy varata ko.huone) Ihana rauhallinen puutarhamainen ympäristö. Parvekenäkymä vuorille.
-
Jos on huoneistohotelli - keittiötä voisi uudistaa. Pari kunnon hellalevyä ja uudet astiat...

Vahvistettu asiakas: 2021-08-28


8 10:stä

+
Puutarha ja kaunis ulkoasu.
-
Huoneistossa oli vaihtoehtoina jäätävä ilmastointi tai olematon ilmanvaihto ilman ilman ilmastointia. Lisävuode oli kova, voisi olla mukavampi.

Vahvistettu asiakas: 2021-08-07


9 10:stä

+
Siisteys, allas-alue, oma iso terassi altaan kera.
-
Pieni remontti huoneistojen keittiöihin, kylpyhuoneen pistorasia irti.

Vahvistettu asiakas: 2021-07-31


10 10:stä

+
Harvinaisen siisti hotelli. Huone erittäin puhdas.
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-26


8 10:stä

+
ystävällinen palvelu
-
oma ravintola olisi hyvä, ja laajempi aamiainen. Lisäksi pitäisi jokainen terassi/parveke olla erikseen, eikä jaettu naapurin kanssa

Vahvistettu asiakas: 2019-10-26


9 10:stä

+
Oma allas ja iso terassi.
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-26


7 10:stä

+
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-26


7 10:stä

+
Siisti ja hiljainen
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-26


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Okeanis Golden Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4,5/5 Sijainti
  • 4,5/5 Nukkuminen
  • 4,5/5 Huoneet
  • 4,5/5 Palvelu
  • 4,5/5 Hinta-laatusuhde
  • 4,5/5 Siisteys

87% matkustajista suositttelee

147 arvostelua
Erinomainen
 
86
Erittäin hyvä
 
41
Hyvä
 
10
Ei kovin hyvä
 
9
Huono
 
1

Viimeisimmät 5 arviota

31.8.2017

Kirjoittanut Hydra73 Vantaa, Suomi

Hyvää ja huonoa

Hotellia mainostetaan neljän tähden hotelliksi mutta huoneistossa oli virallinen arviointipaperi kaapissa jossa hotelli oli luokiteltu 2 tähden arvoiseksi. Hotellilla tuntui olevan välillä hieman sekaannusta huonevarauksissa. Osasyynä tähän lienee se että edellinen asukas pystyy ostamaan myöhäisemmän lähdön. Esim. 40 eurolla huone vapautuu vasta klo 18 jolloin uudet asiakkaat odottavat lisäksi siivoojat siivoavat jo olevien asiakkaiden huoneet ensin ja vasta sitten vapautuneet. Huone oli huonosti siivottu. Isoja pölykasoja seinillä, likaa etenkin vessassa jota ei ilmeisesti oltu siivottu ihan hetkeen kunnolla. Ravintola hotellilla on kallis. Jopa kalliimmat hinnat osin kuin Suomessa. Lähi hotellien ravintoloissa tuotteita jopa puolet halvemmalla. Ruokaa oli kehuttu ja ajattelimme kokeilla kun jouduimme itse odottamaan huonetta 3,5 tuntia. Paistamiseen oli käytetty käynyttä soijakastiketta joka teki ruuasta kitkerän makuista ja oma pihvini oli jopa raaka. Tekivät toki uuden ja tarjosivat jälkiruokaa jota en kuitenkaan ottanut niin antoivat reilun alennuksen. Joten tästä plussa kyllä heille. Hotellin allasalue oli kyllä todella siisti ja hyvin hoidettu ja lapsille oli uimapatjoja sekä palloja.

