Kokemuksia Aegean View Aqua Resort -hotellista

Apollomatkojen asiakkaiden arvostelut
TripAdvisor
Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita {{CatalogueItem.Name}} -hotellista. Halutessasi voit myös kysyä lisätietoja toiselta asiakkaalta mieltäsi askarruttavista asioista. Voit myös lukea maailman tunnetuimpaan arviointipalvelu TripAdvisoriin kirjoitettuja mielipiteitä hotellista.
6,9 10:stä Perustuu 33 arvioon
Kokonaisuus
 
6,9 / 10
Puhtaus
 
7,3 / 10
Pitikö hotellikuvaus paikkansa
 
6,1 / 10
Vastasiko hotelli odotuksiasi
 
6,5 / 10
Huoneen varustetaso
 
7,0 / 10
Ruoka ja juoma
 
6,6 / 10
Huone/huoneisto
 
6,3 / 10
Palvelu
 
7,3 / 10

Viimeisimmät arviot


7 10:stä

+
Rauhallisuus
-

Vahvistettu asiakas: 2019-10-11


9 10:stä

+
Hyvä palvelu, varsinkin Maria vastaanotossa (puhuu suomea) oli ihana. Olimme hotellin ainoat suomalaisvieraat (onko tuo nyt sitten plussaa vai miinusta?) Golfkärrykuljetukset mäkisessä maastossa ja laajalla alueella toimivat hyvin. Allasalueilla (niitä on paljon) oli riittävästi aurinkotuoleja, eikä siis aamuisin ollut ryntäystä varaamaan paikkoja. All inclusive toimi hyvin, eikä edes rannekkeita tarvinnut käyttää. Hotellin kolme ravintolaa toimivat pöytävarauksella, mikä mm. mahdollisti em. käytännön. Ravintoloissa oli hyvin tilaa, ehkä siitäkin syystä, että sesonki alkoi olla jo loppuvaiheissaan.
-
Kuljetukset hotellin autolla kaupunkiin aamun ensi vuoroilla olivat aika täyteen buukattuja, mutta paikallisbussilla pääsi kyllä hyvin. Allasalueilla suihkut loistivat poissaolollaan ja WC oli portaiden takana. Liikuntaesteisille ei kovin hyvä hotelli.

Vahvistettu asiakas: 2019-10-04


7 10:stä

+
Lämmitetty kahluuallas
-
Kuvat voisitte mennä päivittää sivuille. Nyt väärät kuvat sivuilla, mikä on harhaanjohtavaa mainontaa.

Vahvistettu asiakas: 2019-08-16


Lue asiakkaiden kokemuksia ja arvioita Aegean View Aqua Resort -hotellista. Kokemukset ja arviot ovat maailman tunnetuimman arviointipalvelun TripAdvisorin keräämiä ja siten Apollomatkoista riippumattomia.


Mitä odottaa

  • 4/5 Sijainti
  • 4/5 Nukkuminen
  • 4/5 Huoneet
  • 4/5 Palvelu
  • 4/5 Hinta-laatusuhde
  • 4/5 Siisteys

73% matkustajista suositttelee

684 arvostelua
Erinomainen
 
259
Erittäin hyvä
 
227
Hyvä
 
100
Ei kovin hyvä
 
60
Huono
 
38

Viimeisimmät 5 arviota

29.7.2018

Kirjoittanut Marja199 Gdańsk, Puola

Kos Psalidasi, Aegean view Aqua resort

Ihana hotelli vuorella, kaunis näköala, hyvä ruoka, siivous kunnossa, henkilökunta ystävällistä, ilmainen kuljetus Kosin keskustaan ja takaisin ja mahtavat uima-altaat liukumäkineen + päivittäin aktiviteettejä.

 
13.10.2016

Kirjoittanut Snaku007 Outokumpu, Suomi

Mukava loma Kossilla

Olimme perheen kanssa syyskuun viimeisen viikon lomalla tässä hotellissa. Kaunis paikka josta mahtavat näköalat. Ruoka oli hyvää ja huoneet siivottiin päivittäin. Lapset 6v ja 8v viihtyivät mainiosti lastenkerhossa. Olimme muuten ainoat suomalaiset hotellissa. Kaikkinensa kiva hotelli.

 
8.4.2014

Kirjoittanut RamintaD_13 Kaunas, Liettua

Hyvä viikonloppu

Vietimme viikonlopun tässä hotellissa, olimme ensimmäiset majoittujat, joten oli rauhallista. Saimme huoneen 79, emme pitäneet siitä erityisesti, koska se oli pimeä, mutta kaikki muu oli todella mahtavaa. Henkilökunnan vieraanvaraisuus oli parasta, ja meillä oli todella hauskaa tässä hotellissa. Ruoan valikoima oli hyvä, tulemme varmasti takaisin tähän hotelliin.

 
2.10.2021

Kirjoittanut floridabelle scotland

Stunning views

Hotel was lovely as were the staff,I was dubious after reading reviews but glad I ignored them staff so helpful and lovely.Food was good.Obviously due to Covid only 1 restaurant open and pool snacks. I will definitely be back.Amazing loved it.

 
26.9.2021

Kirjoittanut TheLindahls Nottingham, Yhdistynyt kuningaskunta

Agree with the poor reviews. Staff are incompetent and rude

Agree with all the poor reviews, we went with our four kids August 2021. This was to complete the booking we had for last year. The booking system here is non-existent, the room we booked a superior family swim up room turned out to be a first floor room with not enough beds on arrival, I managed to get my point across and we were moved the next day to a better one but still not low level swim up and I had to argue a lot for it. Lock on the door was broken and we were locked out three times until I was shown how to effectively break in and then we were ok. Lots of things closed and have been all =season. We got emails from Jet2 the week before we went asking if we still wanted to go but it's a bit late by then trying to organise something else for 6 of you. While there we found out things had been shut all season and Jet2 were only letting you know the week before basically to try to get you to keep your booking. The food is OK, the other two restaurants were closed and the swim up bar advertised doesn't exist.You need legs like a Ghurka to carry kids and luggage up to the hill side rooms we were in and when you're going backwards and forwards for complaints then the only winner is your fitbit statistics. The bar staff were OK but held this two drink rule ridiculously, I am 6 foot 2 with hands like shovels but only allowed to carry two small plastic glasses at a time, a joke. Bribes worked apparently to remedy this. Waiers are lecherous buggers and I had to tell them to leave my 16 and 17 year old daughters alone despite the fact the guy was clearly in his late 30's/early 40's. Reception is a joke, the woman speaking with the american accent speaks 5 languages but unfortunately she makes no sense in any of them. No booking system to speak of, no customer service to speak of and the general standards are about a1.5-2 star level at best. Second to last day there was a large fire, the bar staff were the only ones to react well and myself and a dutch guy helped them to try to control it, elderly people in accommodation were left and it was down to us two and one fo the bar staff to help them down. Zero fire hoses in the whole place so ended up rigging a garden hose and getting buckets of pool water. No evacuation of the hotel and this was a BIG fire until the police arrived 30 minutes after starting despite it starting to ring the hotel. All in all a wasted holiday, waiting for Jet2 to reply to my complaint which they ahve 28 days to do soda to COVID which is somewhat of a joke