 
30.8.2021

Kirjoittanut JTOnTheRoadAgain Tampere, Suomi

Private paradise

This was one of the best hotel rooms I have ever stayed in. We had the two floor room with private room and 3 different balconies which was sensational!! The kitchenette was small, but enough to make a small snack. The wi-fi could do with an upgrade, but quickly found which are the hours that are better to download content for later use. The top terrace doesn't have an umbrella, so you are in full sun in peak hours (just moved to another one of the covered terrace for those hours for a break from the sun). We had a late flight and the hotel was very accommodating to have us extend our check out (I have never had a free extension so can't understand those complaints). The location is excellent, many corner markets for things like water, there are 2 beaches within walking distance, and a selection of good restaurants all within walking distance. Overall an excellent experience and would surely return!!

 
19.8.2021

Kirjoittanut phaedramayak

Luxurious vacations with a feeling of warmth

I stayed in the hotel this summer, and I was amazed by the level of quality in service and accommodations that the hotel provided. Moreover, the level of care and attention from the staff but also their warmth of hospitality made this an unforgettable experience. The location is more than great and if you get tired of the swimming pool, the beach is only 5 min walk. I'll definitely come next year!

 
18.8.2021

Kirjoittanut N3405JAannae

The best accomodation!

We have only perfect memories of our accomodation in this lovely hotel! The room was really nice and fully equipped with everything we need!(it looks even better than the pictures which was a pleasant surprise!). It was so value for money in every way! The owners were so helpful and polite, the staff always with a smile, polite and professional serving perfect cocktail by the pool, good food and never forget the great breakfast buffet which we truly recommend. Very clean! The pool was dreamy, great suggestion also families with kids! Thank you okeanis golden resort for this memorable moments at your hotel! We will certainly come again next year!

 
17.8.2021

Kirjoittanut JoakimS907

Unwelcoming...

x Starting with the positives, the pool area is nice with a good sized pool and it all looks good to the eye. However the water was very dirty and although we saw them vacuum clean it once they must never had done a complete clean-up of the pool. Also when someone crashed a glass just next to the pool, the guy in the bar only swept the floor very quickly so could easily have been glass left in the pool. x Also very important to note, the Internet Wifi is Very Poor and is not working properly anywhere. Forget any online work meetings or so as the connection is not even good enough to browse online news sites, not even in the reception. 4G worked slightly better although the signal is very bad and you will be on 3G most of the time. x On staff, the daughter and manager Katarina is very welcoming, helpful and service-minded, but that is about it. The owners became a bit arrogant as the time went on and the guy in the bar should not work with service at all (he was rude and annoyed by questions or requests – also see other reviews here that are aligned with our impression). That was a real pity and the disappointment was shared with most people we spoke to at the hotel on this point. x On rooms, our room was spacy and quite nice with two great ACs. However dirty linen and towels that weren’t changed that often, and unfriendly cleaners when asking for new ones. We asked for an umbrella to our balcony (was sunny and 45 degrees) but they told us they weren’t allowed as the insurance didn’t cover it, but there were at least 2 umbrellas on other balconies so I assume they only had 2-3 umbrellas to provide. x And lastly, 50 euros for late checkout if your flight is leaving late pretty much summarises it… A shame given that it has the potential to be a really good hotel and most of the facilities are great but a bit mismanaged. x Just saw the hotel’s response to the review below and it speaks for itself where the customer is always wrong, which we aren’t used to in our home country – most of the arguments are also quite upsetting. If you serve cold unacceptable food and are told so by a customer, you apologize and see how you can make up for it, instead of being rude to them – I don’t think they were happy with having to return their dinner and be without… The comment about the noise is also laughable and bizarre as we sat a group of 5 people playing cards and talking in a fully normal way at c. 20.30 in the evening (!!), and we were asked to be more quiet – that was just a joke. “Not paying bills on time”, you didn’t once tell us that the outstanding bill should be settled every day – at hotels you usually have an outstanding bill which you settle on checkout for minimum holiday disturbance. “Claiming you haven’t consumed as much”, we took 15 mins to double check the total amount by remembering back all the orders we made for the week as you didn’t provide a specification of our orders but rather gave us a total amount and asked us to pay – hotels usually provide a specification for transparency. Would be great if you instead of fighting back and arguing with your customers actually considered their critics and used it to improve your service. As I said the hotel has great potential with the right attitude.